Zit hier ff echt te janken terwijl ik zo nuchter was vanmiddag... Nee, niet janken vanwege mn eigen, maar vanwege het stukje over moederdag van Marjah... Zo herkenbaar... Vorig jaar, ik was dus al hartstikke zwanger en al hartstikke de 12 weken voorbij, sterker nog: hartstikke de 20 weken voorbij... Maar ik wilde ook moederdag vieren... Ik wilde ontbijt op bed + een cadeautje, want... Misschien wat dat wel de enige keer dat ik 'moederdag mocht vieren...' *jankje* En zie daar, mijn dochter is er!! Ik mag moederdag vieren!! En ik was vorig jaar toch nog zo bang... Marjah, je klinkt stapje bij stapje meer Z! Ik vermoed dat als ik het nu ook over de w ga hebben, jij niet langer meer gaat tegen spartelen!! Marjahlieverd... Je bent Z(w)!! Stapje voor stapje, jaja! Ik hoor je praten Maar volgens mij ben je aan de w toe!! Had je donor nou al ingelicht? Heb je het ZH gebeld? Lieverd, kots alles lekker onder! Krijg lekkere opborrelende maagzuur!! Krijg jij last van je bekken. Ontdek hoe het is dat JIJ je broek niet meer vast krijgt!! Jaaaaaa!! Dat gun ik je zo.... Én ik gun het zoveel meer meiden zo... Juultje, mijn hartje is nog steeds bij jou... En bij Koosje, en bij Zara, en bij Gabrie, en bij Meleka en bij Ieoor, en bij ... Bij jullie allen, lieverds. Heel dubbel nu. Want ik ben zo blij voor Marjah en hoop dat ze het straks heel hard hier gaat gillen (elke dag een letter meer ) en vind ook dat Marjah, als startster van dit topic, als degene die vreesde lid was van de verkeerde clubjes... Tegelijkertijd vind ik het zuur voor andere lieverds. En toch, toch vind ik dat Marjah hier over haar prille geluk magMOET gillen... Jullie ook?? @mezelf: neutraal! Hoe gek het ook mag klinken uuut dramaartje haar mond!! vanmorgen wel ff behoorlijk gejankt toen we de Duitse grens passeerden. Ik kreeg het ff te zwaar, de gedachte van alles en de stress van of het wel ontdooid was... En de idiote gedachte van dat we dit idiote moeten ondergaan, de gedachte dat ik weer mn onderkantje aan mensen moet showen, de gedachte dat we voor jandoelel zo vroeg waren opgestaan want wie heeft nu 100% ondooisucces? We waren al om half 7 van huis vertrokken en we mochten pas om half 9 bellen... De opluchting van de cryo is enorm! Volgens mij is het een dag 3 emmy, klopt dat dames? Ik heb op een vrijdag de punctie gehad. Op zondag is het uit de vriezer gehaald... Zaterdag was mn ei, dus dan is het toch dag 3???? Dochter was een blasto op dag 5, maar verder was mn score: 4e poging, 1e volledige: VERS: 2 viercelligen (dag 3) CRYO: 1 tweecellige en 1 welke bezig is met van tweecellig driecellig te worden (dag 2) 6e poging, 2e volledige: VERS: tweecellig, driecellig en vijfcellig (dag 2 of 3??) 7e poging, 3e volledige: VERS: blasto (dag 5) Mn vandaag geTP'te cryo is van 4e poging, 1e volledige. En is nu op dag 3 tiencellig en van excellente kwaliteit!! Heb helaas nog geen foto gekregen, moest nog afgedrukt worden (stond op computer zeiden ze) en die krijg ik nog thuisgestuurd. Ze zeiden dat 'ie echt heel goed was, dus dat moet ik maar vertrouwen. Zoals vanmorgen al geschreven dus op eigen verzoek nog ff blijven liggen. Toen ik opstond vond ik het lichtjes eng. En in de auto ook nog. Alleen toen ik ff voor een paar uurtjes ging werken (helaas werkoverleg en ik doe het 'stiekem' ) vergat ik het bijna ff. En lopen vond ik niet meer echt eng. Nu lig ik op de bank. Ben doodmoe. Ik denk dat alle spanning nu loskomt, want lichamelijk heb ik vandaag niet zo veel gedaan. Ja, ben wel vroeg opgestaan en heb de hele dag in de auto gezeten, maar heb niet gereden en op werk heb ik alleen op mn kont gezeten Ik kan oprecht zeggen dat ik nu redelijk chill ben. Uber S. zei dat ik vandaag over twee weken mocht testen. Waarop ik zei dat ik zaterdag mn ovulatie had dus dan zou ik dan toch mogen testen?? Hij zei van niet, zou veel te vroeg zijn, daar zou ik niets aan hebben. (jajaaa.... ) Pas toen ik in de auto zat dacht ik: verhip, ik gebruik maar heel weinig utro, dus als ik niet ongi word... Dan zou het gelukt zijn! Ik denk dat ik wellicht helemaal niet hoef te testen. Nu dus nog redelijk chill. Denk niet dat ik van te voren ga testen zoals ik er nu over denk. Maar ja, niets kan zo veranderlijk zijn als een dame in een IVFtraject. Positieve berichtjes over zwangere of bevallen chickies met cryo's met minder cellen op deze dag stemmen mij positief, alles is mogelijk... neutrale groetjessss
Er zijn 17 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (13 leden en 4 gasten) ‎maartje84*, ‎Kaaat, ‎kemmetje, ‎Marija+, ‎merah, ‎miepje, ‎Quinty+, ‎Steffie86 Hebben we ooit zoveel meelezers/meelevers gehad?
