Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Degene die 'niet genoemd mogen worden' (ik doe even Harry Potter na); hoe is het daarmee?

Het blijven ellendige wachtweken. Zet 'm op; jullie kunnen het.
    Lekker werken, snoepen, tv kijken, luieren, of juist heel actief huis gaan poetsen; alles mag; als jullie je er maar goed bij voelen.

Juul; ik weet dat Sikki enorme diarree heeft gekregen een tijdje na de TP. Maar of dat nu 2 dagen na de TP was, of een week na de TP; dat weet ik niet meer precies.
    En wat hiervoor al eerder gezegd is; die Breezersletjes doen alles wat God verboden heeft; en ook die worden 'gewoon' zwanger. Dus probeer het los te laten en je niet druk te maken.

Ik denk aan jullie.

x

2. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Marjah en Juul; ik heb jullie een mail gestuurd!

x

3. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Hey Quinty, ik zie dat je er bent.
    Hoe gaat het?

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Zaartje!! Wat fijn om weer iets (anders dan Lounge-dingen) van jou te lezen. Ik zag je daar wel eens voorbij komen en dacht toen al dat je ff in een holletje zat qua vruchtbaarheidsbehandelingen-topics. Fijn om je strijdplan te lezen. Ik vind het echt fijn om te lezen dat na al die ellende enzo jullie nu dit traject gaan proberen. Ik zie Q. onderaan hangen. Q. is hopelijk het voorbeeld welke jij mag doen volgen!!
    Wat lollig trouwens dat jij met je 1.74 een reus voelt in Spanje. Hier in dit topic haal jij juist de gemiddelde lengte naar beneden ;) (Hé Marjah ;))

@badpak! Ja leuk he, mijn vriend zag dit badpak hangen en hij was direct verkocht!! De foto is vorig jaar in Loret de mar gemaakt. Prachtig weer hebben we daar gehad. Ik zal straks als hij thuis komt vragen waar hij hem vandaan heeft.

:D

Ceberus, daar is geen eenduidige mening over hoor! Kinderasperine wordt juist vaak bij IVF gecombineerd vanwege dat dat er voor kan zorgen dat de baarmoeder beter doorbloed. Ik heb het ook eens geprobeerd. Heel fijn trouwens dat ik toen aan een velletje van mn lip zat te bijten. Gut, ben wel twee (!) uur lang bezig geweest om dat kleine wondje weer te stelpen ;)
    Maar ik heb daarna niet meer dat middel gebruikt. Niet vanwege mn bloedlip, maar vanwege dat ik ondertussen een onderzoek naar mijn stolling had laten doen en wetenschappelijk bewezen was dat ik in mijn persoonlijke situatie er geen baad bij zou hebben. Maar volgens mij is Sikki juist zwanger geworden tijdens het gebruik van bloedverdunners, dat waren zelfs injecties. Dus...
    Mocht je ooit jezelf verwijten hebben gemaakt wbt de bloedverdunners: het kan echt niet zomaar een MK opwekken.
    Wel lief dat je kwam meedenken!! :)

Lief Juultje,
    Ik voel de onmacht en wanhoop door mn schermpje... :(
    Je zit nu 4 dagen na de TP, toch? Dat is een beetje vroeg voor een innestelling as you know maaaar dat betekend echt niet dat het dan iets negatiefs zal betekenen. Je angst begrijp ik, en je mag bang zijn. Maar deze kramp kan van alles betekenen... Ook het goede!!
    *knuffel*

5. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    @Maartje, doordat ik zo onwijs boven de pot heb gehangen, bedoelde ik juist te vragen of dit een negatieve invloed kan hebben. Verwacht niet dat de emmy's al zijn ingenesteld....(als ze dat uberhaupt doen).Het waren bovendien dag 2 emmy's, de doen er vast langer over. Denk echt dat ik gisteren iets verkeerds heb gegeten, nu gaat het weer. Wel de hele tijd aan mijn linkerkant (bij darmen) een steek. Erg irritant. Hoest met jou?

Ieoor, ga zo mijn mail efkes checken :) Knuff voor jou!

Gabrie, thnx voor de peptalk.. Onwijs LIEF!!! Knuff ook voor jou!

Marjaaaah, zwaai zwaai
    *Zwaai ook naar Koosje*

Zara! Wat een geweldig nieuws :) ! Klinkt heeel goed! Wat Ieoor al zei, wel gaaf: je hebt ook Spaanse roots en dan ook een Spaanse donor. Bijzonder!

xxxxxx

6. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hey meisjes!!

Gezelligheid hier...ZARA, jij weer terug on track..over een stoer wijf gesproken: gaat zomaar ff lekker naar Spanje om een kindje te scoren..ik seg: succes verzekerd (als je geld hebt en geduld&doorzettingsvermogen is de slagingskans op een beeb tegenwoordig nagenoeg 100% zei een MMMvriendin laatst!!)!!
    Voelt goed hoor jouw Spanjeverhaal!!
    Hebben ze bij Imfer oook niet een refundsysteem?
    Ja, relatie uit maar net heel pril wel nieuwe kaper op kust..spannend! :) ..vind het zelf ook wel stoer dat ik doorpak eigenlijk, mijn intense wens achterna!!

