Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Joehooee!! Ik kom ook weer ff socializen!! :)
    Rea volgt!

2. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Lieve meiden,

Marjah, hahahahaha..moet zo om jouw temperamentvolle acties lachen, mail versturen vanuit dikke vette ergernis, toch op de rem (goeso!) en dan wel versturen (goeso!).
    Vind het ook mooi dat je echt wat berustend klinkt in hoe het nu zal gaan met deze poging..en ja adoptie, prachtig toch!! Ik herken je gevoel dat je een gezinnetje wenst!

Juul, jij lieverd! Ooo..konden we idd maar alvast een klein kijkje nemen he?? Ik heb op de 1 of andere manier wel een goed gevoel over jouw poging, voor wat het waard is..ik bedoel, 2 op dag 2 teruggeplaatst, zeurderig ongi-gevoel op dag 8 na tp...;)..maar goed, sigtig met hoop..of juist niet?? Vind je plaatje mooi!!

Zara, wat lief dat je steunt! ben benieuwd wanneer jij jullie minietje kunnen gaan ophalen..dat moet een prachtig beebje worden!!

Ieoor, dikke knuffel voor jou!! Hebben jullie een plan wb beebje of juist het plan geen plan te hebben nu??

Bij mij gisteren zoveel darmkrampen gehad, steekjes all-over..lage rugpijb...dit oude lijf wordt echt erg gevoelig voor Pregnyl :)
    Nu nagenoeg weg..gelukkgi maar nu voel ik ook niets meer..en voelt leeg..ook niks. Weet nog zo goed dat ik toen ik 9 weken zwanger (miskraam) was dat ik een aantal dagen voor NOD al een gevuld gevoel in mijn onderbuik voelde, voelt zo goed!! Maar goed, t is nog wel vroeg..maar toch..brrr..

gelukkig heb ik recentelijk wel een cursus stemexpressie gedaan..dus nu loop ik regelmatig naar de duinen en het bos (woon bij strand), liefst op regenachtige dagen want weinig mensen, en dan galm en joel ik alle narigheid van mij af. je moet me zien lopen dan: grote boots aan, stok ik de hand, tegen bladeren schoppend, op grond stampend, geluiden gevend aan de rottige gevoelens..heerlijk..en een aanrader :D!!

Lieverds, we komen er wel doorheen!!

xxx

3. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Koosje, heb dat ook wel eens. Ben ik ineens uitgelogd. Kopieer mijn tekst daarom meestal maar..

Marjah, je kent onze situatie.... En al duurt het adoptietraject hel, heel, lang, dat gezinnetje kan er komen... Neem Gabrie en mij... voor ons zal dat gezinnetje er anders dan zwanger worden niet in zitten :(. Kan niet voor Gabrie spreken, maar voor mij maakt dat een weer omowitte test weer nog confronterender. Laat staan een miskraam of een BBZ... Niets achter de hand en wetend dat de droom steeds pijnlijker wordt om te dromen, omdat je weet dat de kans steeds groter is dat het altijd bij een droom zal bij blijven...
    Nou ja, je begrijpt wat ik bedoel...
    Zal geen hoopgevende woorden neer gaan zetten, want jij kent je lichaam het allerbeste. Maar ik geef je wel een stevige knuffel omdat ik jou zo lief vind!!!

Ieoor, doe je je update ook hier? Hoe / waar sta je nu in het traject / Gent-afspraken enzo? Denk aan je...

Maartje, de stoere rocker nog verleid gisteren met een heavy metal setje?

@all: geen nieuws. wel even getest vandaag en was weer Jan de Bouvrie's favo kleur. Vanmorgen deed de utro inbrengen wat pijn. Utroborsten worden al minder utro. Dus zullen wel geen utro maar Pregnyl-borsten zijn geweest en aangezien die Pregnyl nu weg is... ;). Is nu 7 dagen na de TP en 9 dagen na de punctie.
    Alsof dat wat zegt, maar ach. Ben kennelijk zo iemand die er wél mee bezig is en dat helpt natuurlijk niet, want als je er mee bezig bent, ben je bij voorbaat al afgeschreven om zwanger te worden.

xxxx

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Koosje, mooi wat je schrijft over jouw wandeltocht in de duinen.. Zie het helemaal voor me. Mooi. Hoop dat je gauw een Vol Gevoel krijgt ;). Knuff!

