Zwaai!! Tot over een dikke week (of ik ga tussendoor spieken...) Misschien test ik over zo'n 3 week wel positief.... Ik ga namelijk met vakantie en ik heb naw mijn ei op vakantie Hebben ze in verweggistan wel stampot?? Nou, ja... Anders neem ik wel een zwerfhondje mee terug.. Byebye!!!
Cerberus, ik was gisteren in R'dam en dacht je dochtertje gezien te hebben in een speeltuin. Na enig speruwerk of ik jou zag, bleek dat meisje 'gewoon' op je dochtertje te lijken. het waswel grappig geweest als jij er was, haha. Maartje, veel plezier op vakantie, met je ei en dhea Marjah, wat is er mis met je laptop? Vrijdag bij de ha eindigde in een huilpartij. De emo-golf duurde nu wel 3 dagen, bleek. Ze was wel een beetje geschrokken en vroeg zich af of we na de bloeduitslagen niet even verder konden praten. Ik heb wel gezegd dat ik meestal niet zo ben, maar dat het toen eventjes uitmoest. Tja. Bloed geprikt voor van alles, de AMH zei haar niets maar ze heeft het op het formulier aangegeven. Ik ben benieuwd naar de uitslag.
Haai! ff weer een zwaai van mij! Laptoppie van husband is stuk! meneer heeft water in het toetsenbord laten vallen en daar kan ie nou net niet tegen... Dus nu heeft hij voor ziojn werk onze prive laptop mee en aangezien husband andere werktijden heeft dan ik, betekent het dat ik laptoppie weinig zie (husband dus ook) en als ik husband dan zie, dan heb ik geen zin meer om te laptoppen. Husband is toch iets gezelliger dan zo'n plat scherm.... Anyway, hiero druuuuuuuuuk! Maar bijna is alles rond voor de adoptie, op wat handtekeningen en medische verklaringen na. Okee, de verklaring omtrent gedrag duurt even, maar die valt vanzelf in de bus. Brief is bijna klaar en zo ook het fotboek. Koosje heeft het al even bewonderd en was al best een beetje goedgekeurd door haar . @koosje; je mag uiteraard knippen en plakken, hoor! (al is het uber amerikaans wat ik geschreven heb, dus daar heb je in bulgarije misschien niet zo veel aan). Ik wil wel graag tekenen hoor! Dus dat aanbod staat nog steeds . @pleegzorg: vrijdag eerste gesprek bij ons thuis. Ik ben benieuwd. @mezelf: gaat wel, al slaap ik bar slecht sinds de wisseling van de homeopathische middeltjes. Zelfs terug-veranderen helpt niet . @gabrielle: wat een narigheid van die emo buien... maar wat je al zei; het moest er gewoon ff uit. Ik hoop dat het stiekem toch ook wel weer opgelucht heeft. Wat tikt je banner alweer door... bah... het zou een optelbanner met posi nieuws moeten zijn. Ik wens je veel wijsheid (en goede labuitslagen) toe. Maartje: hoeistieeeeeee? Zag je presentje van joe husband. Mooi hoor. Maar ehhhhh, ik bedenk me net dat je dit misschien heulemaal niet leest. Enniewee, ik denk ook aan joe. Juul: weet niets te zeggen... ik kan me niet eens indenken wat er allemaal door je heen moet gaan. Ik hoop zo dat het vooruitzicht toch stiekem zonniger lijkt dan dat je nu denkt. Ieoor: hoest? hoe was je erotische eiland? Koos: joe = lief gabrie: ik ben toch wel erg benieuwd naar wat je nou weer aan het uitspoken bent... @iedereen die ik ff niet genoemd heb: KUSSIE! KNUFFEL! See ya!
Zo! ik ben klaar voor vandaag - lingeriezaak (ik denk dat mijn ei er aan komt....) -drogist - geboorteaktes in onze geboorteplaats (geen woonplaats) opgehaald -eten bij schoonouders -met moeder nieuwe kleding kopen (lees ruilen want ze had iets afzichtelijks gekocht) -papieren voor adoptie gecheckt -brief van een van de referenties vertaald -er achter gekomen dat we iets nog niet ondertekent hadden en opgestuurd. - fotoboek naar word gekopieerd, zodat ik dat naar het advocaten kantoor kan opsturen -iemand belt die me komt vertellen dat allerlei afspraken verzet moeten worden (in het baby-traject) -boekhouder gemaild ivm werkgevers verklaring voor mijn husband -gekookt -avond eten naar man gebracht, gelijk twee andere mannen ook te eten gegeven, zelf gegeten (op een kratje tussen heel veel stof) -nog wat gestoeid met de brief aan de birthmother -brief tbv pleegzorg uitgetypt en uitgeprint - scanner opnieuw geinstalleerd op de laptop - er achter proberen te komen wat we precies voor adoptie moeten betalen -puin geruimd, want pleegzorg komt morgen op huisbezoek -zp gecheckt -nu bank hangen - .... zzzzzzzzz........ -ow ja... vergeten de notaris te bellen. -
Hoi meiden, ik ben net terug van een geweldige vakantie!!! Zalig was het; heerlijk DE trilogie van het moment gelezen, prachtige dingen gezien en gedaan, heerlijk lui bij het zwembad gelegen, mooie duiken gemaakt!! En bah; nu weer thuis. Ik heb helaas nog geen puf gehad om alles terug te lezen; sorry daarvoor. Dikke knuffel aan iedereen! X
Haai! hoe is het met iedereen? Nog spannende dingen in de pijplijn? Hier dus druk met pleegzorg en adoptie. en werk en feestjes en ... (vanalles eigenlijk) een aantal had ik laatst ge pb-t over een account aanmaken op een bepaald forum ivm de recente baby-land ontwikkelingen, maar dat forum heeft mijn nick geweigerd. Ik ga het nog eens proberen. Alle fora waar ik me omtrent dit soort items wil aanmelden lijken moeilijk te doen. Laatst had ik al een probleem bij het forum van adoptie vanuit de VS. Aanmelding was tussen de spam gekomen . Kussie!
