Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Wij zijn vandaag eerst in Delft op kraamvisite geweest.
    Was een mooi kindje en ik kreeg traantjes in mn ogen toen ik mn vriendin zo trots naar hem zag kijken. Zij hebben er ook veel moeite voor moeten doen, ze hebben Deense zwemmers laten 'opsturen' en middels kid zwanger geraakt.
    Het is heel bijzonder want dit verstevigt onze band, aangezien wij in dezelfde molen zitten. (qua donorgebeuren)
    Een andere vriendin van mij heeft via icsi 2 kindjes gekregen.
    Hoe bestaat het he, 3 vriendinnen en alle 3 in de molen (gezeten).
    Misschien het drinkwater??:D

Enfin, daarna zijn we naar Rotterdam gegaan en daar met vrienden tussen de foetussen staan hossen.:D
    Haha, gemiddeld publiek was 2 keer zo jong.
    Wat hebben jullie gedaan?

Marjah, wat een lieve donor! Onthouden voor over 2 jaar ofzo!:)

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Liefkoosje,
    Wat verschrikkelijk. Wat erg.
    Ik zou de juiste woorden willen zeggen, maar weet ze niet te vinden.
    Ik denk aan je en vind het verschrikkelijk oneerlijk. Je hebt er niet zo veel aan, maar ik denk aan je..

:(

Ben mister Blurk vandaag weer tegengekomen in stad. Mr. Blurk is eigenlijk best leuk om te zien. Het is dus een handsome Blurk.
    Tis ook nog eens ondanks zijn blurkerige actie best een fatsoenlijke blurk. Hij herkende de RR tijdens de RR-actie en toen ineens zag hij mij dus ook, ofzo. Hij liep op me af om te vragen of ik het nog schoon had gekregen (gedeeltelijk, het ene ding wel, het andere niet...) en vertelde me dat het hem erg speet en dat hij zichzelf wel voor zn kop kon slaan voor zn domme actie. Hij zei wederom dat ik de onderdelen welke verpest zijn maar moet bestellen en dat hij het dan ging vergoeden.

Hij wilde ook graag mijn gegevens hebben, dus heb ik weer eens ouderwetsmijn naam en telefoonnummer + adres gegevens in de telefoon van een knappe kerel gezet. Had ik lang niet meer gedaan :p

Woensdag maar ff langs de babywinkel om een nieuwe zonnekap te bestellen.

@cryo-update:
    Ik prop slechts 2 a 3 bollen per dag. Eén in de ochtend en één in de avond en soms 2 in de avond... En ondanks dus weinig utro (wil nl niet mn bv verpesten als cryo niet blijft plakken en mn LF is sinds meisje's geboorte wel redelijk oke) nog niets aan bloed gezien.
    Misselijk ben ik zo nu en dan.
    Maar net zoals gisteren: dat zegt geen ene malle moer.

Op dag 3 was cryo 10 cellig, dus op zn vroegst op dag 5 een blasto.
    Dan op zn vroegst op dag 7 ingenesteld. Dus dan nu, 9 DPO, kan ik nog niet misselijk zijn vanwege cryo. Gisteren dus ook al misselijk geweest en 8 DPO kan helemaal niet vanwege cryo dus ik zal wel ziekig ofzo worden. Niet gek als je aan de Prednison zit. Deze dingen zeg ik niet om bijdehand te doen tegen jullie, maar meer om mezelf ff in te dimmen. Want zo chill als dat ik eerder in deze wachtweken ben, zo chill ben ik niet meer helemaal.

Ik ben weer net zo'n domme doos als eerder: ik denk weer zwanger te zijn. Erg dom, want dat heb ik zovaaaak eerder gedacht en op 1 keer na, werd ik niet zo vrolijk na een testje te hebben gedaan. De kans op cryo geluk is niet zo heel groot. En als gemiddels 1 op de 4 mama zwanger word van een TP, dan hoor ik statisch gezien geen mazzel te hebben... Marjah had de mazzel al, Koosje en Juulzon hadden de pech dus statistisch gezien hoor ik nu naar de pechvogels kant te gaan...
    Jaja, jullie lezen het goed. Ik probeer mezelf voor te bereiden op erg jammer nieuws, maar ondertussen... Ondertussen maak ik mezelf weer een beetje gek....

