Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dan pas jij hem over een paar maandjes ook niet meer met je DAN DIKKE VETTE PENS!!

:D

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dat je maar flink mag uitdijen!!

:D:D:D:D

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Owja, je zei iets over stipjes (eerder vanmiddag)??
    Niet schrikken, stuur een meisje foto naar groeps whatsapp...

I LIkE DOTJES!! En mn eigen dotje..
    Ze heeft ook een shirt met stipjes waar op staat: 'ik ben een dotje...'

:)

4. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.295
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Marjah, ik snap hem ;):D, dan komt ie jouw kant op! Hij is inderdaad nu in alle maten uitverkocht, dus als hij niet past kan ik hem toch niet kleiner bestellen.

5. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Lieve meisjes,

Vanmiddag op de WC toch nu eerst bruin en daarna rood bij afvegen gespot, zo wel bekend van ongi worden bij mij...zeurderig gevoel, bekende lage rugpijn en buikpijn, niks geen zwangerschapsgevoel what so ever..it's game over :(:(:(
    Doet veel pijn, t leek allemaal zo super ideaal, zit zo goed in mijn vel, rustig, perfect embryootje, goede cyclus...ik begrijp het echt niet..anders dan dat ik een andere kant op moet..richting adoptie voel ik. Gekke is dat de pijn, het verdriet dat ik voel naast diepweg ook de blijdschap over een Bulgaars kleutertje kan bestaan.

Heel mooi en superhuil moment: net nu vandaag stuurt mijn beste vriendin overd e post een ketting op met daaraan een handje metd e titel 'bescherming van de vrouw' en het platte handje ad ketting hangt precies op mijn buik. Wat had ik graag gehad dat het niet alleen mij maar ook mijn prinsje of prinsesje zou beschermen :(:(

Nu galmen in het bos en aan het strand, ga fotootje van embryootje vlak voor tp verbranden bij een heel dikke oude boom zodat het weer in de levenscirkel terug kan..als het ware :)

Kus Koosje

6. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ow meissie,
    wat treurig dat je rood gespot hebt :(.
    Wat is het weer een klap, he. Ook al denk ja al aan straks, aan je burlgaarse hummel.

Bah! Het had zo leuk kunnen zijn om te kunnen kwartetten. En als geen kwartet, dan maar een triootje. Jeempie...

Ben er stil van :(.

KL*** ZOOI!

@dinnetje: wat mooi en lief van haar :)

7. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    @koosje; weet niet wat te zeggen maar wilde je wel laten weten dat ik aan jullie denk, hele dikke knuffel!

8. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Oh nee, Koosje toch.

Ik had het zo anders gehoopt..... BAM, weer ineens die klap.
    Ik leef met je mee.

Schreeuw het maar lekker van je af ( als ik jou verhalen daarover lees helpt jou dat enorm).

Wat mooi dat je de emmy foto wilt gaan verbranden. Wel symbolisch.
    Ik wens je veel kracht om dit te verwerken.

Dikke knuffel.

X

9. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Heb Marjah al gemaild ;)
    Maar tussen alle vrolijke en blije jurkjespraat hier, wil ik Koosje een stevige knuffel komen geven. Ga maar even galmen in het bos. Jouw symboliek van de foto vind ik heel mooi.
    Wil je me eens een PB-tje sturen met het kleutertje-traject waar je nu in zit? Hoe ziet dat eruit? Heb daar nl nog nooit van gehoord. Fijn dat dat je een beetje uit het dal helpt.
    Denk aan je.

Iejoor, jij klinkt weer wat hoopvoller en een beetje blijer dan eerder.
    Gabrie, zwaai en denk aan je.
    Zara, arme poes... knuff. Je Spanje verhaal klinkt wel positief!

En M&M's: jullie gaan gewoon samen met dikke buiken in King L jurkjes lopen. Mark my words... !!!

Liefs, voor allemaal!

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lief Juultje, ik was van plan om jou vanavond weer ff digitaal op te zoeken... Zie nu dat je ff heel dapper hier komt... Lieverd
    Ik zou zo veel tegen je willen zeggen, zou je handje willen vasthouden, zou je pijn zo graag willen verzachten...
    *knuffel*

Ik zoek je zo ff op, oke?

