Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindanails

Lindanails Niet meer actief

Wat kl*te Juul...weer dat verrekte Omo wit... voor de zoveelste keer! Wat valt daarover te zeggen...woorden zijn een klein zalfje op die krater van een wond...

Marjah...oooh..het zal toch zo zijn zeg!! Wat spannend zeg!!

FF over die bloedtesten in DD... Ik heb nog niemand "gelezen" die een ander advies had gekregen dan intralipid, prednisolon, vitamine D en omega 3... Het is uiteraard goed om bepaalde uitslagen in handen te hebben, maar als het advies bij iedereen hetzelfde is... Kost het nu niets..dan prima, maar het is zo duur! Dr. Pfeiffer zal niet in een lelijk eendje rijden ;) Ongetwijfeld een kundig man daar twijfel ik niet aan.

Danitcha wat spannend!!!! morgen testen...

2. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Danitcha.... snap hoe je je voelt... je hebt zulke goede hoop.... weet nog goed dat ik na de IUI's bij de eerste IVF stiekem hoopte dat dit gewoon DE oplossing was, immers er was nu een volwaardig embryootje in mijn buik teruggeplaats... dus nu moest het lukken toch? Het embryootje hoefde zich immers 'alleen nog maar in te nestelen'. De teleurstelling was keihard, omdat ik niet begreep waarom het niet wilde plakken. Alle randvoorwaarden waren er immers toch...
    Heb zelf vanmorgen niet meer getest, maar ben ook niet ongesteld geworden. Dan ga je stiekem hoop hebben, al weer ik beter. En ga vandaag ook geen bloed laten prikken. Gewoon, om dwars te bomen en omdat mijn theorie is dat als er geen streepje op de test is er ook geen HCG in mijn bloed kan zijn. Lijkt me logisch toch... Toch lieve Danitcha, blijf ik zeggen: je hebt nog cryo's! En ik weet dat dan geen garantie is, maar als die goed ontdooien, zit daar echt een goede kanshebber bij... Er zijn veel meiden op ZP die zweren bij de TP van cryo's omdat die zich als 'sterk hebben bewezen'...
    Desalniettemin bijft dit *** voor jou. Je hebt er nu niets aan... Sterkte vandaag en dan ook nog eens naar de tandarts, bah bah bah...

Lindanails, dat is precies waarom ik enigszins twijfel. Anderzijds, je bent toch op zoek naar antwoorden (check mijn blogje), althans dat ervaar ik. Dat ik geen rust en acceptatie in mijn kinderloosheid (yak, wat een vreselijk naar, eng en verdrietig en leeg woord.... slik) kan hebben, omdat ik het niet begrijp. Er moet toch een reden zijn? Het kan toch niet louter toeval zijn? Ja, als mijn bloed bij Pfeiffer nu perfect in orde lijkt te zijn, dan zal er een groot vraagteken boven mijn hoofd opdoemen, maar ik ervaar een rusteloosheid in het niet hebben van antwoorden.
    En daarbij voor mezelf het gevoel dat als we nog een állerlaatste poging zouden proberen met evt Prenisolon en intralipid, dan heb ik in elk geval álles geprobeerd wat er anno 2012 mogelijk is met eigen eicel en eigen zaadcel, ons eigen genetisch materiaal.
    Dus misschien dat het voor de bijdrage aan de 'rust' voor mij, ondanks hetzelfde advies wat dr Pfeiffer idd aan iedereen lijkt te geven, toch een waardevolle toevoeging zal zijn.
    Heb Pfeiffer gemaild met een voorstel voor een datum waarop we kunnen, maar nog geen antwoord gekregen. We horen het wel...
    Hoe gaat het verder met jou? En je bengel? Zit even te tellen,maar da's nu dus al een pubertje... Wat gaat dat snel...

Verder een spannende dag voor Koosjematroosje, gelukkig weer iets positiefs in ons trieste topic ;)....

Zwaai en knuffel voor iedereen...

xxx

3. Lindanails

Ik ben weer uit mijn dipje hoor gelukkig.! Het is 1 stap achteruit en 2 vooruit.

Ik begrijp volkomen dat je alleen al vanwege de bekende woorden "had ik maar...." de bloedtesten laat doen. Als je dat rust geeft dan zeker doen!