Tsss!

Stomme ik!!

Marjah! Wat heb jij toch een waanzinnige donor!! Zo mooi, zo waardevol!! Zo fijn dat ze straks ook een ei voor het brusje van je kindje wil leveren!! :)
    Ja!! Dat wil ik geloven!! Dat ze over ruim anderhalf jaar opnieuw wat uit dr (eier)doos laat plukken!!! :)

Hoe kon het eigenlijk dat ze jullie ineens op de lijst van Nigeria hadden willen zetten?? Jullie waren zo duidelijk op de VS gericht!!

@25 mei: heeft manlief eigenlijk een pokeravondje (staat in mn agenda) maar dan zegt hij die maar af!! :D
    Yeah! Lijkt me weer gezellig!!

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    'K begin compleet door te draaien in deze tweede wachtweekwaanzin. Waar is die relaxte Maartje van WW1 gebleven, weet iemand het? Ik ben haar kwijt. Dus mocht iemand het weten, alsjeblieft laat het me weten. Ik wil haar terug!!!

;)

4. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Meis...nog een paar dagen...ze komen echt om!!! Richt je op je dotje..eet chips...ga filmpje kijken...verwelkom het kleintje in je buik als het er zit en vertrouw er ook op dat het goed komt als het niet zo mocht zijn...om dan weer verder te gaan met chips en chocola eten ;)

Sterkte!!

Koos

5. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Relaxte Maartje wordt volgende week hyper-maartje omdat ze weer zwanger blijkt :)...

Koosje, stevige knuffel... Weet wat je voelt, hoewel... jij hebt nog een lief kleutertje achter de hand :) EN een cryootje... Dus lieverd, jij gaat echt wel mama worden... Linksom of rechtsom! En tot die tijd, huilen en schreeuwen enzovoort... Allemaal goed. Denk aan je.

Gabrie, hoe is het nou met jou? denk aan je!
    Iejoor, wanneer nu naar Gent?

Marjah, jij bent gewoon een zwangere trol :) En blijf dat maar de komende 8 maanden (of alweer iets minder).... Mooie banner en zo te lezen gaat het genieten je goed af, het is je gegund meis.

@ego: Nog altijd in holletje. Nadenken over de toekomst. Wel de boel uitgepraat met broertje (had niets van zich laten horen), bleek soort van misverstand (zijn smsje stond nog in de map drafts). Zaterdag enorme woorden gehad en was mezelf weer kwijtgeraakt Ben maar gaan rijden. Naar broer gereden. Met nichtje geknuffeld. En werd geconfronteerd met de groeiende buik van schoonzus en overal boeken over zwangerschap. Was confronterend, al kunnen zij er niets aan doen. Broer en schoonzus waren erg lief voor me. 's Avonds weer naar huis gereden en met vriendlief over de toekomst gepraat. Erin geloven is erg moeilijk voor me op het moment.
    Een andere keer op mijn eigen blogje schrijf ik wel weer meer.

Denk heus wel aan jullie allemaal hoor. Kan alleen even niet zo leuk en vrolijk meeschrijven over Oranje Boven en Vrolijk Jurkjes. Sorry daarvoor.

(nu weer aan het werk in holletje)

xxxx

6. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.295
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Geeft niks Juulzon, we begrijpen je!

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    ;)

Liefkoosje en liefjuultje, lief van jullie!!

@liefjuul: geen sorry zeggen!! Lieverd, voor zover ik het kan begrijpen begrijp ik dondersgoed dat jurkjes ed nu ff niet jouw ding is... :(
    Je zit nog steeds steeds in mn gedachten en kan me amper bevatten wat jij nu voelt en doormaakt. Enorme woorden, jezelf kwijtraken... Lieverd, zou íéts voor je willen kunnen doen, maar kan helemaal niets...
    Ik knuffel je, ik ben er als je wilt dat ik er ben. En als je even helemaal niets wilt, is dat ook goed. Ik loop niet weg en snap holletje-gebeuren toch wel best wel beetje boel heel goed... *knuffel*

Vandaag had ik het test-drang gebeuren ff moeilijk. Zat mezelf enorm in de weg. Wilde testen en toch ook weer niet. Als ik thuis was geweest had ik getest, zonder twijfel!
    Maar ik was niet thuis dus heb ik niet getest.

