inbreek knuffel voor maartje!! stuurt kopje thee met honing en veel chocola naar het half donkere holletje. Ook knuffel vor juulzon, al reageer ik niet altijd, ik lees wel mee en leef echt met jullie mee. Jullie strijden al zolang en zo hard. Heel veel respect hiervoor maar wat ik nog veel meer hoop is een dikke vette beloning voor dit alles wat jullie zo verdienen!
meisjes: knuffeltjes aan iedereen! maartje: al op whatsapp gesproken over zorgjes. Bah moet niet mogen... @keelpijn enzo: misschien toch ff wachten met de volgende poging? Uber S liet mij ieg niet zo starten . Weet je al wat jij wilt? @hiero: ik vind het zo ontzettend moeilijk om hier iets te posten... Zo lang wil ik aan deze kant staan en nu sta ik hier en nu voel ik mee een beetje ehhhhh verloren ? of zoiets... Ik, die behoorde tot een een of ander clubje, ben het clubje uit gestapt en ook al vind ik dat ik dit ontzettend verdiend heb en mezelf dus ook het meeste heb gegund, zoals iedereen dat doet voor zichzelf (zie eerdere berichten van dezen en genen), laat het me niet los dat ik nu "die andere" ben, je weet wel "die ander waar het wonder is geschied". Ik zou jullie allemaal zo graag willen helpen, willen zeggen dat het goed komt... Ik gun het jullie zo. Het moet toch gewoon kunnen?! Gewoon omdat jullie lief zijn, omdat jullie geweldige mama's zullen zijn. Al zijn jullie al jaren mama met heel jullie hart.... DAAROM! @zwa-zijn: En aan de andere kant, moet ik dat ook nog steeds tegen mezelf zeggen dat "het" wel goed komt. Zo onzeker . Soms denk ik echt dat het me niet gegund is en dat ik volgende week van een koude kermis thuis kom. En dan moet ik nog mijn gezellige weekendje door, met "honderden" bezoekers, trouwdag, moederdag. Ik zie zo op tegen volgende week . verder: moe en verder niet zoveel.
Hi dames, Ook even van mij hart onder de riem voor Maartje, ik post ook niet veel, precies om de reden die Marjah eigenlijk beschrijft: als je dan na een tijd proberen eindelijk zwanger bent, voel je je niet geroepen om alsmaar te posten bij mensen die het zo zwaar hebben omdat het niet (of nog niet!) lukt. Marjah, ik was weliswaar lang niet zo lang bezig als jij, maar ik begrijp dus wel wat je bedoelt. Hoop dat het goed met je gaat. Wanneer heb je de eerste echo eigenlijk (of is die al geweest?)!.... Juulz, ik blijf ook voor jou hopen hoor! En duimen!!! (mede dankzij Tessa misschien ook die hoop ) Verder voor alle andere dames hier als Gabrie en Ieoor, ook dikke knuffel, en sterkte vooral. Liefs, Astarte
Hi lieve medepannenkoeken/poffertjes en lieve meelevers/lezers, Hier weer een berichtje van mij. Voel op dit moment al ff geen onderduik gevoelens meer, althans, niet hele sterke onderduikgevoelens. Wil allereerst even zeggen dat ik het onwijs lief van jullie vind om zo met mij mee te leven, hier en/of op whatsapp/telefoontjes/PB'tjes. Dank!! Tis maar goed dat ik aan het schrijven ben en niet aan het kletsen. Ik heb nu zo goed als geen stem. Niet vanwege gillen ofzo of door te veel lullen. Nee, ik denk dat het komt door een keelontsteking, ofzo. Weet alleen niet zeker of dit een keelontsteking is, heb namelijk