Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.961
    6.077
    113
    Happyland
    Snik, wat confronterend moet dat zijn zeg. Dikke knuffel
     
  2. Yvonne73

    Yvonne73 Lid

    7 mei 2010
    73
    0
    6
    langs het IJsselmeer
    @Marjah, wat is het toch ontzettend rot en extra zwaar om zoveel zwangeren om je heen te hebben, hoe oneerlijk en helemaal als mensen er mee omgaan alsof het de normaalste zaak van de wereld is terwijl ze weten dat het voor jou heel anders is. Ik vond dat soort dingen ook heel moeilijk te verkroppen. Kan er wel een boek over schrijven als ik er aan terugdenk hoe vreemd sommigen met onze kinderloosheid omgingen. De impact van het hele gebeuren laat zijn sporen ook wel na vind ik. Zelf blijf ik mijzelf zien als ongewild kinderloos. Heel gek is dat, omdat ik natuurlijk heel goed weet dat ik moeder ben. Van dat grote geluk ben ik mij alle dagen weer heel erg bewust. Ik hoop dat jij het ook nog gaat ervaren!

    Hier zijn de eerste spuiten gezet en het snuiven is ook begonnen. Ik kom zelf uit de regio van Hoorn, NH. Vrijdag dus de echo en dan hoop ik gelijk meer te weten te komen over dat amh.

    Groetjes, Yvonne
     
  3. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Kom wel eens in die regio, dus ik herkende het woord aanmedderen
     
  4. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    elke keer weer een verassing of mijn berichtje wel geplaatst is... de wifi-zender op mijn werk is zo ongeveer in een bunker geplaatst, terwijl mijn kantoor buiten deze bunker is.

    Yvonne, spannend hoor! Vrijdag alweer de eerste echo :).

    vandaag een beetje een k** dag gehad. Buikpijn, beetje slappe derrie en beetje boel verdrietig :(. Nouw ja... komt vast wel weer goed.
    Baal wel van vriendinnetje, want ik had gewoon meer van haar verwacht. Voel me een beetje buitengesloten.

    @homeopathie: nog geen veranderingen waargenomen...
    jammer! Ik had gehoopt dat ik aankomend weekend mijn man ff lekker kon gaan bespringen :D.

    Nee, ik was al blij geweest als ik ietsjes beter sliep.
    Zo blij... mijmer.... was ik maar aan het IVF-en...

    Kussie
     
  5. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Jammer/klote/kut dat je nog niet veranderingen voelt met de hocusspocusmiddeltjes. Zou leuk zijn geweest. Had de hocusspocus ook verteld wanneer je wat zou kunnen verwachten?

    *knuffeltMarjahhelemaalplat*
    *geeftnogeenaaioverhaarbolletje*


    Yvonne, 'blijf mezelf zien als een ongewenst kinderloze...'
    Snap je gevoel, oh zo goed. Ik heb ook nog regelmatig dat soort gevoelens. Vond dat het allersterkst in mn kraamweek... De felicitatiekaartjes stroomden binnen... 'Hoera een meid'... Ik moest janken als een malle, werd gewoon een beetje boos, vond het zo 'gemeen om mij zo te kwellen en pijn te doen met dat soort kaartjes'... Totdat ik weer dacht... 'ehh, ohh jaaa het is echt zo..., Ik ben echt mama....' Zo onwerkelijk...
    Fokkingkutzooi dat (nog) niet iedereen NU dat gevoel mag hebben...

    :(

    Snuifse en spuitse!!


    Juulzon!!! Hoe voel je je???
     
  6. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Geef Marjah ook een megaknuffel *KNUFKNUFKNUF*... Zo confronterend... Doet toch pijn, al die groeiende buiken in je omgeving die jouw verdriet en leegte doen groeien... En relativeer maar eens op tegen 6 zwangeren (die waarschijnlijk al moeder zijn) in je omgeving... Pffff... Logisch dat je je momenteel voelt zoals het de buitenwereld er momenteel uitziet: verregend, somber, bewolkt en grauw... En dan ook nog eens die opvliegers :( :( Zit je niet op te wachten... *NOG EEN KNUFFEL*. Maar, deste knapper en goed en sterk vind ik jou, omdat je wel wéér stappen hebt ondernomen en je aan jezelf werkt en dat ook echt wil. Weer die schouders eronder... ! En daarvoor moet je heel, heel, heel sterk in je schoenen staan. En jij doet dat toch maar weer, knappe, sterke, moedige vrouw die je bent. Dat heet karakter! En tuurlijk zijn er momenten (waarschijnlijk de afgelopen dagen en misschien nu nog wel) dat je je helemaal niet sterk voelt, maar dat ben je wel! Vind ik! En weet zeker de rest van onze forumvriendinnetjes ook!