*KNUFFEL*

Lief Koosje,
    Nee... Wat ontzettend :( :( :(
    Dit mocht niet...
    :(
    Lieverd, wat heb ik het ook met jou te doen.
    Jij straks galmen in bos en op strand, met een aansteker of lucifer in je handen. Ik had gewilt dat je op je wc ging galmen, met een positieve test in je handen... Lieverd, jij hebt zo je best ook gedaan. Het was nu eigenlijk ook jouw beurt (al lang geweest trouwens ook, maar nu helemaal).
    Wil wel zeggen dat ik je dapper vind. Adoptie uit Bulgarije!
    Ben in Bulgarije geweest, ooit als vr.i.jw1lli9er, in een k.tehuis.
    Gebeuren schrijnende dingen.
    Ben 'blij' om te lezen dat je fas uitsluit. Ik werk nu ook met oa fas.
    Kut alcoholisten die onschuldige kindjes dat aandoen en zo maken...
    :(

*knuffel* voor bruin... :(

Nataly, die rode jurk staat op mn lijstje om zaterdag te gaan passen!! :D

Ieoor! Een concrete Gent date!!
    Fijn!! En Sikki is zo enthousiast over Gent. Jij gaat een Sikki doen... Zwanger raken in Gent na al meerdere elders mislukte pogingen...
    (En Juultje... Snik, jij mot ook... Jij mot ook!!!)
    @ flashback... Au maar goede jurken dus?!?!? Ik hoop dat jij straks de hele collectie gaat uitlubberen...!!!

Merah, jij nu ook KL liefhebster?? :D

Zara, dus toch... :(
    Heel veel sterkte gewenst. Het is niet niets...

Hier nog steeds chill. Heb net ff gefietst voor een boodschapje. Ik, die normaal niet durfde te fietsen na TP, bedacht me pas toen ik mn fiets weer in de schuur zette dat ik niet 'mag' fietsen van mezelf.
    Muts dat ik ben.
    Ik hoef alleen nog maar vakantie nemen, een hond nemen en stampot eten. Succes gegarandeerd.

:D;):D;):D;):D;)

Dusss

Maaaar heb wel alle 'DPO'tje' in mn agenda gezet en weet stiekem en minder stiekem echt wel dat als cryo nog leeft, het nu een blasto is...

*groupshug*

11. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Juul ik heb met je te doen!
    Is het nog zo'n diep zwart gat? Of sta je in de overleefmodes?
    Hoe is het met je mannetje? En jullie samen?

Ik denk aan je.

Liefs,

12. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Lieve meisjes,

Dank jullie wel voor steun, doet goed!

Weet je wat klote is...nu is er alleen nog klein beetje roze en echte ongi gevoel nog niet doorgebroken..krijg ik toch weer ietsiepietsie hoop...:(...dat vind ik echt zo moeilijk aan deze fase, dat eeuwige geswitch tussen 'nee, t is echt niet' en 'of zou t toch??' ..om dan vervolgens morgen te merken dat het echt gigantisch doorbreekt :(...dan maar meteen hup, doorbreken, kut, klote, fuck ...uithuilen, gillen, jammeren, heel zacht zijn voor mijzelf, te veel chips ineens eten (zodat misselijk en dan toch eventjes door mijn hoofd 'of zou t toch??') en dan...door. Maar dit toch weer ten onrechte denken in de positieve richting doet weer toch pijn als t dan weer niet..
    Ik heb namelijk ook wele ens met normaal ongi worden dat er even rood is en dan een dag niets en dan..de hele bups.

Hey liev Juul, wat fijn je te horen! je klinkt iets minder verdrietig..
    dat adoptie-kleutertraject is trouwens niets geheimzinnigs hoor: het is het normale adoptietraject maar omdat ik 42 ben (jaha, zo oud al ;) kom ik alleen in aanmerking voor een kindje van 5 jaar, aangenomen dat het max 2,5 jaar duurt. In gunstigste geval zou het alsnog een 4-jarige worden maar dan ook kleuter dus. Bulgarije heb ik gewoon zelf gekozen omdat het prettig voelt.

Ieoor, heb trouwens nog helemaal niet gezegd dat ik zo blij voor je ben dat je al bijna gaat beginnen in Gent..daar komen zoveel beebjes vandaan, ik heb weer hoop voor je.

Kus Koosje

13. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Koosje hoe gaat het?
    Toch weer onzekerheid gehad omdat het niet helemaal 'volop' doorgebroken was. Weer hoop gekregen??
    Sterkte meis.

Lief dat je het leuk vindt dat we weer gaan starten. Dat hadden trouwens al meer meiden geschreven! Dank jullie wel.

