Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Hij is mooi!!!!!

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Hi girls, im back!
    We zijn naar de kliniek geweest. De arts sprak geen Engels, dus we moesten in mn beste Spaans converseren, en die is muy moeizaam. Ik versta het wel, maar spreken is lastiger. Gelukkig verstond ze me en er zat een assistente bij die Engels sprak als dat nodig was. En ik vertaalde het Spaans weer voor mijn man. Ze waren allemaal erg vriendelijk.Ze gaan extra hun best doen om een donor te vinden die of zelf kindjes heeft of al met succes gedoneerd heeft. Omdat we van zo ver komen en ze willen natuurlijk flink incashen met dat refundprogramma denk ik.;)
    Mijn baarmoeder zag er muy perfecto uit , had de mazzel dat ik op het punt van ovuleren stond en daardoor kon ze ook mooi het baarmoederslijmvlies bekijken.. Ik zou een hele hoge kans van slagen moeten hebben als je die enthousiaste arts moet geloven. Ben zelf iets sceptischer na 6 jaar tobben. Maar heb natuurlijk wel veel meer hoop met een jonge eicel.
    Ws komen we wel in aanmerking voor het refundprogramma, nog eventjes Ruben's bloeduitslag en zaaduitslag afwachten.
    Er moets nl nog 1 bloedonderOek verricht worden, maar daar wilden ze hier in Nl niet aan meewerken. Heeft te maken met genen etc, of er geen afwijkingen in dat zaad zitten.
    Nu houden ze ons op de hoogte en zodra er een donor is moet ik aan de pil.
    De tp zal ergens eind juli zijn, eerder kan ik niet ivm mn werk.

Vanmorgen ook nog stress. We moesten naar de luchthaven en hadden een auto gehuurd.
    Is die auto weg!! Fuck zeg, ik dacht eerst nog dat ze hem gejat hadden. Hadden ze hem weggesleept!
    Terug naar het hotel, contact opgenomen met de politie, want waar was die auto??
    Taxi genomen en auto opgehaald. We hadden ongelovelijke mazzel dat het zo stil was (6u) anders hadden we het nooit gehaald. Op de luchthaven aangekomen konden we meteen boarden, en het vliegtuig in,voordeel van geen koffers bij je hebben.
    Zeer opgelucht, maar wel 150,- armer hierdoor weer terug in Nl....stel je voor dat we de volgende vlucht hadden moeten nemen, waren we veel meer kwijt geweest..

Laatste ego: ik heb een zieke kat van 17 en ws moet ik haar laten inslapen. Vanavond heb ik de afspraak bij de dierenarts staan en ik kan alleen maar huilen. Ik heb haar sinds ze 6 weken oud was en het doet verrekte pijn. Ze drinkt nog wel, maar eten moet sinds zaterdag met een pipet, anders eet ze zo goed als niks meer. En haar buik is dik en geel,Terwijl ze verder vel over been is.(buikje is kaal door een echo van 6 weken terug) dus vrees dat haar lever niet meer werkt..ze ligt alleen nog maar en kijkt zo triest uit haar ogen.
    Ze slikt sinds een week of 6 prednison, vanwege een tumor in haar milt..
    Ik ben er letterlijk misselijk van, vrees dat ze vanavond wordt ingeslapen.
    :( :(

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Marjah, nog een posi test gehad ??? Ben zo blij voor je!!
    Koosje: hou vol, ik duim voor je!
    Maartje, jij ook een cryo im bauch???? Zal voor je duimen!
    Juulzon, weet niet of je dit nog leest. Vind het echt enorm kut voor je, had zo gehoopt op ander nieuws. Heeeeeele dikke knuf!

4. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Zara wat een mooi Spanje nieuws. Klinkt goed. Ik word er helemaal enthousiast van.
    Moet wel echt heel bijzonder geweest zijn; dit tripje naar Spanje.

Je kat; wat erg!
    Het doet zo'n zeer als je een gelief huisdier kwijt raakt. Zo'n beestje wordt een groot onderdeel van leven.
    Sterkte vanavond bij de dierenarts.

5. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hey lieve Zaar,

WAUAUAUWW...dat voelt goed zeg..ik ben er echt van overtuigd dat ze met een refundprogramma extra hun best doen, niet dat dat alles zegt (want de natuur en zo..:cool:) maar toch ik heb vanuit een andere Spaanse kliniek zoveel goed nieuws gehoord juist als meiden in het Refundprogramma zaten (uit m;n hoofd was dat bij Im in Barcelona..) dat ik dat ook altijd zou doen..goede, zelfs supergoede kansen..komt echt goed, ik voel t!! je bent jong genoeg en t moet en sal gewoon een keer raak zijn!!

