Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Ik begrijp wat je bedoeld
    De 1e keer dat ik zwanger was(mk na 8 wk), was spontaan, had wel al 3x IUI beahndelingen gehad, en leefde ik op een roze wolk. Zat nog erg in het begin van alle zh bezoeken.
    De 2e keer, weer spontaan, was die roze wolk al een heel stuk minder. Ik had nu een mk na 6 wk.
    Als ik nu zwanger zou raken ben ik bang dat de roze wolk helemaal verdwenen is omdat ik dan toch de angst heb voor een mk.
    Na zo'n lange tijd ben je wel blij dat je zwanger bent, maar je angst is zo vele kere groter.
    Je kan gewoon niet geloven dat na zo'n tijd, je eindelijk zwanger bent.

Sterkte en ik hoop dat de roze wolk zo spoedig mogelijk voor je komt en dat je van de zwangerschap, jullie kleine wonder, kan gaan genieten.

liefs kniffel

2. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Lieve Kniffel en Juulzon,

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Vandaag heb ik een echo gehad ivm bruin bloedverlies en het geen wat ik al weken dacht is vandaag waarheid geworden.

Het hartje klopt niet meer. Is gestopt bij 9 weken.

Op 1 of andere manier komt dit niet als een schok.........ik had het al verwacht.

Ben wel van de wereld en erg moe, wil nu alleen maar slapen en dan pas over een paar weken weer wakker worden.

Hoe nu verder........ik zou het niet weten.

Alle lieve dames die bezig zijn met behandelingen....ik hooop dat het snel raak mag zijn!

Liefs,

3. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.295
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    OOOOOOOOh Gabrie, wat erg!!!!!!!!!!!! Ik heb er geen woorden voor, vind het zo erg voor jou en Gabrieman. Kan me heel goed voorstellen dat je pas weer over een paar weken wakker wilt worden.

Heel erg veel sterkte met dit zware verlies!

4. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Gabrie wat verschrikkelijk voor jullie!
    Heel veel sterkte voor jullie samen!

5. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Juultje; wow bijna punctie (ben haast jaloers op een punctie; want punctie is kan).

Ik ga heel hard voor je duimen.

6. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Praktische vraag aan de GENT gangers:

* hoe doen jullie dat; elke keer, voor elk bezoekje een hotelletje?
    * indien hotel; is er een hotel met een mooie deal met het ZH
    * wat kost de pipelle?
    * wat kost het totale ICSI pakket; 3600 euro begrijp ik voor de ICSI ex medicatie, maar de echo's, afspraken arts, IMSI, PICSI, AH etc... wat kost dat?

2 mei mogen wij naar Gent!!!
    Heb eigenlijk best zin om weer te starten. Al ben ik ook weer heel bang. Gek he, die dubbele gevoelens.

7. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Marjah wanneer mochten jullie weer terug (ben t ff kwijt).

Maartje; en jij ook weer druk in de weer!

Wat zijn of worden we binnenkort toch allemaal actief.....

leuk!

Ohja Maartje; ik was op de Freya dag!
    En ik weet BIJNA zeker dat we elkaar gezien hebben.
    1e pauze, ik denk dat jij mij inhaalde en uiteindelijk net de laatste vrije WC had?????

8. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Gabrie: geen woorden voor.
    SNIK!
    slapen en weken niet wakker worden. Ik wilde dat ik dat voor je kon regelen...

Ook al is het niet fijn om te horen dat er weer iemand zwanger is geworden en jij niet, toch was jij een voorbeeld. Zie je wel! het kan toch!!!
    Helaas ben je nu weer een voorbeeld geworden van de andere zijde. Precies de reden waarom jij waarschijnlijk ook niet op die mooie roze wolk durfde te klimmen.
    De angst om hoog te klimmen en dan heel hard naar beneden te vallen.

AU!

helaas geland...

Ik wilde dat ik je even live kon komen knuffelen. Eventjes maar, om je daarna weer te laten doorslapen.

