Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Danitcha: ha ehm ja... de kater komt later. Pcies. al kan dit meer van vermoeidheid komen (2x 4.30 uur is iets te laat voor deze oude baktaart). En het grote niets na weken van lol en gezelligheid is niks voor mij...
    Het is ook echt een combi van alles. Gaat wel weer weg. Op een gegeven moment.

Maartje: getverdegetver! Het stomme is dat tegen ons door andere artsen altijd wel is gezegd dat weinig eicellen ook slechte kwaliteit betekent. Alleen uber S had een andere mening.

Sorry! leuker kan ik het niet maken :(.

En het wil niet zeggen dat het niet kan lukken, maar dat de laatste eitjes niet zo goed waren, maar dat de volgende weer ineens veel beter zijn. Zie ook alle geschriften van mijzelf in het begin van 2011.... Zo geen eicellen of geen embryos en ineens heb je er 7 en daarvan 4 embryo's van prima kwaliteit.
    TJAHHHHH

Maar je hebt dus van die maanden met bagger eieren.
    Waarom kunnen ze dat nou niet voorspellen?

Juulz: waarom denk je dat het nu mislukt is? Voel je ellende aankomen? of is het "gewoon" een gevoel?
    DUIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Koosje,

heb jij sereneus een uitgerekt beeld?
    waarom ik dan niet?

Enniewee, dat gaat vanzelf over als de berichten op een andere pagina zijn beland. Het is dus een kwestie van 40 berichten schrijven en dan is de ellende verholpen ;).

Succes met schrijven.

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Bedankt voor jullie visie op DHEA.
    Ik hoop maar dat Juulzon straks iedereen DHEA gaat aanraden!!

Maar weet je, eenmaal, bij 1 van de pogingen ben ik er van overtuigd geweest dat het mislukt was. Bij de andere verse pogingen en cryo pogingen was ik er van overtuigd het gelukt was. En ik ben echt maar 1 keer zwanger geweest en die andere 6 terugplaatsingen niet...

Niet dat dat nou een waterdichte steekproef is, of garanties geeft voor anderen, maar until you know more...
    Zo het fijn zijn als je dat in je achterhoofd kan houden, tussen alle angsten en verdriet in.

Hoe wel een ander nooit helemaal kan voelen wat een ander voelt en zelf wij mmmeisjes voelen alles weer net iets anders dan een ander mmmeisje... Kan ik me denk ik wel voorstellen, of tenminste een beetje voorstellen, in welke kutzooi angst tussen hoop en wanhoop, ook qua relatie jij nu zit... Ik knuffel je!!

4. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Haai, weer ff ego!

ik kom net bij de homeopaat vandaan (die ene die mijn cyclus heeft teruggetoverd).

Ondanks mijn enorme dip van van de week mag ik stoppen met de prikkeldempers, ik maak voldoende oestrogenen aan (die was gewoon 0, dikke vette 0, toen ik de eerste keer kwam), maar ik moet nog wel wat pillen en poeders gebruiken om dit in stand te houden, ik reageer nog steeds heel ernstig op kwetsing.

Hij zegt dat mijn lichaam me verteld dat sex vies is en niet mag. Hij zei dat dit echt familiair moet zijn (Goh... had dat nog nooit gemerkt.... mijn moeder heeft voor sommige dingen aparte benamingen ;) of eigenlijk :(). Daarnaast verteld mijn lijf ook dat ik juist behoefte heb aan sex. Door die disbalans is het doen mijn oestrogeentjes het niet goed. Maar door die disbalans dus ook weer die kwetsing...

Maar hij was positief verrast, hij had niet verwacht dat ik al zo ver zou komen na de mk. Ik was volgens hem toch wel een beetje uit balans *en hij kijkt zo een beetje schuin over zijn leesbril*

En dan nog manlief!
    Manlief zijn zaadjes waren de laatste poging wat minder, dus heb dat ff in de groep gegooid. Nou manlief krijgt nu een middel waardoor zijn foliumzuur wordt opgekrikt (o.a.) en enorme dosis foliumzuur 4mg. Hij slikte het al, maar dus tekort.
    Zink heeft ie voldoende.
    D3 gelooft de homeopaat niet zo in, maar hij moest het vooral door blijven slikken.

Ik moet alleen extra omega 3 slikken, want dat was net ff aan de lage kant (maar wel voldoende).

Zo'n rare man....
    streng, dominant, en vol van zichzelf, dol op discussie en ook al dacht ik dat hij me de eerste keer vervelend vond, hebben we het vermoeden dat hij juist hierdoor gevoed wordt.

Kussie!

5. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ow en DHEA had ik volgens hem voldoende, maar mocht ik wel door blijven slikken in de dosis dat ik nu neem.

Maar of het werkt????

