Nou ik ben niet gelovig, maar eerlijk geloof ik wel dat dingen in het leven niet voor niets gebeuren en ja eerlijk gezegt houd dat mij wel een beetje op de been en miss komt dat bij mij wel door mijn verleden waar oneerlijke dingen zijn gebeurd die uiteindelijk beter werden door bepaalde beslissingen maar wat je zegt dat is niet bij iedereen zo dus dat had ik voor me moeten houden. Tuurlijk gun ik iedereen een kindje en tis ook heel erg oneerlijk dat andere er van alles aan moeten doen en als het dan nog niet lukt..zoals ik al zei het was echt niet negatief bedoeld
@ de nieuwe dames... welkom!! tja ik moet eerlijk zeggen ik geloof ook niet.. elke x als hier weer een poging niet is gelukt of het gaat niet zoals het gaan moet..of word afgebroken..en nu ook nog eens POF zeg ik ook altijd ben ik nog niet genoeg gestraft?? (want zo voelt het nu eenmaal) sla mijn deurtje eens een x over!! en ga eens een deurtje verder:x waarom hebben sommige mensen altijd ongeluk en verdriet in het leven(daar ben ik er 1 van, ik vind het leven soms loodzwaar) en waarom gaan sommige mensen er fluitend doorheen??? ik kan dit maar niet snappen!! als er een god is(wat ik dus niet geloof) dan heeft hij dit toch zo niet gewild??
Diaantje ik snap dat je het niet zo bedoeld hebt. Ik zit op het moment niet lekker in mijn vel (overmorgen is het 2 jaar geleden dat mijn dochter is geboren en overleden) dus ik trek me dingen nu extra aan. Wat je schrijft dat er velen zijn die na de mmm alsnog zwanger zijn geworden: dat zijn er echt niet veel! Het lijken er meer aangezien het zo bijzonder is dat iedereen het verhaal wel 20x verteld, maar het allergrootste deel wat kinderloos achterblijft na de mmm blijft ook echt kinderloos. Je jent het vast wel bij de kapper, "ja maar de buurvrouw van de nicht van mijn vriendin die is alsnog zwanger geworden dus het kan wel hoor!" Tja, daar heb je niks aan. Hoogst waarschijnlijk had diegene niet dezelfde diagnose. Maar genoeg daarover Poppetje wat vreselijk wat je allemaal hebt meegemaakt. Hele dikke knuffel voor jou!
@Dolfijntje, thanks.. Maar snap heel goed dat dit niet jouw periode is. Wat verschrikkelijk is jouw verlies. Ik heb het niet meegemaakt maar een kind verliezen is het heftigste wat een mens kan overkomen! Iedere dag een dikke knuffel om deze rotperiode weer door te komen. en ja Wishfull, ik zou toch graag willen dat ze het deurtje van ons allen eens oversloegen! pffffffffff Het zijn altijd dezelfde met geluk! Dezelfde bij wie alles van een leien dak is gegaan. Na onze 1e poging heb ik echt gedacht, laat dit leven maar, ben er klaar mee! Ik kan er soms slecht mee omgaan.. Maar dat hebben we denk ik allemaal wel!
Ik geloof ook niet in god/allah, kabouters, buddah of waar dan ook in. Al twijfel ik soms wel als ik de intro van David de Kabouter hoor. Maar misschien wil ik er wel gewoon in geloven omdat het mij zo'n fijn gevoel geeft: Pcies. Het heeft de mens een fijn gevoel voor wie ergens in wil geloven en daarom geloofd men in dat soort dingen. Om er houdvast uit te halen. Dusss.... Ik geloof dus niet in een reden. Maar ik geloof wel dat ik het zo fijn zou vinden als we allemaal dit gedoe niet nodig hadden gehad en zoveel lieve meisjes om mij heen gewoon zwanger zouden kunnen raken...
Zielig??????????????? Echt niet!!! Dat liedje geeft mij zo'n fijn gevoel haha Zo zie je maar weer wat voor verschillende emoties mensen bij 1 en hetzelfde ding kunnen hebben haha
het is het deuntje en de tekst bij elkaar en vooral als swift weer eens gewond was .. tranen met tuiten heb ik wel eens gejankd toen
Ik ken het liedje niet.. maar vind geloof ik kabouters het leukste om maar in te geloven Mag ik dan ook in vliegende eenhoorns geloven? Die vind ik zo mooi.. Ohja, reminder, ik ben 35 en voel me nu ff 16! Vrijdag Gent, zo spannend, heb er zin in..
Dames !! Bedankt voor jullie fijne welkom..... @diaantje hoeft van mij niet die zin weg te halen ! Ik heb niemand willen kwetsen met mijn verhaal! Ik geloofde altijd al sterk in god en sindsdien helemaal... Maar ik voeg me niet hier toe om jullie te bekeren !!! Ik wilde mijn verhaal kwijt... En stiekum behoor ik tot een wazige sekte... Die jullie wil meenemen naar Marokko ! Hahahaah om jullie daar bij onze commune te voegen Nee ik wil eindelijk mijn ei ( hoe metaforisch) kwijt omdat ik t nergens kan En ja ik zou zo graag nog een kindje willen.... Maar of dat ooit nog lukt ben 32 ! Dus eigenlijk zou t moeten kunnen en da is nou net t probleem.
