Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natasja, ik zou toch wel wat doen als ik jou was. HA bellen, of een test? Anders blijf je zo malen.

Dolfijntje, lekker een hotelletje! 7.30 is toch ook geen tijd?! Ik moest vanmorgen om 7 uur gaan rijden, dat vond ik al vroeg. Geef je groot gelijk! Maar eh, wat is een hysteroscopie?

2. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Dolfijntje, heel veel succes morgen...!!

Hier moet ik denk ik sowieso wel eerst een test doen voordat ik een arts bel... Maar ja, de buikpijn blijft. Zo geen zin in :( :( :(
    Heb er wel nog 1 liggen maar weet niet of ik het morgen ochtend al aandurf... Pff word nu al helemaal onrustig als ik er aan denk...

3. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natasja: dacht hetzelfde als dolfijntje, testen meid! Je weet nooit!

Fsk: fijn dat hij wel met je aan de slag lijkt te gaan! En ook fijn dat hij checkt hoe je lichaam het doet. Weet je dat ook gelijk! Wachten is moeilijk, maar als je niet naar voor was geschoven had het nog veeeel langer geduurd, dussss.... Gewoon van de zonnige kant proberen te zien. Wij gaan dan ook aan de slag.... Je kunt me herkennen aan mijn krakende eierstokken ;)!

Dolfijntje: krijg jij steeds opnieuw een hysteroscopie voor die verklevingen? Heeeeeeel veel sterkte, zal aan je denken! Morgen graag verslag!

4. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt helemaal gelijk Babsie! Anders was mijn intake pas 8 mei geweest, dus ik mag niet klagen! ff bedenken waar je mij aan kan herkennen... :D

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Fsk, holy moly wat een bedrag zeg, eigenlijk is het schandalig ook. Alsof ze weten dat je geen keus hebt en lekker het bedrag omhoog schroeven. Ben benieuwd hie het gaat lopen met jou in DD.

Natas, al getest? Ik zou gewoon testen met de bedoeling negatief te testen zodat je verder kan met bedenken wat er is. Ik wil je niet aanmoedigen te hopen op iets wat ik niet kan garanderen. Dat doet je alleen maar pijn. Dus daarom zeg ik; test om negatief te testen om verder te kunnen.

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Babsie, doe een kip in je haar. Met pasen die eraan komt liggen er zat in de winkel. Haha

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier een schreeuwende jankende ruzie vannochtend ( van mijn kant) mijn man is altijd van alles kwijt omdat hij alles laat slingeren. Ik ruim altijd alles op een vaste plek maar op de een of andere manier kijkt hij daar nooit. Vannochtend ging het om handschoenen. Begon die tekeer te gaan dat ik ze in het handschoenenmandje had gelegd en hij kon het niet vinden. Are you kidding me? Maar ipv uitpraten ging hij naar zijn werk. Nou ik was zo woest en janken. Heb n heel boze email gestuurd dus zodra die hem las op zijn werk bood ie zijn excuses aan. Oooo ik ben nooit zo snel boos. Zullen de horrormonen wel zijn?

8. Jolanda1971

Jolanda1971 Actief lid

20 jul 2012
    458
    0
    16
    Vrouw
    Adminstratie
    Zuiden van NL
    Denk dat je mannetje het wel begrijpt hoor. Ik hoor het hem al denken :

Je bent EN een vrouw, EN je zit vol met hormonen.....hahahahaha
    Het is ook niet niks, zo een traject, je wordt echt heen en weer geslingerd, met al die prikken, spuiten, medicijnen, adviezen, antwoorden, uitslagen en nu die spanning met de wachtweken ? zou je lichaam daar niet een beetje op reageren, dus daar kun je geen "zeurende" man bij gebruiken.....hahahahahaha....hij weet nu in ieder geval dat die volgende keer eerst moet "zoeken" naar zijn handschoenen voordat die jou vraagt.
    Geen zorgen, meid, dat gaat wel weer over....

9. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Nou dames, net getest en zoals verwacht hartstikke negatief :(
    Was nog een hele opgave want was vannacht toevallig ook nog eens misselijk dus had besloten vanochtend toch voor de zekerheid te testen. Alleen toen ik wakker werd durfde ik natuurlijk niet meer. Maar ik wou ook weer niet m'n eerste plasje verspillen, dus uiteindelijk heel lang m'n plasje ingehouden. Net zolang tot m'n blaas echt pijn begon te doen en toen moest ik wel ;)

Ga er nu maar van uit dat ik weer aan een nieuwe cyclus ben begonnen en als de buikpijn (die me nog steeds het idee geeft dat ik alsnog ongesteld ga worden, ookal gebeurd er nou al 3 dagen niets meer) binnen 1 a 2 dagen niet wegtrekt, ga ik even mijn FA om een echo vragen.

10. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Haha het moet wel daarvan komen. Janken doe ik normaal niet. Maar zo boos was ik. Van nul naar tien haha.
    Inmiddels zijn we weer vriendjes.
    Inside joke. Hij vraagt altijd: zijn we weer vriendjes? Hoogst irritant maar hij krijgt me dan altijd aan het lachen.

