Ohja, en je TSH is voor niet schildklierpatienten oke, maar voor kinderwensers zou het wel iets lager mogen. Je FT4 is 'prima', maar iets hoger zou in geval van herhaaldelijk IVF-falen wel iets hoger mogen. Juultje mag nu met iets beroerdere waarden een proefbehandeling starten met Thyrax...
Jeetje, 3 berichter achterelkaar aan van mij. Zelfs met deze 4 Je zou bijna denken dat ik mezelf graag hoor spreken ehh schrijven
*Breekt in* Nataly,man, en grote broer : Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine Lars! Wat een verhaal zeg, gelukkig is alles goed gegaan! Hele dikke knuffel, en geniet ze met zn 4en! Dikke kus voor alle lieve poffertjes en pannenkoekjes hier van brabbeltje. *Breekt uit!*
Ieoor lieverd, zoveel zou ik willen zeggen maar alles lijkt verkeerd. Ik wou dat ik kon toveren... Hoe dubbel in hetzelfde berichtje... Nataly, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Lars! Wat een bijzonder snelle bevalling. Fijn dat alles goed gaat en geniet van elkaar! Marjah, jij lekker aan het opruimen. Zowel in huis, papierenland als in hoofd? Het weekend weer goed door gekomen? Wat een mooi progesteronniveau!!! Dat geeft moed! Juulz, ik ga straks effe je blog lezen. Maartje, die Uber S. Nog even kort af als altijd :x
BrAbbel : lief dat je komt buurten! Maartje: jij egocentrische bitch! Maar Juulz tsh was nog veul hoger, toch Wat was haar of jouw (in het geval van lezen/antwoorden door Juulz) ft4? Heb thyrax in huis, maar om weer eens zelf te gaan dokteren... Hmmm niet zo'n goed plan, denk ik @breezerslettig compliment: Thanks!
Alstu! Had je trouwens nog geslettegebakje gedaan?? De standjes hoef ik niet te weten hoor, alleen óf je geslettebakt had Net zoiets als: je mag alles van me weten, behalve mn pincode 'Je mag alles van me weten, behalve het standje' Ofzoiets!! Juultje haar TSH was 3.2 geworden maar viel uiteraard ook nog binnen de ref. waarden. Haar FT4 was meen ik 11,5. Dus vandaar net iets slechter. Maar jullie beiden voldoen niet aan de richtlijnen van de schildklierstiching voor dames met een kinderwens. Thyrax zonder controles... geen goed idee. Thyrax slikken met jou waardes voor een TP'tje en dan een half blauwtje per dag ONDER CONTROLE VAN EEN ARTS zou vielleicht wel een goed idee zijn, in het kader van... Baad het niet, dan schaad het niet. Maar zonder controle, nee dat zou ik met dit medicijn niet doen. Tis namelijk geen Prednison Sikki, ja even kortaf. Zo jammer! Juultje, idd het strandje welke jij denkt dat het is. Die ene richting Marjah Het was echt gezelliger dan dat het klinkt En thnx voor compliment!!
Oja, ook heen en weer aan het mailen met Pfeiffer. Die lolbroek mailt heel wat af op zn blackberry. Zijn automatisch woordenboek staat aan, niet zo handig. Mijn engels is al beroerd, maar een duitser die engels probeert te schrijven terwijl zijn automatisch woordenboek op duits staan is vrij bijzonder Gezien de ellende met het stoppen van de prednison en mijn buikje die toen de boel wilde eruit werken heeft hij een nieuw actieplan voor mij bedacht: 10 dagen voor de TP > start Prednisolon 10 mg per dag. 3 dagen voor de TP > infuusje 3 dagen na de TP > infuusje 6 of 7 dagen na een positieve test > bloedprikken in DD Elke maand tot aan de 28e zwangerschapsweek > bloedprikken algemeen bloedbeeld in NL En naw dus langer dan 25 weken Prednisolon gebruiken. Maar jah, eerst maar eens de cryo laten ontdooien en dan nog eens 'ff' zwanger blijken... Maar ALS het allemaal gaat lukken, dan is het protocol op maat vast klaar!
Ow ja! @über 's: wat een rare vogel is het toch... @slecht Engelssprekende Duitsers met een Duits woorden boek: Whahaha! Grappig! Maar nurt grappig als je um nie begrijpuh doet! @strandjr richting mij: ff gas geven en dan ben je zo bij mijn strandje (lees vijver). Is dat vlak bij de lopende keek? Mjammie
Eej, je hebt mn vraag ontweken So! Mn date met Pfeiffer staat! 4 april cross ik naar Langenveld, daar zit hij dan in de kliniek van een vriend van hem. Ben benieuwd!!