Ow ja (nr 2) hij zij ook nog dat er een man in zijn praktijk is geweest die geen kinderen kon producren, maar elke keer als hij een lading van dat nieuwe goedje (wat manlief heeft voorgeschreven gekregen) is hij 4x vader geworden.

Hmmmm zou dat de truc zijn ;)

DREAM ON BABY!
    Ow nee, Ik dream on OVER een baby.

6. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    wat zal ik doen?

Ik moet morgen te bloedprikken en ik wilde mijn AMH op dag 3 laten bepalen. Maar morgen is niet dag 3 en om later speciaal terug te gaan, terwijl AMH in principe op elka dag zou kunnen...

De AMH waarden zijn de laatste tijd zo raar van iedereen, dus wat zal ik gaan doen?

7. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Zou gewoon gaan Marjah. Leuke man, die homeo van!

Dank voor jullie woorden...
    Kan ik gewoon toch even gebruiken.

Vandaag op het werk zit ik al de hele tijd tegen janken aan, ook nog eens slecht nieuws gekregen over een opleiding die ik zou mogen gaan volgen, waar ik enorm naar uitkeek, en die mag nu niet doorgaan van het Management wegens teveel blablabla redenen (ben niet de enige overigens,collega is ook afgewezen). Baal hier enorm van. ook alternatieven zijn niet bespreekbaar. Bah bah bah. Zo maar naar huis...

Zo'n dag waarop alles tegenzit....

8. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Meiden,

Even mijn hart luchten hoor, maar heb vandaag de stoutte schoenen aangetrokken en een testje eraan gewaagd. Helaas was hij negatief. Ik zie het even niet meer zo positief in hoor. Krijg weer steeds meer krampen en vandaag weer klein beetje bloedverlies gehad lijkt hetzelfde als de eerste keer alleen komt het nu allemaal later toen had ik het al paar dagen na tp. Bah shitzooi. Hoop nog maar op een wonder en dat ik te vroeg heb gestest kan natuurlijk allemaal ook nog, maar diep vanbinnen weet ik gewoon al dat het einde verhaal is deze poging. Wil gewoon de moed niet opgeven we hebben nog mogelijkheden, maar het is een lange adem die je nodig hebt in de mmm dat weten jullie maar al te goed ook!

liefs
    bittersweet

9. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Sterkte Bittersweet... Omo-test is nooit leuk...
    :(
    Knuffel

10. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Marjah, dat is dus een typisch geval van anderen-verhaal. Dié ander wordt even 4 keer papa na zo'n wondergoedje.
    Het geeft in ieder geval goede hoop!
    Ik zou gewoon m'n amh laten testen. Komt er iets raars uit, kan het altijd nog op dag 3.

Bittersweet... neeeeee!!! :(:(:(
    Maar er is altijd nog hoop. Zijn heel veel gevallen hier op zp bekend die pas op nod of zelfs erna posi testen (weer zo'n anderen-verhaal :cool:). Het kan nog. Ik zou er zelf ook niet meer in geloven, maar je weet maar nooit!!! Een late innesteling kan best. Dus.

Juul, bezuinigingen op je werk? Niet leuk.
    Hoe voel je je verder?

11. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Truste.

X

12. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Bittersweet, :(:(....wat Juul zegt: omo-test sucks! Nog eventjes...

Marjah, apart verhaal van homeopaat...seks-conflict in je lijf..hmm, voor wat het waard is zulke uitspraken...hij heeft wel je cyclus teruggeroepen dussss....ik zou amh op dag 3 laten prikken, anders blijf je wellicht twijfelen ad uitslag.

Juul, jij ook nog even...toitoitoitoi...ik houd hoop voor je.
    Klote van zo'n opleiding, dat kan weer iets geven om naar toe te leven..juist nu..getver..:x

Ik ineens baal-dagen, onzeker voelen in werk na kleine voorvalletjes, mijzelf niet aan de gang kunnen krijgen..gelukkig bijna bijna weekend..lekker uitslapen zzzzzzz....

Sterkte meisjes!

xx

13. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Bittersweet wat ontzettend (*&(*&(*^&(6.
    Dikke knuffel.

Juultje wat een tegenvaller dat je leuke cursus niet doorgaat. Is toch iets waar je ontzettend naar uit kunt kijken en nieuwe energie van krijgt. Sucks!
    Maar ik hoop dat je dit snel vergeet door een prachtige test een dezer dagen!
    Ik duim nog steeds!

Rest knuffel.

Ik ben druk.

X

14. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Juulz: het zit @#$&*(@%^&*(@#%^&* niet mee :x:x:x
    Ik zou je zo graag ff live komen knuffelen....

Bittersweet, ook jou wil ik zo komen knuffelen. Bah @^&*()#$%^&*( moet niet mogen. Wij hadden gewoon iets roze moeten zien, hier.