11. Jolanda1971

Jolanda1971 Actief lid

20 jul 2012
    458
    0
    16
    Vrouw
    Adminstratie
    Zuiden van NL
    Gelukkig maar, dat het uiteindelijk toch weer "goedkomt" ...
    Het zou toch wat zijn, als je eind volgende week kunt zeggen....

schat, weet je nog, vorige week (toen je me aan mijn kop zat te zeuren) met die handschoenen, toen was ik al niet meer alleen (wat zich aan het innestelen was) en die wilde zich ook even laten horen ...we gaan gewoon gewoon duimen...klaar..duim duim duim...

12. Jolanda1971

Jolanda1971 Actief lid

20 jul 2012
    458
    0
    16
    Vrouw
    Adminstratie
    Zuiden van NL
    Ik kan aan je onderschrift niet zien, wanneer je testdatum is ? weet je zeker dat het nog niet te vroeg is ?
    kl*te nieuws....knuf..

13. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook al had je het verwacht, het is toch enorm balen Natasja. Dat kleine sprankje hoop...

MI87, ik vind dat je alle rechten hebt om te mopperen, te janken etc! Ik vind dat al van mezelf, mijn man heeft het soms erg moeilijk hoor hahaha!

14. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Dank je wel dames...!!

Jolanda, ik had geen test datum. Ik leek alleen afgelopen weekend ongesteld te worden maar omdat het zo extreem weinig was en ik wel zo'n ontzettende buikpijn heb, was de test meer om te bevestigen dat het geen zwangerschap is voordat ik verdere stappen onderneem.

15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Natas, het is niet wat we hoopten maar in ieder geval kun je nu verder kijken. Kan er een cyste zitten? Misschien moet je ook ongesteld worden maar zit je ertegenaan te hikken? Vlak voor de vulkaanuitbarsting,

Jolanda ik lig helemaal in een deuk. Geef gewoon inimini de schuld. Goeie! Die ga ik gebruiken.

16. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Ja ik zit ook nog steeds op die vulkaanuitbarsting te wachten eigenlijk. Heb nog steeds de hoop dat die komt na wat intense inspanning. Zoals die eerste keer ook kwam op de dag nadat ik voor het eerst had gezumbaat (hoe schrijf je dat ;) ) Vanavond als het goed is fitnessen met m'n vader en morgen weer zumba met m'n stiefmoeder dus dat zit ik dus eigenlijk af te wachten nu ;)

17. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    He natasja wat ontzettend balen zeg! Ben benieuwd waar de buikpijn dan vandaan komt?

MI87 die mannen snappen het ook nooit he? Vrouwen nooit de schuld geven als ze zelf niet kunnen zoeken. Vreselijk irritant.

De hysteroscopie was om te kijken of ik geen vleesboompjes in mijn baarmoeder had. Mijn moeder heeft daar namelijk erg veel last van gehad en die kunnen een innesteling tegengaan. Dus voor de laatste poging wilde ik zeker weten dat er niks in de weg zat. En gelukkig was alles goed! Ik lig nu op de bank, gewoon omdat ik vind dat ik zielig ben :)
    Babsie, de verklevingen van de endometriose zitten buiten mijn baarmoeder en die kunnen ze alleen zien via een laparascopie (sneetjes in de buik) Ik heb geen idee hoe het daar nu mee is, denk niet zo goed, maar ik steek graag even mijn kop in het zand :)

Ik lag trouwens in de uitslaapkamer in DD vanmorgen en dr S ging ook even langs de dames die net een punctie hadden gehad. Ik werd me toch groen van jaloerzie toen ik de aantallen eicellen hoorde! Dat zijn echt getallen waar wij als poffers alleen maar van kunnen dromen :(

18. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Dolfijntje, ik dacht dat je morgen moest voor de hystero. Moest je onder narcose? En was alles goed gegaan? Weet je wat je maar moet bedenken... Die vrouwen krijgen vast hele lelijke kinderen.

O wat zeg ik nou!!!

19. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    ik was daar ook dolfijn:p
    in dd dan he!! (niet achter het gordijn) hahaha

dus de aantallen die je voorbij hoorde komen waren er nogal wat??
    ik zag toen ik langs liep veel gordijntjes dicht:)

dus de hys is goed gegaan??
    je bent broedbestendig bevonden??? :D

20. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha MI87 :)

Toevallig dat jij er ook was Wish, janmer dat jij niet achter de gordijntjes lag, want anders had je nu 16 of 12 eitjes om te bevruchten... Zou wel geweldig zijn geweest!
    Maar waarom had je een afspraak vandaag?
    Ik ben inderdaad broedbestendig bevonden :D nu nog "even" een paar mooie eitjes krijgen en ook nog "even" een bevruchting en mooie delingen. Eitje toch? :p ;)

Deel Deze Pagina