Herkenbaar...dat zoeken naar verklaringen en alles maar dan ook alles proberen wat er maar te proberen valt. Ik heb zelfs in een ver verleden nog uitheemse jungle kruidendrankjes gedronken.. :cool:

Van mijn acupuncturiste mocht ik geen melkproducten, geen sinaasappels (schijnt giftig te zijn voor het embryo) niets kouds, warme voeten, kippensoep, veel oranje producten eten, 's avonds met mn voeten in een warm badje. Buik warm houden, geen salade, visualiseren, kindje "roepen" Hele riedels aan kruiden, vitaminepillen, naalden in mn lijf zowel door mezelf als door de acupunctuur... Had er zowat een dagtaak aan... brrrrrrrrrrr

Alles heb ik gedaan, behalve het Dr. Pfeiffer bloedonderzoek LOL

Ja ja...het is een echte puber de hormonen schieten van links naar rechts en van boven naar beneden inclusief humeur :p...

4. Lindanails

Landenintakedag voor Koosje! Wat spannend!!!!!! Weer een stapje verder

5. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Lieve Koosje,

Heel veel succes vandaag en natuurlijk ook veel plezier weer een stukje dichterbij een mooi wondertje. Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren. Hoor je vanavond!

xxx
    bittersweet

6. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Meiden,

Hoe gaat het met jullie vandaag?
    Met mij gaat het steeds weer een stukkie beter. Probeer wat omhoog te krabbelen in ieder geval. Heb wel ontzettende buikpijn lijken wel weeen bah niet fijn!
    Wel goed bezig geweest vandaag trouwens. Heb afspraak met osteopaat gemaakt op advies van vriendin en een goede homeopaat gevonden waar ik naartoe heb gemaild voor afspraak (hij kan ook bloedonderzoek doen evt ook immuno onderzoek duitsland dus ben benieuwd) en omega 3 en vit d besteld en de aspirines wil dit toch gaan proberen voor een volgende poging!
    Morgen afspraak met de arts ben benieuwd heb veel vragen hopelijk een meewerkende arts!

Danitcha wat een rot nieuws zeg had zo gehoopt dat jij toch nog voor een roze wolk zou zorgen. Weet niet wat het is maar volgens mij is dit gewoon onze maand niet geweest! Kop op meid nou ja is makkelijker gezegd dan gedaan kruip maar even in je holletje heb ik ook gedaan kost tijd om te verwerken strakkies gaan we er weer met elkaar tegenaan!!!

Knuffff voor de rest

xxx
    bittersweet

7. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    bah danitcha

juulz: knuffeltje
    (mooi stukkie geschreven in je blog... SNIF)

BS: goeso voor actieplan

Koos: hoe was het?

rest KUSSIE!

8. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Marjah,

Hoe gaat het met jou?
    Hebben jullie nog afspraken gepland staan in ziekenhuis of betreft adoptie.

xxx
    bittersweet

9. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    #3089 Koosje, 28 aug 2012
    Laatst bewerkt: 28 aug 2012
    Lieve ZP dinnetjes,

Vandaag voor t eerst bij Kind en Toekomst geweest..en hopelijk niet voor het laatst :D..ik zie ze dan weer rond een voorstel voor een kindje..
    T is heel goed gegaan in die zin: we, mams en ik, hebben wat uitleg gekregen over de Roma-kindjes in Bulgarije, kindjes die in het land worden uitgestoten alleen vanwege het Roma zijn en waarvoor oudres vaak niet meer kunnen zorgen om financiele redenen. Gaan dan of naar een pleeggezin in Bulgarije (de beste optie wb hechting) of een kindertehuis. Gelukkig zijn de kindertehuizen in B wel goed uitgerust, werkt er veelal een arts en psycholoog en staan alle kinderen netjes geregistreerd incl vaak ook wat achtergrond. De banden tussen K&T en Bulgarije zijn erg goed en de meeste plaatsingen lopen soepel. We kregen uitgebreid uitleg over welke documenten te verzamelen (veul..maar echt te doen..) en de loop vd procedure. De isnchatting is nu echt wel 3 jaar met een goede hoop op snellere doorloop, de off wachttijd gaat in vanaf het moment dat mijn dossier (met alle documenten en legalisaties) naar Bulgarije wordt gestuurd, dat gebeurt binnen nu en 3 maanden, dus mijn ticker loopt iets voor..maar laat dat lekker staan :D.

