Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36

DIKKE KNUFFEL.
    Maar bedenk; het is pas een week.

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    kus en knuffel voor juulzon!

*ben er stil van*

3. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Het is een poffer weer gelukt om zwanger te worden..... ik hoop dat de andere poffers snel gaan volgen.

Volgens mij ben ik Koosje vergeten....

En Maartje jij ook met je tp! Moi ben in juni/juli aan de beurt...

4. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    En deze blinde vink ziet hem ook echt..... Ondanks de spontane tranen die in m'n ogen springen.... Binnenkort een knaller Marjah?

Juulzon
    Dikke knuffel meid... Maaruhhh het kan echt nog..
    Ik duim hier door... En blijf jullie stalken....

5. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wauw Marjah ook hier tranen in mijn ogen bij het zien van je test.
    Ik blijf duimen voor jullie.

Juul voor jou een dikke knuffel. !!!!!!!!

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *inbraak*

Ik wil allereerst Juulzon even een dikke knuf geven. :( ik fik en klaver nog even door.

En nu fik,klaver en diamant ik voor Marjah. Ik zie hem ook. Het MOET nu gewoon zo zijn.

*uitbraak*

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    * ikke breek ook ff in *

Ik zie een 2e streep marjah!! :$
    Whaaaaaaaaaaa!!!! Ik ben zo blij voor jou! Ben een stiekeme lezer, heb ook stiekum geduimd en gehoopt voor je!

* breekt uit *

8. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Dank voor al het geduim, geklaver, gefik en gediamant voor ons allen.
    We hebben het allemaal hard nodig...

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Juul, ik hoop hoop hoop echt dat je veel te vroeg getest hebt, hele dikke knuffel , ik denk aan je en blijf doorduimen.

Marjah, ik zie hem ook heel duidelijk hoor en dat op een foto! En ik heb nog nooit ook maar iets van een 2e streep gezien op mn eigen testjes, dus ben niet geoefend erin.;)
    Stuiter stuiter stuiter, vanaf nu 3 keer per dag testen zodat we de streep steeds dikker zien worden!!:):)

10. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Lieve Marjah, ik zie hem ook die 2e streep!!!!!! Nu maar hopen dat ie elke dag donkerder word. Vind het zo spannend, hoe zal jij dan wel niet voelen!!!!!!

Lieve Juulzon, jou emmy's waren 2 en 4 cellig en die van Marjah was 8 of 9 cellig volgens mij en dan zie je toch ook eerder een positief resultaat op de zwangerschapstest lijkt mij???????? Jouw emmy's moeten gewoon nog een paar daagjes doordelen en dan weer opnieuw testen.
    Toch een hele dikke knuffel.

11. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    *breekt ook weer even in, zoals zovelen*

Marjah!!! Ik hoop zo voor jou dat dit is wat het lijkt!!!!!
    Ik duim mee en wat zou dat geweldig zijn!
    Nu Juulz ook nog!!! Ik sluit me aan bij verhaal Nataly; zou toch kunnen dat de embryo's die minder cellig zijn zich later laten zien dan de 8-celligen? Ik had ook tp van een 8-cellige embryo... Dat testte ik 11 dagen na tp al best donker! Dus jouw 8 dagen na tp komen daarmee overeen! Super, ik wacht ook met feliciteren maar het is absoluut hoopvol! En wellicht ook voor Juulz dus....ik hou het in de gaten en leef mee!!!

*breekt weer uit en blaast hcg naar iedereen toe*

12. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ps Nataly van harte nog met je tweede zoon!!!

13. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ps ik bedoelde trouwens Marjah dat als ik op dag 8 had getest het net zo ongeveer zal zijn geweest als bij jou nu! Even ter verduidelijking ;)

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi lieverds,

Wat een dubbele gevoelens hier. Ik ben zo onwijs blij voor Marjah, ik vind het onwijs eng voor Marjah, ik hoop samen met jullie allen dat het streepje elke dag donkerder mag worden...
    Ik vond dat ik haar direct moest bellen toen ik het whatsappje met de verwijzing naar het forum zag :D
    Je stem klonk alleen anders dan normaal: compleet flabberguested!! ;)
    Ik ben (voorzichtig) zo ontzettend blij voor je! Heel voorzichtig, omdat jij dat nog wil. Snap ik! Maar ik heb HOOP!!

Tegenlijkertijd heb ik het zo met mijn andere lieve forumdinnetje te doen. Lief Juultje... Ik gun het jou ook zo ontzettend. Jij en Marjah... Jullie zouden dit samen flikken!! Waarom nou weer een negatieve test voor jou... :'(
    Ik ben er stil van. Tuurlijk ben je nog te vroeg, tuurlijk is het niet voor niets dat je eigenlijk pas iets later mocht testen... Maar ja, jij weet ook wel dat velen toch al tuurstreepjes mogen verwelkomen. Ook weet jij dat er genoeg meiden zijn die dat nog niet mogen, maar toch zwanger zijn... Maar ja, tot welke categorie zul jij mogen behoren... Je weet dat wij allen fikken, duimen en hopen... Dat we allemaal digitaal maar ook telefonisch onze schouders, handjes en alles aanbieden. Je hebt er alleen zo ontzettend niets aan als je je al zo leeg en verdrietig voelt...

