Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Oefenen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Babsie, je hoort niet op het forum.. oefenen jij ;)

2. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woooow wat goed Babsie! Veel plezier vanavond en morgen :)

Fsk, ik heb 5 biochemische zwangerschappen gehad (ongesteld maar wel hcg gevonden in mijn bloed) Dat was voor dr S ook een aanwijzing dat mijn amh zo laag was. Ook al zagen de embryo's er prachtig uit, ze waren ws toch vanbinnen niet goed door de kwalitatief slechte eitjes. Vorige poging dus geen bevruchtingen en ook dat bond dr S niet vreemd met dit amh. Het is gewoon zwaar k.t om een laag amh te hebben, dat is me nu wel duidelijk :(

M, ik denk dat je arts niet echt expert is op het gebied van laag amh als ik het zo even mag zeggen. Maar ik heb er ook geen verstand van en zeg gewoon wat dr S zei. Dat is misschien ook niet het juiste antwoord, maar hij zei dus dat deca funest is voor ons omdat het teveel remt. Evenals de pil voorafgaand aan een poging. Ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt met de fm! Hoe laat moet je?

Jullie zijn lieverds voor het duimen en hopen voor me, maar jammer genoeg net toch wat bruine afscheiding gespot wat altijd gevolgd wordt door oud bloed. Dus gewoon een langere cyclus dan normaal. Ik hoop dat deze lengte zo blijft en dat ik steeds op dag 28 ongesteld ga worden ipv dag 22!

3. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oefenen? Seksen!!! :D Goooooo Babsie en babsieman, go! ;):D

4. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ Babsie: ok, ok, ik luister! ;);). Het is me duidelijk: ik moet in Düsseldorf zijn! En ja, ook ik heb me vandaag gerealiseerd dat ik mijn 3 pogingen goed moet benutten. Wachten is eng maar een kans verspillen is nog erger. Geen IVF in NL dus. En spaarcentjes liever bewaren voor eventuele 4e en 5e poging, toch?

Ik ga morgen bloedprikken in Düsseldorf want DHEA kan blijkbaar niet in NL geprikt worden. En dan mag ik zodra ik de uitslagen binnen heb beginnen met DHEA slikken. Na 6-8 weken opnieuw bloedprikken en als de waarde goed is, mag ik aan een behandeling beginnen!! Zo werd me dit letterlijk gemaild dus ik hoop dat dit betekent dat ik misschien wel eerder mag beginnen :D. Maar goed, eerst maar eens kijken wat de DHEA doet! En in de tussentijd ga ik nog 1 of 2 keer IUI doen. Doe ik toch nog iets!

Bedankt voor het meeleven en meedenken, dat waardeer ik enorm :)
    Jij gefeliciteerd met je ei!!! Veel plezier ermee, you know what to do :D

5. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Op de rest reageer ik later, manlief komt zo thuis en we moeten nog eten!

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Nou Babsie! Dat word knallen in Huize babs! Arme buurtjes.

en ja ik heb lang protocol want kort doen ze niet bij mij. Want dat is veel te lastig want dat betekend dat ze me niet in kunnen plannen wanneer het, hun het makkelijkst uitkomt. Ik spreek niet veel goeds he...tuurlijk zijn er daar super lieve gyns hoor die het beste met je voor hebben maar het is puur dat individuele. Ze zitten zo vast in hun stramien. Daar kom je niet aan zelfs als je lichaam anders nodig hebt.

Dolfijntje, hier 3 biochemsiche zwangerschappen gehad. Maar altijd als ik het streepje zag op de test vertelde iets me van binnen dat het niet klopte. En ja hoor, paar dagen later was daar toch opoe weer.
    Ik moet morgen om 9 uur. Dat betekend dat ik half 8 van huis moet.

Jammer trouwens dat er nu wat door is. hopelijk gaat het weer weg maar ik vrees dat we weer niet mogen juichen. Hoop voor jou ook een cyclus van 28. Elke keer 22 heb je ook zo het gevoel dat je te vaak ongesteld bent. 2x per maand eigenlijk zelfs op een gegeven moment.

DD heeft een wachttijd van 3 maanden toch????
    Kunnen jullie me uitleggen waar de pannenkoeken voor staan? De poffertjes snap ik wel maar die platte pannekoeken niet... ben niet blond maar toch...

7. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of ik hier goed zit. Ik heb gisteren telefonisch te horen gekregen dat mijn amh 0.7 is en ik ben 26 jaar. Ik weet dus ook niet wat me te wachten staat en of er nog iets mogelijk is. Daar wilde hij over de telefoon geen uitspraken over doen en mijn afspraak is pas 11 maart. Ik ben gewoon elke maand regelmatig ongesteld dus had dit niet verwacht. Heeft iemand info voor mij of positieve verhalen als die bestaan...? We maken ons zoveel zorgen momenteel.

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hoi Nietjes,
    Ik ben ook 26 en sinds december weet ik van een amh van 0,9.
    Het is een hele schok en ik was vooral heel lang boos op mijn lichaam want ja, dat verwacht je gewoon nog niet met de leeftijd.
    Hopelijk kun je hier je wel en wee kwijt want daar is het forum voor.

Zelf weet ik ook niet zo veel nog maar de andere dames hier wel en je kant vragen wat je wilt. (Niet dat ze alwetend zijn hihi)
    Hier ook regelmatige cyclus. Raar he. Dan vind je uiteindelijk de oorzaak maar blij ben je er ook niet mee. bij mij riep het vooral veel vragen op van: waar komt het vandaan? (erfelijk, auto-immuun, schildklier?) en hoe snel ga je achteruit? Hoeveel kans heb je nog? Wat is dan de beste behandelwijze.

Er zijn er die zwanger geraakt zijn. Dus hoop mag je nog steeds hebben!

Wat me opvalt is dat er zo veel zijn hier. Het is toch blijkbaar iets wat vaker voorkomt en daarom verbaasd het me dat ze in NL niet meer moeite doen om hier beter op in te spelen.

9. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Babsie, have fun :) !
    Nietjes, welkom op dit topic... En de wonderverhalen bestaan wel, neem Maartje en neem Nathaly72....

En over de pannenkoeken... Poffertjes zijn inderdaad duidelijk en die pannenkoeken... Waren voor anderen die niet echt duidelijk poffertjes waren, maar wel poffertjes kenmerken hadden... Zo had ik bijvoorbeeld nooit echt een laag AMH, maar ook nooit veel bevruchte eicellen, laat staan embryo's.... Heb bijvoorbeeld wel een keer 14 eicellen gehad, maar dan waren er maar twee bevrucht en ook maar twee embryo's. Mijn beste resultaat met icsi was v eicellen, 4 bevruchtingen, 4 embryo's, 2 tp en 2 in vriezer... Al overleefde achteraf 1 cryo het niet en was ik van geen van allen zwanger...
    Dus tja... Maar goed, ik heb nooit de stempel pof gekregen, ook omdat de bloedwaarden niet klopte voor pof, maar verder had ik precies de poffer-dingen. Dus bedachten we ooit poffers en pannenkoeken... Maar kan me voorstellen dat jullie een mooie nieuwe naam bedenken over 500 berichten ;).

Al hoop ik nog meer op het Wonderbaarlijke en dat al deze lieve poffertjes een mini-poffer in de buik mogen hebben...

Blijf meelezen met jullie en meeduimen!

Veel liefs voor allemaal,
    X

10. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    #4490 Miss76, 26 feb 2013
    Laatst bewerkt: 26 feb 2013
    Lieve dames, bedankt voor jullie reacties maar ik red het niet meer om vandaag te reageren! Had vandaag 2 dates met vriendinnen en morgen heen en weer naar Düsseldorf en 's avonds een etentje. Ga er donderdag weer voor zitten om bij te lezen en te reageren. Het is bijna een parttime baan joh, om op zo'n druk forum een beetje bij te blijven ;). Maar ik zit voorlopig thuis (ik werk op projectbasis en laatste project is sinds 1 februari afgelopen) dus ik zal me wel regelmatig laten zien hier.

Truste voor straks!

11. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Miss76, succes in DD morgen!

12. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Dank je Juulzon! Jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Je bent een groot voorbeeld voor iedereen die bang is dat het niet meer gaat lukken. Ben ZO blij voor je! Geniet ervan :)

13. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Wow, dus ik heb met mijn stralen deze week 2 bevallingen én een ei weten op te wekken :$
    Hmmm... waarom kan ik mezelf niet ook instralen ;)

Hoe het met mijn cyclus zit... geen idee. Ovu testen werken niet en ik heb al ff een thermometer klaar liggen maar daar kan ik pas mee beginnen als ik ongesteld word natuurlijk. Libido is weer wat gezakt en de zoete geur is ook weer verminderd. Het enige wat ik kan doen is weer afwachten wat de toekomst brengt.