Juul, ik zet alles op jou deze ronde!!
    Marjah, ...en op jou natuuuuuurlijk lief Marjaahtje!! :) (jullie moeten mijn kansen dus delen..)

Maartje, alweer 1 dag dichterbij 23 april :D

Vandaag toch maar hale dag vrij genomen en naar DD afgereisd naar vriendje-dokter van Pfeiffer...wat een vriendelijkheid daarz eg, infuusje smaakte lekker..haha, nee merkte er helemaal niets van, uurtje uitrsuten op een bedje daar terwijl voeding voor uk-to-be in arm druppelt..fijn!! Kost maar E30,-... aanrader dus Maartje of anderen..behalve dan de afstand..
    Morgenochtend telefoontje van embryoloog Geertgen of ontdooid bevrucht eitje deelt..ik ga ervan uit van wel, hele schare lieve kennisjes en vriendinnetjes die positieve vibes uitzenden morgen tussen 12 en 14u..voel me helemaal bevoorrecht. Aanstaand prinsje of prinsesje voelt dat vast ook al :D

Ladies, nog ff niksen op bank en dan tukkie!

ZWAAAAAI, Koosje

7. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Koosje, doe mee met die positieve vibes morgen!!! Sterker nog, begin NU al!!!

Smak!

@all, zwaai, zwaai, zwaai

8. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Juul,
    JAAAA...hoe meer hoe krachtiger!!
    Enne...die steken onder in je buik vind ik wel verdacht hoor...ik keep my big hopes up :):)

xx

9. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    #489 Koosje, 17 apr 2012
    Laatst bewerkt: 17 apr 2012
    Hey lieve meiden,

Net gebeld door Geertgen: vanmiddag om 15u geht's los!! Zat toch weer even in de rats dat het mss niet goed zou ontdooien oid, maar gelukkig is t een survivortje!!!
    Nu denk ik net (je moet toch wat te piekeren hebben ;)..15u is later dan ze aanvankelijk hadden gezegd (tussen 12 en 14u) betekent dat dan dat ze mij aan het einde hebben gezet omdat mijn embryootje nog niet zo hard deelde en nog iets meer tijd nodig had?? ...aaaaarch!! Vertrouwen dat is waar het om draait en daar ga ik nu in bad eens even lekker op mediteren :)

Op de positieve vibes!! Voor ons allemaal...*strooit positieve vibes in het rond*

Koosje

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    #490 Zara75, 17 apr 2012
    Koosje, schpannund!!! Dit moet hem gewoon worden, ik hoop het zo!!

Over Imfer gesproken, ja die hebben een refundprogramma.
    Anders waren we denk ik naar Barcelona gegaan, is toch dichterbij en goedkoper qua vliegtickets etc.
    Mijn ouders wilden zo graag dat we hiervoor naar Spanje gingen dat ze de helft meebetalen, zo lief! We dachten nl ook aan Cyprus of Griekenland, daar is het veel goedkoper. Maar we vonden het toch wel een fijn idee dat we Spaanse eicellen kunnen krijgen en Spanje staat gewoon goed bekend . Mijn schoonouders betalen ook mee. Geloof dat ze allemaal erg graag opa en oma willen worden! :)

11. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Zara, krijg gewoon een traantje omdat ik het zo onwijs lief van je ouders en schoonouders. Bijzonder! Jullie kindje is voor iedereen meer dan welkom, dus het zou nu toch een keertje moeten lukken... Hou ons op de hoogte!!!

Koosje :) tja, wat zal ik eens over jouw zelfbedachte theorie zeggen...? Ik ga er niet in mee :) :)! Denk dat het puur een agenda issue is en They Save The Last for Best... dus jouw prachtige cryootjes worden gewoon puur agendatechnisch vanmiddag om 15u teruggeplaatst!!! En dan kun je meebroeden met Marjah en mij.... Mijn buik houdt zich weer rustig (maag en onderbuik en darmen). Merk geen bijwerkingen van de utrogestan tot op heden en ben nog steeds niet positief :(. Probeer positieve berichten te googlen van meiden die na een dag 2 TP zwanger zijn geraakt, maar deze zijn Zeer Schaars, helaas...

Weet je, het frustrerende is dat je er gewoon HELEMAAL NIETS aan kunt veranderen. Nu niet. Straks niet. Nooit niet. Bedoel, ze zijn of doorgedeeld, of niet. Ze nestelen in, of niet. It's out of my hands... en dat voelt heel machteloos. En vooral oneerlijk...

Maar goed. Ga vandaag lekker thuiswerken en rustig aan doen, heb dat gisteren overlegd met mijn collega's, want morgen is een langgggggggggge dan (en schoonouders komen 's avonds ook nog even langs...)

Knufff!

12. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Koosje succes met de TP. Hoop dat dit een plakkerdje is!

Juultje en Marjah.......denk aan jullie maar ik ga niets zeggen.........