SEG.... het lijkt wel of ik dit topic eigen handig moet volschrijven.... zo komen we nooit in deel III
Hoi hoi, Marjah heb je mijn potje gehad: ik een heel verhaal getypt......... Maar jullie zijn lekker druk en volop in ontwikkeling dus! Goeso! Juul: hoe was het vandaag bij onze vriend pfeiffer? Ik hoop dat je wat nuttigs en vooral bruikbaars te horen hebt gekregen. Gabrie hoe is het met jou en de laatste ontwikkelingen? Ik duim voor je. Maartje is op vakantie, wow wat goed. Jaloersssss, ondanks dat ik net terug ben, maar als je weer even aan dat goede leven hebt mogen proeven.......... Hadden we maar vaker vakantie....... Koosje je banner gaat al hard.... Hoe is het met hè stemexpressie cursus? En wanneer ben je gecertificeerd? Hoe is het met alle andere? Hier, nog steeds moe van jetlag, ben wezen hardlopen, beetje gepoetst, wat gegeten en dan nu zo maar weer eens aan de studie. Moet echt even zin maken..... Geniet allemaal van deze mooie dag.
hahaha ik heb je potje niet gezien, wel je pb-tje Volgens mij is bellen ff het handigste? Ik kan anders wel 4 km aan papier volschrijven over het wel en wee in geen-wee-land. s6 met "studderen" en ontjetlaggen
Uitslagen nieuws uit Athene (serum) gekregen. Ik heb positief op iets getest. Heel gek, ik was blij met iets wat niet goed is..... De andere testen waren negatief, waaronder ook chlamydia. Geen soa dus. Maar er blijkt dus wel een infectie te zitten. Maandag krijgen we van penny een receptje ( behandel plan) waarschijnlijk antibiotica...... Bij nader inzien ook wel akelig dat je iets hebt waarvan je niet eens wist dat het bestaat, anderzijds misschien DE oplossing?????. We hebben penny een mail gestuurd of dit inderdaad de oorzaak zou kunnen zijn....... "grappig" is dat de natuurgenezer waar ik (via juulzon) loop, met zijn meetapparaat al had gemeten dat ik een infectie in mijn baarmoeder had...... En nu deze uitslag...... Net met de post van de natuurgenezer mijn 2e pakket met druppels gekregen, toevallig vandaag. Ook manlief heeft een heel pakket ontvangen, die loopt ook bij de natuurgenezer...... Wie weet....
Hallo poffertjes, even een zwaai. Marjah, hoe gaat het met de pleegzorg? We zijn laatst naar een info-avond geweest en we kwamen heel enthousiast terug. We zitten nu niet in de MM, dus we zouden het meteen kunnen aanvragen, Maar we twijfelen of het toch nog eens gaan proberen, icsi, en als we dat doen dan wel dit jaar nog, dus... we wachten nog heel even met pleegzorg. Ieoor, wat voor een natuurgenezer is hij? Ik ben vroeger naar een kinesiologe geweest, super vond ik dat. Ik heb nu ook eentje in BE gezocht, en ga over een paar weken heen. Ik ben benieuwd. Nou, ik heb goed nieuws, wat weer eigenlijk slecht nieuws is. Mijn AMh waarde is 4,3, dus hartstikke goed voor mijn leeftijd. (sorry, sorry voor alle pofertjes). Niks mis met mij eicellenvoorraad en waarschijnlijk de kwaliteit daarvan. Hoe slecht kunnen die zaadcellen zijn dat de emmy's zo slecht zijn? Waarom gaat het zo moeilijk. Ik had eigenlijk stiekem gehoopt dat mijn AMH laag was, en voor mij een extra bevestiging dat we nu gewoon moeten stoppen. Maar nu... weet ik het echt niet meer. Toch nog eens proberen? En wat als het weer zo dramatisch is, wordt ik dan niet helemaal gek? Ik was steeds meer voor 'stoppen", nu denk ik weer...toch 'doorgaan'?
Dat is gek, laatst was ie hoger toch??? Maar; laat jij wel steeds in hetzelfde ZH / lab bloed prikken?
Lief Marjah'tje. Rot AMH's ook. Ik snap er geen donder meer van. Ben ik weer, vers terug van vakantie. Het was lekker, heb genoten.