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi lieverds,

Wat een drukte ineens tegelijk in ons topic. 7 actieve gebruikers, whoeehoe!! Popiejopie topic!! :D

Waar was ik gebleven toen Maartman mij opdroeg de laptop dicht te slaan en mee te gaan naar de snackbar?? Ohja:

6. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Juul, Gatver..haat Jan de Bouvrie, haat wit, haat eigenlijk ook vroeg-testen....want zo'n grote kans op weer die rotkleur!! Grote kans dat als je zwanger gaat worden met deze poging er maar 1 is blijven plakken en dan is testen op WD 7 nog wel erg vroeg..echt..maar dat weet jij natuurlijk ook als de beste.
    herken zo je verhaal van de dromen, en Marjahs, ...en dromen mag, mag, mag..maar doet ook soms zoveel pijn, de wens zo groot.
    Gelukkig is er het adoptietraject, dat maakt wel rustig...dat gezinnetje komt er hoe dan ook.

Koosje

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dus dat.

En toen ik later die dag mijn beginnetje van het avontuur had geschreven kreeg ik een heel lief PBtje van Ieoor + telefoonnummer.
    Toen heb ik Ieoor ff gebeld. :)
    Maar ik had het dus ondertussen al in huis, maar vond het gebaar zo lief!!
    Vond het leuk om Ieoor haar stem te horen. Had een heel zuidelijk accent verwacht, maar ik kon haar heel goed verstaan ;) Hihihi ;)
    Conclusie: Ieoor is ook een onwijs schatje!! :D
    Dacht ik al te weten, maar bij deze is het ook nog ff vastgesteld!! :D

8. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Wat een verhaal Maartje... :(
    Stuur je wat Zennnnnnn......

9. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    OOOOOO MAARTJE.....wat een kutzooi!!! Nederland is echt zo'n totaal ingeperkt, volgens alle regels lopend landje...FIJN dat je het hebt kunnen regelen...pfffff....nu met benen op bank rust nemen????

Koos

10. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ha ha, lijkt wel een chat-door-elkaar-heen-hier :)

Wil nu ook de stem van Ieoor wel eens horen :)
    En die van Koosje, helemaal als ze alleen in de duimen wandelt...
    En ja, weet dat ik te vroeg test, doe ik altijd. Nu ook, heb immers een vroegtest-reputatie hoog te houden ;)...
    Heb het mezelf gisterevond niet echt gezellig gemaakt.. Had al mijn schrijfsels van vorig jaar januari / februari / maart zitten lezen. Van vroege testen tot BBZ.. Vandaar dat ik vandaag maar weer ging testen.. Immers, vorig jaar was de test niet omo geweest... Maar goed.

Gaan jullie dit weekend nog wat leuks doen? Ik waarschijnlijk alleen maar luie dingen. En krant lezen. Is vies en druielrig weer hier, maar gaan zo wel even boodschappen doen. Al heb ik daar geen zin in... Hoewel, als ik aan Lekkere Dingen In Huis Halen denk wel... :)

Fijne dag allemaal!
    xxx

11. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Haha..ik joel je de oren van het hoofd Juul :D

Vandaag heerlijk luierdagje..moet wel huisje schoonmaken door al dat gedoe van terugplaatsing, naar DD op en neer sjezen voor Intralipidinfuus, zenuwen, oja..werken (deed ik ook nog tussendoor ;)) puinhoop in huis, overal rondslingerende kleren, stof want stofzuiger al zeker twee weken niet aangeraakt, poes om aandacht gillend om mij heen, dus nu maar ff orde opz aken! ..heb twee nieuwe jurkjes King Louie besteld, zo ff ophalen bij postkantoor mmm..chippies in huis halen voor avond op bank, alleen, met poes op schoot (zien of ze vanzelf ops choot komt want dan zwanger ..hahaha) ..fimpje huren...HELEMAAL goed!!
    Morgen gil-joel-uitschreeuw-terugkomdag van stemexpressie waar ik net over vertelde..nu ook lekker dus :D

Koosje

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dank je! Bewaar je wel wat Zennn voor jezelf?? ;)

Las net de verhalen van jullie.
    Vind het moeilijk om de juiste woorden in de juiste reacties te vinden.
    Wie ben ik en wat heb ik te lullen?