Ik voelde zeker verdrietig en geraakt toen de contactpersoon vertelde over hoe het gaat in het land zelf bij kennismaken en uiteindelijk ophalen: ik ga na een voorstel en voorbereiding kort voor de reis, naar Bulgarije en ben daar dan een week. Elke dag zie ik het kind 1 of 2 keer om aan elkaar te wennen. Zij omschreef het dat de verzorgster dan het kindje aan de hand in een apart kamertje binnen brengt en in aanwezigheid van psycholoog en verzorgster ziet ze dan mij voor het eerst. Het meisje of jongetje is enigzins ingepraat op mijn komst en gezegd wordt vaak dat er een mama is voor het kindje. Hij of zij weet vaak niet wat dat precies betekent maar wel dat er een mevrouw komt die met hem of haar komt spelen. Soms is het moeilijk het kind dan na zo'n 8 a 10 keer gezien te hebben gedurende die week achter te laten, zowel voor het kind als mijzelf, want de rechtelijke procedure in Bulgarije wacht ik in NL af. Ik ga dan terug om het kindje op te halen. Als ik dan terug ga naar Nl voor het def te komen ophalen worden er dan allerlei tips gegeven door K&T en ze lichtte een tipje vd sluier op: vaak laten de adoptief ouders dan iets achter, en als het kan een foto waar het kind en ik als moeder opstaan gemaakt tijdens mijn bezoek, in bijv een fotoboekje en rugtasje met knuffeltje...zucht, wat lijkt me dat moeilijk. Vooral het stukje over het voor het eerst binnenbrengen van het kindje in dat aparte kamertje raakte en raakt mij nog steeds: voor de eerste keer je kindje in levende lijve meemaken..dan moeten we het met elkaar gaan doen, een leuk leven gaan opbouwen, hoe spannend voor zo'n mooi grietje of mannetje en hoe ongelofelijk spannend voor mij...ik kan niet wachten....

Maar eerst moeten er nog heel wat stappen worden genomen...ik vroeg naar alleenstaanden adopties in Bulgarije..zij had nog niet meegemaakt dat een alleenstaande voor Bulgarije aanvroeg maar het land heeft uitdrukkelijk gezegd dat het kan en datz e dat willen, niet zoals in veel sommige landen datz e op papier zeggen dat het kan amar in praktijk alleenstaanden toch worden benadeeld...ik denk dat ik dan maar de primeur ga nemen dacht ik zo!!
    Overigens wist zij niet hoeveel wachtenden er nu zijn, want moeilijk te vergelijken omdat de wensen zo verschillend zijn, maar 'veel' zei ze..ik vroeg of veel is 10 of 100, 'eerder naar de 100 dan naar de 10'..breed natuurlijk maar goed..
    De Bulgaarse autoriteiten matchen dus zaak wordt nu om goed aan te geven wat mijn wensen zijn, staat al wel gedeeltelijk in het Raadsrapport maar ook in oa een persoonlijke brief moet dat heel duidelijk worden.

Het voelt alsof ik echt serieus op weg ben naar mijn kindje..al weet ik het nog niet 100% zeker (de Bulgaarse autoriteiten moeten zien dat een beschikbaar kind bij mij zou kunnen passen immers..) maar de kans is wel erg groot en groot genoeg om heel erg blij te zijn!!

Anyway..leven van alledag vraagt nu aandacht lieve meisjes!!
    Knuf,

Koosje x

10. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Danitcha....wel potverd****.....ik had toch echt stille hoop....
    Wat klote lieverd!!! ...zucht.....niet 1 van de drie raak...we zitten in de heel erg foute flow..zeg maar gerust stilstaand water, niks flow..gatver....
    Ik heb heel veel vertrouwen in cryo's, bij anderen dan he ;), dus nog veel hoop voor jou met je legertje aan cryootjes...het sal en moet gewoon meis!!

Juultje, ik kan mij jou heel goed voorstellen dat je nog een laatste poging met alle hulpmiddelen, fullblown, wilt proberen...jezelf niets kunnen verwijten event straks...Pfeiffer vond ik een goede chap en deskundig (mij iets te deskundig met z'n gigantische uitleg :() arts..ben benieuwd wat er uitkomt!!

