Kunnen ze daar meer als hier?! Ik moet over 2,5 mnd naar prof. Laven. En ze hebben al veel overlegd over onze situatie... En kwamen tot deze conclusie?!
Niet dat behaalde resultaten van een ander jou garanties bieden, maar ook Nataly van dit topic was in NL opgegeven, in DD wilden zo nog wel verder met haar. Ze is afgelopen maand bevallen. Als jij en je partner nog kracht en wil hebben om te vechten... Dan kun je voor een second of derde opinion naar bijv. DD of Gent gaan...
Succes, misschien dat je een ander protocol kunt overwegen. Bijv. kort protocol. OF andere medicatie. Pffff waar blijft Juultje nou met haar uitslag... Ohhhh Marjahhhhhhtje ik denk aan je.........en droom van een bolle buikkiee...
Iets waarvan ik hoop dat er een dag komt dat jullie dit ook zullen doen, kindje aan borst houden... Waarom voorleggen aan je arts?
Hoi cvlth ik ben ook onder behandeling in het erasmus mc heb zelf een amh van 0,3. heb 1 ivf poging gedaan deze is helaas mislukt er waren geen bevruchting ontstaan, waarschijnlijk doordat mijn eicellen van slechte kwaliteit zijn. na gesprekken te hebben gehad kon ik nog een icsi behandeling doen maar kans dat het zou lukken was heel klein. heb toen ook gevraagd over andere medicatie of hogere dosis maar hier zijn ze heel voorzichtig mee en geen voorstander van en bij mij hadden ze ook gezegd dat als de eicellen nu al van slechte kwaliteit zijn waarom zouden ze dan met andere medicatie of hogere dosis medicijnen wel van goede kwaliteit zijn en daar zit natuurlijk wat in. wij hebben besloten door te gaan met eiceldodonatie mijn zus gaat die voor mij doen. hebben jullie al nagedacht of je dat zou willen of adoptie. Als je verder nog vragen hebt laat het mij maar weten weet inmiddels wel bijna alle ins en outs van het erasmus. Liefst bittersweet
Hallo, Even een reactie van mij. Net zoals Maartje al aangaf ben ik door mijn lage AMH (=0,10) in NL opgegeven. Ik heb in NL 2 IVF pogingen gedaan met het lange protocol met de pil, decapetyl en Gonal-F en daarna Menopur 300 met als resultaat 1 eicel die niet is blijven plakken. Ik had ook al een zoontje waarbij ik van de 4e IUI in 2008 zwanger was geraakt dus het kwam voor mij als een volslagen verassing dat ze niet meer met ons verder wilden en dat wij uitbehandeld waren in NL. Ik heb toen zonder overleg met de artsen in NL Dussdeldorf benaderd voor een intake gesprek en heb aan mijn zorgverzekeraar gevraagd of ze DD vergoeden. Op 30 april heb ik een intake gehad in DD, 3 mei zijn we in mijn eigen cyclus gestart met het korte protocol met Menopur 450 en vanaf dag 8 cetrotide erbij. Het resultaat was 5 eitjes die alle 5 bevrucht zijn en de 4e cryo is bljven plakken en op 29 juli heb ik positief gestest en op 24 maart 2012 ben ik bevallen van een gezonde zoon. 3 maanden nadat ik in DD ben begonnen was ik al zwanger met een AMH van 0,10. Ik raad dus iedereen DD aan. Ik weet dat het geen garantie is en dat en nog mede POFfertjes zijn die nog steeds niet zwanger zijn maar niet verder kijken en je neerleggen bij de conclusie van NL heb ik nooit gekunt. Voor mijn gevoel hadden we dan niet alles gedaan en nu heb ik dat gevoel wel. CVLTH, een second of third opion in DD of Gent is altijd goed ook al ga daarmee niet verder. Succes.
Hoi nataly Het geeft idd hoop wat je aan ons verteld. wij hebben nu op dit moment de beste kansen met eiceldonatie, dit willen wij 1 keer doen en mocht het niet lukken en mijn zus ziet het zitten om nog een 2de keer te doen dan doen we dat. weet wel dat wij in ieder geval als het niet mag lukken nog een poging zelf gaan doen en dan waarschijnlijk naar gent gaan. Liefst bittersweet
Lieve Marjah, Ook voor jou heel veel succes voor morgen. Hopelijk gaat alles goed met ontdooien van de cryo. Ik ga echt heel heel hard voor jullie duimen!! Veel liefs Bittersweet
Meiden, ik heb net de ultieme breezersletjeschoenen gevonden! Ik beloof dat als ik spontaan zwanger wordt van een drieling nu mijn AMH ineens hoger is, ik de volgende schoenen ga kopen: Minna Parikka ARUM VULGARE - Veterpumps - Roze - Zalando.nl Whahahaha!! Ik zat op Zalando bij de uitverkoopschoenen te kijken
Hele gave schoenen, vooral om met een dikke buik achter je buggy en je drie kinderen met slechts 10 maanden leeftijdsverschil aan te rennen bijvoorbeeld... Echt wat voor jou Maartje, zie het al voor me (heb je gezien de hakhoogte wel een extra mooi uitzicht by the way....) Ga nu weer Star Trek kijken xx
Ook van mij heel veel succes vandaag lieve Marjah en Juulzon, ik hoop op heel veel kleurtjes over twee weken en GEEN wit dit voorjaar en zomer. De mode is heel veel kleur, ariel color wellicht, zal dit een voorteken zijn!!!!!! Ik hoop het.
mijn telefoon is niet echt internetwaardig; maar het schijnt te werken. Toch ff update: date met juulzom was kort, krachtig en bovenal gezellig! Eetdeet was ook gezellig, ondanks 7,5 maanden buik voor mijn neus. Net door donor weer de bibbers gekregen. Ik was nl volledig zen, zonder uw. Smst ze al voor 8 uur. Moet niet gekker worden. Mensen met kinderen... Ze snappen ere niks van op de zaterdag morgen. *wachtmodus*