Koosje: ook nog een knuffel! Ik moet geloof ik maar een ritje jullie kant op gaan maken... Volgens mij valt het qua onderlinge afstand nl behoorlijk mee (okee, als je uit deze uithoek van nl komt).

Ik hoop zo dat je weer snel wat zekerder gaat boelen, want je hebt wel wat energie nodig strakjes.
    Maar weet je, volgens mij ben je best goed in je werk ;), volgens mij had ik je dat van de week al eens verteld ;) :D

Danitcha: Homeo heeft wonderen verricht, terwijl hij ons heeft gevraagd of we wonderen verwachtten bij het eerste consult. Maar goed de beste man heeft in 14 dagen tijd mij een eisprong teruggegeven en ook nog eens blijvend. Ik voel me ontzettend goed (okee lichamelijk dan) en zelfs is er dus een verandering gekomen in het boos zijn.

Van foliumzuur is bekend dat dat goed voor mannen zou zijn en laat hij daar nu net toch ook stiekem op uit komen...

Ik geloof niet in eigen wonderen meer, misschien wel in ECD wonderen. Who knows wat we binnenkort gaan doen. Maar de wonderen zijn toch ook weer stiekem niet de wereld uit. Dus ja.... soms droom ik toch weer een beetje.

@ieoor: hoop dat je geniet van je vakantie!

@hier: verder over de homeopaat (er komen steeds kleine stukjes terug, want die man zegt zo veel in 1 consult):
    Ik noemde op dat ik even een dipje had, na de vakantie en andere gezelligheid. Hij is sterk van mening dat dat komt door de prikkels, die ik uitermate sterk voel, maar waar ik ook op leef. Dat laatste weet ik gewoon en dat was dus ook best een goede verklaring van mijn dippigheid van afgelopen dagen. Want ja... ook drank is niet per se de oorzaak, aangezien ik vorig jaar niets gedronken had en het ook had.

Verder begint hij uit het niets over mijn spier, maar vooral gewrichtspijnen. Ik ben namelijk een medorrhinum/pulsatilla typje (een van de twee weet niet welke) en vertelt over hele specifieke pijnen die steeds verspringen. Hij omschreef het zo, dat ik het toch ook weer stiekem geloof. Deze twee typjes, zijn ook de oorzaak van mijn sexuele tegenstrijdigheden btw.

De beste man zegt zulke rake dingen en kan soms vanuit het niets met dingen aan komen zetten. Vooral de eerste keer, toen hij me een volledig correcte persoonlijke beschrijving gaf.

Ik weet het niet, maar het voelt gewoon goed en correct en ik weet ook dat hij niet zomaar wat zegt wat op iedereen kan slaan. Manlief heeft hij ook een behandeld en daarover zegt hij totaal andere dingen en weet je wat... het klopt ook. Hoe hij zijn karakter beschrijft is briljant. Het rare is ook dat hij niets over je opschrijft, alleen de middelen die hij je voorschrijft en vertelt hij steeds de juiste dingen.

Brrrr best raar ;)

Ieoor: zag je e-mail!

Kussie!

15. Jolanda1971

Jolanda1971 Actief lid

20 jul 2012
    458
    0
    16
    Vrouw
    Adminstratie
    Zuiden van NL
    @maartje,
    Wat een domper, dat je zo een k*t nieuws krijgt. Inderdaad ga je je dan afvragen, waarom dan toch een mooi meisje mogen krijgen. Maar aan de andere kant, iedere ronde dat ze testen doen en/of je een behandeling hebt, kun je gewoon weer andere resultaten hebben, wat mij zo bevreemdt, lijkt af en toe wel een achtbaan. Ben benieuwd wat volgende week op je afspraak naar voren gaat komen.
    @juulzon,
    knuf..hopelijk krijg jij volgende week gewoon een positieve test..duim duim..Ook ships dat je opleiding niet door gaat, heb je iets leuks om naar uit te kijken, wordt het vanwege bla bla redenen afgezegd, zonder alternatief, bleh...
    @bittersweet,
    misschien iets te vroeg getest, het kan dus nog alle kanten op, maar ik kan me voorstellen dat je het effe niet meer ziet zitten. We blijven toch positieve vibes jouw kant opsturen...duw duw...duim duim..hoop hoop.
    @marjah,
    inderdaad eng hoe zo een homeo sommige dingen kan weten/zeggen.
    ik ben sinds een week of 2 bij een kinesioloog en wilde wel eens weten wat alternatief nou nog kan toevoegen. Ze zei inderdaad dingen die bijna kan weten, maar ook dingen waar ik niet in geloof en/of achter kan staan. Ze zei dat ik behoorlijk veel onrust in mijn lijf had zitten en dat we daar nu eerst aan moeten gaan werken, anders kan dat " eitje" ..zoals zij het zo leuk zegt.... niet zijn plekje vinden..in zo een verstoorde omgeving..hahahaha
    liefs,
    jolanda

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Deze vent zegt eigenlijk geen onzinnige dingen. En ach... als je merkt dat het werkt, dan maakt het ook niet uit.
    Doe mij dan maar zo'n placebo effect ;).

