Natasja; hier heb ik de resveratrol gekocht; Ergomax - Resveratrol X500 - 500 mg Trans-resveratrol Ik had het binnen een paar dagen al binnen.
whahaha...een klein pilletje ..achter in je strot vast zitten... nu lig ik in een deuk...ik zie je al dat ding innemen..3...2...1.....neem dat ding en...slikke..slikke....whahahahahaha... Zaterdag ? ach ja...ik had mijn man gevraagd om te bellen voor een afspraak (op mijn werk vindt ik dat geen prettig iets om te regelen..met luisterende oren in de buurt)..ik zeg tegen mijn man...probeer het voor maandag te regelen, want zaterdag is toch nog veel te vroeg..(bij mij is alles pas wat later te zien)..nou..... dusseldorf deed daar heel moeilijk in....pffffff....vrijdag zat al alles vol, ging echt niet ! en maandag was veel te laat....(nadruk...VEEL te laat)...hahahaha...wat een mutsen daar..ik weet zeker dat ik voor niets weer de auto in stap, maar goed...het mag de pret niet drukken..ik steun de economie wel door mijn auto met brandstof vol te gooien... dus spannend, mwah..hahahaha..jawel, het gaat toch wel spannend worden, want hoeveel eitjes liggen er deze ronde klaar ? dan zijn toch iedere ronde weer de vragen ? Ik denk dat ik vorige punktie veel pech heb gehad, door een andere dokter te krijgen (ondanks dat ze wel heel vriendelijk was). Ik heb 1 eierstok die gewoon heel moeilijk te vinden is..na lang en veel duwen, trekken...vinden ze hem vaak wel, maar misschien heeft zij die moeite niet gedaan of wist ze het gewoon niet. Ik heb in ieder geval dr. S. op het hart gedrukt om de punktie zelf te doen of een notitie in mijn dossier hierover te zetten, want ik wil dat niet nog een keer meemaken. Nee, dat begreep hij wel. Ik zei nogmaals..nee, want 5.000 EUR floepsie, weg...dat is niet de bedoeling..ja, ja...hand drukken, tot volgende week, zei die nog... hahahahaha..dus ja, we zullen zien. Laten we maar eerst eens kijken of we kunnen kweken, dat is al een start. Ik heb helaas wel het volle pond moeten betalen, want we hebben toch overal gebruik van gemaakt. Ik heb er verder geen heisa over gebouwd, want we hebben ze nog nodig he.... Ik heb vorige poging geen cetrotide gehad (nog nooit eigenlijk), maar synarela. Ik kreeg een pb-tje van een lief forum genootje die mij adviseerd om cetrotide te nemen ipv suprefact, want dames met een laag amh, die zouden juist gestimuleerd moeten worden om te kweken, kweken en kweken ...en op het einde pas afgeremd te moeten worden. Ik vondt dat ze daar wel een punt in had, maar aan de andere kant, denk ik dan ook weer...dokter s. zal het ook wel weten, dus ik probeer het deze ronde wel zo...en anders volgende keer met cetrotide misschien (als er nog een volgende ronde zou moeten komen). Wat neem jij nu ook alweer ? jij hebt nog 2 daagies te gaan, zal mij benieuwen hoeveel er bij jou te zien zijn...wat heb je "normaal" voor een aantallen ? Fsk, Fijn dat het alweer wat beter met je gaat. Op de 1 of andere manier vinden we de rust en energie weer...knuf... Lily, Ik kan je hier helaas geen advies in geven, heb geen ervaring / kennis betreffende fsh waarden. Wat ik er alleen van weet is dat de waarden erg kunnen schommelen, wanneer er geprikt wordt in je cyclus, dus misschien nog een keer laten prikken op dag 3 ? Dolfijntje, Fijn dat er niets "ernstigs" aan de hand is, waardoor er geen bevruchtingen zijn geweest. Ik heb nog nooit van Luvanon gehoord, geen idee eigenlijk, heb je dr. S. er niet naar gevraagd, waar dat voor is ? of stond je ook buiten, voordat je je realiseerde, wat die nou eigenlijk gezegd had ? Bittersweet, Goed dat je effe pauze hebt ingelast en al evt. met dhea bent begonnen. wie weet waar het toe dient. Suc6 alvast als je in april weer gaat starten. Kilo's kwijtraken zal allicht ook wel helpen. Ik ben nu op een jaar tijd 16 kwijt, zit nu effe op een gelijk gewicht, maar met feestdagen achter de rug en nu met de menstruatie en hormonen, denk ik..dat ik het zo slecht nog niet doe...hoe ga je het aanpakken om wat kwijt te raken ? letten op bepaald eten of ook nog iets anders ? Liefs, Jolanda
