Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Kriebels in mijn buik, kriebels omdat ik zo met heel mijn lichaam, hart en ziel en gefik zo graag hoop dat mijn lieve forumdinnetjes straks hét gespreksonderwerp van het forum zullen zijn. In het kader van: 'je weet wel, die lieve Marjah en Juulzon, ze waren zo bang en zo zenuwachtig maar anderszijds ook zo goed dachten te wisten dat het hem niet meer ging worden. Ja die twee, die waren toen toch zwanger, BEIDEN nog wel...'

Laat het werkelijkheid worden...!!!
    Bitte!!

Wat eng en spannend maar eng en misschien ook wel weer hoop en ook wel weer wanhoop verwekkend dat jullie beiden krampjes voelen!!!
    Ik kan niets voor jullie doen, behalve vertellen hóé ik het jullie gun, eventueel gesnark aanhoren (echt!) en jullie digitaal knuffelen....

KNUFFEL!!!!

En natuurlijk ook voor Koosje! Koosje, had had je nog antwoord van je dokter gehad? Ik moest van Uber S. ook 3 x pregnyl spuiten, maar dat was is in een stimulatiecyclus. Dat zijn cyclussen waarin je gele lichaam kapot geprikt is bij de punctie. Wellicht dat dat anders is dan wanneer je in je natuurlijke cyclus een TP krijgt?
    Ik fik ook voor jou en eigenlijk moet het worden dat er straks niet over twee maar over drie forummeiden zo wordt gesproken als hierboven beschreven!! Absoluut! :)

Gabrie, moet je voor je algemene 6 wekelijkse check up? Of 3 maandelijkse? Ik weet niet hoe vaak jij moet..? Jij hebt dus een mindere internist dan ik? Loop jij toevallig in het AMC?
    Ben daar wel eens bij een speciele endocrinoloog geweest. Werd niet echt vrolijk van die gast die ik daar had.
    Fijn dat je weer in Beverwijs de FM's mag laten doen.
    Ik mag voor mn cryo ook naar een lokaal ZH. Niet heel erg lokaal voor mij, maar op zo'n drie kwartier rijden. Altijd beter dan op 2.5 uur rijden ;)
    Ik knuffel je gewoon nog een keer voor alle ellende *knuffel*
    Straks moet jij naar hetzelfde clubje als waar ik de hier boven genoemde dames naar toe wens: de trollenclub!!!
    Echt!!

Ieoor, slikse met de DHEA! Ik had er ook wat over gelezen, lijkt mij echt iets wat ik ook wel zou hebben willen proberen. Alleen dat kan echt niet tijdens BV dus dat ga ik voorlopig maar niet doen. Ik hoop dat de DHEA jou heel erg zal 'baadten!!!'

Juultje en Marjah wisten het al... Maar ik wil het hier ook nog ff vertellen... Ik heb me toch iets sletterigs gedaan: een :) op CD13, dus ik ga deze cyclus op CD14 een eisprong hebben!!
    Hoe breezaahhh is dat?
    Straks om 8.30 uur bellen voor een echoafspraak in LalalalalaV en dan met DD bellen om afspraken te maken....
    Meisjes... Ik ben zó zenuwachtig weer!!!
    Ik... Jullie weten wel wat ik wil, wens en hoop...

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ineens zie ik weer schrijfsels van Gabrie en Zara! Zwaai!!

Gabrie, zojuist dus een positieve ovulatietest gehad, dus bij goed BMS, bij goed ontdooien en bij goed doordelen... Krijg ik dus straks mn TP!
    Ben zooo zenuwachtig!
    Gabrie/Marjah, over dat woelen... Heb dat ook gedaan, heb dat ook gehad.... Durfde het niet te schrijven vanwege niet zomaar van dat soort dingen te schrijven maar nu Gabrie het durft te schrijven, doe ik dat ook toch maar... Omdat het zo is. Omdat ik hoop dat het bij jou ook zo is!!!
    :)

Zara, ik mocht ook proppen en spuiten... Bij mijn laatste poging.

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Owjaaaa: straks eerst nog naar lokale ZH voor ijzerinfuus

4. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vluchtig bijgelegen... Zie dat het druk is op t wachtbankje... :)
    Maartje ook bijna...(succes zo!)

Ga hier heel positief denken.... Want dan hoeven jullie er niet aan te denken ;)
    (zoals juulzon al schreef) en hoop op roze.... Een babyboom
    Ipv poffertje een roze ontploffertje:D

Xxx

5. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Jeemig de Peemig, zometeen dus 3 boffertjes op het bankje.
    Gezellie zitten jullie niet alleen.... Ohh men ik hoop echt dat jullie alle 3 winnende loten hebben.

