wishfullthinking dankjewel. Ik was ook van plan naar DD te gaan,maar die kreeg ik niet te pakken en had ook nog geen antwoord op mijn mail. Dus ook naar Geertgen gebeld en daar afspraak gemaakt. Mijn arts adviseerde Genk en omdat vrienden van ons daar ook zijn en ook zeer tevreden zijn,heb ik daar ook een afspraak gemaakt. Dus zodoende is DD op de achtergrond geraakt. Maar ik zal het thuis overleggen en ook nog een afspraak daar maken. Ik had wel follikels en ze groeiden ook. Ze groeiden wel wat langzamer,maar dat kon door mijn langere cyclus komen. Alleen bij ronde 3 waren ze ineens weg. maar ronde 1 en 2 had ik ze wel,alleen geen eisprong. Ik had er niet veel,dat moet ik wel erbij zeggen. Maar 1 of 2.
De eerste keer is het inderdaad in NL getest. Ik heb al vaker gelezen dat de waardes van NL en DD verschillen....
Ik ben van Genk geswitcht naar Dusseldorf en mijn AMH is ook belabberd. Genk is van geen betekenis voor ons geweest. Ik hoop dat het voor jou anders is, maar mensen zoals wij met weinig AMH, kunnen ze daar niet echt helpen, beginnen ze al vrij snel over ECD te praten (genk doet alleen aan kruisdonatie, dus wachttijd kan dan weer oplopen tot 1 1/2 jaar, hebben we vorige week vernomen). Ik zou echt voor DD gaan, als ik jullie was, maar dat is mijn bescheiden mening (volgens mij ben ik jou ook al eens ergens anders tegengekomen, heb ik toen ook hetzelfde gezegd ? ik houdt de mensen niet meer uit elkaar, dus sorry..als ik het nu weer zeg, maar beter dubbel als niet.. ) @wish, wat goed, meid..dat jullie doormogen. Op naar dinsdag en nu alleen positieve verrassingen he...
Wishful, wat fijn dat jullie nu wel weer gewoon door kunnen gaan...!! Hier ben ik nu denk ik wel ongesteld aan het worden. Het is gewoon allemaal een beetje anders dan ik gewend ben. Maar ik ben natuurlijk ook pas 2 keer zonder pil ongesteld geweest. En de vorige keren was ik ook meteen helemaal doorgelekt en was het maandverband en de tampons niet aan te slepen. Nu lijkt het gewoon een beetje moeite te hebben om op gang te komen of het is gewoon een ontzettende lichte ofzo. Gisteren dus alleen 3x met afvegen een heel klein beetje lichtbruin slijm gehad en vanmiddag had ik 1x met afvegen een heel klein beetje rood slijm. Daarna weer niets maar ben net naar de wc geweest en had ik weer met afvegen een beetje bruin slijm. Dus of het grote werk moet nog komen of het was gewoon een hele lichte. Het belangrijkste is dat het kennelijk niet helemaal stil ligt vanbinnen...!!
Sorry dames maar ik heb toch nog ff een paar vraagjes over mijn "situatie" Want de vorige 2 dagen overheerste bij mij de blijheid dat er toch weer wat gebeurde daarbinnen maar vandaag begint toch weer de twijfel te overheersen. Ben ik nou wel of niet ongesteld geweest...?? Al met al is het zo ontzettend weinig geweest dat je nog niet eens over druppels kan hebben. Het was vooral slijm met een vleugje bruin en 1x dus een vleugje rood. Maar na die x met bruin gisteren vlak voordat ik dat berichtje stuurde niets meer. Er heeft ook nooit iets in m'n inlegkruisje of maandverbandje gezeten. Aan de ene kant denk ik dat het wel een menstruatie moet zijn geweest omdat ik wel al een aantal dagen echt die ongesteldheidsbuikpijn heb (nog steeds het gevoel ook alsof het elk moment losbarst) maar aan de andere kant lijkt het me echt veel te weinig dan toch...?? Heeft iemand ook weleens zo'n lichte menstruatie gehad...?? Is dat eventueel ook een symptoom van POF...?? En kan ik er nu van uit gaan dat ik weer een nieuwe cyclus in ga...?? Of heb ik ook kans dat het iets anders is geweest en is het misschien beter als ik ook even langs de HA ga...?? Ik hoor de laatste tijd zoveel enge dingen over cysten enzo... Sorry, misschien loop ik weer gewoon te veel te piekeren maar ik heb nou eenmaal altijd pech op medisch gebied dus ik word er gewoon een beetje onzeker van
Ik zou het helaas niet weten voor je Natasja. Anders bel je de HA morgen? Wie weet heeft hij/zij zo het antwoord en hoef je er niet meer over te piekeren. Ik ga maar slapen, morgenvroeg om 10.00 al in DD zijn en met ochtendspits mogen we wel heel vroeg weg. Ik vind het spannend!
