Bittersweet: ik heb begrepen dat er al 8 vrouwen die in de mm zaten via de natuurlijke weg zwanger zijn geworden. Ik heb dezelfde besteld als poppetje. Bij de apotheek (in Duitsland) afhalen zou een duur geintje zijn. Ik heb ergens gelezen dat deze ook prima zijn. Kinderaspirine: volgens mij mag je maar 80 slikken, dus stukje afknippen. Neem jij er ook 50 mg dhea, poppetje?
Ik slik: Vitamine D, 2000 ie, Vitamine E, 250 Visolie tuinen hoogedoseerd, 10000 ie Davitamon mama multi-vitamine Dhea 50 mg
Ik neem er ook iedere ochtend twee dus in totaal 50 mg, ik dacht, AMH nog niet gemeten, nog niet in Gent geweest, laat ik vooral niet overdrijven.
Wow babsie 8 meiden zwanger zo dat is nogal wat. Maar ja denken dat ik dat geluk zal hebben kan ik alleen maar van dromen. Maar ja dromen kunnen ook uitkomen daar gaan we dan maar voor! Ga het toch maar slikken in de maanden dat ik niks ga doen schijnt ook voor gewicht positief te kunnen werken ben benieuwd in ieder geval! Moet je dan idd 50 of 75 mg slikken?
Zo al 1,5 kilo kwijt denk dat ik het ook maar ga proberen. Trouwens welke smaak is het lekkerst en waar meng jij het mee?
Iemand die ik ken kreeg dat door van haar arts, dubbele dosis foliumzuur.. bittersweet, wij hebben vanille en banaan, ik meng het met magere melk.. water lijkt me niets.. dames, ik probeer te typen maar mijn lieve kat ligt op schoot voor de laptop zooooooooooooo handig te liggen.. maar hij is zo lief.. zucht..
Ik moest 50 mg slikken... Lijkt me voor jou ook zeker voldoende. Nee, ik kan je de hand schudden, ik durf ook niet echt te vertrouwen op een flinke dosis geluk. Maar wij horen wel allemaal bij de kleine percentages. Hoe groot is nou de kans dat je zo vroeg in de overgang komt? Aha, niet bijster groot dus! We kunnen dus ook bij dat kleine percentage vrouwen horen dat nog onverwacht zwanger wordt!
Laten we dat maar in gedachte houden! Hoop is goed en die blijf ik ook houden, you never no! Hier ook een poes alleen niet op schoot die is heel avond al raar aan het doen. Aan het mauwen en rondrennen door huis volgens mij een beetje in stress omdat ze de sneeuw buiten niet tof vindt!
Hebben wij nou allemaal één of meerdere katten thuis? Zie ik hier een patroon? Heb ik een laag amh van onze trutjes gekregen??????
Ehm.. ik heb 4 katten en een hond, maar Zena was van mijn mama, dus mijn erfenis. Ohja en een man! Nu de vraag, wie maakt het meeste rommel in huis, gna gna.. Er zat er net een op schoot, een in mijn nek en een links.. pfffffffffff ff serieus, die zien mij al als mama. Die reclame met die kat op het balcon van mama.. mama.. nou mijn vriend zei al, dat zou Dopey kunnen zijn. Ze zien mij hier echt als hun mama. Als er een klein wondertje gegund wordt, weet ik zeker dat de katten er het meeste moeite mee hebben.. Herkenbaar voor jullie??? DHEA nog geen bijwerkingen, maar ben pas anderhalve week onderweg. Zie nog geen haargroei, puisten en nog meer ellende
Heel herkenbaar. Ik zie op fora's steeds dat vrouwen wisten dat ze zwanger waren doordat hun kat niet meer bij ze weg te slaan was. Nou, hier was het andersom. Ik was ineens lucht. Pas toen mijn buik ging groeien wilde er wel ineens één heel bezitterig op mijn buik slapen. Die beesten zijn zo verschrikkelijk jaloers.... Die van ons zijn al 12 en 13, en, eerlijk is eerlijk; moddervet. Ik moet er niet aan denken dat we afscheid van zouden moeten nemen...
