Lieve Maartje, Het is inderdaad een @#$@%#$^-zooi! Bah had het graag anders voor je gezien. En of je er nou al 1 of 2 hebt rond lopen. Het verlangen naar een kindje kan net zo groot zijn. Huil, schreeuw, gil en ehhh koop een leuke jurk en in juni naar DD. Wie weet treffen we elkaar daar! Voor nu een knuffel..... en ik spreek de hoop uit dat alles goed komt.
Dank je wel voor je lieve reactie Gabrie. Snap best dat je er nog niet echt zin weer in hebt. Tis bij mij ook erg dubbel. Het liefst zou ik ook nooit weer gaan starten, maar heb nu ook een gevoel van als ik het nu niet doe, durf ik het nooit weer. En als ik naar mn meisje kijk, dan vind ik dat ik het aan haar ook verplicht ben om de hele kutzooi nog een keer te ondergaan. We gunnen onszelf het zo enorm, maar haar nog meer. Het lijkt me voor haar het mooiste als ze een broertje of zusje kan krijgen. Heb al reactie van Irma. Een lief mailtje over het naw mislukken van de poging en dat S. zijn agenda erg vol is. Dus voor een echt gesprek zal weinig tijd zijn binnen nu en een week. Maar ik mag wel gewoon een uitgangsecho in laten plannen zodra ik ongesteld ben. Moet er dan gewoon voor zorgen dat ik mn broek niet te snel weer aan trek zodat ik tijdens de echo mn vraagjes kan stellen. Wil nl erg graag weten wat ik het beste qua medicijnen kan doen gezien 'mijn huidige AMH' enzo. En dat wil ik best bespreken met mijn broek op mn enkels. Het intresseert me niet zo. Ik wil een broertje of zusje voor mn meisje. Al die vernederende dingen, ach. Ja. *kijkt cynisch en probeert niet in janken uit te barsten*
Ahhh meiske toch! Ik hoop echt dat je dochtertje nog broertjes en of zusjes krijgt! Tegenwoordig boeit mij het niet meer wie er tussen mijn benen zit.... Geen gene meer. Ben wel blij dat ik voortaan alle echo's hier in Nederland kan laten plaats vinden. Dat heen en weer naar DD breekt mij echt op. Ik weet niet wat je de vorige keer hebt gebruikt qua medicatie? Ik heb in DD gebruikt: 225 GonalF en 225 Menopur in combinatie met Cetriotide 225 GonalF en 225 Menopur in combinatie met Synarella Vragen stellen per mail aan dr. S is soms ook een crime. Heb het idee dat hij niet eens weet over welke patient het gaat!!
Jammer Maartje, wat een k)**&&%%%T zooi, hopelijk geeft een verse poging meer geluk. De wens blijft heel groot, ook al heb je al een kindje, dat weet ik natuurlijk uit ervaring. Wij gaan de cryo waarschijnlijk niet meer gebruiken, ik wordt in juli 40 jaar en dat was altijd mijn grensleeftijd om nog moeder te worden. Dat heb ik dus net gehaald. We hebben net wel weer betaald om de cryo weer voor een half jaar ingevroren te laten, vernietigen kan ik (nog) niet.
Inbreek: @maartje; wat een shitzooi en ik sluit me aan bij wat eerder gezegd is. Ook de wens voor een tweede kindje is immens groot en doet er niets aan af. Een dikke knuffel voor jou meid, het laat maar weer eens zien hoe wonderlijk zwanger worden en blijven wel niet is. liefs natas
Maartje...neeeeeeheeee...goferdegoffer....ik dacht toch echt.......huil, gil (kom maar meedoen, janken we het hele bos bij elkaar..) eet, seks, stamp, bid, hoop, schreeuw, huil, jank, lach, zeg grove dingen, scheld...om dan weer naar DD te gaan en een prachtig broertje en/of zusje te maken voor jullie dotje!! Ieoor...ik ben zo benieuwd!!! Hoe was het?? Ik duim, duim, duim heel hard voor je!! Marjah, jij walvisje...hoest met je?? Geniet lekker he?? En ja, Sik is erg stil..t SAL toch niet??? SIKKI...waar ben je??? Nataly, moeilijke beslissing met cryo...pas iets mee doen als t helemaal goed voelt he?? Hier vanochtend gewoon, heb nog niet genoeg maar dat doe ik altijd dit soort mega-alles-tesamen-situaties-creeeren, gesolliciteerd op een andere baan..was erg leuk, heb een ochtend meegelopen en was oprecht enthousiast. Vanavond lekker m;n stemexpressie-avondje dus dat gaat ook weer helpen..voel mij vandaag wel wat beter! Kus, Koosje
Nataly lijkt mij inderdaad ook moeilijk om de cryo te vernietigen. Bah wat klinkt dat naar! Misschien krijg je nog de kriebels........... Sik is inderdaad heel errug stil...of juist niet en is ze druk aan het puffen...
