Gabrie, wil jij ff antwoorden op mijn vragen omtrent Istanbul: * wat is de website van de instantie waar jullie nu naartoe gaan? * wat kost ICSI inclusief AH, verdoving, punctie, IMSI/PICSI daar? * waar hadden jullie nu ook alweer op High tea dag de intake gehad en waarom viel die af (sorry, je hebt dit al 100 keer gezegd, maar ik kan het niet meer terugvinden en ik ben een vergiet). * jullie starten volgende ronde?
Wij gaan over een paar dagen op vakantie voor 2 weken. Ik ben nu net ongesteld geworden, en we hopen dat we de volgende cyclus misschien kunnen starten. Even kijken wat er klaar ligt. Verzekering is benaderd voor toestemming Istanbul. Ik heb contact met Serum Athene; ons hele dossier naar haar gemailed, nu even reactie afwachten. En Juul; jouw natuurgenezer heeft een of andere ontraceerbare en niet met antibiotica te verhelpen ontsteking in mijn baarmoeder gevonden. Druppels (of waren het korrels) gaan dit verhelpen!!!! Ik ga eten maken (lees; de oven aanzetten voor pizza). BIJNA VAKANTIE!!!!!
Hoi Meiden, Even niet van me laten horen heb ook niet zo heel veel nieuws zit weer in die verdomde spannende wachtweken en de 2de week is echt echt het errruuugst. pfff was het maar zaterdag dan weten we weer waar we aan toe zijn. Zit mezelf weer helemaal crazy te maken en haal van alles in mijn hoofd. Zeg de hele tijd tegen mezelf denk stap voor stap en niet vooruit heeft toch geen zin! Maar ja makkelijker gezegd dan gedaan he meiden! Voel me verder wel heel goed. Heel anders dan de eerste keer. Af en toe krampjes maar niet heel veel, dit was de eerste keer wel anders toen had ik eigenlijk al vanaf moment terugplaatsing echt krampen. Verder heb ik het wel ontzettend warm zweet breekt me echt uit, lijkt wel of ik opvliegers heb is echt niet normaal. Van de week op werk bijna de hele dag met een knal rode boei gelopen Is dit herkenbaar voor iemand of zou het van de medicatie zijn? Jolanda welkom meid je schrijft al lekker met ons mee zie ik goed zo! ik kan je niets vertellen over zaadkwaliteit eerlijk gezegd geen verstand van bij ons ligt het probleem echt aan mij en waarschijnlijk al gelezen dat ik een laag amh 0,3 heb en gestart ben met eerste eiceldonatie poging, waarvan verse terugplaatsing mislukt is en ik nu in bezit ben van een mooi cryo emmytje 25/8 zw test doen. Danitcha hoe gaat het met jou? Juul hoe gaat het met jou meis? Rest meiden denk aan jullie dikke knuffel allemaal en zie dat de meeste ook weer erg druk zijn met dingen regelen en uitzoeken en nieuwe plannen ben benieuwd hoop echt dat dit het begin is van een grote roze wolk!!!! xxx bittersweet
Grrrr#@*&^...had ik een allerleukst verhaal gemaakt voor jullie, gansjes ...is t weg!!!! Nu moeten jullie dus nog even wachten..en zelf de pret maar maken MET JULLIE MANNEN!! (dat kan echt!!) ...50 tinten grijs nu eindelijk al gelezen?? x
Kee, kee.... Ik kan Gabrie en Ieoortje toch niet in de steek laten...deed wel stoer in vorige berichtje maar kan dat nie' Ja, Jo(landa) ben weer vrijgezel na 2 jaar geleden (alweer!!!..jemig time flies..) uit elkaar te zijn gegaan met mijn ex met wie ik 4 jaar in de MMM heb rondgezworven voor ons beebje. Nu eigenlijk wel happy single (volgens goede vriendin kan dat niet 'want iedereen wil een partner'..duh!! tuurlijk wel in the end maar de tussentijd kan erg leuk en prettig zijn ) Trouwens lijk een stuk stoerder dan ik soms in real life doe of voel hoor...ben ook gewoon een lief meisje van 43 dat t best tikkie eng vindt zomaar op nieuwe mannen af te stappen..al willen de GGMG hier dat niet horen natuurlijk Kee dan..update: Daar is bijv Joost, via datingsite, lieve leuke vent