Waar ik enorm van baal is van mezelf.
    Was zo van plan om 'chill te zijn'
    Want, ik heb mn meisje, dus waaaaar heb ik het over?
    Anderen knokken en staan nog steeds met lege armen :(
    En ik, hebberd dat ik ben... Heb een hoop en wil nog meer.

Ondanks dat jullie me absoluut niet het gevoel geven dat ik niet mag zeuren, vind ik eigenlijk dat ik niet mag zeuren. Maar ik doe het toch, want ik moet ergens heen met mijn zenuwen. In omgeving weet nog steeds alleen 'die blonde' het, en verder niemand. Ja, Maartman maar ja: het woord Maartman bestaat uit twee delen: Maart en Man. Vooral dat tweede deel hé... ;)

Maar goed, vanmorgen dus een algemeen gevoel van onwijze opgefoktheid! Gets, was dat net zo ontzettend niet van plan om te doen. Ik zou deze keer relaxed doen. Want hoe graag ik ook een tweede wil... Ik heb al een eerste.
    Toch heb ik ontdekt dat dat op dit moment ff niet zo lukt.

Ben bang voor de negatieve test. Ben bang dat die komen gaat.
    En tegelijkertijd ben ik hoopvol. Zo hoopvol dat ik wil testen.

Vandaag trouwens de rekening van DD binnen. Ga ik zo maar ff direct betalen, anders moet ik het wellicht betalen na falen van poging. Dan voelt die 390 euro extra zuur, dus nu eerst nog maar doen....

Blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Heb 1 test in huis.
    Wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet...

Pfff

SNARKKKKKKKKKKK

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Oke. Wow.

Dat over Maart en Man en dat gezeur over het gedeelte man moet ik ff rectificeren.
    Hij gaat nu voor mij naar de winkel om:

1. Pindakoeken
    2. Melkchocolade

te halen.

:D

Voel me ineens een stukje beter :)

9. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ik sjees ff voorbij!
    Geen nieuws, dus goed nieuws:)

Juulz: kussie voor jou!
    Kopje thee staat klaar, voor als je daar behoefte aan hebt.

10. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    oooo Juultje...wat begrijp ik toch wat je voelt...die vrselijke au's, verdriet dat maar niet wil ophouden, dat er soms wel uitkomt op een heel rauwe manier en soms juist niet en dan zit het zo dwars dat de hele wereld het zal bezuren...maar bovenal hoe ongelofelijk, hoe inmens pijn dat het niet is gelukt...
    Ja ik heb dan nu wel het alleen-recht op de beslissing Bulgaarse kleuter of niet maar ook dat is soms erg eenzaam, ondanks alle lieve dinnen en fam om mij heen. Ja, ik heb nog een cryo...maar kom op...als deze poging niet is gelukt, zo op alle fronten perfect, en alle andere minder perfecte pogingen ervoor (in alle soorten en maten) dan gaat dat echt niet meer gebeuren hoor...ik dek mijzelf niet in, ik voel het echt zo en t is dat ik em niet weg wil gooien maar zo voelt het echt...ja..daar is Marjah die dat ook echt dacht maar Marjah is 10 jaar jonger en ik ben niet van dat allerlaatste geluk...dat laat ik aan anderen....en natuurlijk weet niemand het tegelijkertijd.

En zo ook voor jou lieve, lieve, lieve Juul, studerend op de toekomst in je holletje..ik geloof er net zo hard in dat jij mama gaat worden als dat ik dat zou worden..sterker nog..jij bent jonger..nog meer wegen en met een vast en zeker leuke vent..I keep watching joe babe!

Kus Koos

11. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Marjah, wat heb jij een belachelijke banner zeg!! :D:D..staat je helemaal niet!!