    Yvonne, spuiten weer begonnen! Spannend! Succes!

    Gabrie, wat een geweldige droom! En laat deze droom nu eens werkelijkheid worden!! Ik SMS DROOM AAN naar daarboven, opdat-ie uitkomt! Jouw follies groeien wel snel, met al 19 mm op dag 10! Wow! Dus eh, vanavond Pregnyl ofzo? En waar loop je nu? Hoeveel folli's waren er in totaal? Wanneer weet je meer??? Ik duim en kaars en klaver en denk aan je!!! Op naar een goede punctie met top resultaat!!!

    Zara, had op het andere topic al uitgebreid gereageerd... Blijf het echt :( :( :( voor jullie vinden. Als ik zeg dat ik hoop je hier niet meer tegen te komen, dan bedoel ik dat je AMH en FSH in orde zijn :). Al vind ik het wel gezellig als je meekletst hoor :). Je weet wat ik bedoel...

    Iejoor, zwaai zwaai, nog lekker geschaatst dit weekend? Hoe gaat het met jou?

    Maartje, wat je al eerder schreef... Al ben je uit de MMM, de MMM gaat nooit uit jou... Al zit je als je nog voor een 2e gaat toch weer in de MMM... Laat me nog even weten of vrijdag kan...?? Zal dan rond 13u zijn? Mits, als, dan...?

    Hier: Voel helemaal niets... Niks noppes nada. Maarja, zit ook nog maar 2 dagen na de TP. Of telt zaterdag, de dag van de TP, ook als dag? In dat geval zit ik nu 3 dagen na TP. Heb daar nooit zoveel van begrepen. In elk geval heb ik 7 februari een eisprong gehad (of volgens mij de nacht van 6 op 7). Dus zit nu 6/7 dagen na mijn ei. Vanaf wanneer voelden jullie, door Cryo-zwanger-geraakten, eigenlijk iets???

    Ga nu even een kop thee maken.Nog een knuff, dit keer voor ied'reen!



    **INITIEERT EEN POSI-POWER BERICHT VOOR MARJAH**
    ************DOET ALLEN MEE!!!*****************
     
  7. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    :D dank Juulz

    @ Juulz: ik heb zo' n belachelijk goed gevoel bij deze poging!
    Ik ben nl lid van het clubje "bij elk clubje waar ik me bij aan sluit raakt iedereen zwanger behalve ik". Aangezien iedereen dus zwanger word behalve ik, word jij dus gewoon zwanger. Anders klopt de naam van het clubje niet ...

    Nee sereneus ik heb echt de posi vibes bij jou!

    Kussie
     
  8. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dankjewel lieve Marjah... Heb alleen zelf niet echte posi-vibes... Maar ach, we shall see...

    Had ik je al gezegd dat ik dat nu weer zo bijzonder van jou vind, dat je gewoon ondanks alles waar je zelf druk mee bent en verdrietig mee bent, toch weer even een lief en positieflief woord hebt voor iemand anders? Heb je altijd weer en dat vind ik fijn en lief en bewonderenswaardig en super van jou!!!

    Trusten voor zo!!!

    Knuff!
     
  9. Gabrie74

    Gabrie74 Bekend lid

    17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Dames een hele goedemorgen,

    Heb gisteren avond de pregnyl gezet, woensdagochtend de punctie MAAAR heb er totaal geen goed gevoel bij. Mijn follies zijn 2x 25 en 2x 22. Heb nu het idee dat ze overrijp zijn. Ja dat kan ook alleen maar bij mij....niet rijp of te overrijp. En ben ook erg bang dat ze vroegtijdig zullen springen. We wachten maar weer af.