Als je het fijn vind dat ik je even bel, dan laat je het me weten?
    En ... ook ik weet ook waar jouw huis woont.
    Achter "een" station, bij de appie, linksaf en dan rechtsaf ;)

Kussie en dan maar (bij gebrek aan beter) een digi-knuffel

zucht :(

9. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ieoor, wat heb jij een rare dates met Maartje ;)

vandaag een negatieve ovu test, dus morgen gaan we weer door voor de smiley. Zaterdag echo (dag 10) dus nog erg vroeg.

@zaterdag: zeg, juulzon, je moet naar Gent, he? hoe laat bent u thuis? of ga je nog wat leuks doen onderweg?

Om 14.30 de afspraak, dus ik kan rond 15.00 bij je zijn (maar kan ook eerder/later)

Kniffel: gegroet :D alles goed?

Kussies to all

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lieve meisjes,

Vol afschuw, kippenvel en angst las ik jouw berichtje, lieve Gabrie... Wat afschuwelijk... Ik heb geen woorden die je zullen troosten. Ik wéét simpelweg niet wát te zeggen... Ik zou willen dat ik, net als Marjah, je zou kunnen helpen om iets te doen... Ik hoop dat jij en je man elkaar heel stevig vasthouden.

-----
    Ik was van plan om vanavond eindelijk weer te gaan rea'en. Was dat al dagen van plan. Alleen er kwam steeds van alles tussen. Vandaag ook een hele heftige dag op werk gehad waarbij ik meer dan de helft van een complete dag heb gewerkt, non stop.

Alleen nu weet ik het even niet meer helemaal. Weet nog wel dat ik (in dikke warme werktrui ipv kek jurkje ivm werken na ochtendje) inderdaad iemand (Ieoor, kan me diegene niet meer concreet herinneren, FB linkje van foto per FB??) in de gang inhaalde om naar de WC te gaan, haha ik moest zo nodig en besloot dat iemand in de gang inhalen niet voordringen was ;) Had mij ff aangesproken hé ;)
    Had me erg leuk geleken om jou eens te meeten!!
    Klinkt wel heel spannen&eng om weer te starten. Ik kan je niet helpen met je Gent-vragen, maar ik kan wel me suf duimen!!

Juultje, ik duim me helemaal suf voor jou. Misschien denk je van niet omdat ik niet zo veel van me laat horen, maar mijn hoofd en hartje is bij jou!!

Marjah, ik hoop dat je morgen een lachend gezichtje op staaf en in je spiegel zult aantreffen!!!!

Toch nog een egoooooo:
    Al mail van Pf. gehad. Hij heeft onze mailconversatie er op teruggezocht en idd lag de fout bij hem. (Goh, alsof ik niet zou check, check driedubbelcheck voordat ik een godganzekutdag in mn auto zou gaan zitten.) En hij had de bijlage al toegevoegd: ik heb inderdaad nog steeds een geactiveerd immuunsysteem. En deze keer qua nat. killercells niet, maar wel qua de CD3 en CD4 en ik moet aan de omega en vitamine d gaan en prednison en intralipid gaan.
    En de uitslag van de vitamine d krijg ik nog.

En wat ik zoooo irritant vind is:
    1. Ik had in NL bloed laten prikken (standaard onderzoeken dankzij lieve internist).
    2. Ik heb door assistente in DD die uitslagen laten copieren en bij mijn dossier laten doen en zij zou alleen echt immuundingen gaan checken, geeeeen standaard dingen welke in mn lijst stonden van de internist.
    3. Ik heb Pf. nog telefonisch gesproken toen ik in DD was en hem verteld dat ik NIET de standaard dingen wilde laten checken en dat ik een lijst achter liet in DD bij de assistente met de standaard dingen.....

En wat hebben ze oa geprikt?
    Ja idd! Óók de standaard dingen!
    Die man heeft er dan met zijn onderzoek wel voor gezorgd dat ik een kindje heb, maar GRRRRRR hij mag best ff afspraken nakomen en luisteren.... ;) (oefff klink ik nu niet ondankbaar??)