ja die vitamine D waren heel klein hier ... "lees waren" heb vorige week nieuw recept gehaald in DD en bij apotheek gehaald daar.. de dame achter de balie zei gelijk al ze zijn nu van een ander fabrikant.. net 1 gepakt en idd much bigger dus probleem opgelost!!! ik stond eingelijk ook wel te kijken dat ik suprefact kreeg.. omdat Dokter S zei dat deca juist teveel plat legde.. nu leg je toch ook weer plat met de suprefact???.. ik hoop dat die beste man het bij het goede eind heeft.. anders ga ik ook vragen of het de volgende poging met cetro kan.. ik gebuik deze poging 225 puregon en 225 menopur..waarom deze combi?? geen idee ?? niet gevraagd.. ook dat is iets wat mss kan veranderen als deze poging niet aanslaat.. trouwens de vorig x had ik na lang stimuleren met deca en 250 eh puregon 4 follies.. en was er op dag 8 helemaal nog niks geen activiteit te zien allemaal onder 10mm pfffffff begin um wel weer te knijpen nu mijn hubbie belt ook altijd..op mijn werk mag ik geen telefoon meenemen op werkvloer ivm camera.. en ik werk ook nog eens met allemaal mannen die wel op de hoogte zijn maar helemaal niets begrijpen van dit iets dus bij jou is er op dag 8 ook nog niets te zien?? jij doet de FM daar ook?? is het voor jou lang rijden?? ik lees in DD topic dat de meeste dames FM in NL doen.. hier wilden ze niet meewerken in NL ziekenhuis.. en de eerst volgende ziekenhuis is een uur verderop pfffffff 5000 euries was je kwijt??? incl meds neem ik aan?? ik vind het wel wat hoor.. ik snap dat je geen heisa gemaakt hebt omdat je ze nog nodig bent..maar ik vind er zijn toch ook wel fouten van hun kant gemaakt.. goed van je dat je dokter S ff nadrukkelijk duidelijk gemaakt hebt dat hij de punctie maar moet doen.. je wilt niet weer voor deze verassingen komen te staan.. YOU GO GIRL
ik heb altijd druppels vit. d genomen, nog makkelijker suprefact..tja..dr. s. zei dat suprefact wat meer deed spreiden..nou ja..wat die daarmee bedoelde geen idee.. ik had net de echo gehad, dus misschien dacht die nog in "gespreide stand"...whahahaha...nee, effe serieus (zover dat mogelijk is)..schijnbaar was dat toch beter als synarela, maar waarom dan geen cetrotide..tja...als ik de gelegenheid heb, vraag ik er zaterdag eens naar...misschien kun jij dat ook eens checken, hoe dat zit met die verschillende hormonen, wanneer wat plat te leggen, en waarom juist dat niet..bla bla ....als we met zijn 2 vragen is er altijd wel 1 die het krijgt te horen...(zou je denken..hahahaha) Jij was toch een "stuk" jonger als mij..dan wilt puregon wat beter werken, dacht ik me te herinneren..Menopur is toch wat voor de oudere dames...en nu jij er tussenin zit, krijg je daarom die combi ? ...geen idee, waarom er 2 door elkaar worden gemixt, maar ik lees het wel vaker, dus geen zorgen... Ik begrijp dat je je zorgen maakt voor de fm, maar dat is toch "normaal" ?...het is nog pril en we zijn net bezig met spuiten, en je lichaam moet nog effe instructies krijgen wat te doen, dus wat vrijdag niet is, kan een paar dagen al heel anders zijn ? ik had op de 1e fm niets..en 2e fm, ineens...knappe...snel punktie inplannen..dus, nu nog effe geen zorgen maken, meid...(makkelijk gezegd he) mannen op jouw werk, die op de hoogte zijn van jouw MMM ? lees ik dat nou goed ? zeldzaam ! je weet zeker dat het geen omgebouwde vrouwen zijn ? ..ahumm... Wij wonen in Belgie en dd is ongeveer een uur 10 minuten rijden. Samenwerkende ziekenhuizen in onze streek..hmm..tja...dat zou het azm in maastricht wel kunnen zijn, maar daar hoor ik ook niet zo goede verhalen over, dus dan rijdt ik liever naar dd en dan heb ik het maar gehad en kan ik ook evt. nog andere dingen vragen, mocht er nog iets zijn, want bellen met dd, das ook niet alles (en voordat je geinformeerd hebt bij een ziekenhuis die FM's wilt doen voor een ander ziekenhuis, das ook lastig, want ik woon in belgie, ben in behandeling in duitsland, maar doe de fm's in NL..hahahaha, zal de verzekering leuk vinden...nee, dan doe voor mij alles maar in DD). 