*Knuffel*

Marjah, wat stoer van folder!!
    Marjah haar kunstels zijn vet cool! En ik heb al een echte Marjah-kunstel in huis. En de afspraak staat nog om binnenkort weer eens te gaan kunstelen. Misschien kunnen we er een zen weekend van maken: sauna en kunstelen met het pannenkoek en poffertjes clubbie!! :)
    Worden we allemaal zen!

Juulzon, ik kon de waarde niet vinden op mn bloedoverzichtje. Ik loop maandag wel ff naar het ZH om een overzicht uit te laten draaien.
    Ik weet niet of het psychisch is, maar ik voel me vandaag wel anders nadat ik gisteren dus een overdosis ijzer heb gehad.
    Kan niet uitleggen wat anders, maar wel iets lichamelijks positief anders.

@tandarts: dat is kut!
    Heb zelf ook geen verstand(skiezen) meer.... Kun je wel mee leren leven, al denk je tijdens het weghalen daar wellicht anders over... Heb nog geinformeerd toen of het niet onder volledige narcose kon :p

Hopelijk is het allemaal niet nodig en blijf jij gewoon je verstand(skiezen) behouden.

Klinkt trouwens fijn van broer!
    Jij hebt sowieso fijne familieleden!!
    :)

En je vraag: JA!! ;)
    Nogal.
    En niet zo'n beetje :p
    Whoeps!

@ de bouvrie: op welke dag heb jij ooit voor het eerst roze getest?

Marjah, ik vind je zo sterk en dapper klinken over gezin enzo. Maar ik weet ook dat het niet sterk en dapper is, maar gewoon Marjah. Jij doet je niet anders voor, dit is gewoon zoals jij het voelt en ervaart en doet enzo. Had het al wel eens gezegd, maar ik zeg het nog een keer: jij bent een kanjer!!

:D

Mag ook best wel eens gezegd worden!!

Je stukje over mail en alles daarom heen en uiteindelijk toch verzenden en het er nog steeds achter staan is mooi. Betekend dat het echt nodig was om te versturen en dat je daar heel goed over nagedacht hebt.
    Zag het me helemaal voor me hoe jij tussen de semen :p daar rondliep enzo, ff hier een bakkie, ff een praatje en uiteindelijk jij weer naar je werkplek liep... :)

Was het brood lekker??

Koosje!! Wat klinken die krampjes eng!! Omdat het echt alle kanten op kan, ja ook de goede... Maar ook de niet goede maar we gaan voor de goede!! De GOEDE!!
    Die therapie klinkt wel lekker. Maar ehh wat ik me zo afvraag... Kom je wel eens vreemden (of bekenden :p) daar tegen die jou dan aankijken op een manier van... :p?) Hihihi.
    Lijkt me wel lekker van je afschreeuwen!! Maar ook wel eng haha

---
    Gisteren naar een concert geweest, kindjelief bij opa+oma.
    En ik werd me toch een partij irritant tijdens het concert. Duidelijk last van mn hormonen. Kon niet van mn kerel afblijven. :p:p:p
    Thuisgekomen hebben we ons misdadig gedragen alsof we respectievelijk 18 en 23 waren. (Ehh ja, ik had wijn op).
    Vanmorgen kon ik mn huis met een wasmand in handen opruimen :p
    Mocht ik nu zwanger worden indien de cryo ontdooid en geTPt wordt, dan zal het altijd een vraag blijven of het een cryo-kind of een breezaah-bijwerking-kind is :p

DUSSSS

Ja, soms moet ik leren om dingen voor me te houden :p

13. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Maartje, Niet voor je houden..VERTELLEN!!! Wel sletterige actie ja :D

Bekenden in bos bij het joelen?? Soms kan het me niet eens schelen..doe het ook wel eens in de auto..haha..lachen, soms zie ik mensen vanuit mijn ooghoek naar me kijken en dan trek ik er expres gekke bekken bij..al wisselt het ook, soms trek ik wel terug...maar leer mijzelf de schaamte over van alles en nog wat beetje op zij te zetten..en dat op m'n 42e!! :D:D..bevalt iig supergoed!