sjemig het begint nu al... ik ga zo naar bed! gaaaaaaaap morgen ga ik echt rea-en... Maartje: k**, Kl*** @%^*#$%R^Y&#$%^&*( SO! Maar ik las op WA dat je toch even door gaat met testen. GOESO! wat het kan dus zomaar wel zo zijn, he! mijn eerste zwangerschap begon op 4+1 met 54. Duzzzzz En de verdubbeling was perfect, dus daar lag het niet aan dat het mis ging. Hcg was gewoon super. Ik ga nog voor roze deze maand. Koosje: knuffel! Wat knap, vandaag alweer solliciteren. Pffff Heel veel sterkte en succes! juulzon: we snappen je allemaal. Neem de tijd voor jezelf en voor elkaar. Jullie hebben het niet makkelijk en jullie maken het helaas voor elkaar ook niet makkelijker op. Zo veel discussie en dat kost zo veel energie. Jij en je mannetje zijn het belangrijkst, nu goed tot elkaar komen en dan de volgende poging in. Ik hoop zo voor jullie dat het goed komt... Gabrie: jij sterke meid! dikke knuffel Ieoor: hoe was gent? ik hoop dat je nu in je bedje ligt na de pipelle.... duim duim duim Nataly: zou zonde zijn om de cryo nu al te vernietigen... heb je nog gedacht aan embryo donatie? Doen ze niet in DD, maar wel in NL. Maar ach... misschien ga jij nog wel voor nr 3
@Maartje, dikke knuffel.Begrijp de teleurstelling maar al te goed... @Nathalie, cryo drie... Gewoon proberen ...Wie weet wacht jullie wel een 3e cadeautje . @Iejoor, ben je bij de prof geweest? Hoe vond je haar? En kon je de Pipelle doen direct?Meestal moet je daar nl wel een aparte afspraak voor maken. Als het gelukt is, scheelt het weer een ritje. @marjah, wanneer is de echo? Zo spannend voor je. Kun je het zelf al bevatten? Aan je banner te zien wel . Wat gaat het alweer snel...Wordt een oud- of nieuwjaarsbeebje. Nog net een draakje.... @Gabrie: moest jij de Gonal en Menopur tegelijk gebruiken?En wanneer spoot je de cetro dan? Dank voor je lieve berichtje nog. @andere keer langere update. Nu nog even niet. Tijd.... Liefs @astarte: alles ligt weer koel ! Nogmaals dank!
Maartje, shit van negatest! Misschien over een paar dagen meer geluk en anders hoor ik alweer in je bericht dat je je weer vol overgave stort in een volgende poging. Koosje lieverd, alle knuffels die ik je kan geven zijn niet genoeg om je te troosten. Ik hoop zo dat je waar dan ook al het geluk en liefde vindt wat je zo verdiend! Van een lief klein kindje, van een geweldige vent, van de perfecte baan, van een heerlijk leven! Lieverd, ik gun het je allemaal! Ieoor, ik hoop dat je met een goed gevoel weer terug uit Gent bent gekomen! Juulz, dikke knuffel! Nataly, nog 1 cryo... Moeilijk ja om die nu al te laten vernietigen. Marjah, meid wat vind ik het toch heerlijk om jou banner te zien! En straks pronken met een prachtige echo! Gabrie, opladen richting juni... Ik hoop zo voor een superpoging! Hier niet bevallen hoor dames Gewoon heerlijk genoten van de zon hier. Lunchdate op terras gehad en lekker lummelen.
Juulzon: nog beter! Een oud en nieuw kindje! Waarschijnlijk 00.00 uur Uitgerekend (voorlopig) op 1-1-13
@Marjah, dacht ik al vwb datum, had ik ook uitgerekend bij onze TP. Maar helaas... En nee, koele kast is niet helemaal up2date... xxxx
Ff kort en ego; We zijn gebroken. 12.45 thuis weg 21.19 uur thuis....... We hadden om 15.00 uur de afspraak, en ik denk dat we om 18.00 naar binnen mochten. We zijn net thuis, onderweg ff langs de Mac geweest..... De prof is een super leuk mens. Vorig jaar waren we al bij haar geweest, op 3 mei, hoe toevallig een dag verschil met nu. Ze was iets enthousiaster omdat we sindsdien een keer 7 follikels hebben gehad, maar donatie lijkt haar nog steeds DE oplossing. Pipelle direct gehad; dat had ik van tevoren heel goed zo afgesproken (ik blijf niet op en neer rijden.. Haha). Al vonden we wel dat ze vandaag erg gehaast was. Ik snap het wel gezien de uitloop, maar toch jammer. Nu thee, en dan zzzzzzzzzzzzzzz Truste en lief dat jullie aan me gedacht hebben. Morgen meer. X
Ieoor, wat spannend zeg! De pipelle gehad, dus ook snel beginnen met stimuleren? Wanneer stoppen met pil? O lieverd, ik duim me suf voor jullie!!!
Succes Ieoor. Sikki, de laatste loodjes, spannend hoor. Lars is met 38+3 dagen geboren. Marjah, is was van Luca 4-1-2009 uitgerekend en het is een kerstkindje geworden. Voor alle anderen een dikke knuffel. Ik heb vandaag barstende hoofdpijn, denk dat mijn eerste ongi eraan zit te komen, of niet..........ik wacht wel af.
Ik duim me een hoedje..wat is de planning nu??? Ik hoop het zoooo voor jullie...Marjah MOET gewoon gezelschap krijgen..en wel snel!!! SO Met mij beter...wel erg moe. Heb wel def besloten deze maand nietw eer meteen terug te laten plaatsen, ik kijk de volgende maand of ik er dan al weer voor open sta. Nu zou ik het bijna doen om er dan meteen van af te zijn..maar da's wellicht toch een minder goede instelling. Een goede vriendin zei gistern nog dat eerst de aandacht voor rouw moet zijn, daar de tijd voor nemen en dan komt de energie om het ook nog een laatste keer te proberen vanzelf weer..nou dat geloof ik ook. Dusss...gabri en Ieoor, mijn hoop is deze maand op jullie..en begreep ik nu zo ineens tussendoor toch stiekum ook een beetje op Nataly?? Kus Koos
De aandacht gericht op mij !!!!!! Nee hoor, ik ben net 6 weken geleden bevallen en wij zijn compleet nu. Ik laat het zwanger worden graag aan anderen over die het nu heel erg gegund zijn.