Maartje wat fijn dat er in ieder geval een bevruchting heeft plaats gevonden. Als je ervan uit gaat dat niet alle 15 rijp waren dan is 4 een mooi aantal. Nu lekker wachten tot zaterdag!
4 bevruchtingen wat goed!!!!!, (jaloers op een positieve manier!!!). Super. Hoe voel je je? Pijn? Moe? Lekker in de tuin van het zonnetje genieten! Zaterdag of maandag TP. Dat is wel spannend. Is het erg om tot dag 6 te wachten of juist alleen maar een goed teken als dat lukt?
Gabrie ben jij trouwens aan het spuiten voor Istanbul? Of toch niet.....? Juul ben je er al uit; wel of niet starten? Gaan er nog mensen op vakantie en zo ja waarheen en wanneer? Wij weten niet waar we eens naartoe zullen gaan (wat een luxe probleem). Ver weg of dichtbij. Goedkoop of duur? Zeker gezien wat we allemaal nog meer willen: poging, misschien in Istanbul, ogen laseren, deze vakantie dus, wintersport komende winter etc. Etc. Wat is wijsheid? We zien reizen van bijna 5000 euro pp langskomen. Kan aan mij liggen, maar ik vind het duur. Maar wel super bestemmingen heb je dan voor dat geld. We zoeken vrolijk verder op internet. Geniet van de zon meiden. X
Ieoor onze poging gaan wij pas in september doen. Dus spuiten is nog niet aan de orde. Hey maar jij kan IVF en ogen laseren misschien combineren in Istanbul.... is maar een idee!
Hihi 4 is voor mij ook een prachtig resultaat, ik hoop zo dat het resultaat nog beter wordt over een dag of 14!! 5000 euro pp voor een vakantie? Sodeju! Poehee... Ehh, waar is de tijd gebleven dat men voor 500 a 750 pp een hardstikke leuke vliegvakantie had?? Is dat voor 5000 euro een vakantie naar de bahama's met een goudkleurige parasol, afgezet met diamantjes? Ik hoop trouwens dat de TP zaterdag zal zijn, maandag zou denk ik betekenen dat het iets zou achterlopen in groei. Ieoor, lijkt het je gezellig als ik morgen een exotische maaltijd kom brengen?
Met een exotische maaltijd achter de kiezen ben ik gisteravond lekker gaan slapen... Om vanmorgen pas om dik half tien wakker te schrikken! Fuck!!! Snel naar meisje haar kamer gerend, deur open gesmeten en toen werd zij ook wakker! Pff, ik schrok me namelijk kapot toen ik wakker werd. Ineens besefte ik mij: Dusseldorf! Hmm, ze hebben zeker nog niet gebeld?? Telefoon gepakt, hmm wel... Had het trillen niet gehoord. Snel terugggebeld... Tuuttuuttuut... In gesprek! NEEEEE!!! Fuck fuck fuck!! Nog een keer... Tuuut...... ..... tuuut..........tuuuut.... YES!! Hij gaat over!! Lieve mevrouw C.l.a.u.d.i.a aan de lijn gehad, mijn heldin!! Ze vertelde mij dat alle vier nog in de race zijn! Ze zien er prachtig uit, grote kans dat ze morgen op dag vier bijna al blasto's zullen zijn. Of we echt twee terug willen, ook als ze er zo mooi uit zien? JAAAA wir wollen das beste kansen!! Heb nog ff gezellig zitten babbelen met de assistente, wat een lief vrouwtje. Op de enveloppe van het geboortekaartje moest tav C.l.a.u.d.i.a komen te staan hihi... Ze ging duimen, de hele twee weken lang.... Wat een lief mens en en en IK BEN HELEMAAL BLIJ MET MIJN VIER KANJERS! Zoals het er nu uitziet krijgen we er twee terug en gaan die andere twee de frier in!! Ik ben er nog niet, nog lang niet. Net als jullie allen te veel al meegemaakt, maar voor nu.... Nu ben ik voorzichtig heel sehr froh!! Morgen dus om 11.45 uur de TP! Bitte bitte bitte liebe embryo's... Bleib bei mich!!!
Succes morgen.... Rest... Even zwaaien... Ben jullie niet vergeten hoor.... Alleen momenteel ff (geestelijk) te druk.... Xxx...
Maartje heel veel succes morgen en ga heel hard voor je duimen de komende 2 weken superspannend op dubbel geluk. liefs bittersweet
Lieve Maartje, Heel veel succes zometeen! Ik hoop dat snel 2 blasto's in je buikje hebt en dat je over 2 weken ariel color test!!!!! Ik ben na 18 weken geleden bevallen te zijn ongesteld geworden. Dat al dat het niet meer ging komen maar mijn lichaam werkt nog zoals het zou moeten!!!!!! Daar ben ik erg blij mee.
Hi lieve meeleefmeisjes, Ik heb vanmiddag 2 dag 4 morula's teruggekregen. Ik heb geen foto, die gaan ze na sturen, maar ze schijnen van een hartstikke goede kwaliteit te zijn. Één van de twee die nog in de race waren om cryo te worden is er mee op gehouden te delen, maar dus twee warm on buik en naar die andere kijken ze morgen nog een keer of die dan nog op poolexpeditie mag.... Ik mocht nog even na de tp blijven liggen met een kleedje over mn benen. Mevrouw H.u.b.e.r.t. heeft de tp weer gedaan, zij heeft ook ons meisje, in diezelfde kamer, in mijn buik gedaan. Heb net lekker geslapen, beentjes op dashboard en rugleuning plat... Nu broeden!!! Hoe is het met jullie? Iemand plannen dit weekend?
Wat zijn we stil allemaal....... Druk met allemaal andere dingen dan ZP? Ik ook. Hoe is het met iedereen? Maartje succes met broeden. Fijne zondag!
Hoi meiden, Ik was inderdaad even afwezig, stilte voor de storm. Want de storm (lees ongi) is vandaag losgebarsten, dus het ivf-circus gaat beginnen. Ik ben enthousiast, maar ook bang. Bang voor het onbekende. Bang voor de bijwerkingen van de hormonen, bang voor de punctie... maar we weten waar we het voor doen hè Ieoor, ik vind 5000 euro heel veel geld voor een vakantie . Dat moet echt veel goedkoper kunnen hoor. Wat zoek je voor vakantie? Wij gaan na de ivf poging op vakantie. Vakantie kan altijd (ben niet bepaald gebonden aan schoolvakanties ), dus dit gaat even voor. Dus het wordt voor ons in september op vakantie. Maar we zijn in maart nog geweest, dus ik hou het nog wel even vol. Maartje, ik heb meegelezen en het is allemaal hartstikke goed gegaan hè!!! Daar moet toch een kindje uit komen!!! Of twee