Maartje, ik wil ook pindakoeken, hapje door de hitechkabels??

Koos

12. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Koosje wat verschrikkelijk. Ik heb er geen juiste woorden voor. Sterkte. Weet dat er aan je gedacht wordt.

Ook aan Juultje moet ik veel denken, waarom nou toch......

Maartje ik snap wel dat je stiekem toch heel gestrest bent, je wil zo graag en daarom is het ook heel logisch. Wanneer ga / mag je testen.

Zara: haha, tussen de foetussen staan hossen. Hoe grappig.
    Wanneer Spanje? Rond juli toch?

Ik was vandaag in het ZH, bloed prikken, overal trollen uiteraard, enfin, naast me moest een trol op knappen haar geboortedatum noemen: 1989!!!!!!!! Man, wat ben ik oud ( en dat meisje JONG, in mijn ogen).....

Morgen Gent, ik ben benieuwd.

Truste...

13. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Vergeet ik de banner van een zeker iemand........ Wow. Hoe bizar is dat; een zwangerschapsbanner voor Marjah....

Geniet ervan,

X

14. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Al de hele ochtend met de zorgverzekeraar aan het bellen...... GRRRR wat een eikels. Maar uiteindelijk via een regiokantoor iemand aan de lijn die WEL lief en behulpzaam was.

Alle papieren weer eens doorgebladerd. Kwam mijn AMH weer tegen:0,7 en 0,24...... Niet echt geweldig dus. Wist ik al natuurlijk want het zijn oude uitslagen, maar toch weer jammer om er op gewezen te worden.

Zo douchen en dan op naar Gent ( ga ik leuk een Sikki doen ).

X

15. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Over Sikki gesproken....... Waar ben je???? En stiltes zouden zomaar verdacht kunnen lijken.... Hihi, hoe spannend.

16. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Ieoor heeeeel veel succes in Gent!!

Hmm Ieoor mijn AMH is nog lager!

17. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Gabrie dank je wel voor je succeswens.
    Je hebt gelijk, ik weet ook wel dat er meiden ( zoals jij) zijn met een nog lager AMH.
    Wie heeft er ook alweer een baby gekregen met AMH van 0,1????? Dat geeft dan wel weer hoop...

Wanneer jij weer van start?

18. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.295
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hai, Hai,

Ik heb een baby gekregen met een AMH van 0,10! Mijn eicelreserve is dus heel erg laag maar de eitjes die ik nog heb zijn wel van goede kwaliteit en ook het zaad van manlief is heel goed. In DD hadden we met 450 Menopur en cetrotide 5 eitjes en die zijn allemaal bevrucht en waren ook goed genoeg om ingevroren te worden. De 4e cryo is blijven plakken dus hebben we er nog 1 in de vriezer.

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Veel succes Ieoor!!!

Doe jij maar een Sikki!!

Please!!

:)

Ik heb deze keer geen Sikki gedaan met mn Intralipid.
    Vanmorgen, 11 DPO* getest en negatief**.
    Heb er niet om gejankt, maar vind het wel kut.
    Gisteravond heb ik wel gejankt, ik was zo op van de zenuwen.
    En fluisterde in Maartman zijn oor dat ik dit nooit meer wil, nooit me zo in de stress. Ik zei hem dat ik geen verse poging meer wilde ondergaan.

Vanmorgen dus getest en inmiddels is Irma gemaild.
    Met de vraag of we aankomende maand weer van start mogen met een verse poging.

Kutzooi, doe ik het toch weer.

* Jaja is vroeg, maar niet te vroeg.
    ** Nee, zelfs geen tuurstreepje dus negatief is negatief.

20. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Ja Nataly is ons AMH wonder. Hoop dat haar verhaal ons ook allemaal gaat overkomen.

Wanneer ik weer ga beginnen. De planning is juni as.
    Maar het kan ook zo maar zijn dan we pas in september gaan beginnen.
    Ligt er een beetje aan hoe ik mij voel...

Heb er nog even geen zin in.

Nataly geniet van je kindjes! Ga je de cryo niet meer gebruiken Nataly?

Deel Deze Pagina