Kus,
    Koosje

11. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Koosje,

Wat een supermooi verhaal opweg naar jouw wondertje. Ik vindt het heel bijzonder en hoop dat het echt geen 3 jaar hoeft te duren eer dat je een kindje in je armen kan sluiten. Andere kant tijd gaat snel dus die 3 jaar zullen ook voorbij gaan vliegen!!!

liefs
    bittersweet

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Wat klinkt dat mooi Koosje... Jouw verhaal van vandaag raakt me, voel ik. Ik zie jou al helemaal voor me in dat gesprek, veel vragen stellen en heel goed luisteren, zoals jij dat kunt. Het voelt nu al dichtbij, al duurt het nog even...
    Zie het ook al helemaal voor me en voel ook hoe moeilijk en hoe bijzonder tegelijk zo'n eerste keer met kindje moet zijn... Pffff, voel gewoon een brok in mijn keel..
    Wanneer weet je ongeveer hoe oud het kindje dat je krijgt zal zijn? Lijkt me praktisch gezien wel fijn voor een kamertje :). Hoe bijzonder gaat dat straks zijn meis... Hoe heerlijk om hier naar toe te leven, echt.
    Krijgt het kindje dan straks ook Matroosje als achternaam? Of houdt het zijn/haar eigen naam, vroeg ik me af.
    En hoe werkt het dan met paspoort enzo?
    (wat stom dat dit soor praktische vragen kennelijk naar boven komen drijven...)
    Ben ik elk geval heel, heel, heel, blij voor je. Als ik dat zo lees schreeuwt bijna alles in me: dat wil ik ook... Het doet zo'n pijn dat mijn vriend hier nu niet voor open kan staan... Je kunt een kindje op deze manier echt een liefdevolle toekomst geven... Wat is er nu mooier?

Enfin...

Zwaai en knuffel voor allemaal...

Danitcha, meegevallen bij de tandarts?
    Mrjah, hoeveel dagen DPO nu ;) ?
    Gabrie, we pb-en nog even over De Citroenen... Kan ze zaterdag evt ook op weg naar lalalalalalah komen langsbrengen denk ik... Denk ik. We checken nog wel even.

Ego: vanavond opgepast bij de buurtjes. Hebben 2 leuke meiden van 7 en 9 en een jongetje van 5 die lichtelijk autistisch is (maar mij vindt hij heel lief, gelukkig). Mijn buuf weet van onze behandelingen en onze kinderwens. Ze vroeg hoe het ging en ik vertelde dat de 6e punctie en daarmee de 8e poging mislukt is... Zegt ze: "ik wil jullie graag iets geven," waarop ze een Afrikaans beeld tevoorschijn tovert, van zwart geverfd hout. "Dit hebben wij voor ons huwelijk gekregen en het is een Afrikaans vruchtbaarheidsbeeld. Het heeft ons heel veel voorspoed gebracht en daarom wil ik het heel graag aan jou doorgeven. Ik hoop zo dat het mag werken... En als dat zo is, mag jij het weer doorgeven aan iemand die het nodig heeft." Hoe lief is dat?

Later toen ik de kids naar bracht zet en ik het jongetje, die geen zin had, hielp met zijn pyjamaatje aatrekken, zei het middelste meisje: "Juul, jij bent geen mama hé?". "Nee," beaam ik, "wij hebben geen kindjes". "Maar je hebt toch wel eens een baby in je buik gehad? " (ze vangt heel veel op en heeft dit waarschijnlijk eens opgevangen). "Dat klopt," knik ik. "Maar dat baby'tje zat niet op de goede plek en kon niet goed groot groeien. Daarom moesten ze het in het ziekenhuis voor het nog een echt baby'tje was en nog heel erg klein was, weghalen." Het kleine manneke roept tussendoor "Met een ope-ra-tie?". "Ja," zeg ik, "met een operatie". "Ik vind operaties eng", zegt hij. En ik zeg dat operaties ook niet leuk zijn, maar soms wel nodig en dat er mensen ook beter kunnen worden als ze geopereerd worden.
    Hierna ging het gesprek weer over iets anders en lazen we Sneeuwwitje in de Dick Bruna versie.

Later, als het middelste meisje naar bed moest, geeft ze Out Of The Blue een kusje op mijn buik en aait er zacht over. "Dat is voor de baby die misschien nog wel in je buik gaat groeien."
    Hoe kómt ze erop? Ik heb haar een aai over haar bolletje gegeven en gezegd dat ik dat heel lief van haar vond.

Toen ik het toen de buuf weer terug was, vertelde, zei ze dat haar middelste inderdaad heel sensitief is vwb dit soort dingen.
    Vond het gewoon erg schattig en wilde het even kwijt...

Nu naar bed!

Trusten allemaal, tot eh... Morgen?!

xxxx

13. Jolanda1971

Jolanda1971 Actief lid

20 jul 2012
    458
    0
    16
    Vrouw
    Adminstratie
    Zuiden van NL
    Hey dames,
    ben een tijdje "weg" geweest van het forum, ben wat ziekies geweest, maar ik krijg weer langzaam de energie terug, dus ik ben er weer.