met goed koppie maar met wie ik niet max good vibes heb maar wel leuk wellicht voor vlak na het stokjes-pies moment.. Dan is daar upcoming leuke buurman die volgens andere buurvrouw leuk is maar einzelganger..eens zien of daar wat aan te doen is?? Tips van Jo zijn briljant Dan komt er over twee weken hele week in stemexpressieklas tijdens opleiding..volgens tarotkaartenlegster (die ik erg vertrouw ondanks dat ik wetenschappelijk ben opgeleid..zolang ze maard e juiste dingen zegt hahaha)ga ik binnen aantal jaar emigreren naar buitenland voor de liefde..ik zeg: de aankomende opleiding stemexpressie is Europees dus met lots of foreigners...ik lig op de loer of er een leuke rondhuppelende, joelende en toch nog mannelijke singer te spotten valt..zal me een gezamenlijk gejoel geven So..nog geen al te spannende verhalen maar ik broed op plannen..broed ik toch nog op iets Maar eerst daar Juul, Danitcha en Bittersweet...wat spannend girls!!! Bittersweet, ik vind die opvliegers somehow wel heel goed klinken..anders dan anders (=sowieso goed vind ik en op naar RAAK!! Kus voor Juultje! Knuf voor Marjaaaaah en Maartje! Ieoortje, joehoe!! Bijna op vakantie (waarheen?) en al weer richting van start gaan, goeso!! Instanbul + druppels/pillen van genezer Juul + Serum Athene = moet, SAL! ...een beebje geven! Nu trusten!! Koosje
sorrrrrriiiiiiiiiieeee het is 4.26 uur en mijn handen willen niet wat ik wil (schrijf ik na 8x deleten) tering drank maakt meer kapot dan je lief is,,,,, nu al spijt de kater moet nog komen p.s. de dinsdagavondddip is geweest peeeeeeeuw
Jolanda, apart dat de zaadjes met "normaal" bestempeld worden als ze in aanmerking komen voor icsi, mmmhhh . Koosje, geweldig om je dateverhalen te lezen . We hebben geen vijftig tinten... meer nodig hihi. Ook al die wel op m'n verlanglijstje staat om te lezen, maar ben nog bezig me door een andere pul te worstelen. Is niet interessant genoeg om niet weg te kunnen leggen, maar wel weer interessant genoeg om het uit te willen lezen. Dat is dus jaren-plan . Maarre... maak je nou grapjes over stokjes plassen en scharreltjes. Ben wel lichtelijk in shock, en m'n eerste reactie is wel dat het een beetje desperate overkomt. Maar misschien begrijp ik ergens wel, laatste kansen enzo. Je kunt er natuurlijk pas over oordelen als je zelf op dat punt bent. Tsja, wat is goed of fout? Poe, hoop niet dat ik mensen tegen me in het harnas duw. Maar ben gewoon erg benieuwd! Ieoor, fijne vakantie alvast! Waar ga je naartoe? Lekker de batterij opladen voor het volgende circus. Marjah, sterkte vandaag! Hopelijk valt het mee. Bittersweet, zaterdag is al bijna!!! Ik herken de opvliegers niet. (behalve vannacht last van gehad, maar dat wijt ik aan alle suikers en e-nummers die ik gisteren met een heel lief (zo'n-kindje-wil-ik-ook) meisje naar binnen heb gewerkt) Heb je geen behoefte om stiekem eerder te testen? En moet je thuis of in het zkh testen? Het jezelf-gek-maken is erg herkenbaar. Ik google heel wat af wat ik zou kunnen doen om het zwanger worden te bevorderen na een tp. En ik baal dan zó van mezelf als ik het nu lees en niet een week eerder. Hoe groot de wens ook is, ik moet eerlijk bekennen dat ik me (nog) niet anders voel dan normaal. De altijd zelfde pms-verschijnselen beginnen nu zelfs al te komen. Ondertussen zou ik een innesteling gehad moeten hebben, maar niks-noppes-nada gevoeld. Wel over gedroomd, maar ik denk toch echt dat het een droom was. Dus ik ben zo bang dat het niet gelukt is, ik wil dit onwijs rijke gevoel van een embryo in me gewoon niet kwijt! Gelukkig pas over een week testen, dus ik zweef nog even lekker rond in m'n zeepbel.