Moet trouwens zeggen dat als hij dit de eerste keer allemaal tegen me had gezegd (en toen vond ik het al frappant wat hij zei), dan had ik hem helemaal niet meer serieus genomen, dan had ik waarschijnlijk gedacht dat er ergens een verborgen camera zou zitten.

Maar wat gaat de beste peut bij je doen om de onrust weg te halen?
    en.... wat zijn de dingen waar je het niet mee eens bent?

17. Jolanda1971

Jolanda1971 Actief lid

20 jul 2012
    458
    0
    16
    Vrouw
    Adminstratie
    Zuiden van NL
    Getest op voedselallergies/intoleranties, tekort aan vitaminen/mineralen en op toxische metalen.
    Bleek dat ik een intolerantie had voor lactose en smaakversterkers E621/E623 en nog iets in die categorie (heb effe het brieffie niet bij de hand, dus kan het effe niet opzoeken), wat zou betekenen dat ik heel veel zou moeten gaan laten. Ik zeg ook tegen haar. Ik merk er niets van, geen allergie, geen darmproblemen, dus heb er moeite mee om het aan te nemen en zal hier dan ook verder niets mee doen (weet je in hoeveel produkten tegenwoordig E621/E623 zit ?..dan kan ik bijna niets meer eten). Dat vondt ze erg jammer, maar als dat mijn keuze was.....Als je nu een teken krijgt dat dat klopt, dan wil ik daar best in geloven, maar op dit punt..neuh... Ik heb bijv. ook een intolerantie voor chocolade, wat ik wel wil aannemen, omdat ik daar behoorlijke migraine van kan krijgen, dus dat heb ik een poos gelaten, en ja....minder hoofdpijn, geeft een heerlijk gevoel, dus dan ga je het vanzelf ook laten. Verder had ik een tekort aan Vitamine C en Zink (waar ik nu voedingssupplementen voor neem). Ik testte ook positief op toxische metalen, waarvoor ik nu tarwegras capsules inneem (waar ook weer vitaminen/mineralen in zitten, dus nooit verkeerd). Tarwekiemolie zou een zeer goed middel zijn om de innesteling te bevorderen, vanwege de hoge concentratie vitamine E (had ik eens gelezen op andere fora), nou..daar moest ik ook maar mee stoppen, want dat gaf ook positief op mijn intolerantie test...hmmmm...soms heb ik er mijn twijfels bij, maar ik ben er toch mee gestopt.
    De laatste keer dat ik bij haar was, speurde ze behoorlijke onrust bij mij, waardoor ze weer wat andere testjes deed en daar kwam uit dat ik verborgen zorgen had en prikkelbaar ben, daar krijg ik nu "bach" druppels voor. Ik heb dat eens op het internet gesnuffeld wat dat zoal zou moeten doen en kwam onderstaande site tegen en wat staat daar "Nu worden bachbloesems gebruikt bij o.a. adhd, depressie, stress, hyperventilatie, moeilijk zwanger worden"......nou ja...je hoeft niet alles te geloven wat iemand je zegt/vertelt/wijs maakt, maar ik heb zoiets, baat het niet, schaad het niet...ik hoefde het maar 3 weken uit te proberen en dan zie ik wel of het effect heeft of niet..kan er altijd nog mee stoppen.

Wat is bach bloesem ?

18. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    *mok-modus*
    @#$%^&*()@#$%^&*(#$%^&*(

bah! Ik haat negatieve testen!

Ook hier kusje Juulz!

19. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ben donderdag gestopt met bepaalde middelen van de homeopaat (op zijn aanraden). Ik had vannacht weer mijn eerste echte opvliegers.

Ik baal er wel een beetje boel van :(.
    Wat betekent dit nou weer?

Ben ik weer terug bij af?

20. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dankjewel lieve Marjah... Lief... En ik ook id mokmodus...

Vraagje aan iedereen met Dusseldorf ervaring... Ik kan me er nl nog niet bij neerleggen... Teveel onbegrip, teveel resterende vragen zonder antwoord...
    Wil misschien toch onderzoek in DD, maar hoe pak ik dat praktisch gezien aan? Wie heeft de gegevens? Waar bloedonderzoek, hoe krijg je de uitslagen, wordt het vergoed etc. Zouden jullie me jullie ervaringen willen pb-en? Zou ik onwijs waarderen...

Knuffel voor iedereen... En dan regent het hier ook nog...

Xxxx

Deel Deze Pagina