Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Weer niet bijgelezen... :( stoute ikke!

Seg, is dit niet de grote bibberdag van Maartje en zara?

Ik bibber en vooral duim mee!

0800-happyhcgsmileysdotcom

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Alleen ff ego:

Vanmorgen 13 dpo negatief getest.
    Klotekutzooi...

Ik kruip even in een holletje.

3. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.299
    1.463
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Inderdaad Maartje, klotekutzooi! Iets anders valt er nu even niet te zeggen.

Voor alle andere dames, ik leef en voel met jullie mee in alles wat jullie nu doen, niet doen, nog gaan doen en graag willen doen. Ik denk aan jullie en hoop voor jullie het aller-aller-aller-allerbeste van de hele wereld.

Ik reageer niet meer zo vaak omdat ik nu 2 kindjes heb, hier niet meer thuis hoor en bang ben om jullie pijn te doen en jullie te confronteren met mijn geluk. Jullie moeten wel weten dat jullie mij dierbaar zijn omdat jullie mij door moeilijke tijden hebben heen geholpen en dat ik jullie daarom niet kan en wil vergeten.

Dikke knuffel voor iedereen.

4. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Maartje een knuffel. Veel sterkte met het verwerken van dit @#$@#$ nieuws.

Koosje: Ja ja ...niet geflirt ....hmmzzzz .......ja ja......maar in ieder geval dus wel genoten.

Marjahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh droppie ik zit op een antwoord te wachten???!!!!

Zara hoop dat jij beter nieuws hebt.

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Goffer Maartje, wat baal ik hiervan zeg!!!!!!:( hele dikke knuffel en heel veel sterkte.

Ik durf het nu bijna niet te schrijven, had zo gehoopt op mooi bericht van Maartje.
    Maar ik ben zwanger.
    Had gisterenmiddag opeens een beetje oud bloedverlies en mn wereld stortte even in. Ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden hebben we een test gedaan en tot onze stomme verbazing was hij positief!
    Vanmorgen een digi gedaan en die gaf aan Zwanger 2-3
    Dus we kunnen er niet meer omheen. Morgen alsnog de bloedtest en voor nu probeer ik te genieten en het maar over me heen te laten komen. Maar na ruim 6.5 jr opeens positief testen voelt héél raar!

Bah, ik heb echt een rotgevoel nu, ik weet als geen ander hoe het voelt om goed nieuws te lezen als je zelf het liefst door de grond zou willen zakken. Maartje, geef het niet op hoor!! Ik hoop zo dat je eicellen nog willen, en het is heel cliché en je hebt er helemaal niks aan, maar je hebt het levende bewijs dat het echt kan! Ontzettend dikke knuffel!!!

6. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Ohh Zaartje wat moet jij je nu gelukkig voelen.

Meid het is je zo gegund. Geniet van alle mooie momenten.

En dan ook nog eens 2-3 hmm misschien wel een TWEELING!!!

Van harte!

7. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Maartje....:(:(:(:(....fuckerdefuckzooi!!!
    Ik geef je een heel dikke knuffel..au au au au...

xxxxxx

8. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    ZAAAAAR,

ZWANGER!!!! wauwww!!!!
    Wat onzettend goed voor jullie zeg...ongelofelijk, wat moet dit goed voelen zeg!!!
    Eventjes borrelde het bij mij...moet ik toch ook naar Spanje gaan??? Alweer een supermooi resultaat namelijk...hmmmm....

Vandaag hangt de vlag voor jou uit lieverd!!!

Koosje x

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lieverds, dank jullie wel voor jullie meeleven.
    Ik heb nog niet eens gehuild vandaag, denk dat ik dat de afgelopen weken al te veel heb gedaan, dat mijn tranen nu op zijn, ofzo...
    Tis wel zo ontzettend kutkutkut!! :(

Maar echt, Zara haar berichtje stemt me positief, het maakte dat ik zelfs een dikke glimlach ff op mngezicht kreeg. Lief Zaartje, eindelijk eindelijk eindelijk mogen we JOU feliciteren. En dat doen we nu masaal, ik ook!!

Van harte gefeliciteerd lieve meid!! Jij bent eindelijk zwanger!!!
    Ik snap Koosje haar gevoel ontzettend goed... Het ging ook ff door mij heen, die gedachte... Ik krijg 5000 euro max vergoed voor de laatste poging... Hmmm
    Hmmmm

Maar eerst maar ff dit verwerken, ik houd het gewoon in mn achterhoofd, misschien ooit maar eens het voorstellen aan Maartman...

*teruginholletje*

10. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Zara: kippenvel......
    GEFELICITEERD. Wat een wonder!
    Ongelofelijk inderdaad, na zoveel jaren positieve test!

Het is jullie van harte gegund.

X

11. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Maartje: wat een verdriet en teleurstelling.
    Alle moeite weer voor niets.

Knuffel manlief en kindje lief maar goed, kruip maar lekker in je holletje met een berg chocolade.

Sterkte voor jullie!

Knuffel.

