Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.452
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wow 10 actieve gebruikers op dit moment :)

Goedemorgen dames!!
    Toen ik vanmorgen wakker werd was het eerste wat ik dacht: Marjah! En haar test!! Ik keek op ZP en zag het verdrietige berichtje. Vervolgens wilde ik Whatsapp openen, maar zag toen ineens een berichtje al binnenkomen... Van Marjah. Toen zei ze dat hij lichter leek, maar de indroog misschien niet... Moest ik ff de foto zien. Ineens hingen we weer een hele poos aan de lijn... Ohh lief Marjahtje.... Ik houd je handje vast!!

En pas tijdens dat gesprek inens dacht ik weer aan mijn cryo...
    En dus zojuist te horen gekregen dat hij ontdooid is.
    Assistente van Irma (althans, was een Duitse die NL's sprak, dus ik denk assistente van Irma) ging het navragen. Heb net ff zitten janken van opluchting. Had het niet gedacht dat hij nog zou ontdooien na alle infuus ellende... ;)

Nu zen worden én mn utro naar binnen proppen....

2. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.293
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Bij mij bleven de testen ook 2 dagen hetzelfde en werden daarna pas donkerder.

3. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Yep Nataly heeft te maken met de verdubbeling van HCG.

Pffffffffffffffffffffff Maartjuh haar cryo is weer in leven......Jeemig wat een rollercoaster aan emoties hier.

Koosje hoe is het met jou?

Juultje ....... knuffel!

Zara jij bijna naar Spanje ook voor jou lekker spannend!

4. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    MARJAHHHH....JAAAAA..ik seg: goed begin!!! Dit moet em gewoon zijn...WAUWWWW!!
    Ik hoop heel hard voor je door, amar zoooo positief nu!!

Bij mij helemaal geen hoop meer, 6 dagen na tp en ik voel echt helemaal niets noppes, nada..geen gevuld gevoel, slappen borsten..ik meen echt dat ik kan voorvoelen of het gelukt zou KUNNEN zijn maar dat voelt niet zo..
    Gisteren flink emo over geweest (had dagje stemexpressie dus ze hebben wat gehoord ;)) en dat heeft wel opgelucht maar doet heel veel pijn..ik probeer mij te richten op kindje adopteren, eind mei laatste gesprek RvK..maar da's ook om pijn niet voortdurend te voelen..

Neemt nietw eg dat ik HEEL ERG BLIJ kan zijn voor jou als t is gelukt Marjah..

Lieve, lieve Juul..latenw e elkaars handjes maar vasthouden...

Kus Koosje

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    *breekt in*

Marjah, heb gelijk even gespiekt vanmorgen in bed op de foon en hoopte al dat het zou zijn, omdat het lijntje nog niet ingedroogd was. 2 dagen achter elkaar dezelfde test is heel normaal.
    Kun je een foto plaatsen?!
    Ik fik nog steeds even door!

Koosje, knuffel voor jou! Nog een weekje, er kan nog van alles gebeuren!
    En natuurlijk ook een knuffel voor Juul en voor de rest die straks of nu op het wachtbankje zit!

Ik denk aan jullie!

Liefs Loesie

*breekt uit*

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Maartje, wat fijn.
    Marjah, komt goed schatje...

Hier: Kruidvat test door en door wit... Niet duur...

Hele nacht wakker gelegen. Gewoon NIET geslapen. Nu op mijn werk en het is megadruk. Gebeurt van alles terwijl ik moet waarnemen... Zul je altijd zien... Prikogen...

Ga me even wat meer terugtrekken de komende tijd, wil met mijn zwartgalligheid jullie hoop en blijdschap niet wegnemen.

Knuff voor allemaal!

7. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Lieve Juul,

Ik zou willen dat ik je zorgen weg kon wuiven..... maar helaas dat kan ik niet.

Omo-testen wie kent ze hier niet...... En geloof me ook een roze test maakt mij niet eens blij want dan komen ook nog eens de wel bekende 3 maanden aan (neee wil niemand bang maken!!!)....

Hoop wel dat je samen met Juulman er over kunt praten. Niet te lang weg blijven he!! Want dan komen we je halen!!

LIefs,

8. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Marjah en koosje,

Wat ik aan jullie wilde vragen is wij staan nog aan het begin van ecd is het dan mogelijk om je alvast aan te melden voor adoptie. We zitten hier toch heel hard over na te denken om het vast te gaan doen, aangezien je ook niet weet wat de toekomst gaat brengen en je op een adoptiekindje ook jaren moet wachten. Voor welk land hebben jullie gekozen? En weet je ook wat ongeveer de wachttijd is?

Juul dikke knuf van mij.

Liefs
    Bittersweet

9. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    *Breekt even in*

Lieve meiden, jullie zien me naam vast regelmatig onderin staan :) Ik lees stilletjes mee en vind het wel zo netjes even wat te laten weten. Voor het geval jullie zoiets hebben van: sjonge is ze weer aan het meelezen die Tuana.. wel meelezen maar niet posten.

Ben zelf nog even niet bezig met een volgende poging dus heb niet veel te melden. Maar leef wel enorm met jullie allemaal mee.

Ik duim voor jullie en blijf meelezen als dat oke is!

Xx

*Breekt weer uit*

10. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Tuana, meid lees lekker mee...In het begin was ik net zo.

Ben je ook een poffer? En waar ben je onder behandeling?

