Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Bittersweet. Zo'n bloedtestje in DD lijkt me geen kwaad te kunnen. Dan weet je ook meteen precies welke medicatie er hoort bij jouw bloedwaarden. Gewoon doen dus :). Baat het niet, schaadt het niet toch...

Juul, ik heb je blogje gevonden en lees mee! Ik heb nog wat in te halen hihi.
    Testen durf ik niet. Morgen zal ik eraan moeten geloven, omdat ik naar de tandarts moet. Tenzij ik eerder.... het gevoel is er nog steeds. Anderzijds de hoop ook!

Linda, een slinger kan natuurlijk harstikke pijnlijk zijn. Maar een opblaasbaby :$. Dat is killing en over de top. Ik zeg naald erin :D.

Gabriëlle, welkom thuis! Heb je het lekker gehad?

Koosje, bijna landenintake :D. Weer een stapje dichterbij!!!

2. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Danitcha,

Duimmmmm nog heel hard voor jou door hoor meid hoop dat het in ieder geval bij iemand gelukt is, spannend nog even!
    Maar over de bloedtest waar je het over hebt. Dan zou ik toch voor een second opinion naar dd toe moeten of is dat niet nodig?

xxx

3. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Bittersweet is niet nodig. Dr Pfeiffer is los van de DD kliniek

4. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    #3064 bittersweet, 27 aug 2012
    Laatst bewerkt: 27 aug 2012
    kan ik daar over mailen of hoe pak ik dat dan aan! Wil iemand daar een pb over sturen en waar zit zijn kliniek dan precies is dat hier in nederland of duitsland? Is er ook een website?

xxx
    bittersweet

5. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    weten jullie mss ook wat de kosten zijn voor het bloedonderzoek?

xxx

6. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Bittersweet, ik heb totaal geen verstand van dd hoor, ik denk gewoon met je mee.
    Ik ben ook wel benieuwd naar je antwoorden. Niet voor nu, maar misschien (hopelijk niet)dat ik het later nog eens nodig heb...

7. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Bittersweet, die antwoorden heb ik pas gehad van allemaal lieve ZP dames... Jij ook al?
    Kosten zijn 630,- euro.

Echter... Wat mij opvalt in de reacties die ik krijg van verschillende meiden, is dat hij bij iedereen hetzelfde adviseert! Ongeacht de uitslag die per persoon verschilt...
    Hij adviseert standaard vitamine D, Prednison 5 mg
    (ok, soms 10mg) en hoge hoeveelheid Omega 3.

Ik twijfel nu of we naar Pfeiffer moeten gaan of dit gewoon met de Prof moeten overleggen. Scheelt immers weer 630,- euro en hij adviseert het dus aan iedereen, ongeacht de uitslag! Is toch typisch? Zou dat dan het wondermiddel zijn? Of zou dit echt DE oorzaak zijn waarom het bij ons 'mislukte IVF-ers' niet wil lukken!!!

Danitcha, nog niet ongesteld begrijp ik? Heb ik toch goede hoop voor jou.

Hier nog een omowit inlegkruisje. Maar ook een omowitte test.
    Echt niet dat ik morgen helemaal naar Gent rijd om bloed te prikken. Of naar de HA ga voor een moeilijk gedoe met bloedprikken in ziekenhuis. Als de test omowit is, zit er ECHT geen HCG in mijn bloed hoor....

Haat omowit.
    Haat mislukte pogingen.
    Haat de oneerlijkheid.

Maar verder gaat het uiteraard uit-ste-kend....

*zucht*

Gabrielle, welkom terug van je vakantie!
    Rest: liefs, knuffel en vind jullie lief.

8. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Juulz

Wat ontzettend klootte zeg meid heb er even geen worden voor. Had het jou zo gegunt waarom nou niet. Het gevoel wat je omschrijft heel herkenbaar. pfff waarom hebben wij het zo moeilijk wij meiden in de mmm! Het is gewoon echt niet eerlijk meer!'

Ik heb de informatie nog niet gehad! Maar als blijkt dat hij eigenlijk bij iedereen hetzelfde advisert denk ik niet dat ik dat ga doen hoor. Ga denk ik in ieder geval de vitamine d is 2000ie toch? en omega 3 welke dosis moet je daar van gebruiken of welke merk? woensdag heb ik een tf en vraag ik of ik prednison mag gebruiken zo niet ja dan weet ik het ook niet zouden jullie het dan online bestellen zonder toestemming van arts? Heb gezien dat dat wel kan, maar weet niet of dat verstandig is! Zou je er dan ook nog een kinderaspirine bij gaan gebruiken?