X

12. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Lieve maartje

wat ontzettend klootte zeg. Had het zo gehoopt voor je echt k*t!!

Dikke knuffel
    xx
    bittersweet

13. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    #2853 bittersweet, 6 aug 2012
    Laatst bewerkt: 6 aug 2012
    Lieve Zara

Wat leukkkk je bent ZWANGER eindelijk. Lijkt mij heel bijzonder na al die jaren en dan een posi test in handen hebben heel onwerkelijk. Ga heel heel heel hard duimen dat het allemaal goed mag gaan.
    Nu moet ik zeggen dat nu toch ook wel aan het denken ben om als het nu niet mag gaan lukken uit te wijken naar het buitenland. In welke kliniek in spanje hebben jullie het ook alweer gedaan? En kwa kosten waar moet je ongeveer op rekenen?
    Maar als het goed blijft gaan dan kom je ook onder controle van het ziekenhuis? En naar welk ziekenhuis ga je dan? Want klopt het dat dit best moeilijk is om een ziekenhuis te vinden die hieraan meewerkt?

xxx
    bittersweet

14. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    * breekt in *

Wauw Zara, wat een super nieuws!!! Ik volg de dames hier op afstand en duim ontzettend voor iedereen hier!
    Anyway, ben heeeeeeel blij voor jou en Zara-man! Van harte na zoveel jaren.... Kun je dit eigenlijk wel geloven?! Dringt het door?!?! :D

* breekt uit *

15. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Zara, gefeliciteerd!!!

Maartje, wat onwijs balen *&%#$@. Ik had nog wel zo'n goede hoop voor je, het zag er allemaal zo perfect uit.
    Voor nu koop je er weinig voor, maar je hebt nog een poging las ik? Resultaat zit vaak in de laatste 10%.
    Maar eerst lekker in je holletje, wees extra lief voor jezelf.

Bittersweet, over vriendinnen die zwanger worden. Vriendschappen kunnen veranderen, omdat het leven met een kindje toch anders is. In mijn vriendengroep zijn vriendinnen die later begonnen allang zwanger of bevallen. Eentje gaat nu zelfs proberen voor de 2e. En ik voel nu al aan m'n teenwater aan dat een vriendinnetje die nog moet stoppen met de pil ongetwijfeld eerder zwanger is. Maar juist de vriendinnen gun ik het wel, bij vage kennissen komt er soms wel een beetje jaloezie bij:).

Koosje, je hebt wel geluk gehad met het weer tijdens je vakantie hoor! Fijn dat je zo genoten hebt. En weer een stapje verder in het adoptie-proces. Dat is toch fijn thuis komen!

Ik heb vandaag de 1e fm gehad. Was nog weinig te zien. Baarmoederslijmvlies van 7,1 mm, 7 follikels van onder de 10mm en een oestrogeengehalte van 2,1. We zijn er voorlopig nog niet dus. Ik heb er ook geen ervaring mee, maar volgens de gyn kan het stimuleren wel 2 weken duren. Ik had een beetje het idee van de iui's dat ik op cd10 wel de pregnyl kon zetten, maar dat feest gaat dus niet door. Donderdag weer een fm.
    M'n lage amh is nu wel bevestigd met maar 7 follikels :(. Hopelijk groeien ze wel allemaal door!

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hoi,

ik doe het niet met opzet, maar ik wil vanavond iets af maken...
    en moet nog koken en eten.

Heb intuissen maar een to do lijst gemaakt, want ik begin een beetje te veel hooi op mijn vorkje te hebben.

weer een snelle zwaai dus.

Zaraaaaaaaaaah: smak smak smak! Wat goeehoeeed :D

Maartje: smak smak smak! Wat kuhuuuuuut! :(
    Wat een enorme k-zooi! #^&*@#$%^&*(#$%^&
    Holtime voor maart... groot gelijk.
    Wat een oneerlijkheid weer.

BS: @ vriendinnen: herkenbaar...

en de rest: DIKKE VETTE SMAK! Gewoon, daarom...

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    oh ja koosje: ik had diezelfde borrel...
    wat nou als ik naar spanje ga?

18. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Zometeen allemaal made in spain

19. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Een traan voor Maartje en een lach voor Zara!

Maartje, het is even slikken, even heel zwaar k.lote, even heel hard huilen (ook al kun je dat nu niet) . Het is errrrrg balen,..... maar het is helaas niet anders. Dikke knuffel meid. ik treur met je mee.

Maar, Zara.... Wow, Van harte gefeliciteerd!!!!! Na zoveel jaar eindelijk een positieve test. Het moet zo overveldigend en geweldig zijn. Wat een cadeautje, wat een wonder! Ik ben super, super blij voor je!!!! Geniet ervan! Het is je zeer gegund!

20. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Danitcha, 7 follikels is echt niet slecht hoor, met een laag AMH. Er zijn meiden die daarvoor tekenen.

Zara en maartje, had jullie al een pb gestuurd....

Rest: zwaai zwaai

Weer terug in holletje

Xxx

Deel Deze Pagina