Vanmorgen kreeg ik mn infuus. Althans, dat was de bedoeling.
    Gisteren eigenlijk al, maar daar kwam wat tussendoor.
    Dus toen vanmorgen stond de date met mn prikker.
    Spullen klaar op tafel: naalden, infuussetje, de vloeistof, een goede lamp, wc papier + tape en een riem om mn arm af te binden.
    Helaas had ik slechts 2 naalden en waren het volgens mijn prikker niet de meest beste/gebruikelijk naalden.
    Mijn arm was bijna dood na de riem, het afknijpen van de assitent van mn prikker en uiteindelijk nog een rekbaar gek ding.
    En toen, toen waren beide naalden gebruikt, maar liep nog steeds geen infuus. Het was niet gelukt. Rot aders dat ik ook heb :(
    Mijn lieve prikker had zo ontzettend zijn best gedaan, maar ik heb gewoon klote aders. Ze schijnen zo ontzettend diep te liggen, erg dun te zijn en idioot veel kleppen te hebben (dat laatste hoorde ik vandaag voor het eerst.)
    Hij verontschuldigde zich, maar ik weet dat hij zn stinkende best heeft gedaan. Ik heb gewoon klote aders. Men, wat voelde ik me KUT!
    Zoveel moeite voor alles gedaan. Dik twee weken terug naar DD gesjeest voor bloed afname, de spullen in orde krijgen en dan....

Toen ik Marjah vanmorgen sprak was mn prikker net de deur uit. Ik zat achter mn laptop om Pf. te mailen of morgen nog nut had. En Marjah zei: waarom bel je lieve *censuurweetnietofditforumgenootjewelwildatbekendgemaaktworddathaarmangeweldigis* niet of haar man kan prikken.
    Ik vond dat best aso van mij, bovendien moest ik werken en kon echt niet meer optijd daar zijn en weer op tijd op werk zijn.
    Toch heb ik gebeld.

*censuurweetnietofditforumgenootjewelwildatbekendgemaaktworddathaarmangeweldigis* haar man had andere plannen, maar kon wel om 4 uur komen. Dat ging ik echt niet lukken qua werk.
    *censuurweetnietofditforumgenootjewelwildatbekendgemaaktworddathaarmangeweldigis* heeft toen nogmaals haar man gebeld. En toen werd ik weer teruggebeld: ik mocht komen, *censuurweetnietofditforumgenootjewelwildatbekendgemaaktworddathaarmangeweldigis* haar man kwam terug naar huis om mij te prikken.

Zo bijzonder, zo fijn, zo ontzettend lief van *censuurweetnietofditforumgenootjewelwildatbekendgemaaktworddathaarmangeweldigis* en haar man...

Ik ben er naar toe gesjeest (voor mij bijna anderhalf uur rijden) en moest een kwartiertje voor aankomsttijd bellen. En toen ik daar aankwam, werd ik aller hartelijkst ontvangen en.. en... en... wist deze kanjer in 1 keer mij goed te prikken.

Ik heb er lekker zitten kletsen met *censuurweetnietofditforumgenootjewelwildatbekendgemaaktworddathaarmangeweldigis* en haar man en wat een lieve mensen zijn dat.
    Ik kreeg een warm kleedje over mn arm zodat ik een beetje op temp bleef (lukte best wel met de kachel op 23.5 graden haha

Nu is mn arm heerlijk spierpijnerig. Jeetje, wat kan een mens spierpijn van dat middel krijgen.

Ik was wat te laat op mn werk, maar had een simpele smoes op mn werk.

Nu zenuwachtig voor morgen, morgen krijg ik telefoon om te horen of mn koud minime goed ontdooid is, of niet... Misschien was al het gedoe dus niet eens nodig. En trouwens als het wel ontdooid is, heb ik nog kans dat we dinsdag voor jan doedel naar DD rijden, want we horen pas om 8.30 of het emmy'tje de nacht dan heeft overleefd. Terwijl we al om half 7, max half 8 in de auto moeten zitten.
    Eigenlijk had ik geen hoop in cryo's, maar toch begin ik nu zenuwachtig te worden. Want, Marjah laat zien dat een cryo soms toch voor streepjes zorgen...

Ik hoop dat iedereen straks een beetje lekker slaapt. De één omdat ze toch aan het stuiteren is, de ander omdat ze zo bang is....
    En anderen omdat ze in de wachtfase zitten...

*duim*

Kus!!

15. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    tja... het is er niet beter op geworden, eerder slechter.
    we zullen zien.

16. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Marjah, heel snel: ik hou je handje vast.
    Hoe kut is dit. Als je me nodig hebt.....

Maartje jij succesvandaag.

Nu heul snel weg

X

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Na indrogen misschien vergelijkbaar met de ingedroogde testen van gisteren.

Geflabberdingest!

En oh zo in de je-denkt-toch-niet-serieus-dat-je-het-geluk-mag-hebben-modus... Niet overtuigd van de test van vanochtend dus.

Morgen beter...

MAar nog belangrijker: hoe is is het meer Juulzon en koosje.
    Brrr ik moet streep zien, ik moet streep zien!
    Ik eis streep! En dan wel het juiste streepje, niet de teststreep!

18. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Marjah is het niet zo dat HCG om de 2 dagen pas verdubbelt... dus inderdaad morgen zou het streepje beter in beeld moeten zijn.

Maartje succes met de TP!

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Please hold the line, bitte warten sie, please hold the line, bitten warten sie

Gek muziekje...

Please hold the line, bitte warten sie, please hold the line, bitten warten sie

Hang in de wacht betreft de cryo ontdooiing...

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    cryo leeft!!

Deel Deze Pagina