Nou meis een hele hele dikke knuffel en denk aan je jij bent ook een heel lief mens hoor dat je dat maar weet!

xxx
    bittersweet

9. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ben ff te moe om uitgebreid te reaen, maar:
    pcies, daarom heb ik besloten niet te gaan.

@iedereen: ontzettende grote knuffel voor iedereen die het nodig heeft....

K** OMO-testen :(, slinger :(

bah bah bah

Koosje: suc6 morgen!

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Het,voordeel van bloedprikken bij hem is dat je recepten krijgt. Maar jij adviseerde niet bij iedereen hetzelfde, al is het vaak wel dat het geval.

Aan de hand van de uitslagen Kan hij hogere doseringen aanbevelenof eventueel nog aanvullende meds (bijv. Bloedverdunners).

Ik ben blij het toen onderzocht te hebben, puzzelstukjes zoeken.
    Ook voelde jet veiliger om alles (de basisbloeddingen) te hebben laten onderzoeken voordat ik aan de prednison ging. En ohja, ik zit nu tijdens pogingen aanvullend aan AB, dat na innig mailcontact met hem. ;)

Het meedenken van hem spreekt mij zeer aan.

Terug in mn eigen privé holletje...

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Solly foor teipvauten en dergeleike, teip op teluvoon

12. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    ZAAAAAAARAAAAAA,

Hoe is het met jou?? Al echo gehad?????

Liefs,
    Koosje

13. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Bsweet,
    ja..komt wel vaak hetzelfde uit..Vit D 2000IE kun je sowieso gaan gebruiken, Omega 3 (potje AH of Hema hooggedoseerd 2 pillen per dag), Prednison zou ik niet zomaar gaan gebruiken zonder arts eerlijk gezegd (t is toch een serieus middel al is de dosis wel errug laag), Intralipid kun je met recept wel krijgen maar moet ook geinjecteerd worden, intraveneus. Ken je iemand die dat mag doen? Anders in ziekenhuis als ze mee willen werken..er is duitse arts in DD, waarmee Pfeiffer veel samenwerkt, die het intraveneus toedient, dat kan altijd als NL artsen niet willen meewerken..

Danticha, morgen!!!...wie weeeeeeeet!!!! duim, fik, hoop, duim, fikkerdefik...

Juul, als de testen toch omowit zijn en nog geen ongi..killing!!! Had ik de laatste keer ook, heb twee weken moeten wachten voor pietsie ongi!!! :$:$..werd er gek van! (en nu pas vorige week goed ongi...maar goed, ben ook wat ouder dan jij :))
    Dus ik hoop dat het dan snel komt bij jou want heel stiekum diep weg ga je anders toch hopen...bleeeeeh!!! :x

Ben zelf niet zenuwachtig voor morgen..ben wel prettig benieuwd!! Wel eind karren maar goed: alles voor het kleintje :) Vriendin zou meegaan maar is ziek dus mams nu mee op weg..kan ze vast wennen aan het krijgen van een adoptief kleinkind :D

Liefs,
    Koosje

14. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    sjips, ik heb een ik word gek bui...

Ik heb sinds 2 nachten rare dromen
    Ik heb enorme (.)(.) en die voelen zoals bij de zwangerschap (groot en vol)
    Ik zit op dat 9 (vermoedelijke) dpo

Ow, hoe kan een mens zich dit aan doen...

15. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Bittersweet. Voedingssupplementen zou ik zo ook wel aandurven om te slikken, maar prednison en dingen die je moet spuiten niet. Dan toch maar een bloedtestje.
    Deze receptjes uit dd, zijn die voor een betere innesteling of algeheel ter verbetering van het amh?
    Ik heb van buitenlandse fora het één en andere afgehaald voor betere kwaliteit eicellen. Maca, royal jelly, tarwegras, etc (voor de liefhebber moet ik even de potjes uit het keukenkasje bekijken). Ik heb toch het idee dat het geholpen heeft!
    Ben ook wel benieuwd wat er allemaal in jullie keukenkastjes staat :D

Een tijdje terug heeft iemand hier op zp me aangeraden me te laten testen op schildklierafwijkingen en immuunziektes enzo. Dit ivm met m'n lage amh. Ze had het over allemaal waarden waar ik nog nooit van gehoord had (heb ze nog wel ergens opgeslagen). M'n gyn wilde het niet en naar de huisarts ben ik nog niet geweest. Hebben jullie dat wel gedaan en slikken jullie daar nu ook nog vanalles voor?

Marjah, heb je wel eens voorspellende dromen gehad? Je bent er iig mee bezig. Heb je nu wel trouwens een cyclus?
    Ik helaas niet. Anders had ik een huis vol kids ;). Vannacht nog gedroomd dat m'n lief onbereikbaar was tijdens de bevalling, boos dat ik was joh!