5.000 is all-in ! ..medicijnen, bloedprikken, narcose, punktie...de hele ratteplan.. tja, ik wilde er heisa van maken, maar de fout die ze gemaakt hebben, zullen ze toch nooit "toegeven", omdat het door mijn gewicht komt en dan zullen ze het daarop gooien..Ik vindt het ook niet erg, om geld te betalen, want ik heb gebruik gemaakt van hun diensten, kamer, dokters uur..bla bla...maar ik vondt wel dat ze een tegemoetkoming hadden kunnen doen ivm geleden leed, maar goed...effe slikke, ervan leren en door.. het blijft nog steeds veel geld, maar stress hebben in een nieuwe poging helpt ook niet echt, dus zet ik het maar van me af...volgende keer (wat ik niet voor ze hoop) gebeurt het niet meer...Ik moest wel lachen met mijn hubbie..die was in de auto terug naar huis bezig...ja, scholtes zorgt maar dat die de punktie zelf doet ...anders roep ik hem op..en komt die maar opdraven....hahahahaha..ik zeg, ja..scholtes komt als die op een conferentie zit..speciaal voor ons effe terug..om mij in gespreide stand te helpen..woehahahahahahaha..lache, die man van mij...
whoehaaaaaaaaaaaahahhaha.. mannen.. maar kmoet zegge hij heeft wel gelijk die man van je.. op komen draven!! en NU..ze ligt er klaar voor dus je zorgt maar dat je er bent mijn huidige leeftijd is 33.. kben qua uiterlijk nog een godin maar van binnen .. uhmmmmmmmmmm hoe breng ik dat ff tactisch.. een beetje bejaard al hoewel er op mijn kruin af en toe wel eens een grijze haar te bespotten is en ja die mannen op mijn werk.. tja uhmm.. hoe krijgt zij het toch altijd voor elkaar om vrij te kunne krijgen terwijl het ons niet lukt om op korte termijn vrij te vragen.. beter om maar open boek spelen.. mss zijn de scheve ogen en haviksblikken dan wat minder?? nu lig ik daar niet wakker van en ze denken maar wat ze denken willen..maar kdacht kan mss beter open boek spelen ik zal vrijdag wel eens ff een balletje opgooien bij dokter S.. moet er om 11:50 zijn dus neem aan de laatste van de dag omdat ze maar tot 12:00 werken 4 uur en 20 min op en neer voor 5 min.. ach we doen het gewoon ff peanuts
jakkie..dat lijkt me inderdaad vies.... ik heb de tabletten online besteld, op advies van mijn kinesioloog van het merk Mattisson. Volgens mij waren het onderstaande, maar weet het niet helemaal zeker meer, maar ze hebben maar 1 variant, dus moeten deze wel zijn. Mattisson HealthStyle | SuperGreens | Absolute Tarwegras Wheatgrass 400mg Bio Raw
Hahaha Natasja dat je gras drinkt terwijl er tabletten voor zijn. Jullie gaan wel heel erg hard met schrijven zeg! Moet een hoop bijlezen, maar dat is alleen maar leuk Ik heb ook de combi 225eh menopur en 225 eh gonalf gehad, was omdat de menopur wat meer voor de kwaliteit is en de gonal voor de hoeveelheid follikels. Zoiets begreep ik. Hij had het er gisteren over dat ik volgende keer misschien meer gonalf krijg en weer wat minder menopur. En hij had het gisterren over een nieuw medicijn, dat lubi nog wat. Dat zou nog minder plat leggen begreep ik, maar hij mompelde wat en was wat vaag, ik hoor het de volgende keer wel. Bittersweet heb je dan wel follikelmetingen nu je even pauze hebt genomen? Omdat je wel weet dat er 2 grote follikels zijn? Dat DHEA is echt wondersspul hoor! Ik had in september maar 2 follikels, daarna 3 maanden geslikt en ineens 8 follikels! Hoop dat het bij jou ook zo door blijft gaan! Babsie ik kom graag met je in contact. Ik probeer zo een PB te sturen, lukt het niet, stuur jij er dan er 1?