    Marjah, dat het vriendinnetje niets heeft gezegd dat gevoel ken ik.
    Hoe ik het heb ervaren is meer een k...gevoel niet omdat ze zwanger is maar puur om dat geheimzinnige gedoe erom heen.
    1 van mijn vriendin was laatst op de koffie dus ik vraag jij ook een bakje koffie en ze haalt haar neus op en roept gelijk nee ohh bah nu ff niet. Dus mijn volgende vraag was ben je soms zwanger? Ze keek weg en heb tot op de dag van vandaag nog geen antwoord gehad.
    Marjah jij gaat moeder worden of dat nu biologisch is of niet. Het gaat gebeuren punt! En ik hoop dat de pilletjes gaan werken.

    Juultje wat zijn het weer spannende dagen voor jou. Ik hoop zelf ooit ook zover te komen. We hopen dat je eskimo fijn blijft plakken.
    Tja en wat je moet voelen na je cryo tp of een eventuele cryo zwangerschap blijft elke keer toch weer anders. We doen in ieder geval de duimen dans! Duim duim!

    Zara je hebt gelijk dan kun je inderdaad mee groeien. En ze hoeven mij dan ook niet te gaan vertellen dat het de eerste keer gelijk raak was...ik wil dat niet horen! Of het duurde zolang ik dacht dat ik niet vruchtbaar was. HOe lang was je dan bezig......4 maanden..#@%%#$% Ja dan breekt mijn klompie.

    Dames werk ze nog.
     
  10. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.177
    1.358
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Lieve juulz, hier een zwangere door een 7 cellig cryootje en ik voelde helemaal niks in de wachtweken. Sterker nog, ik dacht ongesteld te worden omdat ik 3 dagen voor NOD (14 dagen na TP) barstende hoofdpijn had en ervan overtuigd was dat het niet raak was. Ik heb namelijk altijd een aantal dagen voordat ik ongesteld wordt barstende hoofdpijn. Heb dus 12 dagen na TP een test gedaan om te bewijzen dat ik niet zwanger was en toen kwam er een 2e streep.

    Oh, ik hoop zo dat dit ook met jou gaat gebeuren!!!!!!!!!!!

    Gelukkig heb ik tijdens mijn MMM periode alleen maar vriendinnen en familie gehad die heeeeeel erg met ons meeleefden en als er weer iemand zwanger was hoorden wij het meestal als 1 van de eersten. Dat vond ik altijd erg fijn.
     
  11. KateK

    KateK VIP lid

    26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    #71 KateK, 14 feb 2012
    Laatst bewerkt: 14 feb 2012
    hey meiden even een vraag, een vriendin van mij (30) heeft onlangs haar bloed laten prikken nadat ze steeds maar niet zwanger werd en een onregelmatige ongi had. Nu blijkt dus dat haar FSH 50 is en haar LH 65. Heeft iemand van jullie dit meegemaakt of waren jullie waarden veel lager? Op internet kan ik weinig verhalen vinden van meiden die zo´n hoog FSH hadden. Ze hebben haar op een willekeurige dag geprikt, dus niet op cd3. Zou dat nog verschil maken denken jullie?
    Heeft ze naar jullie idee nog kansen om gewoon zwanger te worden, met enige medische hulp of is die kans echt verschoten en zullen zij voor eiceldonatie moeten gaan.?

    Sorry voor al mijn vragen maar het zit me nogal dwars en het feit dat ik er niet veel over vinden kan baart me ook nogal zorgen..
     
  12. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi meiden,

    Zara, ik geloof niet dat ik het al geschreven had, maar wat onwijs -nietinwoordenuittedrukken- kut, verdrietig, onbegrijpbaar, zwaar... Geen enkele bevruchting. Slik. Wat een nachtmerrie.
    Ik wens je heel veel sterkte met het nadenken met het Wat Nu?

    KateK, jouw vriendin kan het beste haar FSH opnieuw laten prikken, en dan wel op CD3. En als ze dan toch haar bloed laat prikken, laat ze dan ook direct haar AMH ff controleren.

    Nataly, alles goed?

    Gabrie, wat een spannende periode weer... Te rijp met max 25 mm?? Heb ik nog niet meegemaakt. Ik hoop jij ook niet!! Ik duim, fik en hoop voor je en wens je veel sterkte in deze verschrikkelijk spannende tijd!!