Maartje gij ook al weer bijna aan de beurt.

Dan hebben we volgens mij alle April dames gehad.

Zara leuk dat er op deze manier toch nog iets van spaanse invloeden aanwezig zal zijn. Fijn dat de ouders mee willen betalen.

13. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Koosje, hoe is het gegaan?????

xxx

14. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Ik denk aan jullie allemaal.

Vanavond info avond pleegzorg.......
    Willen we eigenlijk niet, maar we vinden dat we dat pas echt kunnen zeggen na uitgebreide informatie....... Dus bij deze: vanavond.

Kus

15. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Wat goed dat jullie gaan Ieoor.
    Mijn vriend staat daar echt niet voor open, ook niet voor zo'n info.avond :(. Deel jouw mening absoluut, je kunt past zeggen dat het niet iets voor jullie is, als je er meer van weet!

Ben heel benieuwd Ieoor, naar je verhaal hoe het was. Hoop dat je het wil delen hier...

Koosje, emmy's aan boord???

Gabrie, knuff!

M&M, jullie ook!

xxx

16. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Ieoor ik hoop dat je er iets aan hebt.

Ook hier een man die niets van pleegzorg, adoptie of eiceldonatie wil weten.

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ieoor lieverd, wat goed dat jullie gaan.
    Je kunt idd pas er over meepraten als je je goed hebt laten voorlichten.
    Succes vanavond!

Marjah, Juulz, ik duim voor jullie op het wachtbankje!

En ook voor Koosje die daar vandaag bij gekropen is met haar toppertje aan boord!

Juulz, waarom zo negatief over dag 2 emmy's?
    In DD deden ze lange tijd alleen maar dag 2 emmy's tp-en.
    Het werd alleen een dag 3 emmy als er een zondag tussen viel (geen tp's op zondag daar).
    En destijds dag 5 emmy's alleen op speciaal verzoek.
    En er zijn in DD legio vrouwen zwanger geworden van dag 2 emmy's!!!
    Zowel 2- als 4-cellig.
    En die lopen hier ook op ZP rond.
    En op Freya.
    ECHT!
    Het kan dus echt lieverd!

Enne, hier idd de laatste poging aan de diaree 4 dagen na tp...

Zaartje, *huiltje* daar ben je weer en hoe optimistisch en strijdlustig klink je weer!
    En wat lief van ouders en schoonouders!
    Heel veel succes meid!
    Ik geloof wel in Spanje!

Gabrie meid, voor jou heb ik veel bewondering.
    Hoe strijdlustig jij nu alweer klinkt!

Succes meisjes!

18. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    #498 Koosje, 17 apr 2012
    Heej girlzzz,

Even eerst the good news: 4 CELLIGE EMMY ON BOARD VAN TOPKWALITEIT!! Ik heb samen met de arts gekozen voor ontdooien van 1 en niet van 2. Ik heb nog nooit een toppertje gehad..ben zooo blij!! Wel weer moeiljike tp, baarmoedermond vrij nauw en brmdr gekanteld, arts moest de baarmoedermond met tangetje vasthouden..aaaauuu! Maar nu lekker bij mij en voelt zo goed!! Dit MOET em worden!! Nu broeden..

Samen met jullie..ik ben het absoluut met Sikki eens, Juul: 2 en 4 cellige op dag 2 zijn prima, ik heb het vandaag nog weer eens gehoord!! Echt!! Wanneer is jouw d-day?? Trouwens ik heb altijd erge diarree gehad van de Utrogestan, dat kan ook nog...maar de Sikki-uitleg klinkt ook goed :)

En jouw 'uitreken-dag' Marjaahtje??

Gabie en Maartje, denk ook aan jullie in de voorbereiding!!

Ieoor, succes en mss ook wel plezier bij Pleegzorg...lijkt mij persoonlijk best een optie..

Liefs, Koosje

19. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Koosje gefeliciteerd!
    Nu nog ff broeden en dan MOET het raak zijn.

Ieoor: wat goed :) toch naar de info avond. Ik hoop dat het jullie veel inzichten op levert, wat het dsn ook is. Pleegzorg is een prachtig iets, maar oh zo zwaar. En aan de andere kant krijg je (vaak) zo veel terug.

Wij zijn ook geweest en wij zijn er niet door overtuigd door geraakt. Dat komt waarschijnlijk doordat wij er torn nog niet aan toe waren.

Ieoor: zag alle posi berichten in je topic:)
    Dat moet je goed doen, al valt het niet altijd mee het te geloven.

@hier: iets te enthousiast gewerkt de laatste dagen. Nu lekker op de bank met een kruikje en een dekentje en een bakkie thee.
    - koud: check
    -diarree 2 dagen na tp: check
    - Dikke tieten: check
    - utrogestan: check :(
    Oh ja, utrogestan... Wat is echt en wat is bijwerking?

20. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Lees net ergens (moeder van 3, via mmm): "de aanhouder wint"
    Tja, wat wint die dan? De hoofdprijs frustraties?

:(

Moest het ff kwijt

Deel Deze Pagina