Hmmm Marjah,,.....dit lijkt inderdaad op een 2e streep................. Ehh........zou het dan toch......... Ik wacht nog heel ff met juichen..........tot dat jij helemaal uit je plaat gaat!!
ik weet het niet... ik denk dat ik morgen pas weer ga testen. okee, misschien hou ik dat niet vol, maar dan moet ik nu wel beslissen dat ik de eerst komende zoveel uur niets ga drinken... en vooral niet piesen. kijken of dat gaat lukken. ONGELOOF!!!!!
Hoeft ook niet. Had ik ook niet toen ik positief testte. We vielen elkaar ook niet huilend in de armen. Daarvoor heb je al te veel meegemaakt. Maar de adrenaline gierde wel door m'n lijf. Bij jou misschien ook wel? Stapje voor stapje nu. Wat gaat de tijd toch langzaam...
kus aan siklief! mits, als, indien, niet op de zaken vooruit lopend... zijn we toch nog samen swang van jouw utrotjes.
HUUUHHHHH Wat lees ik nou!!! Hoe bizar!!!!! Ik snap niks van testjes, ik weet niet eens waar ik kijken moet bij deze test!! WHHAAAHHHHHHHHHH
ow ieoor... hoop dat je ontzettend veel ervaring krijgt met eerst lullige streepjes en dan dikke vette strepen.
*breekt in* Marjah, ook ik zie de 2e streep! Ik ga heel hard voor je fikken dat die streep duidelijker wordt! Ga nog niet stuiteren of feliciteren of iets anders, pas als jij daaraan toe bent en erin gaat geloven! Maar ik ben positief! Dikke knuffel! *breekt uit*
zucht! alle spiekerds en vooral de inbrekers: jullie zijn lief kan toch stiekem met niets anders bezig zijn nou ja... toch nu maar eerst een ontbijtje (zonder al te veel drinken)
Ik hoop dat Juultje ons ook met dit soort van nieuws .....komt verblijden! Juultje voor jou duim ik ook nog even door.
Zekerssssssss we gaat voor een januari-kwartet he! juulzon, maartje, koosje en ikke Dan gaan ieoor en jij voor de maart variant
Hoi Marjah, O wat spannend, nergens op rekenend en dan zie nu licht 2de streepje. Ga je ook nog niet feliciteren, maar ik duim nog heel heel hard voor je door. Liefs Bittersweet
**Breekt in!** Ik zie de streep Marjah, wat spannend! Stuitert met jullie mee als stiekeme meelezer Knuffel voor alle lieve wachtende meisjes. *Breekt uit!**
Hier omo. Zal geen foto plaatsen, want jullie kennen omo wel. Marjah, ik ben testexpert en zie jouw streep overduidelijk!!! WOW! Dit heeft zo moeten zijn...!!! Fijn voor je! xxx