AMH en reg. tcellen komt nog...
    Ben benieuwd hoe lang AMH meestal duurt. Iemand?
    Toen, ruim 2 jaar terug werd ik een week na bloedprik door uber. S gebeld...

Straks naar bed

11. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Gabrie... Ben er helemaal stil van. Ik denk gewoon dat jij al die weken al hebt gevoeld dat het niet goed zat met je beebje...Kan me voorstellen dat er nu van alles door je hoofd spookt en dat je gewoon even niet weet aan hoe en wat nu. Wat is het leven toch oneerlijk... Wordt weer bevestigd... Dikke knuffel lieverd...

Iejoor, wist niet dat jij ook naar Gent ging!!!! Bij wie? Bij de prof?
    Heb even je vragen erbij gepakt hoor...

* hoe doen jullie dat; elke keer, voor elk bezoekje een hotelletje?
    Voor ons is het 2 uur rijden zonder file en kan het 3 uur zijn met file. We rijden altijd heen en weer, nooit hotelletje. Al zijn we voor we in de MMM zaten wel eens een weekendje naar Gent geweest, erg leuke stad. Maar, een hotel id buurt vh ziekenhuis heeft een voordelig tarief. Weet Sikki wel :)
    * indien hotel; is er een hotel met een mooie deal met het ZH
    Ja, maar weet niet meer welk hotel. Check ook de flair of viva of voordelig nachtjeweg.nl voor leuke aanbiedingen.

* wat kost de pipelle?
    Niet meer dan een gewone inwendige controle. Vraag maar op 2 mei. Check mijn bloge maar over hoe de Pipelle gaat en wat de prof erover zegt, heb het eeeeh redelijk uitgebreid opgeschreven :)

* wat kost het totale ICSI pakket; 3600 euro begrijp ik voor de ICSI ex medicatie, maar de echo's, afspraken arts, IMSI, PICSI, AH etc... wat kost dat?
    Vergoed je verzekering nog iets? Moet het nog eens in mijn pakket checken, maaaaar, volgens mijn vader (die laatst alles heeft uitgezocht, vergoed mijn verzekering bij een poging die niet meer vergoed wordt, nog WEL de medicatie, maar niet de ziekenhuiskosten... (tussen ons: heb dezelfde verzekering als jouw man.... PB anders maar even als je meer wil weten).
    Je moet de intake zelfvoorschieten (betalen), is 100,- euro. Kun je contact voldoen of pinnen. Vervolgens moet je allerlei papieren invullen over je verzekering en je bankgegevens. Je man krijgt waarschijnlijk wel het eea vergoed (bloedonderzoek en de 'zaadbewerking' om het maar zo te noemen). Vervolgens krijg je per consult een rekening thuisgestuurd die je moet voldoen. Het rare was bij ons dat we op de dag van de punctie dus 3600,- moesten voldoen. En dat is dan een voorschot... Later kregen we een specificatie en daarop bleek dat we nog iets van 2300 over hadden! Dus, de punctie zelf en de ICSI is niet duurder dan in NL. En nu worden alle kosten (van de consults) die we maken, afgehaald van die resterende 2300...
    Dus ben erg benieuwd hoe het straks dan gaat, of we weer 3600 moeten voldoen of dat het afgaat van ons voorschot... Zal dat zaterdag eens vragen :). Mocht je eens willen bellen / praten, PB me je telnr maar! Maar, hoop dat we elkaar voor die tijd nog eens zien / spreken! Want ja, die date lijkt me erg gezellig, zit alleen door mijn werk nogal met een 'rare' agenda...

Marjaaaah!!! Heeeeeeeel misschien gaan we Gent nog in, maar vriendlief zegt dat-ie nog weet of dat lukt, hangt af van hoe brak hij is na het vroege opstaan die zaterdag (we gaan om 05u30 rijden, dus 05u op en hebben de avond ervoor een Romantisch Etentje... stond al gepland ;) !).