@ieoor, Jij hebt nog lekker vakantie voor de boeg ?..lekkerrrrrrrr..waar gaat de reis naar toe ? ..effe lekker wat energie opdoen en dan inderdaad hopen dat je de volgende cyclus kunt starten. Wachten is ook niet echt mijn ding... @bittersweet, ja, die wachtweken, zo herkenbaar; verschrikkelijk. Ik vondt het misschien nog wel het "rotste" gedeelte van een behandeling. je hebt wel een hele mooie teruggeplaatst gekregen, een morula, wow. Als dat toch niet iets moois gaat opleveren, duim duim duim... nog effe, dan is het zaterdag, dus gewoon effe iedere dag hier inloggen en gewoon van je afschrijven, dat lucht altijd wel op (tenminste voor mij dan) en voor je het weet, is het zaterdag. Ga je eventueel eerder testen, of ben je niet zo een persoon ? ... @koosje, nu begrijp ik waarom iedereen zo zwijmelt en watertand bij jouw verhalen, hahahahaha...wat ik altijd doe, als ik een berichtje schrijf, zo af en toe, hele tekst kopieren, effe plakken in email of excel of wat er voorhanden is en voordat ik op de verzend knop druk, effe de hele zooi weer opnieuw kopieren voor het geval het systeem zegt, toedeledokie...bepaalde verhalen/tekst krijg je nooit meer hetzelfde terug als je opnieuw moet typen..hahahahaha. Lijkt me dat je best happy kunt zijn zonder partner, want ik denk dat genoeg vrouwen wel jaloers op je kunnen/zullen zijn (waar onder de GGMG ...hahahaha, vondt hem erg leuk gevonden), want jij MAG alles..hahahaha..hoewel, er natuurlijk ook genoeg momenten zullen zijn, waarbij je denkt..goh, zou wel leuk zijn om dit met een partner te doen/delen. Je gevoel zegt meestal wel, waar het tijd voor is, dus gewoon doen, waar je jezelf goed bij voelt. Ik dacht ook (onterecht) dat ik de oudste hier was, maar jij bent ook zo een lief jong ding ? gezellie...Ik heb mijn man leren kennen via een datingsite (ja, het is mogelijk), dus als je tips nodig hebt, anytime, ben wel van meer markten thuis...hahahaha @marjah, wat doe jij nog zo laat (eigenlijk meer "vroeg") uit je bed ? misschien ook iets voor jou ? mijn bovenstaande tip ivm typen en weg bericht ?..voor mij werkt het geweldig...dinsdagavonddip ? watiskebeurt? Liefs, Jolanda
@danitcha, ik vondt die opmerking ook heel raar...."normaal" zaad...maar goed, ze zijn daar erg hectisch (heb ik al ondervonden), dus het zal nog wel toegelicht gaan worden bij ons volgende gesprek, misschien vinden ze wel het normaal omdat het niet abnormaal is...volg je het nog ? ...hahahaha Ik heb vaker gelezen dat niet iedereen een innesteling voelt en/of verschijnselen/bijwerkingen ondervindt, dus meid, zolang die rode duivels er nog niet zijn en je nog niet hebt hoeven testen, moed blijven houden (tis moeilijk, kweet). Gevoel zegt je misschien wel dat het niet goed zit, maar dat kan ook je hoofdje zijn die je verkeerde instructies geeft, omdat je het niet wilt/kunt geloven dat het ook goed kan gaan ? (goh, nog effe, moet ik een ander beroep gaan kiezen..hahahaha). Gewoon blijven zweven !! Liefs, Jolanda