Cerberus wat ben je toch een LIEF mens!

Ik loop inderdaad in het AMC bij de internist. Om de 3 maandjes meld ik mij braafjes. Wat mij betreft ga ik gewoon over naar de huisarts.

We hopen, duimen, fikken en bidden op een mooie cryo ontdooiing......
    Maartje spannend he!!

6. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    dames die wachten; ik denk aan jullie.
    jullie kunnen dit!

ik denk aan jullie!

7. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Maartje, als alles goed gaat heb jij gewoon straks ook iets in je buik!! Wat een toeval, straks zoveel wachtende in 1 keer.
    Ik duim ook voor jou.

Gabrie; ik sliks 75 mg DHEA per dag.

Internist / schildklier : ik prik zo'n beetje elke maand bloed in het ZH, en krijg de uitslag telefonisch van de assistente door. Ik kom nooit bij de arts. Wel spreek ik hem zo af en toe. Heel toevallig heb ik over een paar weken een afspraak (omdat deze Internist die ik dus regelmatig spreek, nog nooit gezien heb...).

Fijne dag nog.

x

8. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Super ego:

Gabrie en de rest die allemaal hun ideeën hebben over slecht slapen: ik slaap in mijn luteale fase niet goed. En dat is al maanden zo. Ik ben steeds te moe om te reageren, en dit de reden. dus alles leuk en aardig, maar ik ben erg verdrietig over het feit dat ik zo slecht slaap. Ik ga echt kapot. Het is ook niet anders geworden in de afgelopen dagen. En ik ben al eens zwanger geweest en dat "niet slapen" voelde voor mij totaal anders.

Verder: ik heb hoofdpijn (hoort ook bij luteale fase) en aangezien ik er echt doorheen zit en ook op mijn werk gezeur is, ben ik in huilen uitgebarsten. Niet van verdrietigheid, maar van boosheid op een stel idioten van een opleidingsinstituut.

Gatverdegatverdegatver etc.

9. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Sorry Marjah,......Heb gelijk spijt van mijn opmerking!

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Marjah, ben je niet gewoon helemaal kapot van het jezelf helemaal gek maken en stressen etcetcetc?? Het klinkt mij nl maar al te bekend in de oortjes.
    En Áls ik dan slaap droom ik alleen maar over datgene waar ik mezelf overdag al mee kwel, aarghhhh dus!! Einde van de rit ben ik letterlijk uitgeput, moet ook altijd zorgen dat ik blijf eten. Ik ben al een lichtgewicht en stress zorgt ervoor dat mn eetlust weg is.
    Kun je niet PROBEREN afleiding te zoeken in de vorm van naar de film gaan, een dagje je laten verwennen in een saunagebeuren ( moet je wel van houden, ik in mn blote kont tussen de blote piemels en dozen, ECHT NIET!! Mijn vriendinnen ZWEREN erbij, maar ik ben te preuts, haha tante Sidonia in Evakostuum gaat iets te ver hahaha) maar dan natuurlijk alles doen, behalve in die te hete sauna zitten, want schijnt slecht te zijn voor je beeb..
    Of ,ik roep maar wat hoor, vanaf Brussel met Ryanair kun je uberschandaliggoedkoop vliegen naar waar je maar wil. Paar daagjes zonnetje opzoeken, is ook heeeeeel therapeutisch, Laat ze barsten daar op je werk!So!

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Melatoninetabletjes schijnen volgens mij ook goed te zijn als je slecht slaapt, maar dat weet ik niet zeker hoor..

12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Maartje, sla nu nog snel een dozijn Breezahtjus in , in alle smaken, weet niet welke effectief is. Kan het wel eventjes hier navragen, hier op mn werk raken ze allemaal schwang met pil , condoom én onthouding. Hallelujah! Maar dan moet je wel 17 zijn én een borderliner...
    Maar ik vind dat jij vandaag flink moet slettenbakken!
    Eniehouww, gewoon proberen!

13. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hoi zara, ik ben een paar maanden geleden naar een homeopaat geweest en hij heeft mij pillen voorgeschreven. Ik heb 3 jaar geen eisprong gehad en sinds dag 1 dat ik me de pillen begonnen ben heb ik een cyclus. Helaas gaat dat gepaard met slapeloosheid en extreme hoofdpijn, tot migraine aan toe. De eerste maand de hele maand, de tweede maand al wat minder en nu heb ik alleen nog 2 weken last van slapeloosheid en pas aan ut einde van mijn cyclus krijg ik hoofdpijn (ongeveer een week). Dus dit ligt echt aan hormonen. En vooral de hormoonschommelingen.

