Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Onze poes is gisteravond ingeslapen.
    Haar lever was zo groot geworden dat hij onder haar borstkas uitkwam.
    Ze was bezig zichzelf te vergiftigen.
    Heb keihard staan huilen, ze heeft een overdosis slaapmiddel gekregen en was bijna meteen weg, zo verzwakt was ze. en voel me nu een beetje verdoofd. Ik kan alleen maar huilen, 17 jaar lief en leed is weg. Ik had 4 katten , maar zij was mijn oogappeltje. Ik mis haar zo. We hebben de juiste beslissing genomen, maar wat doet dit pijn zeg.:(

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ow wat naar zeg...
    wat moet dat vreselijk zijn om de beslissing te nemen en ook te zien :(. Het is misschien het beste, maar het doet toch zo'n pijn.
    Heel veel sterkte

*emo*

3. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    * inbraak *
    Marjah.....ik feliciteer je niet maar toch...een cb digi liegt niet... :D

Zara wat. Verdrietig :( :( sterkte meis..

Rest van vechtende/wachtende meisjes hier. Sterkte/succes

* uitbraak*

4. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36

Hey Marjah,

ja ik was al vroeg wakker: DRUK!!

HAHA :D:D:D Ik moest enorm lachen toen ik je dubio over King Louie jurkjes las; of je ze straks nog wel aan kan....

Flashback vorig jaar: ik moest en zou een tweede KL jurkje.
    In Amsterdam (DE KL winkel) wel 20 jurkjes aangehad, maar HET jurkje niet gevonden (ik kan ook niet zo goed kiezen).

Thuis bedacht dat in de grote stad vlakbij ook KL verkocht werd, in 3 winkels. Dus een paar dagen laten: shoppen:
    de 1e winkel was ik al eerder geweest.
    Dus zou ik starten bij de 2e winkel; was een TROLLEN WINKEL!! ECHT!
    zwanger & nog iets ben ik vergeten heet de winkel. Manlief verklaarde me voor gek: 'ga jij echt die trollenwinkel in voor zo'n stom jurkje!?' Weet je het zeker? Ja ik wist het zeker.
    Dus trollenwinkel in, jurkjes bij elkaar gepakt, een klein kuthokje in, jurkje aan en ineens "bla, bla, dikke buiken klets aan de andere kant van het gordijn". Trol was ook KL aan het passen en was HEUL enthousiast Gauw jurkje uit en naar buiten op naar winkel nummer 3:
    (klein exclusief boetiekje met max 100 artikelen). KL jurkjes bij elkaar geraapt, hokje in, kom ik het hokje uit. WEER EEN TROL MET ECHT AL EEN DIKKE PENS!! :$ in een KL jurkje. Die stond dus in een GEWONE winkel met d'r trollenbuik een KL jurkje te passen.

MORAAL van het verhaal. KL jurkjes zijn ECHTE trollenjurkjes. Ze rekken zo goed mee, dunne pens, dikke pens, en vervolgens weer terug naar dunne pens. :D:D:D

KOPEN DUS

5. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland

woahahahahahahahaha :D
    okee! overtuigd :D

6. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    HAHA

(blij dat ik erom kan lachen)

7. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    hmmmpfff ja...
    mag wel ff meer om jullie gaan denken.

Maar ehhhh je begon zelf...

Maar als jij tig jurkjes hebt aan gehad, hoe kan ik dan van internet kopen... ik met mijn GVR-lijf, net als Maartje.

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Zara, wat vreselijk om je poes te moeten laten inslapen.
    Ook al weet je dat het het beste was wat je voor haar kon doen.
    Een hele dikke knuffel!!!

Marjah, CB liegt niet nee!
    2-3 is echt goed om nu te hebben.
    O lieverd, laat dit 'm toch zijn!!!
    En mooi te horen dat jij en je mannetje elkaar wel even flink geknuffeld hebben!

Lieve lieve Ieoor, ik herinner me het KL verhaal nog van vorig jaar.
    Jij net zo'n troostshopper als ik.
    Alleen jij nu nog steeds, terwijl ik me te buiten mag gaan aan babyshoppen.
    Terwijl we dat samen zouden doen :(

En idd, een jaar geleden had ik mijn eerste mislukte poging in Gent en nu zit ik hier met een enorme dikke buik.
    Zie dat jij 2 mei die kant op gaat.
    Ik hoop zo dat je mijn stokje mag overnemen!

En het is waar, KL zijn op en top jurkjes voor beide partijen.
    Ik heb er ook een paar in m'n kast.
    Notabene gekregen van m'n schoonzus die ze had gekocht in haar 'dikkere periode' en ze aan mij had gegeven voor mijn zwangerschapsperiode.

Lieve Ieoor, ik hoop zo dat jij jouw jurkjes ook zo mag uitrekken!

9. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
  10. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36

OOHHH NEE, zo bedoelde ik het niet!!
    No hard feeeellinnngss, was sarcasme van mij.

11. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Wat ben je toch lief.
    Ik dacht al wel dat jij het je nog kon herinneren....

Ik hoop het SO, dat jij het toverstokje aan mij overgeeft. Zo tegen de tijd dat ik aan de echte poging begin, ben nu aan de pil, dan ga jij bevallen, en als een wonder schiet er dan een baby uit jouw buik en een miniversie in mijn buik. :D:D DEAL!!! daar word een MMM meisje nou vrolijk van!!!

12. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Oh arme Zara, wat een groot verdriet.
    Voor de poes is het fijn dat ze nu geen pijn meer heeft en rustig in heeft kunnen slapen, maar dat maakt het gevoel en de pijn er niet minder om.

Dikke knuffel en sterkte met je verdriet.

13. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.293
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Marjah, ik had 14 dagen na TP bij de CB digitaal staan 1-2 weken zwanger dus als jij 2-3 hebt staan is dat heel erg goed.

14. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    nataly: ik weet het!
    brrrrrrr

juulzon: mijn hartje huilt voor jou...
    sterkte

Koosje: wat klink je sterk in het adoptie traject! Ik weet zeker dat je het geweldig gaat doen als mama!
    maar goed, je bent nog in d race voor een koning(s/inne)kindje!
    duim duim duim

Bittersweet: jeeempieeeeee: het komt dichterbij :)
    Spannend hoor :)
    Hoe is de donor eronder?

Mien, alexandra: thanx :)

Zara: ow wat spannend zeg! en spanje komt zo dichtbij.
    en wat een verhaal!?!
    Ik hoop dat er snel een donor gevonden wordt, zodat je na 6 jaar tobben dit traject (hopelijk) eindelijk kan afsluiten.

Kussie to All

15. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Marjah,

Geloof dat ik zenuwachtiger ben dan mijn donor (logisch denk ik). Zij is echt heel nuchter eronder en ziet het allemaal wel. Echt super van haar dat ze het gelukkig allemaal positief inziet. Ze zegt ook dat er bij haar natuurlijk geen psychische factor meespeelt, maar dat ze wel hartstikke hoopt dat het mag lukken. Ik vindt het in ieder geval nu hartstikke spannend worden en hoop dat het prikken bij haar allemaal erg mee gaat vallen en de punctie ook.
    Jij proberen te genieten, maar kan mij voorstellen dat de komende weken echt super spannend zijn. Waneer krijg je je eerste echo?

Liefs
    Bittersweet

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    hihi, jij zenuwachtiger dan je donor!
    tja jij beseft precies wat er van af hangt, je donor niet. herkenbaar!

Onze donor dacht "ach dat doen we even". Ze had zich niet beseft dat het wel eens NIET kon lukken. Wat dat gebeurt alleen bij een ander en niet bij haar.

Daarom was onze donor ook zo relaxed de eerste keer. De tweede keer al een stuk minder.

@echo: over 15 dagen op vrijdag de 11e. Ik zou dan 6 weken en 2 dagen moeten zijn.

Hopen op de eerste echo :) en dat het een leuk mag zijn.
    De vorige eerste afgesproken echo werd de derde echo. Wat een mooie dag had moeten worden, werd een zwarte dag. De MK was een feit.

Als ik daar aan terug denk. Brrr!

17. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Bittersweet en Marjah, verhaal over donor zo herkenbaar..!! Mijn donor was er echt van overtuigd dat ik meteen zwanger zou worden, net als zij was van haar twee dochters..ze was dan ook oprecht verbaasd en vond bijna dat ik nog een week moest afwachten voor ik het echt helemaal zou opgaven :) ..bloed gaf uiteindelijk de doorslag :D

Meisjes, wat gebeurt er veel!!! Maar dat is eigenlijk elke keer zo!
    Wat ga jij goed Marjah...wauw...wil oooook!!!
    Kan mij jouw angst, onzekerheid, niet beseffen heel goed voorstellen, houd elkaar maar goed vast!!!

Gabri, wanneer ga jij nu wat doen?? Ik vind het zo fijn voor jullie dat jullie meteen weer door kunnen..

Hier nog geen testdrang...ik hoop nu alleen dat ik niet vandaag of morgen al ongi word, ben vooral benieuwd..en ja, onderhuids wel onrustiger dan anders, tuurlijk :) Trek het allemaal nu gewoon nog prima en wacht af...

Koosje

18. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Marjah spannend die echo. Bij 6wk2d had ik een mooi kloppend hartje dus eea zou eventueel te zien moeten zijn.

Koosje ik ga in juni hopelijk weer een poging wagen. Voor de rest blijft het heerlijk afwachten.
    Voor jou hoop op net zo een mooie test als bij Marjah!

Zara: sterkte met het verlies van je kat...

19. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    SEG hebben jullie door dat we nu al op 739 berichten zitten in een kleine 3 maanden tijd?
    zo moeten we volgend jaar alweer een nieuw topic openen ;),

de vorige duurde 2,5 jaar....

Ik duim voor MEER ROZE! want dat is goed voor de kijkcijfers en schrijfcijfers! SO

20. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.293
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Lieve Zara, gecondoleerd met het overlijden van de kat, kan me heel goed voorstellen dat je veel verdriet hebt!!!!!!

Wat een mooie jurkjes zijn dat zeg, ik wou dat ik die link niet had geopend want nu heb ik 2 jurkjes in de sale gekocht :D:D. 1tje met zo'n chinese hals en een effen rode. Kan er wel 10 bestellen zo mooi zijn ze.

Weet alleen niet welke maat mij past, heb M besteld (ben 1,65 en weeg 56 kilo) dus denk dat het wel goed is, anders maar omruilen voor S. Kan niet wachten tot ze er zijn.

Deel Deze Pagina