Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Bittersweet... :(
    Nee, wat een ontzettende domper... Tuurlijk was je verwachting hoog, tuurlijk wilde je het zo graag en wat hebben jij en je zus jullie best gedaan. Gets, bah. Ik had nog wel stiekeme hoop dat jij zo'n iemand zou zijn die weer snel door zou fietsen naar het johladiejee-zwanger topic... :(
    Gets, grrmm!! Dikke knuffel!! We zijn er hier voor je als je van je af wilt schrijven!!
    Over die cyclussen: Er zijn artsen die geen TP in natuurlijke cyclus willen doen als je cyclus zo lang is. Er zijn nl artsen die van mening zijn dat cyclussen boven de 35 dagen geen goede cyclussen zijn.
    Ik hoop dat je arts een constructie weet dat je snel door mag gaan met de cryo's!!
    Maar voor nu: een hele dikke knuffel!!

Ieoor, wat gek dat je D volgens dat persoon toch zo laag is, ondanks alles wat je gebruikt. Ga je het ook via je HA laten prikken om te kijken of die natuurgenezer gelijk heeft? Ik vind het gek dat je met 4000 IE per dag nog steeds erg laag zou zitten. Althans, hoe lang slik je het al?

Juulzon, voor iedereen een regeltje, maar niets over je zelf. Hoe gaat het met jou? Je twijfelde om bij de volgende cyclus weer te gaan starten, of toch nog ff uit te stellen. Inmiddels een besluit kunnen nemen? Denk aan jou!

Koosje, jij ging binnen twee maanden een gesprek hebben met het adoptiebureau toch?? Is dat inmiddels binnen nu en anderhalf maand? Of moet je nog een datum krijgen?

Marjah, had jij nou laatst al met het adoptiebemiddelingsbureau een gesprek gehad? Of moet dat ook nog komen? Houdt me op de hoogte!!
    En heb je inmiddels al besluiten qua aanvullende onderzoeken betreffende de HH MK's gemaakt? Al datums geprikt?
    Ik zou nog laten weten of ik langs kon komen... Hmm, onze planningen lopen lekker langs elkaar. Vandaag kon jij niet en ik denk dat ik morgen ook liever thuis blijf, ik ben erg moe. Maar ik wil je wel snel weer knuffelen hoor!! Dus ik denk dat we een nieuwe poging moeten gaan doen tot het prikken van een datum. Al zijn die lekkere taartjes dan naw al wel weggegooid ;)

Danitcha, beetje laat maar oke... ;) Ik heb ooit mezelf een poos 'de overgang in moeten spuiten' door elke dag, dag in dag uit... Eerst Lucrin en later Decapeptyl moeten spuiten. Toen daarna is mijn cyclus wel een poosje van het padje geweest. Maar tijdens de pogingen 'gewoon' dus op CD 2 starten met de platlegger heeft bij mij niet het wegnemen van mn cyclus veroorzaakt. Ik heb bij mijn laatste poging halve decapeptyltjes mogen spuiten, het heeft geresulteerd in 12 eicellen, dus dat klinkt wel mooi. Dat ik slechts weinig bevruchtingen had (1) komt niet perse door de Decapeptyl, heeft naw andere redenen.
    De cyclus daarna was een korte cyclus, eentje van 21 of 22 dagen. Dus mijn menstruatie kwam nu weer vlot op gang.

Gabrie!! Joehoee! Waar ben je??
    Vliegticket aan het boeken??

Gabrielle, dikke knuffel voor jou en je grote verlies. Weet niets uit te brengen wat je zal steunen, je pijn zal verzachten... *knuffel*

Het is rustig geweest in dit topic. Is iedereen aan het soppen met Vijftig Tinten Grijs? Ik zit een beetje in een hormoonhol. Lees het ene na het andere boek uit (twee van Karin Slaughter en idd nu ook net Vijftig Tinten Grijs *grijns* gelezen). Verder doe ik wat spelletjes op de Ipad, laat ik mijn huishouden verslonzen.

Vandaag heb ik nog uren op bed gelegen terwijl manlief kindlief verzorgde enzo. Ik ben om drie uur 's middags uit bed gekomen en ben toen pas gaan douchen.
    Ik zal dus blij zijn als ik weer klaar ben met de hormonen.

Vrijdag FM1 gehad, de punctie zal dinsdag zijn. Er ligt een mooi aantal follikels klaar (8 a 9 tussen de bijna 13 mm en 19 mm). Hopelijk bevrucht daar deze keer meerderen van. Verder was mn BMS nu al 17 mm... Daar ben ik iets minder blij mee, maar volgens dr. Hu.b..er.t (vervanger van dr. S.) was dat geen enkel probleem. Hmmm. Iemand hier een mening over?
    Ik had altijd begrepen dat zowel te dun als te dik een probleem is.
    Nou, ja, ik laat het los, ben te moe om me er druk over te maken en ik zie het wel. Vandaag btw ook gestart met de Prednison en de antibiotica. Mocht ik weer weinig bevruchtingen hebben en dus al snel een TP (als het daar tot komt) dan ben ik dit maal mooi op tijd begonnen. De vorige keer was ik eigenlijk aan de late kant begonnen.

2. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Meiden,

Heeft er iemand nog adviezen met betrekking tot volgende poging wat ik aan de arts kan vragen morgen?
    Is het normaal dat je zoveel buikpijn hebt?
    Ben nog wel vandaag voor het laatst met medicatie doorgegaan en dan morgenochtend nog maar testje eraan wagen, maar ja zin heeft het niet volgens mij, want hij zal 100% nega zijn daar ben ik van overtuigd. Is beleid van ziekenhuis om na nega test nog 2 dagen door medicatie en dan nogmaals testen!

Maartje mooi aantal, maar begreep al dat het bij jullie steeds mis gaat met de bevruchtingen. Ga voor je duimen dat er dit keer wel hele mooie bevruchtingen zullen ontstaan.

En meiden thanks voor jullie lieve berichtjes probeer langzaamaan weer omhoog te krabbelen en ben wel weer strijdvol voor een volgende poging! Mag de moed niet opgeven!

xxx
    bittersweet

3. trotsemammavan1

trotsemammavan1 Actief lid

27 apr 2012
    293
    0
    16
    Inbraak:
    Maartje ik heb ervaring met te dik baarmoederslijmvlies. Bij het Geertgen vonden ze dat reden om niet vers terug te plaatsen maar bij het Radboud waar ik nu loop geloofden ze daar niet in. Mijn baarmoederslijmvlies was 13,7 mm twee dagen voor punctie. Daarna zelfs nog progrestoron moeten nemen en ik heb gisteren positief getest. Sorrie voor de inbraak maar dacht moet even reageren. Positieve ervaring hier gelukkig. Mijn baarmoederslijmvlies is bij gebruik van hormonen altijd veel te dik.

Meiden, weet nooit iets te schrijven maar ik leef met jullie allemaal heel erg mee!

Liefs trotsemammavan1
    /uitbraak

4. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    @#$%T^YUI(O)#$%^()
    K** BS, wat een domper!
    Dikke vette knuf voor jou, BSman en BSsis

Maartje, wat een aantal :D, jij breezertje ;).
    Ik hoop zo dat ze ff mooi gaan doogroeien en dat ze besluiten dat ze zich gewillig laten bevruchten en doordelen. SO!

@hier: Moe, druk, chaggo (maak me om vanalles druk waar ik me niet druk om moet maken, het gaat nl wat mensen over me denken)
    @intake; pas volgende week, aangezien we iets gestunt hadden omtrent de afspraak. Je moet ook geen afspraken maken, als je daar nog niet emotioneel an toe bent. Dan maak je nl fouten... STOM! of stomme ipod die het fout in mijn agenda had gezet.... Nu hebben we de intake vrijdag aanstaande.
    @adoptie deel II: gisteren naar een adoptiebijeenkomst geweest van een advocaten kantoor uit de VS. Erg interessant, shokkerend, mooi, kriebelopwekkend, emo, hoopgevend etc.
    @ traject rondom mk: Dr PF heeft nog steeds niet terug gemaild. Ga er nog eens achteraan...

Kussie

5. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Bittersweet: Veel sterkte we weten allemaal hoe jij je moet voelen.
    Gelukkig heb je nog cryo's hoop dat je daar meer succes mee hebt.

Marjah dr. Pf is met vakantie. Hij zit in Amerika. Eind van de week is hij weer terug.

Maartje toe maar 8/9 follikels dat klinkt goed! Dat klinkt breezerig. Hoop dat je wat meer geluk hebt bij de bevruchtingen.

Nee, nog geen vliegtickets pas als mijn follies 16mm zijn dan pas moet ik in Istanbul aanwezig zijn.

Ben gewoon moe en geen zin om te "schrijven"heb ook weinig te melden.

Oh ja nog wel iets.... ik ga mij inschrijven voor pleegzorg. Is weer eens iets anders....

6. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    #2766 Gabriellle, 23 jul 2012
    Laatst bewerkt: 23 jul 2012
    Bittersweet... wat een mega teleurstelling. Ik dacht echt dat je goed nieuws zal hebben. Echt heel erg balen!!! Ik kan niet veel zeggen, behalve 'cryopower" voor jullie volgende 2 cryo's. Ik hoop zo dat een van cryotjes en dikke plakkerd is!

Marjah: bah meid wat confronterend, zo'n zwangere collega. Ik weet er alles van. Gisteren had ik en vriendinnenmiddag, een meisje is ook zwanger. Een paar vriendinnen waren ook steeds over haar buik aan het aaien, en het gesprek ging op een gegeven moment alleen over babies. Gelukkig greep een andere vriendin in en veranderde van onderwerp. Ik hou me altijd hel koel en sterk om dat moment, maar vandaag kan ik we janken.

Maartje, al 9 folikkels, dat klinkt super goed. Ga zo door..ik duim voor je!

