Marjah, mijn HCG neemt lekker af....en vliegt jouw kant op! Ik hoop en wens je een moddervette buik toe! Juultje voor jou het zelfde! Spannend ...spannend! Toi toi toi.
Gabrie; ja klopt, prijzen staan op de site. Maar ze willen een 'echte' offerte. Nu heb ik gisteren een mail gekregen, waarin ze de kosten opgesomd hebben. Vind ik persoonlijk nog steeds niet, officieel, officieel een offerte, maar goed. Hiermee ga ik het wel proberen bij de verzekering. Verder hebben ze een speciaal formulier van de verzekering, ingescand en ingevuld terug gestuurd, dus de spullen kunnen op de bus en via de mail richting verzekering... En dan weer weken wachten waarschijnlijk op antwoord... Hoe gaat het vandaag?
Effe snel vanaf phone. Marjah, super goed nieuws!!! Succes! Dit moet m toch worden..... *duim duim* Juulz, ook voor jou heel veel succes gewenst! *duim duim*
Hoi Marjah, Wat een super nieuws. Heel veel succes en we duimen en duimen door dat de emmy eindelijk mag blijven plakken en je over 9mnd een beebje in je armen kan sluiten. Ze zeggen wel eens lest best en dat moet gewoon!! Veel liefs XXX Bittersweet
Marjah....yesssssss go for it! Ieoor met mij gaat het eigenlijk wel goed. Ik kijk uit naar de volgende poging. Het vloeien is ook veel minder geworden. As maandag heb ik acupunctuur. Dinsdag een afspraak in Beverwijk ivm de follikelmetingen voor een volgende poging. Wanneer ga jij weer beginnen Ieoor? Sikki pfff jeemig nog heel eventjes en dan ben je mammie! Geniet nog even van de zwangere tijd!
Gabrie meteen door indien mogelijk.Wow wat dapper van jullie. Petje af. Wij hebben op 2 mei een afspraak in Gent, Over een week of anderhalf denk ik ongesteld te worden. Dan start pil. Op 2 mei de pipelle, althans, als de professor het ook een goed idee vindt tenminste. Na 21 dagen pil slikken, zouden we dan moeten kunnen beginnen. Dus zeg, over ongeveer 1,5 maand weer van start. Heb er zin in en ben er tegelijk bang voor. x
Tja Ieoor de luxe om nog maanden te blijven wachten hebben wij helaas niet. Mijn AMH is zo laag dat ik moet opschieten. Spannend 2 mei......das ook al lekker snel.
ik kom even inbreken: Marjah; wauw, eindelijk is het weer gelukt! Nu op naar een prachtige ronde buik, kotsbuien, emojankjes en alles wat erbij hoort! Denk aan je!!!
Lieve Marjah, je hebt nu je emmy lekker warm in je buikje zitten en ik hoop, duim, bid en fik dat deze blijft zitten en er pas over 9 maanden uit wil als klein mensje om heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel van te houden.
Zo!!! de emo buien beginnen nu al... voorteken? *huil* (niet gelogen, is echt zo!) ff een update: ik ben sinds 13.15 uur in het bezit van de meest prachtige 9 cellige emmie, zonder fragmentatie . Okee, de vorige keer was het een morula, dus op zich een tikje teleurgesteld , maar niet ontevreden. Het nagelbijten kan weer beginnen! @juulzon: kusssssssiiiiiieeeeeeee! enneeeeeh samen swang zijn is vast heel gezellig! @iedereen die mee leeft: dikke vette knuffel! dank dank dank!
marjah.... mijn duimen draaien ook.... en probeer regelmatig te spieken naar je(jullie) ik denk aan jullie... xxx
Hoi Marjah, Wat een spannende 2 weken zijn dit voor jullie. Mijn duimen draaien in ieder geval overuren voor je. Denk aan jullie. Veel liefs xxx bittersweet
Spannend.....de ellendige wachtweken zijn weer begonnen. Maar we slepen je er wel door heen. Ik hoop dat deze poging je heel veel geluk gaat brengen. LIefs
... En ik wacht met je mee, deze wachtweken Marjah!!! Heb nog steeds moeite om te hopen / geloven dat het deze ronde wel gaat lukken. Immers, waarom zou het nu wel lukken? In principe is alles minder dan de vorige keer; minder goede kwaliteit, fragmentatie, minder cellen (ok, zijn nu dag 2 emmy's en de vorige keer dag 3, maar toen waren ze allemaal geschikt om terug te plaatsen of in te vriezen)... Anyway, fijne zondag allemaal!!! xxxxxxxx