Hallo Natasja: Toen ik destijds aan het ontpillen was had ik een half jaar lang geen regelmatige cyclus. Ik kreeg dan bijvoorbeeld na 63 dagen een soort van ontrekkingsbloeding. Er was dan denk ik geen echte goede eisprong geweest maar mijn lichaam maakte de boel dan gewoon eens in zoveel tijd even schoon. Het was dan volgens mij wel iets meer dan dat jij beschrijft maar weer veel minder dan normale menstruaties. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik daar gisteren al meteen aan dacht bij het lezen van je stukje... Zucht...wat een onrust geeft dit weer....balen!
FSK, alvast heel veel succes morgen...!! Zit nu inderdaad te twijfelen of ik even mijn HA moet bellen. Het is namelijk natuurlijk ook wel zo dat hij van buiten toch niets kan zien, dus misschien kan ik net zo goed meteen mijn FA ff bellen. Die kan natuurlijk wel ff van binnen kijken alleen duurt het dan waarschijnlijk wel ff wat langer voor ik daar terecht kan. Babsie, ja pff die onrust en onzekerheid zit ik eigenlijk helemaal niet op te wachten Maar jij hebt dus ook weleens van die hele lichte menstruaties gehad. Ik moet zeggen dat ik dat ook allemaal verwarrend vind, lange cyclussen en eisprongen. Ik weet van bijvoorbeeld Ilona ook dat ze wel ongesteld werd maar geen eisprong had gehad. Maar toen ik mijn FA vroeg hoe ik zeker kon weten of ik wel een eisprong had gehad (vooral toen ook met oog op die belachelijk lange en daarna ontzettend korte cyclus van hier voor) zei hij dat je met een cyclus langer dan 21 dagen er eigenlijk altijd wel van uit kan gaan dat je een eisprong hebt gehad... Dus, lekker verwarrend. Maar had jij ook zo'n buikpijn dan bij die lichte menstruaties...??
Ja, ik vroeg me vanmorgen ook af of ik toen buikpijn had. Dat weet ik niet meer. Dat van die cyclus langer dan 21 dagen is zeker eisprong betwijfel ik, maar goed ik ben geen arts... Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Een dag of 1,2 eerder dan verwacht, 12 dpo. Ook geen spotting om het aan te kondigen. Ik denk dus dat ik deze maand (ook door late tempstijging) wat minder progesteron had opgebouwd dan normaal. Misschien moet mijn lichaam wennen dat ze het weer zelf moet doen na utro....
Babsie, raar dat je dan aan de ene kant wel blij kan zijn dat je ongesteld wordt he. Het gevoel dat het gelukkig toch niet stil ligt. We zijn denk ik een van de weinigen hier op zp Helaas hier nog steeds buikpijn maar nog steeds geen verdere ongesteldheid. Ook een beetje raar gevoel down under, net zoals ik had de 2 dagen voordat ik m'n "menstruatie" kreeg. Net alsof ik een tampon te lang in heb ofzo...?? Ben van plan het nog ff aan te kijken. Als de buikpijn blijft ga ik toch ff naar mijn FA bellen.
Natasje, wat bedoel je met niet verder ongesteld? Je was een beetje ongi geworden en het is gestopt of hoe???? Er zit niet toevallig een tampon in die je vergeten bent? sorry voor de vraag maar mijn nicht had dat dus. Had er een tweede achteraan geduwd en de huisarts moest de eerste eruit trekken (jakkes) Ik voel me goed...denk ik...ongeduldig des te meer. Aan de ene kant wil je nu al weten wat de uitslag zal zijn ookal ben ik net 4 dagen 'semi-zwanger' maar aan de andere kant wil je het niet weten zodat je nog even van het idee kan genieten. Ik heb last van kwalen maar ja wat dacht je met al die horrormonen. Ik heb: 1 Hartkloppingen af en toe en daarbij benauwd gevoel, alsof ik heel hard gerend heb ineens. 2 Licht gevoel in mijn hoofd. Vlak voordat het zwart word voor je ogen maar dat gebeurd nooit. 3 Super warme buik, opgezet gevoel en mijn onderbuik is er gevoelig. Zere liezen en last van obstipatie. En mijn buik voelt sinds gisteren aan alsof ie helemaal gespannen is en ik niet kan ontspannen. Heel apart. 4 Gisteren had ik op dezelfde plek in mijn baarmoeder telkens een gevoel alsof iemand met een gloeien hete punt erin zat te branden voor 1 seconden en dan weer stopte en dan een kwartiertje later weer even branden...vaag he... 4 Ik ben ongeduldig!!! En moe!!!!! 5 Tieten zijn groter!!! Maar dat was al bij de terugplaatsing dus geheel pegnyl denk ik. Ze staan een beetje hoger lijkt het wel en normaal voel ik ze niet als ik recht sta maar nu voel ik dat mijn armen mijn borsten raken. gevoelige tepels...en een man die ze heeeeeeeeeel aanlokkelijk vind en er niet af kan blijven terwijl het pijn doet. Dus een hoop petsen op zijn handje Nouwja de lijst is al aardig lang en ik weet gewoon dat ze allemaal heel goed van de utro kunnen zijn en dat waarschijnlijk ook zijn. Hallo! Moet nog 10 dagen wachten tot de test. Heb 2 weken vrij genomen dus dit is de 2e week. Ik doe dus helemaal geen drol. Heerlijk beetje bankhangen. Laat de emmy maar lekker graven.