@koosje,
    ik ben echt een leek in dit soort dingen, dus excoesie als ik stomme vragen stel, maar... heb je een wens kunnen uiten voor leeftijd en/of geslacht, of moet je eerst het traject in en kijken met wie er een match is en dan afwachten ? Ik ben een persoon die zich heel snel hecht /bindt aan iets/iemand waaraan ik waarde hecht, dus kan me heel goed inleven in de uitspraken die je doet, dat het heel moeilijk moet zijn om na 8 of 9 keer het kindje achter te laten, wetende dat je toekomst samen eigenlijk al had kunnen beginnen. Ik ben (ook) ontroerd door jouw mooi lief verhaal en heb diep respect voor iemand die zo sterk in zijn (alleenstaande) schoenen staat om een "ander" kindje een mooie toekomst te geven..buig buig...
    @juulzon,
    Blijkbaar worden de kinderen tegenwoordig steeds sneller "volwassener" en pikken dingen zoveel beter op als volwassenen. Wat lief dat beiden kinderen zo op jou reageren, en zo vertederende woorden zeggen. Hopelijk gaat dat afrikaans beeld je geluk brengen, you never know...

Voor diegenen die een negatieve test hebben gehad, dikke knuf.

Ik heb vandaag foon gekregen van dusseldorf en ik denk dat ik nu officieel ook "1 van jullie ben" . AMH was 0.24 ! Nou kwam het niet als een verrrassing, had mij hier ook al op ingesteld. Jaren lang krijg je te horen, ja, dat zaad van uw man he..dat is toch niet geweldig, dus alleen maar icsi mogelijk...nu hoor je ineens het tegenovergestelde; mans zaad is redelijk normaal, maar uw vrouw, ja..dat zit niet goed....pffffffffff....wat een achtbaan toch met die emoties, maar goed...weer positief ertegenaan. Advies is om DHEA te gaan slikken 6 weken lang en daarna te bellen om te mogen gaan starten. Heeft iemand ervaring hier met het nemen van deze medicijn ? zijn er bijwerkingen ? te verkrijgen bij apotheek (of via internet te bestellen, zag ik vaak) ? Eventueel nog andere tips/bijkomstigheden waar ik aan mag/kan denken ?...

Ooh ja... waar staat poffertje en pannenkoek eigenlijk voor...ahumm...

Liefs,
    Jolanda

14. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Juul, ik geloof erg in dit soort voortekenen..wil dat natuurlijk ook maar denk ook echt dat het niet voor niets gebeurt..houd dus nog even vol!! De gesprekjes met kindjes over dit onderwerp is zo ontroerend he?? echt te schattig en hoe totaal bijzonderd at jij het huwelijkskado hebt mogen krijgen..en dan ook om weer door te geven, echt prachtig!!
    Hup, naar Pfeiffer, je weet maar nooit!!
    Nadenken over of jij ooit toe gaat komen aan adoptie is traks nog vroeg genoeg...tegen de tijd dat mijn dochter of zoon bij mij is kijken we terug op deze tijd en prijzenw e onszelf gelukkig met het kroost...smelt..

Het kindje gaat idd matroosje als achternaam krijgen, voornaam blijft ws wel hetzelfde als dat het kindje al heeft, t zal een kindje tussen 3 en 6 jaar zijn dus dan is wel het minste wat ik kan doen de voornaamsidentiteit hetzelfde houden (dus geen Marijne of Sietse/Mando voor mij ;))..gisteren vertelde de voorlichtster dat sommige stellen het kamertje al klaar maken tijdens de VIA-cursus..zo vertederend..ik wacht zeker nog, kan ook nog na de week in Bulgarije want dan duurt het nog wel een maand of 3 a 4 voor ik hem of haar echt ga ophalen. Dan kan ik het kindje ook een beetje inschatten en het daarop afstemmen..ws zal het toch een kamertje voor het eerste jaar worden (maar wel natuurlijk al heel leuk gemaakt :)..te leuk om te doen!!) en daarna zoeken we wel samen nieuw behang, kleurtjes, spulletjes uit!

Jo, er wordt niet gematched op geslacht..maakt mij ook niet uit, al heb ik gek genoeg een krullenmeisje in mijn hoofd..zal dus ws een jongetje met steil haar worden :D

Hoest met de (.)(.) van Marjah, nu 11 DPO vermoedelijk? Danitcha..hoest met jou nu?? Houd moed meis!!