Hahahah.....mooie uitdrukking 'mensen tegen me in het harnas duwen' ...nou dat gebeurt bij mij niet zo gemakkelijk en ik denk dat dat bij de anderen ook wel meevalt. Moest ook erg lachen om je twijfel of het serieus is dat timen van one night sekspartners...jaahaaa...misschien is het wel serieus!! Ik denk er wel eens over eerlijk gezegd: ik fantaseer er wel eens over het zo te timen maar ik doe het niet..gewoon omdat ik 1. een heldin op sokken ben als het er op aan komt dit echt zo te gaan regelen 2. nog veel belangrijker reden: ik geloof en leer meer en meer vertrouwen op dat ik allerlei zaken wel totaal in de hand kan willen houden en naar mijn hand kan proberen te zetten maar dat het toch wel gebeurt als het moet gebeuren, onverhoopt het 8ste wereldwonder zijn bedoel ik dan zwangere-Koosje dus. Ik leer meer en meer los te laten en dat bevalt mij echt beregoed.. Ik zit wat dat loslaten betreft ook wel in iets rustiger vaarwater nu natuurlijk..ik bedoel: stel ik zou nu voor de laatste terugplaatsing staan van twee topembryootjes ...ja dan zou ik toch nog moeten leren hoe-laat-ik-los-in-deze-control-freakerige-situatie...maar nu bevalt het goed. Dus ga ik echt over stokjes piesen en dan man verleiden..hahahaha...dat zal zo'n vaart niet lopen Of misschien toch wel...je WEET het niet ...lot mag je ook een handje helpen vind ik Jo, ander 'gezellig jong ding' hahaha! Ja man via datingsite leren kennen..geloof daar echt wel in..mijn ex kende ik zo ook, prima bevallen ..niet zo veel haast eerlijk gezegd in nieuwe relatie starten..vind mijn leventje leuk nu, al is het niet eens zo wild hoor en bestaat het voor groot deel uit werk, sociale contacten bijhouden, maar voelt allemaal gewoon erg goed Klas trouwens jouw onderschrift nog eens..jullie hebben er ook al een hele rit in MMM-land opzitten zeg..respect!! *buigt hoofd en maakt petje af gebaar* Blijf maar lekker meeschrijven! Ik ben benieuwd wat de AMH meting zal zeggen, aan het zaad zal het niet liggen lees ik ..hoewel we, als ik de gyn bij Geertgen mag geloven, ook niet al teveel moeten ophangen aan AMH..vrouwen met superlage AMH scores worden ook zwanger..bewijzen te over...thumbs up dus!! Marjaaaah, jij drankorgel...kater??? hoop dat je een vrije dag hebt..wat was de gelegenheid? Alhoewel...hebben we daar een gelegenheid voor nodig?? Danitcha, ach al die tips om een innesteling te bevorderen...weet niet of dat daadwerkelijk helpt..helpt onze gemoedsrust wel, want dan kunnen we iets doen maar of het echt iets fysieks doet..geloof het niet. Volgens mij doe je het nu het best: genieten van hoe het nu is! Bittersweet, nog eventjes!!! Juul, denk nog steeds an joe!! Ieoor, niet weggaan zonder vertellen waar jullie met jullie buts in het zand neerstrijken he??!! Liefs, Koosje
Wat wordt er een hoop geschreven! Heb moeite met bij lezen en reageren! Koosje je blijft een leuk, lief, grappig lekker ding. Dan, Bitter en Juul .....nog een weekje en dan is het hier toch een BERG ROZE! Jammie dan mogen jullie trakteren of roze glace koeken! Marjah heb je nog vakantie? Ieoor ik heb je een PBtje gestuurd met de info .....zo raak je het niet kwijt.
