Lieverdje Marjah, wat nu censuur???? Wij doen niet aan censuur toch??? Dit is nu juist de plek om al die k**emoties van je af te schrijven, anderen kunnen heus zelf relativeren...tot zij/wij zelf zo'n bui hebben en zo'n klotegat tegenkomen...wel super dat jij en Marjahman dat kunnen delen, echt..hoe bijzonder is dat! Daar wordt t niet minder van en heel klote maar jij en ik weten heel goed dat t enige dat iets kan doen is eraan toegeven en naar de hemel huilen, gillen, stampvoeten of weg onder een deken met je oren vol met tranen gelopen (als je ligt gebeurt dat immers ) ...weet dan wel dat we bij je zijn...in gedachten, net zo lang tot je wel weer ietsiepietsie zin hebt te ZPen, je hoeft niet iets te geven (namelijk bemoedigende woorden in de wachtweken van iemand anders) om zelf lieve aandacht te krijgen nu...we zijn er wel en schrijven toch wel door zoals je hebt gezien betekent niet dat je niet wordt gemist maar ruimte is toch nodig?? Knuf meis!! Ik kan t niet helpen maar intussen hoop ik gewoon lekker door voor jou voor iig een lief negertje! Gabrie, goeso voor jou..niet mee bezig..hoop houden hoef je zelf niet te doen..hebben wij hier wel voor jou. Keep us informed! Koosje xx
lief! SNIK! Bwech! Voel me k** *heeft op dit moment ook ff een hekel aan de stomme ijsboer met zijn stomme gejengel*
Getver IJS !! ..ben aan het Sonja-Bakkeren ..vandaar..zou moord doen voor supergroot Italiaanse ijshoorn.. Aai voor Marjah! Ga proberen muziek op m'n nieuwe Iphone te zetten..JAAAA..ik ben ook aan de Iphone Maartje..Maartje die mijn oude Nokia niet meer vond kunnen tijdens de high tea..tja, dan maar een nieuwerwetse...vind t knap dat ik dat heb aangedurfd zonder man in buurt die alles eventjes hup goed zet, download..ik stel het dus al 2 weken uit en foon door op m'n Nokia haha En dan ook nog hardlopen...ja, je moet wat op je vrije dag..doeoeoeoeg!! x
Seg..maak je mij belachelijk???? :x .....jullie jonge blommetjes zijn veeeeeel meer opgegroeid met facebook, Hyves en smartphones dan ik hoor (Jo...help me eens even!!!) Als ik ooit weet hoe dat ding gaat werken zal ik mss ook wel leren hoe ik moet whatsappen en dan.....vergeet ik jullie natuurlijk totaal.. xx
@koosje, lief dat je buigt voor mij, errug lief..helaas zijn we met zijn allen in datzelfde bootje dat zo wiebelt (of dat hekje waar je tegen aan knalt, vertelde me laatst iemand heel lief), maar toch ben ik van plan een keer die overkant te halen, ben ik van overtuigt (tja...wat moet je anders he met dat wat ze hoop noemen...). In genk waar ik tot dusver in behandeling was, daar zeiden ze...oef, wel erg slechte zaadkwaliteit, dat geeft alleen maar icsi mogelijkheden; bam, dat was een dreun destijds. Dit jaar, opnieuw laten testen en wat blijkt, zeggen ze ineens, zou zomaar ivf kwaliteit kunnen zijn; bam, wat is dat nou ?..en verder niets meer, niet meer op teruggekomen en daar mag je het mee doen, dus als ik het goed begrijp..van icsi naar ivf en nu ineens normaal ? ...hahahahaha, iedere dag gaan klussen, dan maar... goh, was het maar zo makkelijk... je hebt een leuke manier van schrijven, het houdt de mens wel bezig, hahahahaha...zou koosje misschien weer iets pikants/shockerends/interessants/leuks geschreven hebben; iets om naar uit te kijken..hahahaha @ieoor, nou, we weten in ieder dat je naar een ver, mooi tropisch exotisch land gaat ?... Hier (in NL) is het ineens behoorlijk warm, dus tropisch ; CHECK... ver en mooi ? tja, afhankelijk waar je woont, kan het zuiden van NL al behoorlijk ver en mooi zijn wat zijn heuvels betreft zijn ; CHECK.... exotisch ? is dat niet hetzelfde als erotisch ?...ja, dat is hier ook genoeg te vinden, volgens mij kun je de wallen ook erotisch noemen (ben er nooit geweest, maar