Blij! Net contact gehad met DD en we kunnen 22 mrt al terecht voor een intake ipv 8 mei! Nog ff een vraagje, de medicijnen die DD voorschrijft, verstrekken ze die ook? Of moet je daarvoor naar je eigen apotheek? Nog een vraagje, heb net de ovutesten binnen gekregen. Die digi van Clearblue. Zijn die teststripjes ook los te bestellen, of moet je elke keer een heel nieuw apparaat aanschaffen? Zijn nl best duur... Laatste vraagje. Iemand toevallig ook verzekerd bij Anderzorg en behandeling in DD? Ik heb ze nl gebeld en ik moet een document "aanvraag behandeling buitenland" invullen. Daarin staat ook dat je een verwijzing van een NLse arts moet hebben. Wat nou als ik die niet krijg? Wat doe ik dan?
Natasja: ik heb ook zo'n zak gehaald om smerige thee van te zetten, was goedkoper. Hoe maak je dat klaar, trek je er thee van of drink je dat spul zelf ook op?
Fsk: wat een geweldig nieuws! Lijkt het je toch een beetje mee te gaan zitten. Volhouden deze flow! Ik weet niet wat je kunt doen als je huisarts niet zo'n doorverwijzing wilt schrijven. Ik zou er heen gaan en vragen of hij je een kans wilt geven. Beetje knipperen met bambi-ogen en als klapper op de vuurpijl nog een traantje wegpinken, dan kan hij vast niet weigeren. Succes!
Hallo dames! Zo wat ben ik een poosje boos geweest op mijn stomme lichaam zeg. Het liefst kwam ik mijn bed niet uit want ik zag het allemaal niet meer zitten. Inmiddels opgekrabbeld. We moeten weer door. En de eerste (hopelijk nu doorzettende) IVF komt eraan. Dus ik moet ook niet teveel stressen. Ben maar weer braaf gezond gaan eten en drinken en dat soort dingen waarvan je het gevoel krijgt dat je nog een beetje meehelpt in het proces ; ) Ben al bijna anderhalve maand aan de pil en ik word er zoooooooo depri van en seks? Wat is dat???? Het zit potdicht van onderen. De hunker is verrrrrrrrrrrrr te zoeken. Maar ik weet dat het puur door de pil komt maar wel frustrerend. Voelt gewoon niet goed. Je hebt POF en je slikt de pil...nouwja, 7 februari start ik met decapeptyl en die moet ik haast 3 weken spuiten eerdat de puregon er eens bijkomt. Dus eind februari gaan we eens stimuleren. De groentela ligt al helemaal tjokvol want er gaat straks natuurlijk één hele ampul per dag doorheen van de puregon. Hou mijn hart vast hoeveel het er worden. Gek, maar in mijn hoofd lijkt het alsof we echt nooit geen kinderen gaan krijgen. Hopelijk heb ik het mis. Hoe is het met alle dames? Zijn er nog bijzondere dingen gebeurd die ik moet weten? Ik las dat er een paar aan de tarwegras zijn voor de amh waarde als ik het goed begrijp? Marjah, hoe zit het met je cyclus?
Natasja en babsie thanks voor de informatie! Meiden, Als je de tabletvorm hebt vd tarwegras hoeveel neem je er dan per dag? Fsk, Wat super zeg dat je zo'n stuk eerder terecht kan echt heel erg fijn! Dolfijntje, Nee hoor krijg geen follikelmetingen. Ze wilde eigenlijk helemaal geen echo doen omdat ik heb uitgelegd dat we nog even een rustpauze willen. Toen heb ik gezegd dat ik wat pijnklachten heb onderin mijn buik. Dit heb ik wel eens eerder gehad ook een soort knikkergevoel en pijnscheuten echt niet leuk, maar op dat moment had ik het niet. Was gewoon super nieuwsgierig hoe het ervoor zou staan. Ach leugentje om eigen bestwil. En moet zeggen ben blij dat ik het gedaan en nu weet hoe het ervoor staat. Eind maart weer overleggen wanneer te starten. Arts wil ook graag cyclussen weten hoe het daarmee staat en dan wrs eind april starten met 2de eiceldonatie poging.