Kus Koos

PS nu over naar orde vd dag!!

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Haha een beetje stiekem meegenieten van mijn stoute praat :p
    Begreep ik het nou eigenlijk goed dat jij een soort van vriendje op dit moment hebt? Staat me iets van bij...
    ??

Vertel jij daar dan eerst maar eens ff over :p

Kijken of mensen op hun 42 nog wel eens zich gedragen als een 18 jarige :p

@aanstelleninauto... Althans, mag ik het zo oneerbiedig noemen?
    Dat doe ik ook wel eens, maar ik schaam me dan wel als mensen mij zien, dus dat doe ik alleen als niemand het ziet.
    Momenteel een topper: de liedjes van tarzen de musical (oei,,, klinkt heeeel suf he,,,, SCHAAM :p) maar 'jij woont in mijn hart' doet mij brullen!!

heel hard!
    met heel veel tranen!

:)

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Moet trouwens over een half uurtje de auto in, maar ik doe dan niet die cd aan. Staat zo raar als ik met uitgelopen mascara op mn werk kom aankakken :p

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hahahaha, sjemig, wat een geouwedinges hier :D

Juulzon, ieoor en gabrie: ik weet het. Stom van me om het zo te verwoorden. Ik vind het ook zo ontzettend erg, dat er voor jullie ergens een einde komt aan dit avontuur. Ik hoop en duim en fik en klaver en eis gewoon dat jullie dit avontuur afsluiten MET. SO!

Ik geef graag mijn kansen aan jullie, want dat verdienen jullie.
    tuurlijk zal het pijn doen als jullie een posi test hebben en ik niet. Maar ik kom er wel overheen.

Verder met verhaal, maar maartje heeft al ff intussen geupdate. Ik heb dus mijn telefoon eventjes aan de kant geslingerd om te borrelen (zonder wijn, want ik was BOB). Dus ik zie om 17.23 dat er een enorme hoeveelheid sms-jes, whatsappjes en gemiste telefoontjes op mijn foontje staan. Daarnaast was k intussen ook al op mijn ipod lopendevoort zp aan het lezen. Ik zoeken naar het telfoonnummer, intussen deheer scholtes gewoon gebeld... drukte ff te vaak op een knopje, snel weer opgehangen, maartje ge-smst (telefoon nam ze niet op), nogmaals gebeld. Wat onderaards gemurmel door het speakertje van mijn telefoon, ik ophangen. Maartje belt terug om haar excuses aan te bieden. Whahahaha zooooo ik was redelijk op de hoogte van Maartje haar zen-bui ;).

Maartje!!! joe is lief
    EN een enorme slettebak!
    Gatverdarrie
    Wat moest je dan allemaal met de wasmand doen ;)
    bh hing zeker in de lamp, fuikje in de boekenkast, boxershorts in de keukenlade en je sokken in een vaas?
    Gatver... je hebt toch geen vlekken moeten wegpoetsen vanochtend?
    Ieuw! ik kijk de volgende keer heel anders naar je aanrechtblad ;). Dat aanrechtblaad waartegen ik geleund stond toen je me in mijn reet spoot, terwijl je man in dezelfde kamer op de bank zat. Hmmmm dit klinkt ook heul ranzig.

lekkur besug?! ;)

enniewee, doe je de groeten aan de dokter die je intralipidjes in je armpje laat stromen. Zeg wel ff dat ie dat ding ff helemaal open moet draaien, anders zit je er net zo lang als ik de vorige keer. Kruikje erbij, dan blijft je arm lekker warm, denkje over jouw heen, ook lekker. En je goed laten verwennen door hubbie.