van horen zeggen0 ; CHECK... dus je kunt het wel zeggen hoor, als je vlakbij blijft, genoeg plek om bekende mensen niet hoeven tegen te komen.... hahahahaha..... @gabrie74, het klinkt echt niet gek (tenminste voor mij niet), dat je op een gegeven moment er meer rust/vrede mee hebt en dat je het zijn beloop laat en wel ziet wat er gaat komen, want na genoeg tegenslagen, wat moet je anders ? hopen heb je al zo vaak gedaan. Het is ook wat je zegt, later wil ik niet hoeven zeggen..had ik maar dit of had ik maar dat... @marjah, je mag je toch ook klote voelen op zijn tijd, het is een erg bewogen tijd geweest voor jou en je partner, dus schroom je niet hoor, om gecensureerd en ongecensureerd dingen te zeggen/schrijven, zolang het niet door zp weggepiept wordt, mag je wat mij betreft hele pagina's volkalken...lucht in ieder geval op en zoals ik de mensen hier ken, herkennen ze het en zouden ze het zelf van tijd tot tijd willen uitschreeuwen, dus we weten waar je het over hebt, dus schreeuw het uit. Je hoeft toch ook niets zinnigs te zeggen over iemand anders zijn pogingen (dat komt wel weer een keer), soms mag je best ego momenten hebben en je k u t voelen, toch ? Doe wat goed voelt en probeer steun te vinden daar waar ze je begrijpen (hint) dikke digi knuffel ..smak...die heb je al zitten... Liefs, Jo (zoals iemand mij hier al noemt, scheelt weer een paar letters schrijven...hahahaha)
vinnikookgeselligdusikblijfnochheellangmeeschrijfennetsolangtotweallemaalgekwordenvandekindjesdiewedanstukvoorstukhebben.. xx PS haha..site kan zulke lange zinnen niet helemaal achter elkaar schrijven
euh koosje, ben bang dat ik me bij jou mag aansluiten, nou ja..inmiddels ook niet meer als jij ook zo een iphone prul hebt..ik heb nog een oude gsm bak, daar zit iets in waarmee je foto's mee zou kunenn maken, kwaliteit van niks (camera of zo noemen ze dat)..het ding kan bellen, geluid geven en volgens mij kan ik er ook mee gebeld worden, maar voor de rest....?...is niet aan mij besteed, doe ook niet zo veel met die prullen, vindt persoonlijk contact veel leuker/belangrijker. Hyves heb ik gekilled, is zo out he...facebook heb ik wel, maar daar wordt het ook steeds minder interessant, vanwege de regels die facebook iedere keer weer opnieuw oplegt, je zou complete cursussen kunnen gaan volgen om te kijken hoe het allemaal werkt. Terwijl ik best technisch ben aangelegd hoor, ik vindt bijna alles op google, weet veel van software en doe ook webpagina's maken (dus ZP opgelet, dat jullie niet gehackt worden....hahahaha). en nog wat, koosje, we hoeven niet onder te doen voor die jonge blommetjes hier hoor...jij hebt een hele leuke buurman, waar je nog vanalles mee kunt...hahahahaha JO
Koosje: het kan wel hoor! of althans het kon wel... hmmm weet niet Het fenomeen uitgerekte pagina's was echter heul irritant. Kan me voorstellen dat de firma zp daar een foefje op bedacht heeft.
JO..hoho...niet al te vrijpostig he???... Prullen??? mijn Iphone????? :x:x ..ben blij dat ik toch nog een jonge blom ben met mijn nieuwerwetse hippe iphone!! Dank Maartje Dank voor je steun Jo..nu moet ik rennen!!!!! x
Daar heb je t al...:x:x...was ik maar zo technisch als Jo denk ik nu...wil ik van twee CD's nummers op mijn iphone zetten (ipv via itunes, suunige hollander wil dat gewoon van mijn toch al gekochte CD's trekken), ik vind een Nerus programma dat mij helpt met rippen van de CD naar compu...kan ik t niet meer vinden en mediaplayer-bibliotheek herkent iphone niet.....kijk...daarom heb ik nu een Nokia.. ...en wacht ik op mijn broertje ..zucht....nu echt tijd om te rennen..geen uitstel meer maar hup met dat vege lijf!! Dag lieve meisjes!! Koos PS lekker not interessant ge*** zeg...sorry ladies..wel en wee..