De oudste is dit jaar 12 en de jongste dit jaar 6. De jongste is idd vet. Mijn hond is nu 8 en is aardig groot, weegt zo'n 33 kg. Een huis vol dus.. Ik heb nog geen flauw idee hoe ze gaan reageren, ik ben nog nooit zwanger geweest. Hoop dat we allemaal ooit wel een mooie zwangerschap gaan meemaken. Ik hou van mijn beesten, alsof het mijn kinderen zijn.. kun je nagaan hoeveel liefde wij gaan voelen voor een kind, dat wordt nog inmens veel sterker!!! Met of zonder donor. Ik moet uiteraard nog mijn AMH afwachten en nog Gent.. maar hoop toch dat mijn AMH wel enigszins boven de 1 zit, zeker omdat ik gezien mijn leeftijd wel een lage FMH waarde heb. Maar weet dat dit niets zegt, maar op dit punt mag ik nog wel een beetje hopen. Denk dat ze in Gent toch nog een keer gaan kijken, en dan slik ik al bijna 6 weken DHEA.
Ik begrijp maar al te goed wat jij bedoeld. Daar zit ik dus zelf ook heel erg mee. Tijd heb ik waarschijnlijk niet maar mijn afstuderen kan ik ook niet langer uitstellen eigenlijk... Hoe langer ik dat uitstel, hoe langer het duurt voordat we dit allemaal financieel door kunnen zetten. En dan de combinatie van afstuderen en eventuele behandelingen gaat denk ik ook heel slecht samen. Ik doe een hele moeilijke opleiding (1 van de moeilijkste binnen het HBO) dus daar moet je je wel 100% voor in kunnen zetten want het zijn erg pittige afstudeer opdrachten. Ook moet ik tijdens het afstuderen een minimum van 100 dagen maken. Als ik dan steeds ondertussen weg moet voor afspraken, eventuele echo's e.d. en misschien wel hormoon behandelingen moet ondergaan waar ik me misschien wel ziek van ga voelen.... Pfff, ik zit echt met m'n handen in het haar op dit punt Ik ben sowieso wel van plan 1 deze dagen even met mijn studie loopbaan begeleider hier over te gaan praten, misschien dat hij me hier wat advies in kan geven. Ik heb op het moment ook nog geen afstudeer bedrijf gevonden omdat ik ook niet zo goed weet wat ik daar dan moet zeggen..:"Hoi ik ben Natasja, zit de laatste tijd niet lekker in m'n vel, kans dat ik paniekaanvallen krijg, ow en ik moet waarschijnlijk vaak onder werktijd weg naar het ziekenhuis..." Dat lijkt me ook geen goed plan... Pfff, stres, stres, stres... In mijn hart sta ik al met 1 been in DD maar mijn hoofd houdt me tegen...
Dank je wel...!! Wat goed dat je juist die situaties opzoekt...!! Zoals ik al eerder zei heb ik 2 stiefzoons dus ik zit ook vaak tussen de kinderen. Het blijft moeilijk. Net bijvoorbeeld had hun moeder allemaal foto's meegegeven van de tijd dat de jongens nog jong waren (en hun dus nog samen waren). Vond ik toch wel moeilijk om te zien, hoe gelukkig en trots vriendlief eruit zag met z'n pasgeboren zoons en later peuters in de armen enzo... Pff... Dus jouw zusjes horen helaas ook bij de partij... Dat is erg jammer. Zitten zij nu dan ook in de MMM...?? Of hebben zij toevallig al kids...??
Dat snap ik wel..Alleen jij kunt in je hart kijken en beslissen wat voor jou nu de hoogste prioriteit heeft. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het allebei zou snappen, maar mijn kinderwens nu boven alles gaat. Wij zijn bezig met een reorganisatie, ik wilde solliciteren voor een functie die een schaal of 2 hoger is maar ook meer verantwoordelijkheid. Ik heb er persoonlijk voor gekozen er nu niet voor te gaan, ik ben te veel met de MMM bezig om me nu 200% voor iets anders in te kunnen zetten. Maar dat ben ik, hoop dat jij het of wel kunt of in ieder geval een keuze kunt maken waar jij je goed bij voelt.
En daardoor kan je amh ook weer iets stijgen, volgens mij. Maar is je moeder overleden, omdat je haar kat hebt gekregen?