O lieverd, weet niets te zeggen.. Kan niets zeggen wat je minder angstig maakt... Hoop alleen zo ontzettend dat de enige overeenkomst tussen toen en nu het bruin is... Jouw lieve beebje moet blijven waar dit zit, nog 30 a 32 weken... *knuffel* Wanhoop, hoop, wanhoop, wanhoop, hoop, wanhoop, hoop, hoop, hoop, wanhoop, hoop, wanhoop, wanhoop, hoop, hoop hoop, hoop, hoop, wanhoop... Hoe oneerlijk... Mijn hartje huilt. Maar mijn hartje kan niet anders dan hoop houden. Snap als jij dat nu ff niet kunt, daarom neem ik dat stukje ff over. Hoe is Marjahman....?? Stomme vraag vast...
T gekke is, dat ik vandaag qua buik juist een ontzettend goede dag heb gehad. Ipv steeds buik en rugpijn, die te harden was en de wervel en maagpijn dus niet te harden was, had ik nu echt ff een lekker gevoel. Nog steeds gespannen spieren, maar geen echte pijn.
Lieve marjah weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen nu. kan alleen maar hopen en duimen dat het niet door gaat zetten. Nou meis dikke Knuffel en hou je haaks xxx bittersweet
Ohh trollie toch. Ik hoop echt dat jij nog 36 weken een heuse trollie blijft. Dat gun ik je van ganzer harte. En ooh wat begrijp ik je angst. Ga je om een eerdere echo vragen? Of zeg ik nu iets heel doms..... Sterkte meis. Weet dat er veel aan je gedacht wordt. Ik blijf, samen met Maartje en heel veel anderen, gewoon lekker hoop houden.. X
Jongens, Hier spreekt streng Koosje: Laten we niet nu al wanhopen, huilen en meehuilen omdat het voorbij zou zijn...HET KAN ECHT NOG ALLE KANTEN OPGAAN!!! Lieverd, houd vol met het kindje verwelkomen en vertelt het vast te houden en ja, de andere mogelijkheid is er ook.. Ik denk heel veel aan je, veel sterkte jouw kant op, killing die onzekerheid en gatver van de vorige keer signalen... xxxxx
Marjah meisje toch! Ik kan je niets vertellen wat je al niet weet. Het kan idd vriezen, maar ook zeker dooien! Weet hoe het is, heb zelf ook bruin (en rood) verlies gehad en het is echt of je wereld stopt met draaien. Ik hoop zo (je weet niet half hoe erg) dat het ook bij Jou onschuldig mag zijn en dat je vrijdag een goede echo mag hebben. Dikke knuf!
Sterkte lief meisje! Ik hoop dat je een beetje zult slapen en dat je straks hebt bewezen een trol met onschuldig bruinverlies te zullen zijn!! Please... Ja, Koosje heeft gelijk! Het is nog niet over, maar oh oh oh... De angst bij bloedverlies. In welke kleur dan ook. Die angst is hels. En ja, niet iedereen met bloed hoeft afscheid te nemen van de zwa(ngerschap). Maar dat neemt nu Marjah haar angst denk ik niet weg... Maar er zijn genoeg verhalen van dames met bloedverlies welke toch zwanger bleven... Ik noem een Q, ik noem een mezelf... *knuffel* Was het maar al de 12 weken geweest, dan durfde je vast meer te vertrouwen... Kutzooi!!
Lieve Marjah, Kan ook niets anders zeggen dan dat ik zo hoop dat het wat onschuldige bruin was die nu weer weg is en dat je kindje goed zit!!! Heel veel sterkte / succes/ goede hoop en liefs
Nog een Beetje bruin en rond 6 uur, toen ik wakker werd had ik geen pijn. Om 2 uur nog wel, en nu na het plassen ook. Dilemma, wat zouden jullie doen? Vandaag echo, mogelijk te vroeg voor hartactie, of morgen met de kans op te laat en geen hartactie?
Ik zou gaan voor de echo en er begin volgende week nog 1 bedingen. Beetje kliniek snapt jouw situatie heel goed. (beginnend) bloedverlies is te zien op een echo en ook is vaak te zien of de boel nog rustig is daarbinnen. Misschien is het te vroeg voor hartactie, maar bovenstaande zal dan echt wel hoop geven. En dan maandag of zo terug voor hartactie. Dus ik zou bellen!
Dank merah! Dacht ik ook, maar stel dat stil liggen nu beter is? Of denken jullie dat stil in de auto zitten daar ook onder valt? Het is meer dan een uur heen en idem terug Btw pijn wordt weer erger
*Breekt even in* Marjah sorry dat ik inbreek. Lees altijd mee en leef enorm mee. Ik duim voor je dat alles goed zit!!! Stilliggen is niet nodig. Hard gezegd als t fout zit zit t fout en dan heeft stilliggen geen meerwaarde. Dus als je wilt gaan voor een echo, doen!! Gezien de pijn, zou ik ook vragen of je getest kan worden op een blaasontsteking. Misschien is zoiets onschuldigs als dat wel ook de oorzaak van het bruinverlies. Heel veel sterkte en succes in ieder geval!! *Breek weer uit*