Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Marjah, excuses aanvaard hoor! Ik begrijp het heel goed, vind het zo moeilijk om iemand in deze molen op te peppen omdat ik weet dat het allemaal goedbedoeld is, maar niks oplost.
    Vind het super dat je die berusting hebt en ik vind je uberstoer dat je gaat adopteren.

En wat spoken jij en Maartje allemaal uit!!:D

Koosje, Wat is een intralipihuppeldepupinjectie??

Juul, ik doe niet aan sport,blegh. Moet er niet aan denken haha.
    Ben altijd heel slank geweest, zelfs te mager. (48 kilo bij 1.74 .
    Tegenwoordig weeg ik met moeite 56 kilo. Moet echt goed blijven eten om op dit gewicht te blijven. Echt klote, zou het liefst 60 kilo willen wegen.
    Zit in de familie, mijn vader was vroeger vel over been. En de broer van mijn moeder ( tweelingbroer) weegt krap 60 kilo bij bijna 2 meter. Hij is echt heeeel mager, maar hij heeft ook een schildklierprobleem.
    Moet zeggen dat ik blij ben dat ik eindelijk ben aangekomen, zit veel beter in mn vel. Niet leuk als mensen denken dat je anorexia hebt. Maar nog een paar kilootjes erbij zou super zijn.

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ha ha! Hier nog zo 1!
    Was 58 kg met 1.87 cm en nu 71 kg.
    Nu dus eindelijk een mooi gewicht, al was ik na de mk een jaar lang 65 kg.

En Maartje is jaloers op mijn figuur, maar stiekem heeft ze (bijna) hetzelfde gewicht, met dezelfde lengte als ik.

Juulzon; nog zo'n vlo! Vlo=positief hoor ;). Zo normen ze bij ons een klein persoontje (in lengte, gewicht of allebei)

Ieoor: nog een!

Quinty: ook al

Hmmmm ligt het aan het gewicht dat we vervroegd in de overgang zijn?
    Of toch niet? Ha ha

Herken het wel, die opmerkingen of ik wel goed eet :(

@Maartje en ik op het aanrecht...
    Vitamine b12 injectie;), die moet intramusculair.

3. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ff gewandeld en nu weer Krampjes in mijn bm. Het zeurt en daarnaast voelt het of ik blaasontsteking krijg.

4. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hey madels,

Haha..waar ik woon zodat je me kunt bespieden...duinen..in die stad je weet wel..kom maar mee galmen!! :D

Zaar, jij vel over been, ja, dat lijkt mij nu weer heerlijk...ik moet echt wel beetje opletten...en sporten ;) Maar zo als jij het vertelt is het vast ook niet alles..zolang je je maar goed voelt en je mannetje je lekker vindt :)
    Intralipid-infuus is een experientieel iets, soja-olie-vloeistof die je via infuuss ingespoten kunt krijgen. In soja-olie zitten heel veel oestrogenen en helpt dus, volgens enige niet volmaakte onderzoeken, bij een IVF poging het resultaat te verbeteren.
    We zullen zien.

Mijn King Louie jurkjes zijn trouwens leuk!!! ben niet zo handy met foto's van toestel of foon naar compu zetten en dan uploaden naar hier..maar heel vrolijke gekleurde, jurkjes :)

Maartje, er is een neiuwe man in het spel maar heeeeel pril, wel leukd at ik hem zomaar in het wild in de trein tegen ben gekomen en het klikte. Weet alleen nog niet of ik em fysiek ook zo aantrekkelijk vind, hij ziet er best ok uit maar soms voel je gewoon die chemie niet zo..wel essentieel dat dat er wel is vind ik! De timing is ook lousy want heb echt genoeg aan mijzelf nu laat staan een vent erbij die zelf al twee kids heeft en hoewel hij moeite doet echt niet kan indenken wat dit betekent. Dus nee, nog geen dirty-talk van mijn kant...jij moet het slettebakkige dan maar blijven aanvoeren Maart!! :D

Vanavond ik heerlijk op de bank, wat verlang ik daarnaar!!

Kus,
    Koos

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Wat het vervelendst van alles is, is dat ik jarenlang alles heb gegeten wat los en vast zat. Uiteindelijk aangekomen door moddervette smerige gainweightshakes.
    En nu heb ik echt puddingbenen en een buik eraan over gehouden.
    Is echt kut joh. Maar ik doe er vervolgens niks aan. Bij de gedachte aan buikoefeningen doen word ik al moe.:) En sporten wil ik niet, wil wel strakker worden maar geen gewicht kwijtraken.
    Dat aankomen en tegelijkertijd strak blijven is niet te doen joh.