Ooooh maar wat veel pijn over je poezebeest...zo moeilijk zo'n proces te zien..uithuilen en uitrusten nu he??!!

Koosje

6. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Lieve Marjah,

Wauw zwanger wat een super nieuws zeg maar ook heel heel spannend nu. We blijven doorduimen dat beebje nu lekker warm 9 maanden mag blijven zitten

Zara
    Wat een goed nieuws vanuit spanje gaat nu ook opschieten voor jullie spannend spannend. Heel veel succes in jullie weg naar een beebje en ik blijf je ook volgen hoor ben erg benieuwd of het bij jullie zal gaan lukken met ecd.

Ego: vandaag afspraken gehad om te gaan starten met ecd. 7 mei naar de info avond ivf en dan 29 mei intake arts en dan gaat het beginnen. Nog even 4 weekjes wachten, maar ach wat is wachten als er al bijna een half jaar voorbij is eer het allemaal geregeld is. Geduld is een schone zaak als je in de mmm zit dat weet ik nu zo onderhand wel, maar het is o zo irritant.

Koosje
    duim duim voor jou dat emmy is blijven plakken.

7. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Turbo update: alles is goed, straks meer!

8. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    *Ik breek ook ff in*

Lieve Marjah, weet lees en zie ik nu! Van harte meid, het is je van harte gegund:).

Liefs mien

*en weer uit*

9. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    owwwwwwww..... emo door alle lieve inbrekerds!
    pffffffffff

ff ego, want morgen heb ik vrij en heb ik aaaaaaalle tijd om te socio-rea-en

Vandaag was een drukke dag, want ik had een afspraak met de "joe-no-hoes"*

* bekenden van een van de topicschrijfsters

enniewee, ik was vanochtend te laat door de kat die dwars lag en niet naar buiten wilde, testen proberen te fotograferen, telefoon vergeten, ipod vergeten, tomtom vergeten, weer heen en weer en weer terug naar de auto. Ondertussen dacht ik dat ik in de auto wel ff een sms-je kon sturen naar dezen en genen om jullie via die weg te updaten. Maar ja... de dementie slaat al toe... telefoon leeg. Op de vergaderlocatie was tot overmaat van ramp geen vrij-toegankelijke wifi, dus ook dat hield op :(.

@me myself and eye: De test was vanochtend niet veel donkerder en misschien zowaar lichter dan gisteren...
    Maar goed, ik heb nog genoeg testen in huis, dus morgen weer een poging ;).
    Dus geen stress hoor!

Ik heb ze weer in mijn albumpje geplakt.

@klachtjes: lichte oprispingen, minder dan gisteren, maar ontzettend opgezette darmpjes. Leek wel het z-woord ;)
    De vrouwelijke kant van de joe-no-hoes stond op een gegeven moment echt iets TE lang naar mijn pens gekeken... hmmmm
    Kon haar geen ongelijk geven, buik zat zelfs dwars tijdens vergadering.

@z/zw/zwa: ik ben voor mijn gevoel nog steeds z, in tegenstelling tot wat jullie al denken dat ik ben.

misschien tot zo en anders tot morgen!
    Manlief eist de laptop op :(

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    had ff foutje gemaakt in de foto's... de ingedroogde en niet ingedroogde omgedraaid.

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Marjah, je testen zien er nog steeds goed uit hoor!
    Hoeveel na tp en ei zit je nu?

Zara, wat een heerlijk positief verhaal over Spanje!
    O lieverd, ik hoop zo dat ze de perfecte donormatch vinden.
    En dat het straks in 1 keer raak is!
    Heb er in ieder geval obv je verhaal een goed gevoel bij.

En waarom hadden ze nu julle auto weggesleept???

Ieoor, gewoon nog even een dikke knuffel voor jou!

Koosje, ik duim door voor je!

12. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Truste meisjes.