Nou hup, aan de klus jij...!! :D

14. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Ga jij alleen op DHEA laten prikken of ook meteen weer AMH e.d.?
    Als ik het goed begrepen heb moet je daar meteen contant betalen toch...?? Hoe veel is dit precies...??

Vriendlief en ik hadden het er namelijk gisteren over dat wij ook maar eens 1 deze dagen moeten gaan bellen naar DD, dus wij zitten even te evalueren hoe dik de portomonee moet zijn die we meenemen ;)

Heel veel succes morgen...!!

15. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Hmmm, jammer... Maar zolang het nog geen echte menstruatie is, blijf ik mooi duimen voor je :)

16. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Welkom Nietjes...!!

Wat jammer dat ook jij dit slechte nieuws te horen heb moeten krijgen :(
    Zelf kreeg ik dit nieuws bijna een jaar geleden te horen toen ik net 28 was geworden.
    Ff als oppepper: Mijn zusje van net 25 heeft zich ook moeten laten testen en heeft vorige maand te horen gekregen dat haar AMH nog maar 0,4 is. Toch is ze alsnog in de 3e ronde spontaan zwanger geworden...!! Dit volgens de arts door haar leeftijd en nog steeds regelmatige cyclus.

17. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Babsie, Jeeeee een ei! Veel klusplezier! :D

@Miss76, sterkte met bloedprikken vandaag. Is toch wat dat je er helemaal voor naar DD moet...

@Dolfijntje, beetje bruin is nog geen ongi toch? Ik hoop dat de echte ongi lekker wegblijft!

@MI87, succes vandaag, nogmaals hoop ik op goede berichten!

@Nietjes, welkom hier! Wat een schok is dat he!? Ik weet het zelf ook nog niet zo lang, dus zit zelf ook vaak nog met vele vragen. Ik ben blij met dit forum, want er is altijd iemand met een antwoord en er is veel begrip voor je situatie.

Me, myself and I, vanmorgen beetje bruin. Mmmmmm
    Kan dat restje ongi zijn? Heb ook al een en ander gelezen over innestellingsbloeding, maar daar zijn zoooveeeeel tegenstrijdige berichten over. De ene site zegt 3 tot 8 dagen na de bevruchting, de andere site zegt rond je nod, weer een andere site zegt na 6 tot 10 weken na bevruchting.... :(
    Ik zit als ik goed reken op zo'n 4 dagen na ei...

18. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Ik ben nu in Rotterdam maar dat is absoluut niet op de hoek. Dus wil met de professor overleggen of de behandeling ergens anders ook kan plaats vinden. Jullie nog tips? of ervaringen zowel positief als negatief? we gaan voor het beste ook al is het ver weg. We hebben alleen telefonisch de uitslag gehad dus geen idee waar we aan toe zijn. Hij wilde ook niet meer vertellen via de telefoon. Bij mij komt de amh waarde zo laag omdat ik als kind groeiremmers heb gehad. Heeft iemand anders dit ook?

19. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    @ maartje..
    pffffffffffff meid wat een ongelofelijk K#T nieuws..
    wie had dat nou verwacht???
    stilletjes heb je elke maand toch hoop..
    zoals iemand anders op je eigen topic "er was eens" al gezegd heeft het is immers al een x eerder via IVF gelukt dus waarom zou het nu niet meer lukken??
    ik weet dat het een enge gedachte is omdat er nu 3 redenen worden aangegeven dat het mis kan gaan..
    ga je dit ook nog aan athene voor leggen??
    heel veel sterkte..

@ Miss76 .. heel veel s6 in DD vandaag!!!

ik weet niet wie er vroeg of je contant moest afrekenen voor bloedtesten..
    je krijgt de rek thuis gestuurd tenminste zo is het wel bij mij gegaan!!

dolfijn... dus toch bruin spotting vanaf gisteren??
    is het al door gebroken??
    langere cyclus kan trouwens komen door de DHEA heb ik ergens gelezen??.. ik hoop voor je dat het gewoon opruiming oud bloed is;)

Babsie.. mss wel het gouden ei??
    aan de klus jij:p..wie weet een voltreffer??
    veeeeeeeeeeeeeeeel plezier:p

Fsk.. 4 dgn na ei nu??..volgs mij is dat te vroeg voor een innesteling??..

Nietjes..... WELKOM..
    ik snap dat je volkomen in paniek bent...
    ik zou zeggen spit het forum hier eens door..
    mensen met een laag AMH zijn het beste uit in DD denk ik..
    daar word het protocol op jou aangepast ipv jij op het protocol wat hier in NL gebeurt..;)

Deel Deze Pagina