Pas maar op ieoor: je bent straks gewoon queen cryo! Ik geloof niet dat niemand van ons clubje meer dan 2 cryos op eigen houtje heeft gehad, dus dat valt binnen de mogelijkheden. Dus straks hoor je niet bij het clubje, maar voer je het clubje aan. Al wordt je gewoon swang van de verse tp en bewaar je de cryos voor de kids die je daarna gaat krijgen. SO!
Zijn strijdlust is erg aanwezig. Hij wil nog 3x!!!! Ik dacht ja schat maar natuurlijk...... Marjah..you drive me nuts met je O-testen. Maar dat ligt denk ik aan mij. Heb ze nooit eerder gebruikt. We gaan uit van een TP op zaterdag voor Marjah en Juultje. Gaat spannend worden. Ik kom straks duimen te kort! Maartje dus nog ff wachten op de uitslag. Ik had hem ook al een mail gestuurd. Maar begrijp dat hij dus met vakantie is. Was ijs eten lekker?! Koosje jij ook bijna TP? Ieoor ik hoop dat de poging in Gent je een hoop cryo's gaat opleveren en dat jij de Cryo Queen gaat heten!
@Gabrie wat een teleurstelling het was je zo gegund. Sterkte in deze periode. een knuffel van kniffel
Lieve Kniffel, Bedankt voor je reactie. Het heeft helaas niet zo mogen zijn. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Hoe gaat het met jou?
Meld me ook maar weer even, de vooravond voor de punctie... Morgen om 04u op!!! We moeten om 07u in Gent zijn... De sfeer is gelukkig weer fijn en warm... De punctie blijft wel weer spannend... Het resultaat nog meer... Oh ja, Iejoor: ECHT WEL dat jij er bij hoort... Enne, ik heb ook nog maar 1x een cryo gehad en dat was wel een Gentse cryo... Dus, dat belooft wat voor jou in Gent . Ben benieuwd of we deze ronde weer mazzel hebben en een cryootje gaan krijgen. Reken nergens op. Wanneer had jij nu intake in Gent? En merk je dat je wat hebt aan de psych? Toen ik zo in de dip zat, ben ik naar een 'helderziende' (bekend vh 6e zintuig) geweest. Had gewoon iets van houvast (al dan niet positief) nodig. Duidelijkheid. Alsof een helderziende dat écht kan geven, maar toch... Het ging om mijn gevoel en om evt het vertrouwen weer terug te krijgen. Heeft dat geholpen? Tja, de hele MMM blijft met ups and downs. Vele bergen die beklommen moeten worden en het lijkt wel of ze steeds steiler worden, ondanks dat je een steeds meer geoefende beklimmer wordt... Je hoopt dat als je een berg beklommen hebt, je kunt genieten van een prachtig uitzicht.... en mag uitrusten... Maar tot nu toe verscheen er iedere keer een nieuw berg... (die we nu weer aan het beklimmen zijn...). Afin, vind je een dapper iejoortje!!! En ga voor je duimen! Marjaaaaah, had je al even gesproken vandaag, maar jouw verhaal ga je hier zo vast nog opschrijven! Op naar ZATERDAG!!! Koosje, april, april, april, doet wat JIJ wil ! En wat wij allemaal willen!!! duimmmm! Maartje, had jouw eergisteravond heeeeeeeeeeel lang gesproken! Heb die middag nog een menopuurtje gezet (zelf gemaakt, was net een volleerde junk op kantoor die stiekem een shotje zette! Voor jou ook weer spannend deze maand...Ga ook voor jouw duimen...Ben benieuwd naar de bloeduitslag... Knuffel, knuf voor jou! Gabrie, alweer een backup plan gereed. Mocht ik nu zwanger raken, heb ik al je medicatie in huis , dus duim maar extra hard dat ik het niet meer nodig heb . Wel fijn dat je man toch aangeeft nog 3x een behandeling te willen. Bij ons moet dat echt van mij komen. Hoe sta je er zelf in? En hoe voel je je verder? Nu aan de medicatie om het vruchtje los te laten? Toch vreemd en dubbel... Maar goed, het vruchtje nog bij je hebben lijkt me ook dubbel.. Kom morgen weer even updaten hoe het gegaan is!!! Liefs!