ALS het lukt, wat mij betreft rond 15u. Maar zal ik je zaterdagochtend sms-en? Mag dat, zo last minute :) ? Zou het wel gezellig vinden!!! Die andere datum die je noemde kunnen we ook in de Optie houden! Wel spannend weer voor jou zaterdag!!! Ik zet de duimen nu alweer AAN!

Maartje, zwaai, knuffel, zwaai en kusje voor Mini-maartje :) !

xxxxxxxxxxxx

12. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Maartje: sorry voor non-reagado op je whatsapp, ik was nl aan het opschieten voor kraambezoek zoveel voor dit seizoen.
    * beeb was wel schattig! En dat haar! Smelt *
    Klinkt heftig van je werk, hoop dat je vandaag bent bijgetrokken van je extreem lange werkdag en dat het op je werk ook allemaal hoed gekomen is (cryptisch, i know).

@ Juulzon; ha, ik rij toch practisch langs, dus al meld je het om 14.55 uur! Okee, tenzij het echoën snel gaat, dan zou ik het graag 14.45 willen weten ;). Want dan weet ik welke afslag ik moet nemen.

@ hier : nog in mijn nest met lage temperatuur, en nog onbekend met een smiley. Nog nooit een smiley gezien, maar vanochtend ook nog niet gepiest.
    Gisteren geklust, maar mijn libidometer staat nog op - zoveel... Kraakt ons bed ook meer dan anders. Dus ik was me een partij afgeleid :(. Dubbel niet echt plezierig dus.

Vandaag vrij, lekker met din afgesproken.

Kussie

13. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Dames,

Bedankt voor jullie lieve woorden doet mij goed.
    Tja helaas lopen die dingen niet altijd zoals we graag zouden willen.
    Had nu ook liever kotsend boven het toilet gehangen.
    Bloedverlies zet hier niet door. Pijnlijke borsten zijn wel verdwenen.

Volgende week dinsdag heb ik een afspraak om te kijken wat te doen. De pillen
    of een curretage. Wil het wondertje zo snel mogelijk kwijt.

Misschien klink ik nu een beetje doordravend maar ik wil graag in Juni weer beginnen. Tja kan ook niet anders met mijn AMH.

Maartje, AMH had ik na een week binnen. Spannend ik hoop dat het niet snel is gedaald!

Juultje oohhhh wat zal iedereen hier voor je fikken en duimmen. Het moet iemand van dit clubje lukken (los van Maartje en Nataly).

Marjah, begrijp ik nou goed dat je weer een cyclus hebt. Komt dat door die pillen van die natuur arts? Zo ja heb je misschien zijn adres of website?

Ieoor jij ook weer misschien beginnen. En dan in Gent. Ik hoop dat ze daar iets
    voor je kunnen betekenen.

Kan er nu een beetje om lachen, ik had voor 7 maart een afspraak staan in Gent. Heb ze toen een mail gestuurd van tadaaaa is niet meer nodig. Dr. Scholtes heeft ons aan een zwangerschap geholpen....

Nee, ga er nu niet meer naar toe. Ik heb niet de indruk dat Gent veel meer voor ons kan doen. Maar ik wacht jouw ervaringen een beetje af Ieoor.

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Juultje!! Zwaai terug!!! :)
    Morgen weer echo... Brrr spannend..!! Hoe voel je je deze keer met alle hormoonmonsters in lichaam? Zijn jij en Juulman een beetje lief voor elkaar?

Marjah, ben weer een beetje bijgekomen :p Psychisch helemaal, maar lichamelijk... Ik stuur je straks wel een whatsappfoto van mn knieen ;)
    Heb je nou vandaag nog eens gepiest?? Waar had jij die CB digitaal gekocht? De goedkoopsten vond ik van rond de 35 euro voor 20 stuks, maar als jij (of iemand anders ze nog goedkoper weet???
    Kutderdekut van onplezierige seks :(

Gabrie, jij bent vandaag niet uit mijn gedachten geweest. Strijdlustige plannen over juni lees ik... Snap ik, voor zover ik het kan snappen, wel dat je weer door wilt. Vind het dapper, vind jou dapper!
    Thnx voor AMH ding. Hoop dat Pf. er deze keer lekker snel mee is, ik ben namelijk heel zenuwachtig!