@son jou verhaal is zeker niet kwetsend, alleen mijn zin die zeker niet zo bedoeld was kwam wel kwetsend over en dat is logisch ik zit nog niet zo ver in alle onderzoeken als de rest van de meiden, als dat wel zo is zal ik waarschijnlijk ook heel anders tegenndie zin aankijken. Geloof wel in wonderen en wat ik daarbuiten in geloof is voor mezelf en vind ik steun bij succes hoop dat ondanks alles je 3 e kindje ook snel of iig mag komen!
@diaantje ... Ik heb een aantal vragen aan de pof dames... Wie van jullie slikt hormonen ivm de pof ? Zo ja welke Wie van jullie is ook al "ver" in de overgang en krijgt af en toe spontaan een menstruatie ! ( geen omtrekkingsbloeding ) Wie van jullie gaat toch IVF doen met eigen eitjes ? Bij mij is de reden niet achterhaald. Of t nu een tekort is of een storing in mijn hypervisie.. Hersenen sturen eileider niet aan. Nu vijf mnd na bevalling alleen omtrekkingsbloeding gehad. Nu hoop ik nog steeds dat ik een dezer dagen een bloeding krijg Heb heel veel zwangerschap ook wel menstruatie ook wel overgang symptomen Hahahahaha .... Meende 14 dagen geleden een eisprong gevoelt te hebben maar dat kan ook gewoon iets anders zijn geweest !
Ik slik niets maar ik zit hier ook een beetje illegaal, ik heb een regelmatige cyclus, lage FSH waarde en nu blijkt mijn AMH ook prima te zijn. Alleen had het EMC uitspraken gedaan en toen ben ik hier mee gaan kletsen. En ik vind deze dames leuk dus blijf hier hangen.
Ik heb dus zo ontzettend moeten huilen toen David en Lisa "dood" gingen (ze veranderden toen in bomen). Al zolang geleden maar ik weet het nog precies, wat was ik overstuur toen zeg
Hallo dames, Even afwezig door ziekte, wel meegelezen, hoop nieuwe dames opgemerkt (welkom), en nu even online, wegens Juulzon! Wat is dat een fantastisch nieuws en geeft dat weer hoop! Even kort, want zo het bed weer in: @Babsie; kl*te..weet (zoals wij allen denk ik) precies hoe je je voelt..sterkte.. @Maartje; terug! Een nieuwe poging! Spannend! @Poppetje; ik adviseer je om heel goed duidelijk te maken wat je wil (een behandeling, uiteraard, haha)...ik had uiteindelijk niet het gevoel dat goed uit de verf gekomen was waarom wij een (laatste) kans wilden (bij de arts assistent)..en terecht..want in eerste instantie werden we "afgewezen"...Na contact met de arts zelf mochten we toch starten..maar heeft wel een hele hoop, bloed, zweet en vooral tranen gekost. Jullie situatie is misschien ook wel anders maar ik wilde het je wel meegeven..succes! Status hier; teleurstellend; vorige week uitgangsecho..bingo...het ging zoals ik gewend ben dat het gaat...nooit voorspoedig...een cyste...dus nu voor 3 weken aan de pil en dan terug komen. Nu legde Deca teveel plat bij mij dus maak me nu al zorgen dat de pil dat ook doet..dan wel mag gaan spuiten...er niks groeit..en dan exit...Ik wil gewoon follikels...als zijn het er maar twee...een punctie...een eicel (al is het maar een) en dat die eicel nu eindelijk wel bevrucht wordt...en doordeelt...en een mooi embryo wordt...Gek eigenlijk..als ik al een keer zover zou komen zou ik al blij zijn...dan de volgende stap nog.. Grtjs Herft
Ik ben wel gelovig maar ik ben een paganist (ook wel heiden of zelfs heks genoemd). Wij geloven niet dat er een god is die ergens in hemel ver weg, alles even regelt. Het goddelijke is een energie die in alles en iedereen zit, een energie die net zoveel vrouwelijk als mannelijk is. Niets ligt vast in dit leven, ieder kiest zijn eigen lot en niemand wordt gestraft voor iets wat hij/zij in een vorig leven heeft gedaan. Als jij slechte dingen meemaakt betekend dit absoluut niet dat je ergens voor wordt gestraft...!! Wel is het zo dat áls je wel iets slechts of kwetsend doet, je dit in drievoud terug kan verwachten. Maar nogmaals, slechte dingen overkomen je nou eenmaal, dit betekend niet automatisch dat je ergens voor wordt gestraft...!! Maar genoeg daarover. Ik weet dat zp geen plek is voor religieuze uitingen maar ik vond dit toch wel even belangrijk om te zeggen
Welkom...!! Hier helaas iemand die na het stoppen van de pil geen cyclus terug kreeg. Ik heb dan ook te horen gekregen dat ik alleen nog maar zwanger kan worden d.m.v. eiceldonatie. Eind December onverwacht na 11 maanden en 2 weken ongesteld geworden. 22 dagen later opnieuw. Helaas ben ik bang dat het nu weer stil komt te liggen. Zit nu op CD 33 en geen teken (meer [dacht rond CD 20 wel ongesteld te gaan worden maar er is niets gebeurd]) van een naderende menstruatie. Ondanks de diagnose van mijn arts, ben ik van plan over een paar maanden naar Düsseldorf te gaan om te kijken of zij mij misschien wel een kans willen geven met mijn eigen eitjes.
Wat vervelend herfst Moet je dan nu aan de pil zodat de cyste in de tussentijd vanzelf verdwijnt? (geen verstand van die dingen). Hopelijk zal de pil dan ook niet te veel alles plat gaan leggen en zal je binnenkort een mooie follikel(s) hebben en uiteindelijk natuurlijk een mooie emmy...!!