Juulzon: suc5! Op naar pracht emmies en mooiere Beebs. Zaterdag is de dag! In dit topic 2x tp en 1x pregnyl op 1 dag. Iemand moet statistisch gezien toch geluk hebben, toch? @hier: te moe om te rea-en. Manlief heeft afspraak bij homeopaat en ik ga misschien op zijn plek, want deze vermoeidheid is niet normaal. Verder zaterdag wel tp! Was ff wat consternatie, maar dat vertel ik kater wel. Nu op tok! Tjuuuuuus
Juul: heel veel succes morgen! Ik duim. Gabrie: voor jou: heel veel sterkte morgen. Ik ga aan je denken. Je bent zo dapper. Marjah: goh zaterdag d day... Wat je zegt: 1 op de 3 zou toch geluk MOETEN hebben. Psych heeft me n beetje rust gebracht, maar het gaat een lang traject worden. Dikke knuffel meiden. Ik denk aan jullie.
Hi meisjes!! Juultje!! Ik wil jou heeel veeeel suc5 (goed bedacht Marjah!! ) wensen!! Ik duim me suf, ik fik als een malle en vreet al mn nagels er van zenuwen af!! Ik wens jou alle goeds en hoop dat Gabrie straks gratis meds krijgt!!!! En neeee ik ga je niet nu nog ff live bellen om je dit te zeggen want voor je het weet wordt de verbinding dan automatisch na precies twee uren verbroken door gekke phoon IK DENK AAN JE!!! Marjah!! Vanmorgen ff snel gesproken en later nog eens ff... Ben zo druk met werk maar met alle liefde ff tijd voor je vrij gemaakt. Ik duim me uiteraard ook compleet suf voor jou!!! Het moet en het sal en nu nu nu!! *duim* *knuffel* IK DENK OOK HEEL VEEL AAN JOU!!! Verder knuffel ik Ieoor en Gabrie vanwege jullie verdriet! En gil ik dat april idd moet doen wat KOOSJE wil!!! En beken ik niet precies te weten wat Kniffel nu in zit, maar dat ik haar wel ook al het goeds toewens!! Mn ovulatietestjes zijn binnen! Vandaag CD 4, volgens de gebruiksaanwijzing moet ik vrijdag starten, dag 6. Maar dat lijkt mij wat overdreven aangezien ik weet dat ik nu steeds cyclussen van 26 a 27 dagen heb. Zal rond dag 9 of 10 wel beginnen. Moet bekennen aardig de zenuwen te hebben voor de uitslag van Pfeiffer! Kus!!
Juul...WAT SPANNEND!!!! ik denk heel veel en nog veel meer aan jullie morgen, gos, wat een gedoe toch elke keer waar wij, maar nu bovenal jij, ons toch maar weer doorheen slaan...coole, super powerwomen zijn we toch!! Morgen ABSOLUUT meldplicht!! En dan nog dat wachten tot de tp...duim, duim... Marjah..heb ik niet goed opgelet?? 2 tp op zaterdag? Ehh...jij en Juul toch? Reken je mij tot de Pregnyl-klant?? Ik heb vanochtend nog even gebeld met Geertgen hoe het nu zit met de planning..ook ivm de Intralipid waarvoor ik een afspraak moet hebben die 3 dagen vantevoren te latenz etten door een arts in Dusseldorf..nog best ingewikkeld plannen vanuit de Randstad. Vermoedelijk wordt het wel dinsdag of woensdag voor tp, wel of niet Pregnyl, weet er nog niets van..hoor t wel! ben er echt relaxed onder deze keer..rara.. Lieve Ieoor...nogmaals 3 keer kei en knuffel! Maartje, hoe loopt jouw planning? En JAAA...April doet wat IK wil...en wat MARJAH wil...en wat JUUL wil...en wat MAARTJE wil...en al helemaal wat IEOOR wil....t is een te gekke maand, ik voel het!! Nu trusten. Koos
Mijn planning? Voor zover ik een planning heb: Aankomende zaterdag mijn AMH te weten komen. Maandag of dinsdag starten met de ovulatietestjes. Zodra ik een positieve heb DIRECT met LalalaV ZH bellen voor een FM. In geval van een goede BM slijmlaag, DD bellen om te vertellen dat ze mn cryo uit de vriezer mogen halen. En starten met de Prednison op de dag van de positieve ovulatietest. Misschien al enkele dagen daarvoor al?? En 3 dagen voor de TP een militairtje strikken voor een intralipid infuus. Dezelfde verpleger welke ik al eens voor Marjah gestrikt had En dan een succesvolle TP krijgen en dan succesvol en zonder stress en ellende zwanger worden, als een echt breezersletje! Dát lijkt mij een goede planning... Hopelijk houdt mijn lichaam aan mijn planning Trusten!!