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.452
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lieve Juulzon, ik heb net al in je eigen topic gereageerd...
    Heb geen woorden voor je welke troost zullen bieden. Ik vind het zó erg dat je weer een negatieve test hebt moeten aanschouwen... Liever, wat had ik dit graag anders voor je gewild. Mijn hartje huilt met de jouwe mee... Wat is dit óntzettend gemeen, oneerlijk... Vloek, scheld en tier alles samen... Hoop dat je dat samen met Juulman zult doen. Hoop dat jullie elkaar heel stevig vasthouden als jullie straks samen weer thuis zullen zijn...

-------
    Tuane, lief Gonal-meisje :)
    Hebben jullie na die ene oneerlijke poging nog een poging gedaan of zijn jullie alweer ruim een jaar in pauze stand?

Vandaag twee gekke besefsels:
    Ik had een recept Utro via DD bemachtigd. En ook eentje via LalalaV.
    Ik dacht, mooi een voorraadje opbouwen. Had het recept van LalalaV al in LalalaV verzilverd. En die van DD snel naar de apotheek doorgemaild. Ineens bedenk ik mij: ik heb recht op 3 pogingen... Ik hoef nu niet te hamsteren... Ben ff flabberquested van de gedachte...
    En nog wat... Ik heb er niet eens aan gedacht om Foliumzuur te gaan slikken... Slik wel mn gewone B-vitamine preparaat waar ook Foliumzuur in zit, maar niet eens extra... Wat ik dus wel wil ivm de Prednison...
    Straks nog maar ff snel halen als ik straks ook mn utro op ga halen.
    Je weet maar nooit wie ik er blij mee kan maken, of wie weet heb ik straks zelf weer een hamster voorraad nodig...

12. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Lieve lieve Juul,

Ik heb je toch vast..samen nog even zonder hoop op de wachtbank..

Kus Koos

13. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    koosje en juulzon: ik hou jullie handje vast en sleep jullie het laatste stukje naar de streep. De tweede welteverstaan!

Koosje:
    @hier de afgelopen dagen: slappe tieten, geen krampjes etc meer, dacht dat het over was...
    Duzzzzz

Bittersweet: inschrijven kan altijd!!!
    de VIA doen ook en voor de gesprekken met de raad moet je klaar zijn met de mmm. Maar ja, je kunt je uiteraard bedenken na de gesprekken en toch nog een poging wagen ;)

Maartje: haha om foliumzuur- en utrogekkigheid
    ben er niet mee bezig he! je bent gewoon op vakantie, hebt een hond, eet stamppot enzo

@hier nu: lichte ongi kramp vanavond. Sinds zaterdag rugpijn... ff gevraagd aan de-zwanger-zijn-orakel-hier-op-het-forum en zij herkende het vroeg in de zwangerschap.
    Het lijkt op door je rug gegaan zijn, en dan niet in onderrug, maar meer in het midden. Heul vreemd.
    Ik reageer wel snel op veranderingen in mijn houding, dus het is eventueel mogelijk, als mijn bm dus iets aan het "bewegen" is. Maar ja, kan ook wishful thinking zijn.

Alleen die ongikramp nu, wordt steeds erger in de afgelopen minuten. Bahhhhh

Merk wel dat ik iets in de war ben op mijn werk... ;)
    ga ff liggen...

tjuuuuuss

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Marjah, ik denk aan je en duim voor morgen!

Alle andere meisjes, ook voor jullie draaien de duimen!

15. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Marjah...wat spannund!!! Ik fik wat af voor je..het moet en SAL lekker blijven zitten...WAUWWWW!!

Bij mij veel rommeligheid in darmen (veul!!), steken in liezen maar wel leeg voelen in buik..kan echt van alles zijn!
    Ik heb gek genoeg rust..ik denk dubbel: aan de ene kant verwelkom ik het kindje dat er mogelijk zit regelmatig en zeg dat het heeeeeel gewenst is..aan de andere kant vertrouw ik ook dat ik toch precies krijg wat ik nodig heb ook als ik niet zwanger ben..dan wacht er mss wel een heel lief adoptief kindje uit Bulgarije :). Wordt dan wel een kleuter van 5 jaar vanwege mijn leeftijd maar ook dat voelt zo passend..dat is heel fijn!

Kus voor Juul!

Heel veel sterkte voor Maartje en goed doordelend embryootje..maar dat zal vast als het vandaag goed ontdooide..toitoi!!

trusten!

Koosje

PS Lieve Sik, je hart komt op je banner nu wel heul dicht bij jij en je meisje :)))..dat hele stuk op je banner heb jij dus 'gelopen'..wauw!

16. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was dit topic een beetje kwijt geraakt en ben dus helemaal niet meer up to date wat jullie lotgevallen betreft.
    Ik moest ineens aan jullie denken, so here i am :)

Marjah ik hoop het zo, ik hoop het zo. Ik blijf je volgen!

Juultje, ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik kom niet verder dan "ik vind het zo verschrikkelijk en verschrikkelijk oneerlijk voor jullie". Heel veel strerkte en een dikke knuffel.

Update van mij: het snel zwanger worden is afgelopen voor mij.
    Vier pogingen op rij maar niet zwanger helaas (overgang :( :$ ?). Ik weet niet of het nog gaat lukken, goed zwanger worden. Voorlopig proberen we het nog. Nog even, want de tijd tikt steeds harder.

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Geen nieuwe dingen te melden, bahalve wegblijvende kramp :)

Knuffel voor Juulzon en koosje
    Denk aan jullie

En Maartje: spannende dag! Succes

18. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Maartje succes met de TP!

Marjah mogen we je nu al feliciteren?!

19. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Geen nieuwe dingen te melden, bahalve wegblijvende kramp :)

Knuffel voor Juulzon en koosje
    Denk aan jullie

En Maartje: spannende dag! Succes

20. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam