@babsie, je waarde was al 4,2? Dat is toch supergoed voor jouw leeftijd? En dat we naar de psych moeten is protocol. Ik vond het ook apart. Hij is opgenomen geweest en in NL genoeg gesprekken gehad. Maar ze willen ons daar samen spreken. We zijn nog nooit zo stabiel en gelukkig geweest als sinds hij helemaal clean is. Maar ok, hun regels, helaas..
Heel erg herkenbaar...!! Ik had het ook hoor nu nadat ik toch denk weer een ei te hebben gehad. Reëel gezien weet ik wel dat ik met m'n AMH van < 0,1 eigenlijk weinig tot geen kans maak maar toch bij elk krampje of steekje, begin je toch weer stiekem te hopen "zou het misschien toch..." Ach ja hoort erbij denk ik
MI87: Wauwie 5. Hopelijk worden het 5 toppers. Fijn dat het allemaal is meegevallen...!! Klaasje: Welkom...!!
Wat lief dat je aan me heb gedacht vandaag Tja, darm problemen, gewrichtsproblemen rug kapot, knie kapot en dan dus ook nog psychisch gezeur. Eigenlijk zou ik dus ook niet op moeten kijken van de POF... Voel me af en toe een foutje van de natuur ofzo... Toen ik trouwens een paar jaar geleden m'n plasbuis moest laten verwijden (Auw ), zei de uroloog ook letterlijk dat de vernauwing daarin een foutje van de natuur was. Dus dat zou wel voor meerdere dingen in m'n lichaam gelden... Tja, ik doe al jaren mee met de bankgiroloterij en win alleen af en toe een extra lot waar ik verder nooit iets mee win. Dat zal dus helaas niet opgaan...
Niet het nieuws gezien maar mijn zusje Appte me een link naar nu.nl. Dat is toch ook wel bijzonder he. Dat is toch nog net iets specialer als een kindje van een ander adopteren...!!
Nee nog niet. 15 maart hebben we het eerste gesprek met de psygoloog en daarna heeft de donor hog een gesprek en daarna een gesprek met zijn vieren. Als dat allemaal goed doorlopen is dan kunnen we beginnen. We hopen op een terugplaatsing voor de zomer stop.
Ik denk dat dat voor ons allemaal wel geldt hier. Het is toch fijn om met mensen te kunnen praten die écht weten hoe jij je voelt
@ Allen: Het begint hier nu toch ineens erg druk te worden hihi. Ik hoop niet dat we nu degene die hier in eerste instantie met elkaar praatte nu een beetje hebben weggejaagd met al dat gekwebbel van ons Is het misschien een idee om alvast het nieuwe topic te openen en de laatste berichten van dit topic over te laten voor de meiden die hier al langer met elkaar praatte... Of zeg ik nu iets heel raars BTW babsie ik had nog eens nagedacht over hoe dat nieuwe topic dan zou moeten heten maar kom niet verder dan: Poffertjes en pannenkoeken-Next generation Hihi
Hahaha, ja, voel me ook ook echt een kuiken... Met die naam is het forum wel makkelijk terug te vinden. Volgens mij hebben we veel stille volgers... Wat ik ook vind passen is 'the fightclub' omdat we allemaal zo'n doorzetters en vechters zijn. Maar het is logischer en praktischer als er in ieder geval het woord poffer in voorkomt... Natasja: wat een ellende.... Ik voel me al mislukt door alleen al dat lage amh... Oh, en door de tegenwoordig beroemde 'Diane 35' zijn in een jaar tijd vrijwel alle vaatjes in mijn benen geklapt waardoor ik blauwere benen heb dan mijn (wijlen) oma van 99 had... Heel charmant en matched enorm goed bij mijn lage amh ! Maar goed, niet te vergelijken met jouw ellende... Aanhouden die loten, gaat ooit toch goedkomen, kan niet anders!
Poppetje: mijn dhea waarde was 4.2, niet mijn amh hè? Het was niet overdreven laag maar wel lager dan je zou verwachten, aldus dr.s... Maar wat heeft die verslaving van jouw man te maken met jullie kinderwens nu? Was hij verslaafd aan kindertjes oppeuzelen???
Hihi Ja ik heb verder ook niet echt veel ideeën. Fightclub klinkt idd ook wel leuk ja maar wordt dan wel minder makkelijk vindbaar voor mensen die mee willen praten...
Ja hoe zit dat eigenlijk precies poppetje...?? Moet je in dat geval altijd met een psych praten als je een behandeling wilt ondergaan. En wie bepaald dit dan precies. Hebben jullie dit dan zelf aangegeven of hebben zij dit uit bepaalde gegevens terug gevonden...?? Beetje veel vragen maar ook hier heeft vriendlief een aantal jaar geleden in een afkickkliniek gezeten Nooit bij stilgestaan eigenlijk dat dat nu eventueel invloed zou kunnen hebben namelijk...
Of ' kippen zonder stok' 'Villa kakelbont' Geklutste eieren. Haha mijn fantasie slaat op hol. Ik kan het ook moeilijk bijhouden. Ik kan voortdurend wel 5 pagina's lezen. Kun je hier niet n schema ofzo maken waar iedereen instaat en die telkens verschijnt zodat je snel kunt zien wier waar staat enz? Of doe ik nu moeilijk
Geklutste eieren is leuk! Of misschien gepofte eieren??? Gewoon allemaal handtekeningen up to date houden, dan moet het goed komen...
@ MI87 .. meid wat super voor je!! 5 van 5 hardstikke goed hoor.. nu hopen op mooie bevruchtingen mijn duimen draaien voor je.. wat spannend ik leef ontzettend met je mee.. @ klaasje82 WELKOM!!!! met babsie eens... dat het POF woord in het vervolg deel staat??? dit omdat dat misschien handiger is voor andere dames als ze er iets over zoeken??? PFFFFF dames wat is er veel geschreven.. week middagdienst gehad .. nu in de ochtend.. hou het ff niet meer bij
Ik heb mezelf inmiddels van handtekening voorzien! Vannacht flink gedroomd over al deze nieuwe informatie en gisteren een gesprek gehad met mijn vriend over al het speurwerk alhier en elders qua google hits met POF. Inhoudelijk medisch meekletsen lukt me nog niet, maar voor een ieder hier, veel sterkte en ook ontspanning gewenst tijdens de stressvolle behandelingstijd. Ik heb 19 maart een afspraak met fertiliteit in ons streekziekenhuis, dan wil ik mijn AMH opnieuw gemeten hebben. Ik heb nl met een 0.7 AMH wel volledig regelmatige menstruaties, normale menstruatieklachten/bloedingen en een opspoorbare ovulatie. Anderen hier vergelijkbaar? Tevens heb ik informatief gebeld naar Dusseldorf vanmorgen, zij hebben een intake aangeboden op 27 juni welke ik aangenomen heb. Ondanks dat ik nog 0 behandelingen heb gedaan, alleen erfelijkheidsonderzoek POF geeft het een beetje lucht dat ik een geactiveerd stappenplan heb.
Hihi dames.. nee hij peuzelde geen baby's op.. hahahaha hij heeft 12 jaar dagelijks superveel geblowd en met grote regelmaat (sommige periodes dagelijks) ook coke gebruikt. Het laatste was ik van overtuigd (naïef) dat hij mee gestopt was destijds. Het moet omdat het hun protocol is, en zijn verslaving stond vermeld in het medisch dossier. Heb het NL dossier compleet afgegeven. Dan wisten ze van te voren hoe het allemaal zat. Moet overigens wel trots zeggen dat manlief sinds vorig jaar 2 januari al helemaal clean is! Ook hij heeft in de afkickkliniek gezeten Natasja! Toen hij er net uit was, had hij enkele zwemmers, nu had hij er half februari (dus ruim een jaar later) al 1,5 dus langdurig gebruik had bij hem wel degelijk effect. Maar ken ook mensen die alles doen en laten wat verboden is en hop hop zwanger raken en maken keer op keer.. Helaas, bij ons dus niet.. De naam.. Villa kakelbont past wel bij ons Kleppen doen we genoeg Zet ons in een ruimte en we worden eruit gegooid met zijn allen wegens overlast Hoe hoog moet je DHEA zijn Babsie34? Die van mij is 7,5. Maar ik ben officieel ook geen poffer. Ben inmiddels aan jullie gehecht dus schrijf zeer eigenwijs mee. Nog steeds niet overtuigd dat mijn eitjes echt niet 'oud' zijn. Hoewel Gent het onwaarschijnlijk acht, als ze er normaal uitzagen met een FSH van 6, AMH van nu 4,4 verwachten zij niets..