Oh god! Bedenk ook ineens aan stoere militairen... Kutterdekutterdekut! Heb ik ook nog! Sjips! Kutterdekutterdekut hoe regel ik dat nog p zo'n korte termijn?
Koosje, daar ben je weer! Lieve schat, wat een spannende tijd. En wat klinkt je toch ontzettend goed!!! O meid, dit moet 'm echt worden hoor! Marjah, spannend de tp die er aan komt. Ik hoop zo dat dit 'm wordt! Ieoor, lieverd, jij ook alweer bijna in de start blokken. Onze dappere strijdster! Ik denk aan je. Juulz, heel veel succes vandaag. Maartje, ook weer een spannende tijd tegemoet! Succes meisjes!
@maartje & gabrie Wij zijn op zoek naar een eiceldonor, zodat we nog een poging kunnen wagen. Verder zijn we thuis druk bezig met verbouwen. Voor en achter nieuwe dakkapellen. Verder is alles hier rustig.
Sikki!! Besef jij je al wel dat jij over max 57 dagen mama bent????????????? Tis idd weer heel spannend, hoewel ik er nu wel anders in sta, zit ik er wel continue aan te denken... Er zijn genoeg meiden die bij een eerste tp weer zwanger worden dus stiekem.... Ja, stiekem heb ik hoop!! Eng!! Kan gewoon niets anders dan steeds hiee spieken. Hoofdje is er weer volop mee bezig! *ikdenkdeheleochtendalaanjuultje*
Kniffel, wat ontzettend kut dat jullie nu moeten zoeken. In welke hoek zoeken jullie, directe omgeving of buitenland? Of wederkerige kliniek? En is er al ergens zicht op? Succes met de verbouwing!!
Juultje heel veel succes!! En een speciale knuffel voor JUultje ivm Amy!!! Spannend zo een punctie was altijd blij dat ik weer richting huis kon gaan. Mijn vlindertje is heen gevlogen duik zo mijn bedje weer in. Dames wat is het hier drukjes..... Maartje spannend met je AMH uitslag en je infuus. Kniffel ik hoop dat jullie iemand kunnen vinden. Dames succes alle tp's.
Gabrie, lief dat Amy je een pbtje heeft gestuurd . Goedzo! En doe jij maar rustig aan op bed... Denk dat jouw vlindertje en onze sterretjes elkaar wel tegekomen ergens...*somewhere over the rainbow*.... Knuffel! Maartje, hoop een breezer-actie voor jou! Marjah, luiwammes in de tuin Rustig aan doen en vitamine c voor de verkoudheid....Knufff! Koosje, dinsdag of woensdag, spannend... Iejoor, begrijp wel goed dat je je een beetje 'buitenbeentje' voelt omdat wij allemaal weer in een afwachtfase zitten... Ik had dat ook vaak als ik in een pauze-periode zat en las dan ook wat minder mee. Maar, wat Koosje al schreef, voor ons voelt dat niet zo! En weet je wat het is, we weten hier allemaal als geen ander dat een moment / periode van hoop ook zomaar weer in confronterend, troosteloos rood kan eindigen... En helaaaaas (ben even reeel, al heb ik net een punctie gehad en hoor ik hoop te hebben) liggen de kansen dat het NIET lukt, nog altijd hoger dan dat het wel lukt... Dus er is een Zeer Aannemelijke Kans dat we strx weer gelijk op gaan (al hoop ik dat niet en hoop ik dat iwe jou allemaal met HCG mogen bedelven... Maar een hele dikke knuffel voor jou, dappere strijdster! Sikki, wat gaat het toch snel bij jou....! Aftellen... Geniet je al van je verlof? Lief en fijn dat je ons volgt! En wij jou!!! Mijn update staat op mijn hoekje hier op ZP! Liefs!