Gabrie, dus je gaan zeer zeer binnenkort vliegen naar Istabul. Jemig, wat spannend! En, leuk, je tweede plan, ga ik ook doen.

Iedereen, dikke knuffel. Hier ben ik met een been vakantie aan het vieren, ik werk nog tot vanmiddag en dan lekker vrij. Het zijn weer emo-tijden geweest, van alle kanten. Van de week hebben we ook een gesprek gehad met de ferti-psycholoog, mijn man had daar vooral behoefte aan, hij zit nu ook minder lekker in zijn vel. Alles komt er nu uit, alle veliezen van de afgelopen tijd. En, zoals mannen vaak doen, hij heeft zich lang sterk gehouden, nu even niet. Het gesprek heeft er wel toe geleid dat hij nu duidelijk aangegeven heeft dat hij nog een behandeling alleen zou doen voor mij, maar hij wil het eigenlijk niet meer. Dat wist ik al, toch is het moeilijk. Want ook al denk ik rationeel ook te stoppen, emotioeel wil ik dat nog niet. Ach ja, we gaan lekker op vakantie, we zien het wel. En, in september gaan we wel naar een infoavond voor pleegzorg. :)

7. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    maartje

heel veel succes morgen met de punctie. ga voor je duimen dat er mooie bevruchtingen mogen ontstaan.

liefst
    bittersweet

8. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Maartje succes morgen!!!!!

X

9. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Maartje, succes.

Hier nog steeds geen beslissing over volgende ronde. Lang verhaal. Maar denk het niet.

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Bedankt!

Kan niet slapen, maar ga dat nu toch maar proberen.. Over 3.5 uur gaat mn wekker.

11. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Maartje heel veel succes straks met de punctie

liefs kniffel

12. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Maartje veel succes en ik hoop op 8 rijpe eicellen.

13. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Maartje hoe is het gegaan vandaag?
    Ik kan je (niemand) niet smsen ivm foon / netwerk problemen......

X

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Voordat ik ga slapen:

Ik ben een ontzettende breezerslet!! Zwaar moe en met waanzinnige buikpijn zit ik in de auto. Stiekem te fantaseren, wat erg gevaarlijk is gezien onze eerdere bevruchtingsaantallen, maar ik ben een Breezersletje met de hoofdletter B! Het zijn er nl 15!! Er zijn 15 eicellen gepuncteerd!!
    We zijn ee nog niet, nog lang niet, maar voor nu positief...

Thnx voor jullie allen lieve meeleven.

X

15. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    WOW dat zijn er veel, daar moet toch wel een mooie bevruchting uit voort komen.
    Duimen, duimen en nog eens duimen.

Doe maar lekker rustig aan. Even bijkomen van alle hectiek.
    Wanneer krijg je te horen of er een terugplaasing is?

een knuffel van kniffel

16. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    WAT!!!!

15 eicellen; wow (met recht een heus breezer......).

Gefeliciteerd alvast hiermee, nu duimen voor een mooi aantal bevruchtingen...

Rust maar lekker uit.

X

17. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    *inbraak, (van een stiekeme meelev/zer)*

Maartje, joehoeeeeeee wat een goede opbrengst!!!!
    Nu lekker rustig aan!!! Duim voor heeeel veeel bevruchtingen, spannend!

Voor iedereen een dikke knuffel, weet dat ik aan jullie denk en voor jullie duim!!! Ik hoop echt dat iedereen beloont wordt met een wondertje!

*uitbraak*

18. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Maartje,..............jeemig.........dan kunnen wij allemaal alleen maar van dromen.........15 eicellen. Ben stiekem jaloers!

Ik hoop op minimaal 8 bevruchtingen!

Rust lekker uit.

19. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    wij hebben er net 15 met z'n allen bij elkaar ;)

wat een aantal!!!!

Ik ga ook voor 8, maar weet van de vorige keer...
    ik heb nu geen tijd om met je mee te snarken als het foute boel is, dus ik vind dat het dus goed moet zijn...

KUS!

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Smsje is verstuurd ;)

Ik heb maar liefst vier bevruchtingen, dat is een heel mooi aantal als je kijkt naar mn vorige pogingen.

De pogingen die tot puncties hebben geleidt:

1: 9 eicellen, 5 bevrucht
    2: 7 eicellen, 3 bevrucht
    3: 11 eicellen, 2 bevrucht( maar slechts 1 heeft dag vijf overleefd)
    4: 12 eicellen, 1 bevrucht
    5: 15 eicellen, 4 bevrucht!!

Tuurlijk had ik om 8 (de helft + 1) gehoopt, maar realistische Maartje zei dat het er vast 0 was ( elke poging net weer wat slechter). Dus ik ben blij!

Vrijdag hoor ik of het een dag 4 (zaterdag) of een dag 6 terugplaatsing gaat worden (maandag). Zondag zijn ze er namelijk niet.

Einde ego, er wil iemand hier aandacht. X

Deel Deze Pagina