nooit wat, maar ik vermoed dat dit hem dus echt is. Voor de kenners: groene/gele (SORRY!!) dingen, hoesten en keelpijn en van de een op de andere dag compleet hees zijn... Dat heb ik, is dat nou een beruchte keelontsteking? De nieuwe poging stellen we even uit. Het is inderdaad niet verstandig om nu te starten. Ik kan elk moment ongesteld worden. Zit nu op 14 dagen na eisprong, heb slechts 2 utro'tjes per dag gebruikt en gisteren niet 1 gepropt. Vanmorgen had ik al aardig wat bruin en dacht vandaag ongesteld te worden. Omdat zware buikkrampen op bevrijdingsfestival mij niet zo bevrijdend leek heb ik daarom vanmorgen 3 utro's in 1 keer gepropt. En het heeft nut gehad. Geen druppel bruin meer gespot totdat ik thuis kwam. Gezien mijn ''ziekzijn nu'' en de belangrijke afspraken welke ik aankomende week voor werk en studie heb, is het erg moeilijk om een uitgangsecho helemaal in DD in te plannen. Kortom: verstandig doen is wel zo wenselijk. Maar om eerlijk te zijn: als ik nu niet ziek was geweest, dan had ik alles op alles gezet om toch een uitgangsecho in te hebben laten plannen. Ik ga nu gewoon helemaal voor volgende maand starten! @dochterzorgjes: wil er nu wel wat over kwijt. Bij de geboorte had ze al een oortje wat een beetje verfrommeld/ietsjes kleiner leek. Hij is nooit goed bijgetrokken en het lijkt nu zo dat het andere oor normaal meegegroeid en de andere niet zo goed groeit. Mij maakte het me helemaal niets uit: ze is nou eenmaal de allermooiste en liefste en beste en leukste en en en.... Alleen Maartman vond het wel een beetje zorgelijk worden en heeft zitten googlen. De uitkomsten van zijn gegoogle waren niet zo heel erg fraai. Het kán geheel onschuldig zijn, maar het kán ook andere dingen betekenen. Beide opties zijn mogelijk. Het lullige is dat als het onschuldig is, voorkomen had kunnen worden dat haar oortje er nu zo uitziet. Als ze idd een zng l.0-p oortje heeft, dan zou ze door s.p-.1a1ke.n (ik doe het ff zo voor het geval ik hier in mn omgeving ooit mensen over ga vertellen en zij gaan googlen, dus mochten jullie hier iets hier over willen schrijven, dan graag ook op een gekke manier schrijven zodat bekenden hier niet op uit zullen komen) het helemaal goed bijgetrokken kunnen zijn. Nu is dit niet meer mogelijk. Op pagina 5 van http://www.tergooiziekenhuizen.nl/folder1932.pdf staat en foto van zo'n oortje. Ik vind dat het hier meer op lijkt dan op waar Maartman in eerste instante bang voor was. Goed, als het minder onschuldig is, dan bestaat er kans dat haar oor altijd kleiner zal blijven en ze ook niet geweldig hoort. Op Microtia - Ear Surgery staat hier meer over. Ook staat er een plaatje van een oor welke net als op eerder genoemde site, erg op meisje haar ene oortje lijkt. Dus dat qua zorgen. Maartman wil naar een speciale poli in het UMCU, zodat we komen te weten wat ze nou precies wel of niet mankeert. Ik was erg overstuur toen hij er over begon, was gewoon boos op hem en door hem kon ik die dag alleen nog maar zien hoe anders haar ene oortje is. Nu heb ik het goed laten zakken en heb ik echt zoiets van: we zullen wel zien. Ze is en blijft de