Spannund hoor MI87...!! Volgens mij zou ik mezelf echt helemaal gek maken Oeh oeh nummer 4, hopelijk betekend dat een innesteling *duim duim* Of ik niet per ongeluk nog een tampon in heb, dat lijkt me niet. Dan zat die er al ongeveer 56 dagen in en was vriendlief die al weleens tegen gekomen Mijn situatie in het kort samen gevat was: Vrijdag 3x met afvegen een klein beetje slijm met een vleugje lichtbruin erin, Zaterdag middag 1x met afvegen een klein beetje slijm met rood en 's avonds met afvegen een klein beetje slijm met een vleugje bruin. Maar dat was het dus. Nu vraag ik me dus af of ik ongesteld ben geweest of niet, aangezien ik wel al een aantal dagen buikpijn heb (nog steeds dus) en toevallig precies 2 weken daarvoor dacht een eisprong te hebben. Maar omdat het zo extreem weinig was, terwijl de vorige 2x zo hevig was, ben ik dus ook een beetje bang dat het misschien iets anders is geweest...!!
Zou je bij overgang niet ook een soort spotting kunnen hebben, net als bij de pil? Moeilijk. Heb je an n hcg test of lh test gedaan om beide uit te sluiten? Ik heb namelijk zoiets gehad als wat jij nu hebt. Ik zag het aan voor een menstruatie en vervolgens 2 weken later toen ik wel heel misselijk was en kotsen moest testte ik positief. Was toen al 6 weken. Daarna is het fout gegaan maar hier vertrouw ik een rare menstruatie dus niet.
MI87, Lekker blijven luieren! Ik vind het heel spannend voor je, het móét goed gaan!! Ik vandaag dus in DD geweest en niet heel veel wijzer geworden. Eerst maar 8 weken aan de Dhea en dan zien we verder. Ik zei dat ik die van PP slik, maar hij zegt niet zeker te weten dat die ook goed werkt. Dus ik neem toch maar het zekere voor het onzekere en heb een pot bij de apotheek in DD gehaald. 114 euries ketjing!! Ik hoop dat ik dat van de verzekering terug krijg. De dhea waarde in mijn bloed was wel oke, maar toch wil hij dat ik dit zo doe. Verder heeft hij een echo van de eierstokken gemaakt, omdat ik nu weer op cyclusdag 6 zit en de vorige cyclus een vroeg ei had. Nu kon hij er 1 zien, maar die was nog klein. Voiorlopig zou die nog niet springen. Wanneer ik een smiley pies bij ovutest, dan moet ik een echo laten maken om te kijken hoe groot de follikel is en hoe dik het baarmoederslijm. Hij wil kijken wat mijn lichaam zelf doet en hoe betrouwbaar die ovutesten voor mij zijn. Hij zegt over 2 maanden te willen kijken of we het in een eigen cyclus kunnen doen of me hormonen. Dit zegt mij nog niet zoveel, maar ik laat het maar allemaal gebeuren. Vind het wel vervelend dat ik nu weer 2 maanden moet wachten voor ik weer verder kan. Zou hij aandelen in de Dhea hebben? Of een samenwerking met die apotheek op de hoek?
Nee ik heb geen testen gedaan. Een half jaar geleden bleek dat LH testen bij mij geen nut hadden omdat door de POF mijn LH altijd heel hoog was. En een zw test durf ik eigenlijk niet meer te doen. Mijn zusje zei gisteren ook al dat het misschien een innestellingsbloeding is geweest maar dat lijkt me niet echt mogelijk. Sowieso is de kans op een zwangerschap bij mij vrijwel nihil en volgens mij had dat dan toch een paar dagen na de eisprong moeten zijn en niet rond de NOD...?? En vorige maand had ik ook voor de zekerheid een test gedaan om te kijken of het geen kwaad kon om de tarwegras te blijven drinken. En hoe goed ik me ook had voorbereid op die witte test, de confrontatie kwam toch weer erg hard binnen zeg maar...
FSK, wat jammer dat je nou nog niet veel meer weet -_- Hahaha, als je het zo hoort zou je haast wel denken dat hij daar aandelen in heeft
Natas het klinkt wel een beetje als... Durf het bijna niet te schrijven, maar ik zou toch een zwangerschapstest doen hoor. Doodeng maar dan heb je wel duidelijkheid. Ik hoop zo op een prachtig wonder!!! Mi87, zenuwslopend die wachtweken... Kon je ze maar voorbij toveren. Sterkte met afwachten en alle kwaaltjes! Fsk wat jammer dat je weinig opgeschoten bent. En spannend wellicht in eigen cyclus! Ik denk dat de apotheek op de hoek binnenkort een vleugel eraan gaat bouwen met al het geld van de dhea Ik lig in een hotelbed in dusseldorf. Morgen heb kk de hysteroscopie en we moesten er al om 7.30 zijn, dus maar nachtje in hotel. Is wel zo relaxt.