    Juulzon, vrijdag 13.00 uur gaat helaas niet. Heb vrijdagmiddag al afspraken staan... 's Avonds kan ik wel.... Jij ook?????? Anders kan ik zaterdagmiddag ook wel... Maar dan zouden we het bij jou moeten doen ;)
    Volgens mij zit je nu in de 'spannende nestelt het wel of niet in'-dagen. Ik kan je helaas niets vertellen over hoe het voelt bij een geslaagde cryo poging, maar ik kan ook niet vertellen of ik de innesteling heb gevoeld bij mijn verse gelukte poging. Ik hoop dat vrijdag (of zaterdag) de eerste keer zal zijn dat ik jou als zwangere meemaak (wat we dan pas achteraf zo kunnen zeggen ;) HET MOET!! So!!

    :)

    Sterkte met wachten... Rottige rotzooi/kutzooi!! :(

    DUIM FIK HOOP!!!

    En Marjah, dat clubje van jou. Het wordt tijd dat jij door het bestuur uit het groepje wordt gesmeten!! Vind dat jij niet langer lid mag zijn. Samen met Juultje moeten jullie dan maar en nieuw clubje oprichten. Wat dacht je van het cryo-zwangere-meiden-clubje??

    Ik stem voor!! En mijn stem telt dubbel!! (Waarom, omdat ik sielug ben, zie onderaan dit bericht)

    ;)


    Yvonne, heb gisteravond ff gespiekt op die link die jij mij ooit per PB had doorgegeven.... Wat gaaf dat je dat nog steeds bijhoudt en wat is jullie kindje toch een prachtexemplaar!!



    @ hier:
    Hmm, ik ben al weer tig keer ongesteld geweest sinds de werp. Eerst eentje die niets voorstelde qua bloed en qua pijn. Toen kreeg ik langzaam aan menstruaties met meer bloed, maar qua de pijn te verwaarlozen... TOT AAN VANDAAG!!
    ff zeuren, ff klagen ff zeggen hoe zielig mijn buikje is...
    Heb net gekotst van de pijn!! :$
    Heb over de vloergekropen van de pijn!! :$ En deze doos kon geen pijnstilling vinden)
    Heb een Ibubrofen ingenomen (dankzij buurjongentje die thuis was en dat ding ergens bij hem thuis vond) van ellende (ondanks BV, ik gooi die melk straks wel weg)
    Heb daarna nog twee paracetemols (dankzij een lieve buuf van verderop die het kwam brengen) ingenomen.

    Pff allemaal hulptroepen, dat is dan weer iets minder sieluggg ;)

    Kruikje ligt nu op mn buik, dekentje op mn schoot, kussen in mn rug en nu wachten totdat ik weer minder geplaagd ga worden door buikje.
     
  13. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.177
    1.358
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hai,

    Met mij gaat het goed, beetje last van op einde lopen dus wat bandenpijn en benen die snel in slaap vallen maar ik klaag niet. Ik slaap nog steeds goed. De slapeloze nachten komen straks wel.

    Verder heel erg druk, druk, druk want we gaan over 2 weken verhuizen. Vorige week was de schilder en de stucadoor klaar. Gisteren is al het installatiewerk afgemaakt en zijn de gordijnen en raamdecoratie opgehangen. Morgen en donderdag komt de vloer erin en dan kunnen we gaan schoonmaken. Vrijdag 24 februari krijgen we de plinten in de woning en worden de garderobekasten geleverd en daarna is het de zware spullen sjouwen en overbrengen. We willen het eerste weekend van maart over zijn en dan ga ik op 6 maart met zwangerschapsverlof. Wat een strakke planning of niet:D:D. Kan ik tijdens mijn zwanegrschapsverlof verhuisdozen uitpakken. We leven nu in een woning waar we alleen nog maar de hoog nodige spullen hebben staan. Heb erg veel zin in de verhuizing maar het gaat wel zwaar worden. Gelukkig hebben we veel hulptroepen.

    Helaas is ons huidige huis 'nog' niet verkocht. We hebben mensen die graag willen maar die kunnen de hypotheek nog niet rond krijgen, een probleem wat je nu steeds vaker hoort. Afgelopen zaterdag hebben we meegedaan met een open huizen dag en we hebben 3 bezichitgingen gehad. Duimen dat daar wat uit komt.

    Zo, dit was mijn update.
     
  14. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    vanaf slecht zpende telefoon: Kussie op buikie van juulz, Maartje, gabrie voor emmie in buik, emmies wens in buik en eicel uit buik. @ jeuk! Bah! Overal! En echt O-ver-al!
     