Nog meer ego; dat ei zit er weer aan te komen. Ik heb nl nog steeds een hele normale cyclus en kan er weer de klok op gelijk zetten; dinsdag is er bij de echo een ei op springen te zien.
    En dan is er in de lounge een 'show jezelf als baby' topic, waar er dus onvermijdelijk ook foto's vn hun eigen baby ter vergelijking geshowd wordt. Met de ' o, wat leek jij als baby op je eigen kind!'opmerkingen.
    En ik word zo verdrietig dat ik dat nooit zal hebben, als er uberhaupt een kind komt. Nooit in de wieg kunnen kijken en zeggen: o, hij / zij heeft mijn ogen!
    Zal wel komen doordat dat ei eraan komt, wil er wel gebruik van maken , maar wat heeft het voor nut he...ik voel me ff klote. Een lijf dat nog volop eieren en nestjes aan het kweken is, voor niks.
    Sorry meiden, maar ik vind het best confronterend allemaal.

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Koosje, ik hoop echt dat het iets wordt tussen jou en je NSfling. :)
    King loui is leuk merk!

En een vlo zijn en vervroegde overgang: je zou bijna denken dat dat er mee te maken heeft zeg..

7. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ow zara, wat kl***
    @gewicht, daar kunnen we niet allemaal over mee praten... Gelukkig maar, want k** is het zeker. Mensen die zwaarder zijn, zien nou eenmaal de voordelen, maar zeggen er ook gelijk bij dat je best wel wat meer mag eten, want dan zie je er een stuk beter uit. En dat terwijl jij elke dag tegen heug en meug zoveel mogelijk naar binnen aan het werken bent.

Gelukkig is het bij mij nog niet zo erg geweest als als bij jou :( en ik heb al het nodige extra shakejes naar binnen gewerkt. Moet er niet aan denken dat ik nog steeds zo licht ben als toen.

Dikke knuffel voor jou!

@kindjes en ouders die trots over hun kind pochen.
    Walgelijk pijnlijk!

De trots, de glimlach, de glans in hun ogen, het gekir over hoe leuk hun kindje is en hoe hij lijkt op iemand etc.

In het onderschrift van iemand op zp:
    Als je dacht dat bevallen pijnlijk is, wat dacht je van zwanger worden

Hear hear! En zo is het!
    Bah!

8. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Koosje: jaaahhhh ns-fling is spannend zeg:)
    Maar Okee, het wordt zo wel een beetje veel.

Weet hij van je pogingen?

9. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    En nog een digi-hug voor zara!
    Daarom!

10. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Soms hoef je hier je kont maar te keren en het is gelijk een kippenhok.

En soms is er dagen geen letter te lezen.

Ben in ieder geval blij dat ik deze topic heb gevonden. Had hem uiteraard liever niet nodig gehad....

Maartje, meissie meissie wat een drukte en dat om zo een klote infuus.

Ben eigenlijk ook nog steeds op zoek naar een infuuslegger. Mijn schoonzus is arts maar ik vertel nooit iemand dat ik met een poging bezig ben. Dat voorrecht hebben alleen JULLIE.....:p

Zara chica bonita Murcia komt aardig dichtbij. Heb je al wat last van gezonde zenuwen? Hoe lang blijven jullie in Spanje? Vlieg je op Alicante? Lieve Zara kan mijn voorstellen dat eea confronterend is.
    Nooit een eigen kindje .... ik tik het in een krijg gelijk een brok in mijn keel. En dat zal voor een aantal meiden hier gaan gelden. Ja sorry ben gewoon een realist.

Marjah tja jou wens ik een fijn gezin toe. En ik hoop dat het niet te snel op zich laat wachten biologisch of een fijn lief kindje uit bijv the States.

Ieoor heb je de offerte nou al binnen van Gent?

Koosje gaat het nog een beetje? En ik lees misschien een nieuwe liefde in het spel?? Spannend hoor!

Juultje ik hoop dat je eea van je kan afzetten..aan de andere kant denk ik in hoeverre is dat mogelijk. Je staat er mee op...je droomt er van......en we gaan er weer mee naar bed. In ieder geval tijdens de wachtweken.

In mijn eigen geval heb ik er eigenlijk steeds minder vertrouwen in. Is gewoon een gevoel wat mijn overvalt. Durf het niet uit te spreken naar mijn man toe. Die is namelijk positief enz enz enz.. Als ik heel eerlijk ben......ben ik het eigenlijk spuugzat. De volgende poging gaan we trouwens decapeptyl gebruiken voor de remming in het korte protocol. Is weer eens wat anders wat ik zelf heb voorgesteld. Ja ik had nog wat spuiten liggen...

