Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Natasja, volgens mij zei die oestrogeen iets in combi met dat ik nog steeds gewoon ongesteld wordt. Maar pin me er niet op vast, want ik kreeg zoveel info gisteren, dat de kans ook aanwezig is dat ik iets verkeerd heb opgeslagen.

En ehh, wat is vruchtbaar slijm??

2. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Oké. Ja het zou je vast duizelen van alle info van de afgelopen dagen ;)
    Ik hou het in ieder geval even in m'n achterhoofd.

Vruchtbaar slijm is de samenstelling van je cervix slijm tijdens je vruchtbare dagen:

Cervixslijm - je vruchtbare dagen bepalen

Sommige vrouwen gaan hier echt naar op zoek, anderen zoals ik kunnen daar niet omheen, verschilt dus per vrouw.

3. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah zo controleer je dat dus. Thanks voor de info!

4. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    @natasja: eigenlijk zou je de migraine klachten eens kunnen noteren in je agenda. Dan kun je na een tijdje wel zien of het hormonaal is. Lijkt me wel, aangezien het zo'n tijd over is geweest. Sommige vrouwen hebben het juist met hun eisprong. Er zijn zoveel varianten, dat is juist de moeilijkheid.
    Waarom ga je niet tempen om duidelijkheid te krijgen over waar je zit in je cyclus? Van al dat piekeren zou je ook weer migraine kunnen krijgen. Toen ik nog nooit getempt had en geen ovutesten gebruikte maakte ik mezelf ook helemaal gek. Kan het ook zo goed begrijpen. Maar je weet zeker dat je niet zwanger kan zijn? Heb je het niet 1 keertje gedaan?
    Ik ben nog niet begonnen aan dat tarwegras want las dat je het niet mag gbruiken tijdens een zwangerschap ivm ontgiften. Nou denk ik echt niet dat ik zwanger ben maar je weet maar nooit natuurlijk! Maar kan haast niet wachten hoor, na al die aanmoedigende verhalen!

Fsk: wat een goed nieuws over je man. Gefeliciteerd! Respect voor jou; ondanks dat er ineens belachelijk veel op je afkomt hou jij je hoofd toch koel genoeg om alles goed te regelen en organiseren. Je zou ook kunnen verlammen door angst.... Als jij een kindje krijgt heb je het echt te danken aan je doorzettingsvermogen!
    Dat geldt voor alle dames hier trouwens!

Bittersweet, jawel, twee gouden dhea eieren! Wie ben jij één van ie meiden waarbij dhea het gouden goedje blijkt te zijn! Ik hoop het zo voor je!

5. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief van jou!

We zijn allemaal kanjers toch!

Ik heb nu al veel aan jullie allemaal. Veel info en steun. Thnx for that!

6. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fsk: ben jij vast aan dhea gegaan?

7. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Hmmm... dat van die tarwegras niet gebruiken tijdens zwangerschap heb ik eigenlijk niet bij stil gestaan. Sjonge jonge, ik moet zeggen dat ik dat wel het meest vervelend vind van het hele POF. De kans daarop is zo ontzettend klein dat het eigenlijk te verwaarlozen is maar helemaal uitsluiten kan je het ook weer niet. Grrr, lekker makkelijk :(
    Ik ben zeker van plan te beginnen met temperaturen want nu zit ik mezelf inderdaad helemaal gek te maken. Als ik nou niets voelde kon ik het misschien nog naast me neer leggen (ja ja ;) ) maar juist omdat ik wel van alles voel wordt ik er constant aan herinnert.
    Overigens nog niet ongesteld geworden... Snap er geen bal meer van -_-
    Was er gisteren toch echt van overtuigd dat het vandaag zou gebeuren. Nou ja, dat was ik de dag ervoor eigenlijk ook. Nog steeds wel dat gevoel in m'n buik, pijnlijke borsten en hoofdpijn... Of ik niet misschien zwanger kan zijn... jeetjuh dat is een gevaarlijke gedachte natuurlijk. Maar wel 1 die ook af en toe door mijn hoofd spookt als ik heel eerlijk moet zijn (baal ik ontzettend van want daar hoor ik helemaal niet mee bezig te zijn). Het scheelt ook niet dat ik weet van m'n zusje dat zij ook steeds dat ongi gevoel in haar buik heeft en de gevoelige borsten... (Misschien leef ik gewoon onbewust te veel met me zusje mee ofzo...) Maar de kans dat dat ook echt zo zou kunnen zijn is natuurlijk wel heel errug klein. Ik bedoel ik ben degene hier die meteen afgeschreven is en waarbij ze niet eens meer enige vorm van behandeling wilden proberen. Lijkt me niet dat ik dan juist degene zou zijn bij wie er spontaan iets gebeurd ;)
    Of we het niet wel een keer geklust hebben, ja 1x maar. Volgens de biologische klok op de site van predictor, wanneer ik weer uitga van een cyclus van 22 dagen, toevallig net de dag van mijn vermoedelijke eisprong... Oké, dat ik dat nu weet maakt het er ook niet makkelijker op om die gedachtes uit mijn hoofd te zetten -_-

Voor nu ga ik er maar gewoon van uit dat ik elk moment ongesteld ga worden... Of ik heb nu een eisprong en dan komt het over 2 weken... Ik zorg in ieder geval dat ik constant bescherming in de onderbroek heb...!!

8. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natasja: ik begrijp al die gedachtes. En ik zou als ik jou was ook nog niet getest hebben want een ietsiepietsie beetje hoop hebben geeft naast de onrust ook een fijn gevoel. Stiekem gewoon een klein beetje dromen.... Maar menstruatiepijn heb ik ook vaak vanaf en dag of 5 na ei. Als je gewoon je menstruatie krijgt is dat natuurlijk ook helemaal super, dan heb je dus echt gewoon weer en cyclus! Ik leef met je mee. Hou ons op de hoogte!

9. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, maar dat wil ik wel. Morgen de HA bellen voor een afspraak om te vragen of zij het wil prikken. Ik weet niet wat ik moet doen als ze dat niet wil. Vind het zo zonde als ik moet wachten tot DD zegt dat ik het moet gaan slikken.
    Kan ik het toch niet sowieso gaan gebruiken? Een lichte dosering of zo? Iemand daar ervaring mee? En welke moet ik dan bestellen en waar?

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik heb het besteld bij vitamarket. Ik slikte 50 kg zonder doktersadvies maar sinds ik weet dat mijn amh goed is (2,1 en ik ben 35) slik ik nog 25 kg. Aan dd gemaild of verder geen kwaad kan maar nog geen reactie.Gent reageerde niet o mijn vraag vandaar dd een bericht gestuurd.

11. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even heel snel (lig in m'n bed en moet er echt heel snel uit) De dhea verkrijgbaar via het internet is niet de echte dhea. Wat ik begreep is dat een natuurlijke stof wat je dhea mogelijk omhoog haalt. De echte dhea is alleen te krijgen met doktersrecept in een apotheek. Dat is wat ik begreep van dr S. Via het internet kan het ook niet echt zijn ivm het gigantische prijsverschil.
    Als je het via de huisarts laat prikken, laat je dan ook gelijk je testosteron prikken? Dat checkt dr S namelijk ook.

Wishful, heb je vandaag weer fm? HTeel veel sterkte en ik hoop dat die 2 kleintjes mee zijn gaan groeien!

12. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook die van vitamarket. Volgens andere vrouwen op internet ging hun dhea daar ook giga mee omhoog. Ik heb de gok dus maar gewaagd. Ik hoop maar dat dit niet klopt dan...

13. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat kan ik wel vragen, maar wat doe ik met de uitslag? En waarom moet ik dat testen?

14. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het ook niet zeker hoor, maar dit is puur wat dr S me heeft verteld. Ik mocht het gewoon niet via het internet bestellen.
    Dhea zorgt ook dat je testosteron omhoog gaat, vandaar dat dat ook getest moet worden. En dan na 6 weken weer om te kijken wat het met je lichaam doet.
    Babsie, heb je daarna nog je dhea getest? Want wie weet werken die van Vitamarket net zo goed hoor!
    Bij mij is het in 6 weken verhoogd van 3 naar 11, en hopelijk nu nog hoger, maar heb niet meer getest daarna.

Wij hebben besloten dat we even alles in de ijskast zetten. We zijn het allebei even goed zat alle teleurstellingen. Dus nu even pauze. Geen idee hoe lang, want ik vind het ook wel weer eng om niet door te gaan. Elke maand dat ik nog ongesteld ben is er weer 1 minder zeg maar. Hebben jullie ook al eens een pauze genomen?
    Wij al aardig wat, maar dat was voordat we wisten van mijm AMH, nu sta ik er toch iets anders in.

15. Yvonne73

Yvonne73 Lid

7 mei 2010
    73
    0
    6
    langs het IJsselmeer
    Ik heb de dhea ook gewoon via de apotheek besteld. Werd overigens gewoon vergoed door de zorgverzekering. De apotheek heeft het vaak niet in het assortiment, maar kan het bestellen bij fagron.

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Mijn DHEA komt uit Amerika. Een lief forum dinnetjes heeft het door haar broer voor haar en mij laten meegenomen.
    Volgens mij als er op staat dat het DHEA is, is het ook DHEA.

Verschil is gewoon dat je het hier op recept moet halen en daar vrij verkrijgbaar is. Ik denk dat die je per internet kunt kopen ook gewoon uit een vrij te verkrijgen land komt.

17. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

* breekt in*

@ DHEA: die van mij kwam ook van internet: puritan's pride. Mijn dhea is gestegen van 3,1 naar 12,2. Dus hij werkt echt wel...

*breekt uit*

18. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kiekse, ben je dat ook op eigen houtje gaan slikken? Of na bloedprikken en op aanraden van een arts? En op welke site heb je dat besteld? Ik zie nl alleen maar buitenlandse sites als ik dit google. En ik zie ook verschillende doseringen.

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

FSK: Ik heb het in Gent ook geslikt, maar daar is nooit geprikt en toen had ik nog andere dhea. In DD hebben ze het meteen gecontroleerd en bleek de waarde zo laag te zijn. Toen over op die van puritan's pride en die werkt wel.

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @Kiekse, hoeveel slikte jij er per dag?

@FSK, hier in Nederland is het ook niet op sites verkrijgbaar, officieel mag het hier niet zo verkocht worden. Maar vitamarket is wel betrouwbaar en levert snel! Puritans Pride heb ik overigens ook, meerdere zp dames hebben me dat merk doorgegeven.

Deel Deze Pagina