Van de week ben je dan helemaal in topvorm qua ijzer en eiwitjes.

Morgen D-day voor emmie! na al die jaren gewoon weer lekker opwarmen! en dan zich klaarmaken voor thuiskomst. spannend hoor!

Juulzon:
    jaaaaa! hahaa van broertje en schoonzus. Is helemaal niet erg voor die truus toch? zij mag al de hele dag spelen met koter. Jij alleen als ze langskomen. Broertje is lief!

Niks doen? ja same here!

@test :(. wanneer is jouw officiele testdatum? mijne donderdag.
    Hoop op net zo ariel als vorig jaar :).
    nu dag 9 na pu en 7 dagen na de tp, spannend hoor!

ff vraagje tussendoor: ik had maandagavond een :), en op woensdag ochtend was mijn temperatuur nog steeds laag, dus waarschijnlijk nacht dinsdag/woensdag een springend ei. dus eigenlijk als we woensdag ochtend als uitgangspunt hebben (36 uur na de piek), dan zit ik nu op 10 dpo toch?

@schrijfsels lezen: kussie!
    *emo*

@pregnylborsten: leuk he, als ze wat groter zijn :)
    maar ze mogen best groot blijven. Zo'n 9 maanden+
    @au-tieten: soms wil je dat soort dingen voelt he! soort van geruststelling.

@juulzonnetje: je bent een kanjer! en jouw handje in mijn hand(je). En zwier je nog eens in het rond.

nog steeds juulman niet gezien... moet er toch eens van komen.

en... adres zal ik ff pb-en.

Koosje: galmen in de duinen :D
    klinkt goed. Ik schreeuw ook wel eens in de auto.
    Het is geen vraag of ik het doe. Het moet er gewoon uit.
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHHHHHH

Koosje ook jouw handje houd ik vast.
    zo dapper allemaal. Gewoon doorzetten, en je hebt al zoveel mee gemaakt.

oh dat voelt zo goed...
    al voel je maar IETS!
    IETs waardoor je weet dat er nog wat gebeurt. Je weet njiet wat, maar toch. Je probeert je aan alle kriebels en dingen vast te houden. Zo herkenbaar.

@Zara, onze stoere chick (chica/chiquita guapa)
    Echt! zoveel respect voor je :)
    Heb het een keer van dichtbij meegemaakt, dat iemand naar spanje ging (quinty) en ik blijf het dapper vinden.
    Hoop zo op een goed gesprek daar :)

Je bent ontzettend lief!
    en ook sorry aan jou dat ik gisteren een beetje bot reageerde.

Gabrie:
    Jeempie meissie. Het is wat
    Ik hoop zo op een wonder voor jou!
    het is jou (en natuurlijk alle anderen) zo gegund.

Op naar een lage hcg, goed gesprek in lalalaW, goed gesprek met internistje en een topper van een volgende poging.
    Uber S moet nu hier maar weer eens wat roze veroorzaken.

Je bent een toppertje!
    kus aan vriend

Ieoor: jij ook aan stoere vent.

Maartje jij aan de RR

en zara aan zaraman (ken ik niet, maar die krijgt er ook een)

En natuurlijk:
    EEN KTA*
    *kussie to all

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    sterkte met werken!
    hahah

zaterdag is volgens mij niet jou dag, als het op wekren aan komt. Gebeurt altijd wat?!?

SEG: tarzan???:$
    dat is ieg niet RR-like.

Je was naar concert van de firma hoog en droog?
    waar RR kaartjes voor bedelde op FB?
    leuk!
    ook cd van

Koosje: ben toch benieuwd waar jij woont.
    Ga ik es kijken of ik je kan spotten met je gegalm;)

18. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    7 gebruikers op dit moment:$

we worden popi!

19. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ik krijg net een pb van iemand en dat wilde ik jullie niet onthouden.

*censuur

emo berichtje dus, maar kon alleen maar lachen om het woord bloedbad.

LANG LEVE APPLE en de ipod/pad

20. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    heey, er zijn er nog maar 2 over...

Deel Deze Pagina