Volgens mij ben ik nu, keurig als een breezersletje, ongesteld aan het worden. Alhoewel, een breezersletje wordt natuurlijk niet ongesteld want is aan de lopende band zwanger en dat moet ik nog ff zien te bewijzen. Maar wat ik bedoelde: ik zit nu op CD 27 dus dan zou ik weer eentje van 26 hebben gehad. Precies zoals voorgaande maandjes!
    Ik ben nog niet naar de wc geweest (heb preventief al wel wat in hoor :p) maar ik denk dat zojuist onze cryo poging begonnen is....

*knuffel voor iedereen die hem nu kan gebruiken*

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Net gecheckt, nog niet ongesteld, dus nog niet gestart.

Vind het eng om weer te starten, maar wil het wel echt. En ook weer niet, en dus toch ook wel weer wel.

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    MAartje: het is Ook zo 'n andere situatie...

@ hier: net terug van verjaardag bij de buren!

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Oh ha! En knuffie voor gabrie!
    En alle andere die het nodig hebben

18. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Maartje: ik had ook 20 voor 35 euro ofzo. Ze waren volgens mij van thuistesters.nl. Binnen 2 dagen in huis :).

Nu sporten brrr / bah etc.
    Lag dus laat ik bed en dat is niks voor mij, want ik begin om 3 uur al wakker te worden. Oftewel je slaapt net in en dan begint het gewoel. Om 3.30 en om 6 uur piesen en om 7 uur de wekker van manlief :(.
    Brak brak brak.

Over piesen gesproken! Ik moet het straks weer over een sticky doen.

Ranzige vraag: als je afscheiding soort van dikke kleverige massa (dus geen draden ofzo, maar echt meer een klompje), kan dat veroorzaakt worden door hormonen of is dat restant van mans lozing?
    Geen idee! Maar dat had ik gisteren.

Ben benieuwd.

19. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Net ruzie gehad met mijn moeder. Ze kan echt niks hebben :(

@ wat hoort mijn oor? Berichtje van Juulzon? Ik ga gauw kijken. Spannend hoor!

20. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ha, ha, was idd een berichtje van mij. Aangezien Marjah en ik alletwee aardig brak zijn (Marjah snotverkouden en ik mega-moe door hormonsters en slaapgebrek en vroeg opstaan en een chaggo juulman naast me) gaan we ons date verplaatsen...

Zal eerst even op jullie reageren...
    @Gabrie: dat strijdplan herken ik als geen ander.Had dat ook na mijn mk in 2010, toen ik zwanger was van de 3e IUI (6wk3dg). Probeerde toen kracht te halen uit 'maar ik kan zwanger worden' en 'ze zeggen dat je na een mk een verhoogde kans hebt om weer zwanger te raken, want je lichaam kent het trucje'. Weet wel dat het zwangerschapshormoon echt weer 0 moet zijn voor je weer mag starten. Met de BBZ-zwangerschap was ik ook mega onzeker en had ik een voorgevoel. Kon amper genieten. Kennelijk ook al aangevoeld. Maar jij, jij had gewoon een kloppend hartje gezien. Dat vind ik wel een groot verschil... (heb ik nog nooit gezien...). Dus ik heb gewoon heel veel goede moed voor juni voor jou, hoe dubbel het ook is, begrijp het helemaal. Denk aan je... X
    @Maartje: Sssssssspannend weer. Als het voelt dat jij klaar bent voor de cryo-ronde: doen. Daarna zie je weer verder. Ben wel benieuwd naar de cryptische omschrijvingen...? Alles wel goed...? Knuf voor jou!

@Iejoor: kon je wat met mijn antwoorden? Angelica en Sikki lopen actueel ook in Gent. Knuff!

@Koosje: Wanneer heb jij nu een TP? Al echo gehad? Zwaai, zwaai :) !

@Nathaly: hoe gaat het met jou? En met de kersverse kleine man? Hopelijk lekker ah genieten. Mooi mannetje hoor :) !

@Marjah: die klodder (ha ha ha, je omschrijft het weer geweldig gedetailleerd. Maak er de volgende keer even een foto van :) ), tja, klinkt meer als flinke afscheiding. Kan nu ook nog wel heel smeuiig gaan vragen hoe het rook, dat zegt ook wel wat (of wordt het nu te vies voor woorden :)), maar wat zou kunnen, ook gezien het feit dat jij altijd een vroeg ei hebt, dat er gewoon al veel bmslijm is opgebouwd en je daardoor afscheiding hebt. Spannend, zo echo!!! Enne, doe even rustig aan met sporten enzo hoor (moet je horen wie het zegt), maar a. je bent enorm verkouden en je temp is toch hoger.. En sporten met verhoging werkt averechts. b. je lichaam even rust gunnen is beter voor herstel van verkoudheid en ter voorkoming van het doorbroken van griep. En...je lichaam moet gewoon in optima vorma zijn voor de TP zo!!! Dus, ik gebied u op afstand :)!

En wel nu, eindelijk mijn update:

Vroeg opgestaan (om 05u45 in auto) en weer naar Gent. We hadden dr D., een assistent van de prof. een vriendelijke vrouw. Baarmoederslijm was 9mmm. Toen naar rechts en jawel... er doet 1 van de 3 folli's mee en die was nu 14mm. Links zaten de 4 tussen de 14 en 17mm. Dus... nog even doorspuiten. Maar: er zijn 5 kanshebbers. Mijn eieren hebben kennelijk een lang rijpingsproces.... Moet nu 2e Paasdag weer voor controle en dan waarschijnlijk woe of do. de punctie. Afhankelijk vh aantal bevruchtingen op dag 3 of dag 5 de TP.

Vriendlief zit chaggo naast me id auto.. Hij is moe vh vroege opstaan, morgen weer vroeg opstaan (naar zijn ouders, paasbrunch), ma weer naar Gent, di. weer werken en woe / do weer naar Gent.... En hij heeft het mega-druk op zijn werk op het moment. En ik wilde maandag eigenlijk dan ook nog wel mijn ouders, want die hebben ook nog een paasbrunch en ik vind het ook fijn mijn broer en schoonzus en nichtje weer te zien. Mijn andere broer (met gevolg, de Youknowwho's) zijn op vakantie met vrienden (net zo'n type stel als zij, detail voor Marjah) naar Duitsland, dus die is er niet. Maar goed. Weer een discussie of we dan nog wel of niet naar mijn ouders gaan... *zucht*. Naar zijn ouders moeten we, maar naar mijn ouders... En daar word ik ook weer chaggo van. "Dan ga ik wel alleen" , is dan mijn (volgens hem kinderachtige) reactie. Waarop hij weer zegt: "Dan ga ik morgen naar mijn ouders en jij naar jouw ouders". Waarop ik dan (oké, die is wel flauw) zeg: "Of we draaien het om en we bellen iedereen en dan gaan we morgen naar mijn ouders en maandag naar jouw ouders, want daar rijden we dan toch praktisch langs, terug uit Gent". En nu is hij heeeeel boos op me, omdat ik heb gezegd dat doordat hij moeilijk doet over maandag, ik helemaal geen zin meer heb in dit oh zo vrolijke paasweekend... (werkelijke reden: baal dat mijn follikels zo langzaam groeien en ben zo onzeker over de bevruchting etc.etc. Heb dat geprobeerd uit te leggen, maar komt geloof ik niet aan...).

Dussss, de sfeer zit er weer lekker in...

xxxx

Deel Deze Pagina