  15. Ieoor

    Ieoor Fanatiek lid

    16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Dikke knuffel voor jullie allemaal.

    Denk aan jullie.

    x
     
  16. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    En ik denk aan jou Iejoor! *knufff*

    Nathaly, balen, huis wat nog niet verkocht is :( Weet er alles van helaas.. We hebben nu ook al 3,5 jaar dubbele lasten... En da's echt zonde! Hopelijk toch nog snelle verkoop... En dank voor het delen van je verhaal. Hoop dat ik je volg...

    Maartje, 's avonds had ik eigenlijk alweer een andere afspraak staan, ben immers niet zo vaak in Lalalalala.. En zaterdag heb ik dus Open Huis Dag, dus echt lekker blijkletsen met mogelijk heeeel veeeel kijkers, dat wordt lastig... Ga nog even kijken of ik wat kan verschuiven en anders wordt het alwééér een ander keertje :). Wat onwijs vervelend dat je zo'n last en pijn hebt :(... Kusje op je buikje!!!

    Marjaaaahje: Stevige knuffel vol Roosvicee voor jou ('komt wel goed schatje'). Denk aan je!!!

    Gabrie: ONWIJS veel succes morgen!!! Denk zelf dat er prachtige folli's uit gaan komen. Zeker niet overrijp, maar perct mooi rijp! Dat moet! Ik SMS MOOIE EICELLEN VOOR GABRIE AAN !

    Lees morgen hoe het is gegaan, wel spannend weer...

    @ego: Van vriendlief (terwijl hij Valentijn maar commerciele nonsens vindt) een 'tegoedbon' voor een heerlijk culinair avondje - 5gangen menu - in een goed aangeschreven restaurant gehad. Hij had een grappig foute kaart met daarin een printje van het restaurant gedaan. Was helemaal verrast!

    Verder... Nog steeds geen bijzonderheden. Moest vanavond even op de buurkindjes passen en die zijn dan helemaal enthousiast. Op een gegeven momet wilde Yanna van 6 even stoeien en voor ik het wist kreeg ik een zeer stevige, enthousiaste 'stomp' in mijn buik... Heb maar even gezegd dat buurvrouw Juul stoeien vanavond niet zo'n goed idee vond :). Gelukkig was een boekje lezen daarna, óók goed...!

    Knuff voor allemaal!
    xx
     
  17. Gabrie74

    Gabrie74 Bekend lid

    17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Ohh Juultje ik hoop het echt zo dat deze cryo nog een paar maandjes blijft zitten waar die MOET ziten.

    Ik had 4 rijpe eicellen en 1 bevruchting. Ja beter iets dan niets. Morgen is de tp.

    Marjah hoest met je buik?

    Maartje hoest ook met jouw heftige menstruatie? Wel positief dat je weer een menstruatie hebt.

    Dames nog een fijne avond ik ga lekker vroeg naar bed. MOrgen met de trein naar DD.
    Liefs,
     
  18. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Gabrie: toch1!!! Doe gewoon een sikki!
    Toch?!

    Snap dat je niet erg tevreden bent deze score. Daarom een dikke vette knuffel :)

    @ hier: gaat wel. De jeuk heeft twee dagen aangehouden en is daarna gewoon verdwenen. Gelukkig :)
    En... Had gisteren en vandaag een witte klodder in mijn fuik (sorryyyyyy). Maar ben er ontzettend blij mee, want dat heb ik normaal niet. Wie weet werken de homeopatische middeltjes nu al.
    Stom hè... Hoop hebben :(
     
  19. Gabrie74

    Gabrie74 Bekend lid

    17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Hahaha een Sikki ja die houden we er in. Het is niet dat ik niet blij ben. Maar heb op 1 of andere manier dat als ik morgen in de trein zit dat ik een belletje krijg dat de emmie zich niet goed door deelt. Vraag mij niet waarom maar dat speelt al de hele dag door mijn hoofd.

    Een witte klodder jammie dat klinkt eigenlijk wel goed. Jeemig zou het werken???!!

    Hoop doet bij onze poffertjes LEVEN.......
     
  20. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Vreselijk die onzekerheid...
    De laatste hart er aankunt had ik met het telefoontje over de cryo. Brrr
    Succes morgen. Hoe laat stap je in de trein?
     

Deel Deze Pagina