Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SophieB

SophieB Nieuw lid

25 nov 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het warme welkom!

Ik zie dat jullie wel al een heeeeeeel stuk verder zijn dan ik. Ik weet het nog maar 2 weken. Maar ik heb al geen kans om zwanger te worden met een eigen eitje. Dus ik ben gelijk op ecd aangewezen.

Jullie zijn wel volhouders! Al die icsi pogingen. Alhoewel ik dat ook zou doen als ik de kans had om genetisch zelf een kindje te kunnen krijgen. Zijn er meer van jullie onder behandeling bij het EMC? En tevreden?

Als laatste erbij is eerste zwanger?! Klinkt best oke haha. Maar dat zou erg bizar zijn. We zitten sowieso in een ander traject volgens mij.

Groetjes!

2. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sophie: ik ben ook nog in ontkenning hoor! Maar hoe laag was je AMH of hoe hoog was je FSH dan? In Nederland wordt je vaak al opgegeven omdat de slagingskans bij IVF of ICSI dan te laag is en dat is niet goed voor de cijfers! In België of Düsseldorf willen ze het vaak best nog proberen. Ten minste, als je niet te oud bent. En er zijn best wat voorbeelden van vrouwen die dan toch nog zelf zwanger worden....

3. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Sophie,

Ik loop ook in het emc en doe daar momenteel ecd. Als je meer wilt weten kan je kijken in mijn weblog de weg naar eiceldonatie. Je kan me ook en pbtje sturen als je nog vragen hebt. Hoe oud ben je? En hebben jullie een donor gevonden? Bij mij verloopt het nogal teleurstellend 2 tp gehad helaas nog niet zwanger. Nu worden begin december laatste cryo's ontdooit hopelijk 3 maal is scheepsrecht daar gaan we voor? Succes verder meid.

Groetjes
    Bittersweet

4. SophieB

SophieB Nieuw lid

25 nov 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hello,

Oh die behandelingen in het buitenland bieden dan weer perspectief. Ik ben 27 jaar oud. Mijn amh is 0,1 en fsh is 108. Ik hoorde laatst ook goede berichten over Denemarken... Maar tot zover is daar op internet nog niks over te vinden...

Groetjes!

5. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sophie: tja, dat zijn geen prettige cijfers... Ik heb ook nog niet over Denemarken gehoord. Waarin zouden ze daar vooral goed zijn dan?

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Mijn update, zie mijn eigen topic! Xxx

7. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Up, up, up.

8. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Waar zijn jullie?

9. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Donderdag escape iui.

Arts waarschuwde ons voor de kans op meerling zwangerschap. We hadden maar liefst 2 eieren!!!!!!!:D:D:D:D

Als dat zou kunnen: ik moest er om lachen: nou dokter ik denk dat dat wel mee gaat vallen.

10. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Wow Iejoor! Is gewoon wel weer een kans... Ik duim en hoop voor je. Op een Wonder. De eerste weer van een nog immer uitblijvende golf van Wonderen...

Met mij gaat het even wat minder. Zit nog met een dikke keel en verdriet van een telefoontje van vanavond. Weer slikken. Weer zo oneerlijk...

Zie mij eigen topicje maar.
    Was het nog leuk Zondag? Vast!

Tot gauw.

Liefs voor de rest!

xxx

11. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ieoor, spannend! Probeer er in te geloven! Of toch niet te veel..? of juist wel....? Jezelf beschermen of een een hele gelukkige kerst visualiseren..? Dit zijn mij eigen hersenspinsels want bij mij was vrijdag heel onverwacht al de cyste weg en dus ben ik ook ik weer aan het spuiten.
    Maar wat zou het mooi zijn, weer eens wat goed nieuws op dit forum! Succes meid!

12. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat verschrikkelijke besef van de werkelijkheid als je 's morgens wakker wordt wanneer er een dierbare is overleden of je je lief bij je weg is, dat heb ik nu dagelijks. Dit keer in de vorm van: 'oh, shit, het overkomt me echt, ik heb nog steeds geen kind en ga misschien wel nooit meer één krijgen'.
    Alsof ik elke ochtend bij het ontwaken opnieuw een electrische schok krijg toegediend...
    Iemand die dit herkent? Zo ja, misschien heeft diegene dan ook een tip want jeetje, wat is het toch zwaar opstaan zo...

13. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even zwaaien hier.......(Staan jullie gelijk weer bovenaan)

14. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Meiden jullie zijn lief!

15. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Iemand zin in wat lekkers voor Sinterklaas???????

C e t r o t i d e

16. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Dames, ik heb een dosis Ovitrelle 250 over en 10 pilletjes Clomid 50 mg. Iemand tipte mij dat er misschien hier iemand nog iets aan heeft? Als dat zo is, neem even contact op. Als ik het terugbreng naar de apotheek wordt het weggegooid, dan geef ik het liever weg. Ophalen kan in DenBosch of Tilburg.

17. Herfst80

Herfst80 Lid

4 okt 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Een teken van leven...;) Meegelezen, meegeleefd maar verder wat op de achtergrond gebleven...Voor Juul, Ieoor en Babsi (welkom trouwens en ook de andere nieuwelingen) spannende tijden! Wow Juul wat een mooie score!
    Hier veel gedacht uitgezocht, in een dal terecht gekomen, in een nog dieper dal (intake Gent, in de middag na teamoverleg telefoontje; helaas, wij gaan niet verder met u), en weer uit het dal ( nav telefonische evaluatie met arts waarbij er goed geluisterd werd, toch een kans gekregen!!!)...
    De trein rijdt weer...veel succes dames en ik hoop jullie ook weer een beetje op de hoogte te kunnen houden... Een vraag; ik heb eerder deca gespoten, maar had het idee dat dit alles te plat geen follikels die maand...aan de andere kant kan het ook gewoon een "lege" maand zijn geweest. Eerste keer kort protocol score 5 follikels, tweede keer een follikel die dominant was en exponentieel groeide, geen eicel...Wat zijn jullie ervaringen?
    Grtjs Herfst

18. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Deca is voor mij waardeloos: legt alles plat.
    Ik doe het beter met cetrotide.

19. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Mijn c.etro is nog maar net houdbaar....

20. Herfst80

Herfst80 Lid

4 okt 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm...daar heb ik nav dit forum ook aan gedacht...hoewel ik me altijd goed probeer in te lezen dacht ik dat cetro werd gebruikt om een vroegtijdige eisprong te voorkomen...niet dus...daar gebruik ik nu Orgalutran voor...is dit een combi die jullie herkennen?

Deel Deze Pagina