Weg anonimiteit Zo raar toch, dat gevoel, dat je zo meeleeft, blij bent, bang bent, terughoudend, maar het toch ook van de daken wilt schreeuwen. Zo raar, iemand die je niet 'echt' kent, 1 keer hebt gezien, maar je gewoon dierbaar is. Het is je zo gegund Marjah!
Ff snel op de iPad. Ik heb een mail met wat prijzen daarop van gent gekregen. E.e.a. is nu ppgestuurd naar verzekering voor toestemming. Heel gek eigenlijk want voor Düsseldorf hoefde dit niet..... Marjah: Zwa sikki: jij bent lief. Bedankt voor je lieve sms'jes. Ik ga nu snel aan de slag, maar Marjah: ik hou je in de gaten
Lieve Marjah, Meid het is je van harte gegund.... en ik heb het eerder gezegd. Allereerst gun ik het mij zelf (ben ik ook heel eerlijk in) maar daar naast gun ik het alle meiden hier die ook al zo lang bezig zijn en bij wie het niet vanzelf aan komt waaien! Probeer aub van alle dagen te genieten! En mooie testen hoor!
Ja Marjah, hele mooie testen inderdaad. Ik heb getest 12 dagen na TP met een K2V5 en die zag er net zo uit als jouw test van gisteren. Daar was ook een licht streepje op te zien. Dit is dus een goed teken. Ik voeg vandaag weer een letter toe. ZWA, Marjah is ZWA!!!!!!! Ook ik denk aan je, Juultje, het leven is niet eerlijk!
*Breekt even in voor Marjah* WAUW Marjah, wat lees ik nu voor mooi nieuws . Meteen ff naar je testjes gekeken in je album maar dat ziet er echt goed uit! Jeetje, wat ben ik blij voor je, echt geweldig! Dikke knuffel....
Marjah: wauw, wat ontzettend geweldig, wonderlijk, overweldigend mooi!! Geniet en iederene heeft zijn tijfelmomenten maar die zijn volkomen normaal. Jij bent swangggggggggggggggg!!
Sikki, je bent lief, dank je!! enne...duim nog maar lekker even door..je WEET maar nooit.. Ieoor, dikke knuffel en zoveel bedankt voor je duimen!! Van 1 \king Louie nog kaartje, in de sale: 'spag dress happiness'..staat heel sexy..andere is beetje van een soort chniese look, rood met witte, blauwige bloemetjes..zitten echt zo lekker en staan leueueuek!! Lieve Juul, ik denk aan je.. MARJAH, je hebt de eerste stapjes gewoon gezet..JIJ, ja JIJ!!! Straks ben jij de enige survivor van de April-testers..dat voorzie ik wel..niks verkeerde clubje, jij voert de mooiste club ter wereld nu aan: ZW in April 2012 na lang in MMM, zonder hoop en met lekkere vent en leuke trouwjurk-club Vanochtend mis RvK thuis gehad..levensverhaal doorgenomen, dan nog gesprek eind mei met goede vriendin erbij (omdat nu geen partner) en dan eind juni beginseltiestemming, in juli naar Kind en Toekomst en hopelijk dan al heeeeeel snel lief kleutertje ophalen uit Bulgarije..klinkt niet gek he?? Intussen nog geen veranderingen im Bauch anders dan gelig wordende afscheiding (sorry..) en bij mij vaak voorteken ongi...we'll see! Kus voor Maartje met haar juweeltje in buik!! Koosje
JAAA..dat is em..hij heeft zo'n mooie pasvorm..in t echt is ie iets donkerder rood wel maar ben er erg blij mee Koos