Ik slik nu de pil sinds zaterdag, 2 mei de afspraak en de pipelle (als de arts dat tenminste raadzaam acht) en dan daarna als alles goed is tenminste, van start.
    Gek hoor, om weer te beginnen.

Tot later meiden!!

14. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Marjah hoe was de test vanmorgen????

M&M; later!!!!

15. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Juul ik vind je dapper en stoer!

Sterkte meis, ik blijf aan je denken.

X

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Heey!

Ipodturboactie

Geen nieuws is goed nieuws!
    Vandaag geen test gedaan, daar ga ik me misschien morgen weer aan wagen. Misschien ook niet... Geen idee, gisteren maakte het me alleen maar onzeker.

Klachtjes: weinig!
    Vlaagjes van misselijkheid
    Slaap prima ( tot half 5 :))
    maar mijn pens! jeempie lijk wel 3 maanden! darmpjes werken dus niet optimaal :D

Yeeeeaaaaah klachtjes! :D

17. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.295
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Lieve Koosje, wat vervelend van het wel-niet-wel-niet doorbreken van de ongi maar het wel aanwezig zijn van bruin en een beetje rood.

Dikke knuffel van mij en stoer dat je voor adoptie gaat van een kindje wat jou heel erg verdiend uit Bulgarije.

Ik wordt over 3 maanden 40 en wij hadden ook al eens over adoptie gesproken maar mijn vriend zou geen ouder kindje willen en dat zou bij ons dus ook gaan spelen. In ons geval zouden we dan voor pleegzorg gaan en geen adoptie.

Vind het heel mooi wat je doet.

Wees nu nog maar even heel erg verdrietig van het niet lukken van deze poging.

Ieoor, we hebben het natuurlijk wel steeds over die KL jurkjes maar ik wil je natuurlijk ook heel veel succes in Gent toewensen en ik hoop in jouw geval ook op een SIKKI! SO!

Ik ga nu op de bank zitten koffie drinken want ik heb slecht geslapen. Ik heb nog verlof tot 3 september, joehoe!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb nog weer een paar foto's in mijn album gezet voor diegene die Lars willen zien.

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Koosje, wat ongelovelijk k.u.t. :(:(
    Ik hoop zo dat het vals alarm is, had zo graag gezien dat jullie alle 3 zwanger waren. Hele dikke knuffel!

Juul, hoe gaat het met jou? Ik hoop dat je hier blijft schrijven..

Ieoor, spannend weer een nieuwe poging!! Cliché, maar ik hoop op mooi resultaat, wordt tijd!!

Ik moet zo lachen om dat jurkjesgedoe, goede reclame zeg! Ik heb ook al gekeken en moet me inhouden haha.:D

Sikki, voor jou gaat het nu opschieten zeg! Gaat een mooi beebje worden hoor, weet ik zeker!

Marjah, zag je topic in het andere gedeelte! Waar blijft die banner?? Hoognodig!
    Dikke smak voor all girl hier!

19. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hey lieve meisjes...hier nog geen mega-doorbraak (nog steeds roze en bruin) en wel heel veel darmkrampen. Darmkrampen voor de ongi is wel nieuw voor mij, ook roze heb ik niet veel voor ongi worden maar ik hoop niet meer. Gisteravond durfde ik alleen het fotootje van het embryootje niet in de brand te steken..eerst finale doorbraak afwachten, zal dan wel lekker op Koninginnedag komen.
    Voel me wel heel erg moe ineens..veel emoties, moet soms ineens heel erg huilen omdat ik het ZO graag had gewild en dit voelt als nooit zwanger gaan worden :(

Ik wacht ook op een heel mooooie swang-banner Marjah..met een Clearblue van 2-3 weken mag het echt hoor!!

Kus Koosje

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve lieve Koos, ik weet gewoon even niet meer wat ik moet zeggen.
    Bijna 3 jaar geleden hadden we beide onze eerste mislukte poging.
    Ik met geen eicellen en jij met 1 vechtertje.
    En nu zit ik hier met een bolle buik en jij nog steeds met een lege.
    Hoe graag hadden we beide een volle buik gehad.

Toch duim ik nog even voor je door.
    Gewoon, omdat het nog niet helemaal over is en ik elk stukje hoop graag met beide handen vastpak.
    En deze pak ik voor jou.

Dikke knuffel lieverd!!!

Deel Deze Pagina