Tja de bb zit naast, dus dan Praat je niet over dit soort dingen, toch? Of ik dus nog geslettebakt heb... Tja, ja op zondag, maar had pas wo of do pas mijn ei. Dus of het geslettebak nut heeft gehad...??? En... Heb ieoor net gesproken! Altijd gezellig, al heeft ze nu ff vest veel op haar bordje. Kussie
@Nathaly, gefeliciteerd met jullie tweede wonder! Wat een superbevalling, hij had echt haast! @Maartje, wat spannend allemaal weer! Het zou toch prachtig zijn als de 'truc' van dr. S. nog een keer lukt! @missie: brusje... mail gehad van Irma. Ik moet van dr. S. eerst 8 weken aan de DHEA en lab op testosteron DHEA en vrij testosteron. Ik denk dat ik het TSH ook maar eens aankruis trouwens. Het was nog flink zoeken naar dat DHEA en als ik op internet kijk, lijkt het wel een wondermiddel voor eeuwige jongheid? Via mijn werk in de apotheek heb ik het kunnen bemachtigen, weet ik in elk geval zeker dat ik het 'echte' spul heb. Wel duur overigens. @Marjah, heb ook even op je site gespiekt, mooie dingen maak je! Ben benieuwd of ik nog een normale cyclus ga hebben, nu ik mijn amh weet, lijk ik ineens wel geen eisprong meer te voelen. Nog twee weken wachten en voor het eerst in 13 jaar hopen op een ongi. Zijn er meiden die helemaal geen cyclus meer hebben, en evengoed nog een behandeling doen? Dat vroeg ik mij nog af.
Helemaal niemand hier? @gabrie; hoe gaat ie? @hier: begin te spotten... Morgen wel ff een testje ivm feestje (en dus de nodige alcohol)
Ik ben er wel ff... Rechtstreeks vers bezweet vanuit werk Leuk compliment van leidinggevende gekregen, zelfs nog in de fysieke vorm van een vvvbon! Voelde me helemaal gloeien van trotsheid. Wat een leuk compliment. Nu nog ff iets minder cools: Mijn lief internistje (die iets minder lief is vanwege het niet beantwoorden van Juultje haar mail, maar dat terzijden...) vind het toch altijd oke als ik dingen aankruis op het labformulier? Nou, hij is lief hoor maar wat een koekwous! De uitslag van de vitamine D was er laatst nog niet, dus hij gaf aan dat ik later die week (het werd een paar weekjes later..) wel ff mocht langskomen om aan de assisistente een uitdraai te vragen. Vandaag pas gedaan en wat blijkt? Ik heb een waarde van 19!! Das toch niet normaal? En zeker niet normaal dat hij daar niet ff over gebeld heeft! Ben best terleurgesteld in lief internistje! Had aan de assistente gevraagd of hij mij ff kon bellen, maar hij had het erg druk. Hopelijk doet hij het morgen. Heb voor de zekerheid al wel ff Pfeiffer gemaild, of 2 x 400 IE per dan voldoende is om het snel op te krikken voor de poging of dat we het nog maar ff moeten uitstellen... Baal nu best wel, vandaar de ego echo ego!
Ook ff ego: Sinds gisteravond weer knallende koppijn en vandaag is de temperatuur gezakt. Op naar de cryo? Ik hoor vrijdag of het in eigen cyclus mag, maar dan is mijn eigen cyclus al begonnen...
*breekt even in* Ha Marjah, Lees nog wel eens mee op jouw topic..over jouw laatste stukje: het maakt juist niets uit als je al in je eigen cyclus zit JUISt als je in eigen cyclus mag gaan terugplaatsen! Ik ga volgende maand ook een cryo tp in eigen cyclus krijgen en ik bel op de eerste cyclusdag om een echoafspraak te maken op cyclusdag 10, arts Geertgen kijkt dan of mijn baarmoederslijmvlies goed opbouwt of opgebouwd is en als dan spuit ik Pregnyl. Paar dagen later, goed getimed net na de eisprong (of iets wat daar op lijkt bij mij ), wordt het ontdooide embryootje dan teruggebracht om daar lekker door te groeien tot het prachtigste beebje ooit Dus nee, t maakt dus niet uit of je eigen cyclus al is gestart..ws moet je toch nog een keer terugkomen op dag 10 om te bepalen of je cyclus goed genoeg is. Heel veel succes, wat gun ik het jou zeg! Koosje *breekt uit*
Dank je wel koosje! Wat spannend weer in ecd-land. Ik deze maand (hoop ik) tp, jij volgende maand en Bittersweet is ook al bijna aan de beurt. Ik bedoelde eigenlijk dat de arts weinig meer in te brengen heeft... Mijn cyclus is al gestart, dus progynova is niet logisch meer. Tenzij de arts niet anders wil. Nog niet ongi... Misschien kan ik toch nog de ooievaar van Cerberus gaan vangen, aangezien die met een dikke 41 weken toch wel eens op knappen staat. Whaha! Wie houd ik voor de gek? Nu wel met hoofdpijn thuis, dus geen feestje vandaag. Dan me maar zonder lading alcohol voorbereiden op de tp! Hoest verder hier?