Koosje

15. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Net mijn blogje geupdate... En ben een beetje verdrietig door stomme reactie van Gent (of eigenlijk gewoon geen enkele reactie)... op het doorgeven van mijn mislukte poging. Heel teleurstellend en denk ineens weer over DD na. Of gaat het daar net zo? Nu weer ah twijfelen...

Enfin, als ik het verhaal van Koosje zo hoor, dan begint het toch echt te kriebelen... En voel tegelijkertijd de pijn dat mijn vriend dit echt niet wil. Hoe kun je hier nu nee op zeggen...?
    Ik zwijmel weg en zie me Koosje en kindje zo voor me...
    Kom je tzt graag helpen met leuke kamerideetjes Koosje... Al heb je die zelf ongetwijfeld genoeg...

Verder niet veel bijzonders te melden. Geeeeen werkinspiratie en moet nog best veel doen... *zucht*

xxxx

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ik heb een iedereen-wordt-maar-zwanger-behalve-ik dip

Poffertje staat voor POF-meisjes
    De pannenkoeken zijn er bij genomen in de naam, vanwege de overgangers die geen poffertjes zijn.

17. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ha, hier nog een... Ik word ook niet zwanger en sterker nog: nooit mama, omdat wij niet gaan adopteren omdat vriendlief niet wil adopteren...
    (da's nog zieliger met een ;) ter relativering...)

Om maar even mee te dippen....

KNUFFEL!

xxx

18. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Koosje, wat een heerlijk gesprek heb je gehad met veel duidelijkheid. Weer een stapje dichterbij! Het lijkt me wel moeilijk als je dan het kindje een week lang hebt gezien, je afscheid moet nemen. Dus bewaar dat kamertje idd maar voor dan. Dan kun je het ook helemaal op het persoontje gericht inrichten.

Tsjeeeeeess Jolanda, das niet fijn. Welkom, ook al had ik dat ik dat liever niet gezegd ;). Ik ben hier ook vrij nieuw, maar wat ik heb begrepen zijn de poffertjes de lage amh-ers en de pannekoeken de rest dat gezellig meebabbbeld. Toch?! Ik heb ergens wel een documentje met info over amh, dat ik ook weer van iemand anders heb gekregen. Mocht je interesse hebben, stuur even je emailadres in m'n inbox. Er is geloof ik ook nog een topic over dhea.

Juul, wat een lieve buurtjes heb je! En wat een bijzondere kindjes *smelt*. Ik hoop dat het vruchtbaarheidsbeeld z'n werk voor je doet. Ik geloof daar wel in hoor! Ik zou zelf wel een vruchtbaarheidsboeddha willen, maar die moet je krijgen hè ;).

Na m'n omotest van gisteren werd ik erna ook nog ongi :x. Ik heb die bollen verder niet meer genomen, is duidelijk niet nodig. Ik heb gisteren zo'n onwijse k*tdag gehad. Alles zat tegen. Telefoontje van de touroperator dat onze reis niet doorgaat, tandarts die even verteld dat ik een kroon moet van 600 euro. Maar gelukkig is gisteren voorbij. Ben nog wel super emotioneel, maar ik raap mezelf wel weer bij elkaar. Het is tenslotte niet de 1e ongi-teleurstelling ;).
    Maar als we zelfs met ivf niet zwanger worden, hoe dan wel???
    Ik heb besloten om ook zo'n bloedtest in dd te gaan doen. Het is misschien wel heel erg snel, bij de 1e ivf poging. Maar ik heb nu nog 6 cryo's in de vriezer. Met mijn amh kan ik zomaar volgende keer 2 eicellen ofzo produceren. Dus ik wil het allerbeste proberen voor die 6 cryo's.
    En nee, het is absoluut geen vruchtbare maand. Ik schrijf ook af en toe mee met andere meiden die ook met ivf-icsi bezig zijn. In dat hele topic is de hele maand auagustus nog niet eentje zwanger. Ik heb ze niet geteld, maar ik geloof dat er wel 10 in de race waren deze maand.
    We hebben besloten toch morgen op vakantie te gaan en ik heb gisteren snel zelf een reisroute in elkaar gezet. Nu vandaag nog snel alle spullen pakken. Dus ik ben de komende tijd er even niet (of iig wat minder).

19. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Goede reis Danitcha...

Wat ik zelf niet begrijp is waarom BS en Danitcha alweer ongi zijn geworden en ik nog steeds niet... Grrrrr Omowitte testen en omowitte inlegkruisjes zijn de stomste combinatie...

xxx

20. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ga ff (.)(.) checken ;)

Deel Deze Pagina