allerleukste, liefste en mooiste en en en nog zoveel meer. Voor mij is ze perfect. Voor Maartman ook hoor, maar hij zei dat als ze wel ge-.hoo.rpro--ble.men heeft, moeten we dat wel op tijd weten zodat we er juist naar kunnen handelen om te voorkomen dat ze ergens is belemmert gaat worden. En ook omdat m1-cr.0t1a (de minder onschuldige mogelijkheid) soms gepaard gaat met syndr0m3n. Zo, heb ik dat ook weer van me af geschreven. Nog 6 nachtjes voor Marjah totdat je boemboemboemboemboemboem gaat horen! Daar gaan we voor!! Ohh ik weet zo hoe spannend het is om voor de eerste echo te gaan.... Ik hoop dat jij net zo'n gave zult hebben als ik toen op 22 november 2010!! Wat je schreef siert je!! Je bent een schatje!! @Juulzon, nog zo'n schatje... Lief dat je aan me denkt, PB heb ik gehad, was alleen niet zo schrijverig. PB komt nog!! Clearblue Digital Ovulatietest 20 st? Bestel op Drogistplein: dit was hem, dacht ik. Komt geen bezorgkosten meer bij, want vanaf 25 euro is het gratis bezorgen. Afspraak staat dus alweer geplanned... Je weet dat ik me suf duim voor je en dat jij enorm hoog op het lijstje staat wie ik het enorm gun om zwanger te worden... Deed moeder natuur maar iets met mijn lijstje... Sikki, nog ff... Ooohhhh over een weekje ben jij zo ver in je zwangerschap als dat ik was toen ik mn meisje kreeg!! Nog ff en dan.... Dan ben je trol-af en ben je mama van een heel mooi meisje!! Koosje, jij stelt cryo nog ff uit las ik?? Moeilijk is het allemaal... Ik zou willen dat je laatste cryo, je laatste embryo.. Hetzelfde zal gaan doen als dat die van Marjah heeft gedaan!! Kutzooi ook met alle ellende! *knuffel* Ieoor, fijn dat je de Pipelle nu direct kon krijgen. Hoe is die jou bevallen? Heb je pijn gehad, of vond je het meevallen? Wanneer verwacht je je menstruatie? En enthousiaster? En toch ECD de oplossing vinden? Jij gaat haar 'gewoon' laten zien dat haar enthousiasme passend is, maar dat ECD niet de oplossing is. Daar ga ik heel hard voor duimen!! Is pipelle niet altijd in de 2e fase van de cyclus??? Dan start jij dus over een kleine 2 weekjes weer? Ieoor start dus bijna, Gabrie, Juul en ik daarna. Koosje die maand erna de cryo? Worden we nog actief met zn allen...
Maartje, wat een verhaal van jullie kleine meid. En dan ook nog eens die nare keelontsteking. Dikke knuf en beterschap. Bah bah bah. Denk dat het goed is toch even een maandje te wachten voor je verder gaat. Enne, je niet teveel insmeren als de zon gaat schijnen ivm vitamine D . Wij beginnen voorlopig nog niet hoor. Nog geen back up plan, 11 juni is evaluatie met de prof. Horen of ze ons nog steeds 'ziet zitten'. Zit zelf te overwegen toch prednison te vragen, maar anderzijds... Eerst maar eens zien ALS we weer van start gaan of er eens wat meer folli's willen groeien. Maar zover is het nog allemaal niet hoor. Dus eerst maar weer duimen voor Marjah's echo vrijdag (moet toch goed zitten als ik alle klachten zo lees ) en duimen voor Iejoor. Daarna jij weer en Gabrie en koosje... En ik zet mezelf maar op de laatste plaats... Wij zijn net thuis, nog een nachtelijke kop thee en morgen uitslapen. Liefs voor allemaal!
Maartje wat een verhaal van je kleine meisje haar o.o.o.r.t.j.e. Ik vind het heek verstandig om ermee naar een ZH te gaan en de arts er naar te laten kijken. Ik duim dat het om de ' onschuldige ' variant gaat. Klinkt inderdaad als keelontsteking. Kijk zo dadelijk met goed lichtjaar eens in de spiegel, diep in je keel: als de zijkant / de "wanden" van je keel rood of juist wit zijn heb je een echte keelontsteking te pakken. Bah. Gorgelen met warm water met daarin zout (vee,l zout) gaat de ontsteking een beetje tegen, beterschap. Oha en heel verstandig om nu niet te starten. Marjah ik snap het denk ik wel, over hoe je je voelt. MAAR jij hebt ook recht op een baby, en je mag daar van genieten!!!!! Juultje 11 juni terug naar de S. Ik ben benieuwd of ze prednison voorgaat schrijven. Het kan helpen, kijk naar Sikki en Maartje ( en Marjah, toch?). Maarbij mij heeft het nog nooit iets opgeleverd. Pipelle deed vreselijk zeer!!!!! Komende vrijdag laatste pil EN eerste spuit. Dinsdag een gesprek in het ZH in de buurt ( ben ik ooit in MMM gestart): of ze mee willen werken aan de echo's in NL. Ben benieuwd. Al begin ik persoonlijk nu erg te twijfelen wat de meerwaarde van Gent is, behalve de hoge kosten... (zwart kijker dat ik ben).
Natascha jij gaat vliegen toch met de kleine meid? Het enige wat helpt is een flesje geven tijdens het stijgen en landen. Alle andere dingen als bekertjes over oren etc. zijn fabeltjes.. Fijne vakantie.
Ieoor, meerwaarde van Gent is in elk geval dat ALS je weinig follikels hebt, ze flushing toepassen en uit iedere follikel een eicel weten te halen. Maar begrijp je gedachte, dat is wat vriendlief ook zei.... xxx
je weet het niet ieoor... je wilt alles geprobeerd hebben, dus ook dit (nogmaals). En wat juulzon al zegt, ze hebben nog wat andere trucjes uit te halen. Maar of het nut heeft, kun je pas achter af zeggen . Ik hoop het zo voor jullie allebei juulzon en ieoor! Gabrie, hoe ist met jou? Maartje; goeso van ziekenhuis. Gewoon voor de zekerheid. Alles gedaan hebben voor je kleine meid is het beste wat je hebt kunnen doen. @poging: doorschuiven is voor nu het beste... ook al is het niet leuk . Volgende keer ben je gewoon weer topfit en kun je topfit de hele poging door. SO! Natascha; ik heb ook het bekertjesfabeltje gehoord, maar dan moet je al bekers met afsluitrubbers hebben en een ventiel dat heel langzaam de druk aanpast . Ik zou ook voor het flesje gaan.
@Natascha: goed laten drinken en vanaf 20 min voor de landing wordt de daling ingezet en gaat de druk echt sneller op je oren. Als je de lucht ingaat maakt het niet veel uit, het dalen is veel heftiger voor je oren. Je hoopt maar dat ze willen drinken, mijn dochter huilde zo erg dat ze haar fles weigerde op het moment dat ze het het hardst nodig had (denk ook van de oorpijn en ook vermoeidheid). Das zo zielig!
Net Juulzon gesproken. Wat is ze lief @hier: ietsies beter, maar ben nog niet erg gerustgesteld Waarom? Bah! Heb ik nu gewoon te veel gedaan of is er echt iets mis? Bwechhh
hmm, vervelend, ik hoop dat het bijtrekt en gewoon groeistuipjes zijn zeg maar!...Hou je taai en blijf dat kleine wurmpje toeroepen dat het lekker moet blijven zitten bij je!!!!!!!!!!!!! X
alles goed, ik denk toch de kramp in mijn bm uit mijn wervel ter hoogte van mijn bh bandje komt... Net bij de chiropractor geweest . Eng, maar toch blij dat ik het gedaan heb. Ieoor: wt k** dat de pipelle zo ontzettend pijn deed . Maar ik hoop dat het allemaal niet voor niks is! Vrijdag boosten en dan is missie beeb weer echt van start! DUIMMMMMMMMM Koosje, hoe gaat het? Juulzon, nog een keertje, wat ben je toch ontzettend lief! Ik hoop zo dat je lekker even bij kan komen met mannetje, zodat jullie alles weer goed op een rijtje kunnen krijgen. KUS!