Oh ja, en de hoofdpijn zit echt in mijn schedelbasis (waar je hypofyse zit).

Gestresst? Ik had niet eens testdrang, terwijl ik dat anders antijd heb.

Ik hoop dat jullie gelijk hebben, maar ik zie het nu nog als onderdeel van mijn cyclus. Helaas :(.

14. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Oh ja, volgens mij mag melatonine niet als je zwanger bent. Dus dat ga ik nu nog maar niet proberen;)

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lief Marjahtje.. Sorry.
    Sorry!
    Sorry!
    Sorry!
    Wat kut je gevoel... Ik hoop dat straks jij iedereen kunt vertellen dat het niets met voorgaande maanden te maken had, maar met de komende maanden. Denk aan jou!!!!
    KNUFFEL!!!

Gabrie, 3 zitten al hoor (Marjah, Juulzon en Koosje. Nog ff en ik plof ook neer, dus dan zijn het er 4). ;)

Ben wel benieuwd hoe jouw arts heet. Straks hebben we dezelfde flapdrol als dat ik gehad heb.

Ieoor, ik zie mijn lief internistje ook niet vaak. Meestal is het bij mij ook bloedprikken en via de telefoon bespreken. Maar soms is het ook hem vereren met een bezoekje. We wisselen het af.

Zara, goede ideeen over vakantie!!!
    En ook goede ideeen over slettenbakken!! :) :) :)
    Manlief heeft kaarten voor vanavond voor een concert, dochterlief gaat 's avonds naar schoonouders, we twijfelen nog of ze daar een hele nacht mag blijven slapen, kunnen we de hele nacht door :p :p :p
    Whoepsss wel heb ik breezahhpraat hiero, alleen de borderline, pil en condoom ontbreken. Ohh en de onthouding ook, dat ontbreekt ook :p

@ melatonine niet in zwangerschap?
    Melatonine is een natuurlijk middel... Maak je zelf ook aan... Zou je eens moeten nakijken of dat klopt ;)

Infuus is bijna klaar, kan ik op naar het andere ZH ;)

Kuss!!

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Sletterig flieklel van 22 a 24 mm en bms van sloerie 12!! Zondag aus frier,dinsdag in bahrmutti bij goed ontdooien!!!!

17. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Maartje, volgens mij skriebst du bij een verkeerde topic?!!

Du bist keine poffer.................mehr...

18. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hoera Maartje, ich fik mich suf fur dein emmy!!!!! dienstag in dein bauch, fik, fik, fik, fik.

Nu zijn er vier die aan het broeden zijn vanaf dinsdag!!!!! Het zal toch geen color topic worden, ik hoop het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg. Succes Marjah, Juulzon, Koosje en Maartje.

Ga vanavond naar mijn schoonzusje en zij woont tegenover de kerk, dit is toch wel een kaarsje of 4 waard!!!!!!!

19. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Gatverdarrie! Wat een slettebakkerij hier!
    :D

20. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Marjah, Juul, straks Maartje: wat zijn die wachtweken toch k**!!...voel mij bang, verdrietig..en diep weg er van overtuigd dat het niet gelukt is...en ik kan het niet tegenhouden. Gisteren megahuilbui bij goed 'dinnetje..luchtte wel op. Heb veel last van mijn darmen, rommelt, steekjes..maar toch blijft het voelen als niet gelukt..terwijl alles vantevoren op 'ja' stond. Ik had gisteren opd ag 4, witte een beetje plakkerige afscheiding en toen ik nog aan de IUI was had ik dit altijd als het niet was gelukt..dat was de laatste keer in natuurlijke cyclus natuurlijk en nu voor het eerst (in natuurlijke cyclus immers) ook weer..voelde me zo klote.
    Ik schaam mij vantevoren al als het niet gelukt zou zijn, natuurlijk weet ik dat ik er helemaal niets aan kan doen end at ik er juist alles maard an ook alles aan gedaan heb, maar het voelt zo als falen, mislukken als het niet lukt...en toch...een heel klein beetje hoop blijft, een vlammetje.
    Mijn god, wat wens ik dit toch meer dan alles...:(

Lieve Marjah, begrijp jouw gevoel zo goed..het kan bijna niet meer oprecht positief voelen he na al die keren hopen en teleurstellingen..:(
    Ik denk aan je, houd je hand vast..

Kus,
    Koosje

Deel Deze Pagina