Oh ja... ben wel een beetje jaloers op Marjah haar figuur....... ikke ben maar 1.55 en nee laat ik de kilos maar niet gaan noemen! En afvallen geen haar op mijn hoofd op dit moment.

11. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    OHhh jullie kletsen de oren van mijn hoofd.

tjee seg, ben ik ff een dagje niet thuis om mee te lezen........ :D:D:D:D:D

Ik ben nu wederom druk, dus ga het kort houden.

Ik ben ook blij dat ik jullie allemaal gevonden heb!!
    Dikke knuffel.

En ohja, ik zag King Louie jurkjes voorbij komen GEWELDIG.
    Koosje typ even de namen van de 2 jurkjes in (staat op het kaartje) dan zal ik ze ff opzoeken!!! Ze zijn zo leuk.

xxx

12. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Heb gisteren ook gelijk bij koning lowie gekeken! Leeeeuuuuuuuuk!
    Hebbuh hebbuh

Gisteren de hele dag op de bank gelegen met de afstandbediening van de dvd recorder in de hand. Andere hand kramp van het f5-en. 'S aconds Hoofd op de schoot van husbAnd, lekker even getukt. En ja hoor! Ik heb echt een redelijke nacht gemaakt!

Nog steeds niet bijgeslapen, maar ik ben goed op weg

Gisteren een ontzettende kramp gehad bij een foute beweging. Zo zeer, dat als de test negatief is, dan weet ik wanneer het fout is gegaan.

Tik tak tik tak
    Tijd schiet nOg nIet erg op.

Hoest met de rest vande wachters

Maartje! Duim ook voor jou emmie

13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
  14. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
  15. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Zara; ik heb 2 jurkjes en een shirtje van King Louie.
    De jurkjes zijn van een stof gemaakt die niet verkleurd en ook niet gaat pluizen/pillen of iets dergelijks.
    Ik ben er heel tevreden over.

Ze hebben meerdere modellen qua pasvorm, van strak / nauwsluitend tot wat 'losser' vanaf je heupen.

Ik vind het een supermerk, en ik wil dit jaar weer een nieuw jurkje erbij.

In Amsterdam zitten 2 King Louie winkels tegenover elkaar. Geweldig.
    Enige nadeel; door de jurken zie je het bos met bloemen niet meer. Zoveel keus.

maar wel geweldig.

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    wil niemand voor het hoofd stoten of verdrietig maken of iets anders, maar ik ben ff compleet verbaasd en eigenlijk twijfel ik of ik gek ben (of word).

Is dit nou een tweede streepje????

ben niet blij
    ben niet stuiterend
    ben verbaasd
    ben....
    ben... niks/blanco
    duidelijk in de war, want dit al de derde keer dat ik dit bericht wijzig.

heuh?!?

graag jullie mening

(kan m niet in negatief krijgen, want dat doet mijn versie van paint niet. Zijn er nog andere opties?)

asjemenou?

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    meiden,

ik wil jullie allemaal graag van te voren per telefoon waarschuwen, maar dat gaat me ff te ver.

Ik ben er niet zeker van en ik moet dan jullie allemaal een voor een gaan bellen... Dat zijn er veel te veel en veel te emotioneel...
    Niet voor mij (want ik denk nog steeds dat dit niks is/gaat worden), maar wel voor jullie...

*emo bij de gedachte alleen al, dat het wel gelukt zou zijn, terwijl jullie in onzekerheid zitten*

Knuffel voor allen

Bah... wat is dit een rot bericht...

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    WEK :$

Marjah!

Wat doe je nu???

Ik zie een duidelijke 2e streep hoor!!!!!

Whaaaaaaaaa, jij misschien niet uitzinnig maar ikke wel hoor!
    Ik ga heel hard duimen dat het streepje dikker wordt de komende dagen.
    Hoeveel na TP nu?

Ben met Siklief een paar daagjes weg, maar ben blij dat ik effe op de phone gespiekt heb hier.

Een hele dikke knuffel voor alle andere meisjes!
    Hoe moeilijk voor een ieder van jullie...
    Maar toch hoop ik dat het ook een lichtpuntje is...
    Hoop in donkere tijden...

SMAK!

19. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    hihi! die sikki!

het is nu 8 dagen na de tp en volgens mij 12 dpo.
    ben nog niet overtuigd...

zucht...

iemand ervaring met die testen van sensitest?
    last van vals-positiviteit of valt dat wel mee?

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Geen idee.

Maar!

In mijn album zat ik net effe te gluren naar mijn KV2v5 test op dag 8 na TP en die ziet er vergelijkbaar uit!

Oooh meid, ik snap je verbaasdheid en terughoudendheid, maar weet dat ik geloof dat het kan!

*duim duim*

Deel Deze Pagina