Dank je lieve Gabrie, hoe staan jullie ervoor?? Ik ben gebleven bij de voorbereidingen voor Istanbul..al startdatum bekend?? Koos
We gaan naar een ver, exotisch, tropisch, mooi land. Maar ivm herkenbaarheid zet ik het hier niet neer!!!!!
Ben aan de pil. Eind volgende week een uitgangsecho kijken of er iets van een follikel ligt en jeemig dan kunnen we stoppen met de pil...... En daarna stimuleren...................
Brrrrrr...wat spannend!!! Jouw lichaam heeft goed bewezen dat het zwanger kan worden..wie weet 'gewoon' nog een keer maar dan anders zeg maar Hoe ben je eronder? Koosje
Ik ben (klinkt heel gek) er totaal niet mee bezig. Geloof niet echt dat Istanbul de oplossing zal zijn maar tja ik moet toch iets. Ik bedoel het zal nooit vanzelf gaan lukken......
Ik heb het dan in ieder geval 3 landen een kans gegeven..... Later hoef ik mij niet te gaan vermoeien met ...Had ik maar
ik heb vrij, hoor! geen zorgen kom wel dus net mijn nest uit gerold. Kater valt mee, maar meer een kater van vermoeidheid. Het is niet niks voor deze oude muts dat ze 3 nachten door haalt... Koosje, bij ons in de stad is het feestweek, dus vandaar... ik kan het gewoon niet laten om toch steeds een drankje extra te nemen. Dat komt uit een soort opstandigheid, aangezien we zoveel jaar geleden op de dinsdag van de feestweek hadden besloten om ff een kindje te nemen. We dachten dat dat wel leuk zou zijn. Vandaar dus ook de dinsdagdip. Ik zit helemaal niet lekker in mijn velletje. De rommel (niet de kater, maar de rommel) is net zo groot als mijn huis er nu uit ziet. Ik kan mezelf niet dwingen om op te gaan ruimen, maar ik weet dat ik moet. Het hele rare is ook qua zp dat ik gewoon niet meer weet wat ik moet schrijven. Ik vind het zo moeilijk om wat nuttigs te zeggen over andermans pogingen. Ik ben op dit moment daar veel te negatief over. Ik bedoel niet dat ik echt depri ben, maar ik heb gewoon het idee dat ...... *censuur* (hetgeen wat ik wilde typen is niet echt opbeurend voor iedereen hier, dus ik hou me in.) Enniewee, ik was van plan om dit net te verzenden en toen stond mijn husband voor de deur. Hij kwam even thuis eten. Ondertussen een sms-je en een whatsappje gelezen. Beide zijn van zp-dinnen. Een van de twee was gewoon lief, ik krijg een knuffel en ze denkt aan me. Plotseling wordt ik dus overvallen door onbedaarlijke huilbuien alle ellende komt boven. Manlief en ik hebben net ff zitten babbelen en hij heeft een beetje hetzelfde gevoel. We zijn tot de conclusie gekomen dat we in een gat zijn gevallen. Het grote we-zijn-net-bijna-twee-weken-samen-geweest-en-daarna-feestweek-dus-allemaal-gezelligheid-en-mensen-om-ons-heen-en-die-zijn-ineens-weg-en-aangezien-we-geen-kindjes-hebben-en-man-aan-het-werk-is-en-dus-niet-bij-me-is-en-daardoor-voel-ik-me-eenzaam-gat. Jemig wat zit ik hier depri te zijn.... Komt wel goed skatjus, komt wel goed.