Juul, ben een beetje over je aan het bijlezen :). Ik kan alleen maar zeggen f*ck karma :).

Ik was vanavond naar m'n pilates-lesje. (2 jaar terug mee begonnen, omdat het goed zou zijn tegen bekkeninstabiliteit en beter te kunnen bevallen, dus ze komen niet echt van me af daaar :p) Is er net een nieuw zwanger-clubje begonnen. Hele kleedkamer vol met dikke naakte buiken :$. Ik ga vanaf nu dus nooit nooit maar dan ook nooit meer op maandag naar pilates! Brrrrr.

Ja, morgen testen. Ik durf niet. Testangst. Zit al uitvluchten te bedenken wat ik tegen de tandarts zou kunnen zeggen ... afspraak verzetten kan niet, want we hebben bijna vakantie en ik wil het voor de vakantie in orde hebben. (Is nl echt weer wat voor mij om bij zo'n beul in het buitenland op de stoel te belanden...) Maar zover ik weet bestaan er nog steeds geen allergieën voor röntgenstralen, dus ik zal toch echt moeten testen. BRRRR!

Koosje, veel plezier morgen! Ik ben erg benieuwd hoe zo'n intake gaat. En idd niet stressen, lekker genieten van weer een stapje dichter bij een kindje :D
    Misschien is het wel leuk een klein dagboekje bij te houden van dit soort dingen, voor later. Ook leuk om door het kindje terug te lezen. Is maar een ideetje hoor....

16. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Danitcha, ben wel benieuwd naar die potjes uit jouw keukenkastje, als je ze eens wil noemen hier...

Succes morgen...

Vriendlief wil wel mee naar DD voor het bloedonderzoek. Aangezien mijn ijzer en ferritine en vit D de vorige keer relatief laag waren, ondanks mijn ijzertabletten en vit D pillen uit de VS, vroeg hij zich af of mijn lichaam de boel wel goed opneemt. En of Pfeiffer dat niet kon onderzoeken.
    Ga zelf proberen een verklaring van mijn HA te krijgen waarin hij schrijft dat dit aanvullend bloedonderzoek nodig is en niet in NL kan. Schijnt dat je het dan wel van de verzekering terug kan krijgen. Is het proberen altijd waard...

Wat Maartje schrijft, je hebt wel een overzicht van je waarden en al hij receptjes, ook van intralipid evt kan voorschrijven... Scheelt dat weer...

Bittersweet, hierbij de link: www.labor-benrath.de
    Staat ook een PDF-brochure op de site.
    Heb verder geen ervaring met kinderaspirine enzo, sorry....

Wilde wel even kwijt dat ik het onwijs lief vind dat we hier allemaal zo met elkaar meedenken en hopen, oplossingen zoeken (nouja, bij wijze van spreken), begrip voor elkaar tonen (die *** roze aankondigingen ook in de buurt...) en er voor elkaar zijn.
    =BIJZONDER!

Marjah, stiekem ga ik helemaal mee duimen en het heel spannend vinden!!! hope so... Laat hier nu eens dat ENE wonder gebeuren...

Koosje-matroosje, morgen!!! Wat spannend, ben onwijs benieuwd! En wat leuk dat je mams mee gaat! Kom graag eens een keertje een thee of koffie verkeerd bij je drinken (of uitwaaien op het strand) om je verhaal te horen! Kom je morgen verslag doen?

Maartje, knuffel in je holletje...

Marjah, dank voor je lieve mail.... Sorry....

Gabrie, zwaaaaaaaai...

Lindanails, Als het nu eens heeeeeel hard gaat waaien, waaien al die slingers weg... ;). Knuff voor jou.

Danitcha, spannend morgen hoor...

Gabrielle, jij een beetje kunnen genieten van je vakantie? En ga je nog op zoek naar de kinesoloog? Of al gevonden...?
    Wat blijft het ook oneerlijk...

Asarte, mocht jij noch meelezen... Mij staat bij dat je op het punt van bevallen staat... Hoe gaat het met je? Alles goed gegaan? Is de kleine er al...?

Ben ongetwijfeld wat meisje vergeten, maar zwaai en knuffel voor iedereen...!!!

xxx

17. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    WAAAAHHHH...pcies als Juul zegt: laat JIJ nu toch eens dat wonderbovenwonder zijn...;);):$...als t iemand gegund is....x

Morgen linea recta update Danitcha..it's an order!! :D

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    En update van jou, koosjematroosje... (ik vind dat zo leuk klinken, was de eerste associatie die ik had met je nickname...)

xxx

19. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Morgenavond zijn jullie de eersten...:D

Vind btw Koosje matroosje ook cute..net zo lief als ik ben eigenlijk :D:D

Trusten!!