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Zara, wat een bijzonder verhaal over het gebeuren in Spanje. Klinkt hoopvol!! TP eind juli betekend... Over zo'n 3 maanden. Drie maanden is lang, maar ook weer niet!! Wow... Ik hoop zo dat we mogen meemaken dat jij met goed nieuws gaat komen.
    Heb je er 'een beetje zin in?'
    Is het zoals je had verwacht dat de kliniek en de mensen zouden zijn? Heb je een goed gevoel? Of een iets minder gevoel na dat je er geweest bent?
    Maar eerst dus slecht nieuws over je kat. Wat klinkt dat verdrietig, zeker ook omdat je je kat zo lang hebt gehad. Heel veel sterkte :( *knuffel*

@King Louie... Dames!! Wat doen jullie mij aan?? Die kleren... Die zijn te gaaf!!! Zucht... Dit had ik niet moeten weten... Ben bang dat ik binnenkort te veel geld ga uitgeven aan dat merk haha. Wat een gave jurkjes en vestjes verkoopt dat merk!! Weten jullie eigenlijk hoe deze kleren vallen? Ik ben nl de grote (vriendelijk) reus... Zou jammer zijn als ik wat bestel en die mouwen komen tot halverwege mn armen....
    Of jurkjes die niet over mn kont vallen.
    Of dat ik een rollade lijk in zelfs nog het grootste maatje... ;)

Ik hoor het graag!! :D
    https://kinglouie.nl/p-1242-cross-dress-party-polka.aspx

WAUW!!!

@Marjahhhh: ik rea ff niet op jou, heb je net al 50 minuten gesproken :p ;)

Bittersweet! Nog 4 weken dus? Vier weken is kutterdekutkutkut als je wilt beginnen, maar de dagen mag je aftellen. Spannend!!
    Ik hoop dat het je heel veel geluk zal brengen!!

Koosje, voor jouw wordt het nu ook eerdaags testdag...
    En ik las over de onderzoeken en over een Bulgaars kleutertje. Ik hoop dat het je veel geluk zal brengen. Vind je het niet 'eng' dat het kindje al wat ouder zal zijn? En sta je open voor fas? Ben wel benieuwd.
    Zo ja, heb je ervaring met fas kinderen?

Ieoor, fijn dat het opgestuurd naar de verzekering is. Hoop op snel een positieve reactie van hun kant.
    Verdorie! Dat je er ook nog administratieve rompslomp van moet hebben. MOK

Iemand vergeten?? Nee hoor. Gabrie is in mn hoofdje, Juulzon is in mn hoofdje (lieverd, ik hoop dat manlief je heel stevig vasthoudt en dat je over een poosje je vechtlust weer terugkrijgt en jullie een heel goed strijdplan zullen maken en de strijd zullen winnen!!)

En ook andere lieve meisjes zijn in mn gedachten.

Hier?

Hmm
    Rommelig gevoel in buik. Betekend geen hol want cryo was gisteren 10cellig. Voel me redelijk chill. Niet dat enge gevoel van toen voor dochter. Ik hoop heel erg dat het raak zal zijn, maar heb ook een gevoel van... Dat kan toch niet. Kan het niet heel goed uitleggen, maar heb een beetje een gevoel van het zal toch niet zo zijn want ik 'verdien het nu niet zo'. Heb het gevoel dat ik niet genoeg heb hoeven lijden voor deze cryo en voor meisje toen wel dus.... Ach ja, ik weet dat het niets zegt. Maar ik weet wel dat ik toen niet naar de wc durfde uit angst...
    Nu al 3 keer gekakt sinds tp en vind het niet eng.

Raar he.
    Al durf ik geen sprintje te trekken, maar heb wel mn gewone werkzaamheden vandaag uitgevoerd. En daar komt wel wat beweging en 'gevaar bij kijken' maar dat trek ik emotioneel nog goed.

Tot zo ver mn update ;)

14. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    #714 Koosje, 25 apr 2012
    Laatst bewerkt: 25 apr 2012
    Lieve meisjes,
    Wat zijn jullie, Marjah en Maartje, chillll!!! -chapeau-

Maartje, ik vertrouw er meer en meer op dat ik precies het kindje krijg wat ik aan kan en bij mij past...maar stel wel vantevoren duidelijke grenzen: geen FAS, geen geestelijke handicap, geen ernstige psychiatrische stoornis, wel fysieke handicap die liefst operabel is en fysieke ontwikkelingsachterstand vind ik ook niet zo'n probleem. Ik heb wellicht wel wat voordeel omdat de wachttijd voor Bulgarije 30 maanden is nu maar wachttijd voor een kindje tussen de 4-6 jaar is korter, hoeveel weet ik nog niet..het voelt voor mij heel goed en rustig.

Trusten!!

Koosje

PS Zaar en Ieoor, vriendin van mij koopt steeds als ze zich niet lekker voelt of bergen werk heeft verzet (vindt ze dan zelf ;)) steeds een King Louie jurkje..ze heeft bijna de hele collectie hahaha..gelukkig leent ze ze makkelijk uit :)
    Trouwens de pasvorm van de jurkjes vind ik echt super..ik bedoel een M is gewoon een normale maat 38-40 etc..

15. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36

Hihi Maartje. Leuk dat je zo enthousiast geworden bent van ons promotieverhaal voor King louie.

Je hebt me gezien, ik heb 2 jurkjes, alle 2 maat M. Kun je een klein beetje inschatten misschien hoe de maatvoering is.

Al moet ik wel zeggen; je hebt wat wijdere jurkjes; strak tot onder je borsten en dan rond je heupen worden ze wat wijder.
    Maar je hebt ook aansluitende jurkjes (staat er dan bij), die zijn wel echt aansluitend. volgens mij s 95% van de jurkjes stretch, dus dat is zeer fijn.
    Ik heb een 'wijder' en 1 'strakker' jurkje.
    Dat strakkere model, daar heb ik lang over getwijfeld toen. Vond ik eigenlijk een ietsje te strak, maar 1 maatje groter zag er weer echt niet uit (te groot).

TIP (indien je via een webwinkel besteld_: bestel van het jurkje wat je wilt gaan kopen gewoon 2 of 3 maten. Doe ik ook altijd.
    Dan kun je thuis in alle rust de jurkjes naar hartelust aan en uit doen om te kijken welke het beste zit.
    Vorig jaar heb ik zo'n 8 items thuis laten komen, en alleen 1 shirtje gehouden (ik heb ook nog een King Louie shirtje; ook leuk!!!).

ENNE wij willen foto's zien!!!

16. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Dat rode jurkje wat jij als link erbij hebt gedaan....... LEUK1111

17. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Ik heb nog eventjes op de link van 'jouw' jurkje geklikt. Volgens mij is dit het 'wijdere' model. Dus niet het rollade type (denk ik....).

18. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Marjah; laat je testje zien, laat je testje zien!!

Z W A n

Koosje nog geen testdrang?

Zara hoe is het gegaan gisteren met je poes? Ik heb aan je gedacht.

Maartje; met d'r emmy in d'r bauch, hoe goed is dat!!!!
    Ik begrijp het denk ik wel, dat je de 1e poging, na wereldwonder er wat rustiger instaat.

Sik; nog maar even!!! wow.... Wie had dat toch een jaar geleden gedacht.... Zo bijzonder...

Ik ga druk doen.

x

19. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Marjah, je bent gewoon heerlijk swang! En ik denk dat iedereen ...het je gunt "de topicstartster"!

Maartje spannend emmie weer aan boord. En wie weet....wie weet gelijk deze keer raak! En is vaker bewezen. Je lichaam weet in ieder geval nu hoe het moet.

Zara ik had niet eens door dat je al was gevlogen naar Spanje en ondertussen ook weer retour was. Fijn dat het gesprek oke was.

Sikki mijn voorbeeld van doorgaan en wie weet .....zwanger worden. Nog even en dan ben je mamsie!

Ieoor kijk je er naar uit om weer te mogen beginnen??

20. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ieoor, ben je wakker of zo?
    hahahaha

4 berichtjes in zo'n korte tijd :D

Ik heb na de eerste KL-signalering hier in het topic ook gelijk gekeken en me super verlekkerd aan alle leuke dingen. Maar ik zat gelijk een beetje in dubio... 1: best prijzig, 2: kan ik ze straks wel aan?
    hmmmm

maar! als we ooit gaan daten, dan met z'n allen in KL-jurken ;).

@hierzo:
    sensitest:
    vanochtend pre-indroog: beetje teleurgesteld om niet donkerder, beetje blij om niet lichter
    vanochtend post-indroog: beetje minder teleurgesteld, want beetje donkerder, beetje blij om niet lichter.

CB-digi-indicator-ke'tjing-keer-je-portemonee-maar-om:
    2-3 weken :)
    of eigenlijk :D

Blij: nee!
    onzeker: ja
    bang: ja
    emo: ja
    misselijk: ja nu ineens :D
    besef ik het: nee

bovenstaande geldt ook voor mannetje
    We hebben even ontzettend geknuffeld en gehuild vanochtend.

zo bang...

we kennen de voorbeelden allemaal van dit topic, zowel de positieve als de negatieve.

maartje, sikki, nataly, quinty etc
    ik, gabrie, juulzon, juulzon, sikki etc

@het z-woord: misschien nu zw?

@foto's: sorry! ff wachten, want mijn camera was leeg :(

nee eerst ff ont-emo-en en wat eten, misschien dat dat helpt?

Deel Deze Pagina