nou goed dan koosje, omdat jij het bent.. vrijpostig ?..nou nee, was meer in het algemeen bedoelt. Ik heb het niet zo op die dingen, dan kun je iedere maand wel iets nieuws aanschaffen/leren, poe poe...en buiten dat...die 1 sms die ik in mijn leven stuur, dat maakt het voor mij niet interessant, maar ik kan me voorstellen dat er zat mensen zijn die heel blij zijn met zo een geweldige inventie (euh, druipt het er nu af...?) . Voor mijn goede wil te tonen..kijk, zo een prul, euh, geweldige inventie kan er ook toe leiden, dat het allemaal errug nieuw is en dat je het allemaal niet zo goed weet en er "hulp" bij nodig hebt. De eerstvolgende knappe beschikbare single man die bij jou klikt, daar zou ik effe mijn slag gaan ..." zeg, weet jij niet hoe dat werkt, ik ben daar nu al uren mee bezig, maar ik kom er maar niet verder mee"..en dan kijk je heel lief en verlegen (zoals jij dat heel goed kan doen, denk ik zo) in die poppetjes van ogen en hoppa..het begin is geboren...een kerel aan de haak, iets gezamenlijks voor over te leuteren en je leert weer bij (ik heb het nog steeds over die foon he)... ben je nog steeds aan het rennen ? niet te he... jo
Kijk, onschuldige ik , denk meteen aan mijn broertje voor hulp maar jij maakt er een flirtitem van..hmmm...wel goed idee! I'll see what I kandoo! Daaaaaag...*heb iphone alweer uitgezet en gebruik uitgesteld hahaha*.... ik ren al...... Koosje
ik kan het nergens anders kwijt.... Vandaag te horen gekregen dat mijn nichtje happiedepeppie aan de zwanger is... en bij de buurvrouw hangt sinds vandaag zo'n f**cing slinger en zo'n schijtlijster van een ooievaar. Aan de overkant van de straat hangt zo'n zelfde slinger in het roze en dat twee huizen naast elkaar. Moest zo hard huilen toen ik vanmiddag een geboortekaartje in de bus kreeg van een kennis.... morgen ben ik nog jarig ook. Jullie kunnen niets met mn gezanik...maar ik moet het kwijt... 't gat is zo diep ff. (het gaat echt wel weer een keer beter, maar alleen nu ff niet)
Hoi dames! Ben een stiekeme meelezeres (als jullie dat niet erg vinden) van jullie mooie topic (maar ben geen poffer en geen pannekoek) en las net berichtje van Koosje die kennelijk moeite heeft met Itunes... En aangezien er daarna daar geen antwoord op kwam, kan ik het niet laten om dat toch ff te doen, gewoon omdat ik jullie zulke leuke, lieve en slimme meiden vind allemaal . Dus speciaal voor Koosje: Je kunt je cd's heel makkelijk importeren in Itunes, je hoeft dus niet moeilijk te doen met nero enzo... Je stopt de cd in je compu, zet i-tunes aan, klikt links in beeld op de cd die je er net ingezet hebt, dan zie je de liedjes in beeld staan, selecteer ze allemaal (dat ze allemaal blauw worden), klik op rechtermuisknop, klik op 'maak mp3 aan'. Dan importeert Itunes de liedjes! En dan is het een kwestie van je iphone aansluiten op je compu en via itunes de boel synchroniseren.... Doei doei allemaal! *ga weer in de meelees modus*
Zwaai naar alle lieve meisjes!! Ik werk te veel, te lang, te vroeg, te laat en te veel overuren. Daarnaast zat ik even niet zo in de 'forummodus'. Maar lees alles mee!! Heb nu wel weer zin om te reaen, maar op ipadje en dat is niet zo lief voor mn polsje. Morgen probeer ik de laptop weer even te pakken. Voor nu een dikke knuffel voor alle lieve meisjes!!
Meiden op het wachtbankje ik denk aan jullie!!! Meiden die met adoptie bezig zijn, ook jullie ben ik echt niet vergeten. Het is haast grappig hoe vaak tijdens de dagelijkse dingen, ik even aan jullie denk, of even manlief een laatste update geef! Knuffel.