Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ieoor en Zara, ook voor jullie geef ik de hoop nog niet op.
    Er moet gewoon voor jullie beide nog iets moois in het verschiet liggen!

En voor onze ondergedoken Juulz natuurlijk!

Knuffels!

2. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Fijn weekend.

X

3. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Heey,

hoest hier met de meiskes?

Juulzon: knuffel!

Koosje: ook knuffel!
    Bah van bijna ongi! en wat goed dat je de foto nog niet verbrand hebt. Ik hoop zo dat er toch nog een verrassinkje is op koninginnedag. IPV rood en oranje moet het roze en oranje worden! Vloekt lekker, maar dat maakt niet uit :) Tenzij het van die enorm felle roze en oranjes zijn!

Wat klink je positief over de adoptie!
    volgens mij had je een heel rijtje met sn-s die je niet wilt. Aan welke sn-s zit je wel te denken?

Ieoor: wat heb je toch een geweldige vent! zo lief (en stoer natuurlijk) :). Ik hoop dat het woensdag echt een super afpraak is. Alles doorspreken en pipelle als het mogelijk is :) wauw wat zou dat geweldig zijn!

Nataly: nog niet gekeken, maar dat ga ik zo doen.

Zara: ik vind het gezellig dt je je bent komen aansluiten (koosje ook natuurlijk). Ik vind het echt zo spannend dat hele spanje-gebeuren!

En maartje natuurlijk.
    Volgens mij ben jij de eerste echte knuffelaar geweest van mij, maar zeker van beeb. Iemand anders heeft me even omhelst, maar dit was toch anders. Brrrrr, vind het allemaal maar eng!

Behalve dat Maartje me dood wilde hebben gisteravond is ze toch best goed te doen ;). Ze liet me bijna onder een vrachtwagen komen, maar daarna heeft ze me weer gered door ff te melden dat ik mijn autolichten niet aan had. Maar ja, jou lichtje scheen op mij (en de auto), dus had het niet eens in de gaten :D.

Je bent dit keer enorm ZEN (Zonder UW), dus dat is goed! Zo ken ik je niet ;). hahaha, kan me wel wat gesprekken herinneren. Maar het gesprek wat ik me het meeste herinner was tussen pu en tp van je meisje. Note: we hebben van 11 tot 17.30 non-stop geschat, gebeld, geskypt, gechat, geskypt.

Nou ja,
    Was ieg gezellig gisteravond bij onze spontane triple-date met Ieoor en Maartje en ik. Eten was voortreffelijk! Het was een echte American party, want alle drie hadden we wat voorbereid (of gekocht).
    We waren ook lekker "en plain publique" (of is het public, nee toch?) aan het strippen. Ieg geval hebben zowel ik, als Maartje onze jurkjes uitgetrokken, ieoors KL-s gepast ter maatmeting, vervolgens dacht Maartje dat als ik uit ga dijen, ik toch mijn pimpelpaarse A-lijn jurkje toch niet past, dus die kon zij wel overnemen. Helaas zijn haar borsten toch echt 4x zo groot als die van mij :(, helaas voor mij, jammer voor maartje ivm jurk. Ik jurk van maartje aan, wat eigenlijk erg goed kon (aangezien ik er dus met gemak met mijn bescheiden bovenkantje in pas). Nou ja, toen toch maar weer in eigen outfit. Ieoorman vroeg aan ieoor waar ze ons vandaan had? hmmmm??? zo gek deden we toch niet?

Aan tafel ietsjes rustiger dan anders... was ff een beetje meer afwezig, moe. Niet helemaal mezelf, dus ;).

En... zoals maartje al elders opgemerkt heeft: ik heb per ongeluk mezelf ZWA genoemd tussen de toetjes en de deo in de s0upermarkt. WAAAAHHHHH brrrr.

4. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.295
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    En Marjah, heb je alweer getest? enne, heb je moeders voor moeders ook al gebeld? Ik heb ze gebeld toen ik precies 5 weken zwanger was en een knaltest had en zij kwamen 2 dagen later op bezoek en met 6 weken kon ik meedoen :D

5. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    haha ik heb zelfs maandag of dinsdag al digitaal opgegeven. Ze hebben helaas nog niet terug gebeld.

Morgen misschien weer testen, althans als ik durf.
    Anders maandag...

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Misschien kun je je pies onderhands verkopen hier op het forum, gezien alle tekorten en 'niet-leverbaar' berichten, hahahaha

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    :D:D:D

Is er nog steeds een pregnyl tekort dan?
    Ik heb hier nog liggen..

8. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Hihi Marjah wat omschrijf je dat grappig......
    Jij de kruiden al gevonden, ik weet niet eens meer hoe ze heten......

Maartje, wij willen je aankoop zien!!!!!!

Hoe is het met de rest?

Net op de bank, film on demand> play.

S

9. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Zara, ik snap het ook niet, ook ik heb nog wat liggen, heb dat al vaker geschreven her en der, berichten werden dan direct verwijderd... Maar ik begreep t niet, bij mij ligt t over de datum te gaan, heel zp klaagt dat er niet aan te komen is, en niemand die t wou.....

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ik heb bergen hcg in huis, zowel gekoeld als voorverwarmd.
    Meneer merck wil vast de voorverwarmde variant hebben, om weer gekoeld uit te kunnen leveren. De gekoelde variant, is in handzame verpakkingen mee te nemen. De voorverwarmde variant is nog niet aan te raden.

11. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ja, en volgens mij moet je van de voorverwarmde een paar liter spuiten wil je er een ei mee laten springen! ;)
    Heb ooit ergens gelezen dat er een paar liter nodig zijn voor 1 ampul...

Heb ooit een kat met acuut nierfalen onderhuids vocht moeten toedienen. Iets van 400 cc per keer. Ze kreeg er hele grote bulten van op haar rug (nogmaals onderhuids, op de plek waar moederkat haar kitten in de bek neemt). Ik zie het al helemaal voor me, een aantal liter voorverwarmde Hcg toedienen onderhuids.... Ziet er vast niet uit!!!
    (om het maar niet te hebben over de sepsis die je er gegarandeerd van krijg en die je waarschijnlijk niet overleeft, maar dat is een ander verhaal...)

Idd typisch Ieoor. Snap dat niet zomaar alles kan met medicatie, maar als half Nederland in de stress ligt vanwege tekorten, waarom zou je een medemens dan niet mogen helpen?
    Ik ben iemand er al eens heel erg dankbaar voor geweest...........

12. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Maar als je het dan in je buik spuit, dan lijk je gelijk super swang! misschien, vanwege de positieve inbeelding, wordt de innesteling bevorderd ;). Want ja met positief denken wordt je swang, toch? In ieder geval volgens sommige mensen inde omgeving.
    Hmmmm. Nee denk toch dat dit niet gaat werken.

Ieoor: ik ga ff de pot pakken....
    hebbes
    Het is een pot van Faja Lobi, Bami Trafasie. Gele deksel en een beetje oranje-geel-roze pot. De 5-spices heb ik niet, maar zijn volgens de kok niet echt heul erg nodig.

Welk filmpje heb je gekeken?

@maartje: hoe gaat ie? MIss ik-zit-nu-5-dagen-na-tp-en-8-dagen-na-punctie

@ de rest hoest?

@hierooooh: Nog niet getest. Ik ben zo'n plasbibs geworden door mijn zwa-zijn, dus ik moet eerst me weer even concentreren op het concentreren van mijn voorverwarmde pregnyl.
    Dus wordt vervolgd.

verder: ik ben dus regelmatig misselijk, maar het is niet heel erg vervelend hoor! Ik heb echter wel door wanneer ik last krijg! Als het heel druk is in mijn omgeving wordt ik "ziek". Handig om te weten :).

Vandaag mijn schoonouders op bezoek. Ze komen nooit, maar ja... bijzondere situatie! Hun eerste (en waarschijnlijk enige) kleinkind is in wording. Ik ben benieuwd.
    Vanmiddag op visite bij onze oude buurman en buurjongetje :)
    Morgen verjaardag van de dochter van vrienden.

Kus, M

P.S. Ik heb dus een topicje in de trollenhoek geopend.
    Ik schrijf hier niet te veel over "joepie ik ben zwa-stemming", want dan kunnen jullie niet om mijn gezeik heen. Als jullie willen, en er aan toe zijn, dan mag je uiteraard komen buurten.
    Zo niet, dan niet! even goede dinnetjes!

13. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.295
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Marjah, nog niet getest????? Knap hoor!!!!

Ik was niet van het vroege testen maar als ik dan eenmaal getest had, dan teste ik echt elke dag!!!!!!

14. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    IK heb genoeg getest, zie de foto's in mijn album. Maar ik heb vanochtend nog niet getest!
    hiihih

alles goed?

15. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Marjah! Wat een heerlijkheid al die mooie positieve testen.

In mijn la heb ik denk ik niet overdreven een stuk of 20 testen liggen....
    Allemaal mooi voorzien van een mooie dubbele streep. Wil ze nog niet weg gooien.

Koosje ik hoop dat alles oke is....en dat jij de volgende in rij bent!!

Maartje nog eventjes en dan mag jij gaan testen. 3 op een rij zou dubbel mooi zijn in de topic!

Hier niet veel te melden.

Dames nog een fijne dag!

16. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Word je swang van positief denken?
    Ik heb altijd begrepen dat je daarvoor op vakantie moet gaan en er vooral 'niet te veel mee bezig' moet zijn.
    Gggrrrrrrrrr!!! Wat heb ik me toch altijd opgewonden over zulke op merkingen.

17. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Maartje: wat ben je stil.
    Nog helemaal geen shop update gezien....... Alles goed?

Marjah ik heb je in dat andere deel waar ik nooit kom eventjes opgezocht. Geen testjes voor jou vandaag. En MvM al gebeld: Goeso.

Gabrie hoe gaat t met jou?

Juultje als je dit leest: ik denk aan je hoor!

18. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    *lekker op de bank*

19. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Maartje, vergat ik helemaal: ben je er veel mee bezig? Zo nee, dan moet het haast aan het lukken zijn ;););););)

Zonder gekheid: hoe gaat t? Zenuwachtig?

20. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    #800 marjah, 29 apr 2012
    Laatst bewerkt: 29 apr 2012
    Ha!
    Gefopt :D

Uiteraard wel testje('s) gedaan, maar die jou ik lekker voor mezelf!
    Nee hoor! Manlief zat te laptoppen en ik te iPodderen, dus ik kN geen foto's plaatsen.

samengevat:
    3+
    En dikke vette streep.

Nu eten:)

Deel Deze Pagina