hoi, net terug van de kliniek en het is niet heel slecht, maar leuk is anders. er is een lading bloed te zien van 3x2 cm in mijn bm. verder is beebje 4.4 mm groot, wat zou kunnen kloppen. echter er was nog geen hartactie te zien. ze dacht wel dat zij het even kon waarnemen, maar dat kon ze niet bevestigen. ze was nog wel positief, maar wil ons niet blij maken met een dode mus. nu aan het bellen voor een afspraak voor dinsdag.
niet het nieuws waar je op hoopt seg. Ik hoop en duim dat het bloed snel weg trekt en jullie dinsdag wel een mooi kloppend hartje zien.
oh ja en zij had berekend dat ik 6+3 weken ben, maar ze denkt dat ik in de ochtend een posi ovu test had, maar dat was pas s avopnds. ik ga dus uit van 6+2.
O Marjah, wat een spannende dagen ga je tegemoet. Zeker niet het nieuws waar je op zat te wachten, maar ik ga uit van het positieve! Dat ze toch wel dacht een kloppend hartje waar te nemen. Maar logisch dat ze voorzichtig is. Dinsdag moet het bloed minder zijn en moeten jullie allemaal een prachtig kloppend hartje zien. SO! Heeft ze nog advies gegeven voor de komende dagen? Heel rustig aan doen en zoveel mogelijk liggen? Is wel wat je vaak hoort bij een hematoom. Sterkte de komende dagen en laat je goed verwennen! KNUFFEL!
uiteraard zegt ze dat het allemaal niet uitmaakt, maar ka me niet schelen... ik blijf liggen!. nu alles vanaf de bank regelen voor 'het evenement' van het weekend
Meissie, ik weet dat je niets aan mijn verhaaltjes hebt, maar zal t toch schrijven... Dit is hetzelfde als wat ik bij de laatste had... Bruinverlies, buikpijn en soms wat roodverlies.... Hier zat de ophoping bloed achter het vruchtje en was gyn negatief... Gezien plaats en hoeveelheid Het bloeden heeft tot 9 weken geduurd (onregelmatig) en daarna was het opgelost.... Ik blijf dus positief..... Dikke knuffel voor je onzekerheid... Net alsof je al niet onzeker genoeg.was..... Xxx
Heb hier ligadvies niet gehad... Maar idd me wel in verdiept en in buitenland krijg je dat wel standaard.... Hier was het sowieso onmogelijk.... Maar ik zou idd wel gaan liggen als je kan.... Xxx
*inbraak* Ik wil je ook even heel veel sterkte wensen deze dagen! Misschien is vandaag wel de dag dat het hartje zichtbaar gaat kloppen en het nu nog te moeilijk was om te zien. We blijven positief! *uitbraak*
Lieve Marjah Wat een toestand waarom niet gewoon zwanger zijn zonder dat we (mmmdames) in de rats zitten. Ik duim dat je volgende week een mooi kloppend hartje mag zien Mocht ik wat voor je kunnen doen dan hoor ik het graag. Heel veel sterkte de komende dagen. Dikke knuffel!
Marjah, ook dikke knuf van mijn kant! Jammer dat onzekerheid niet in 1x weggenomen kan worden, maar ik blijf positief! Ze zou echt niet zeggen dat er hartactie waar te nemen is terwijl dit niet zo is!!!! En idd, lekker blijven liggen, zou ik ook doen! SMAK
Marjah wil je ff wat vertrouwen geven. Ik had ook zo'n klodder bloed toen zitten bij S en die is bij 13 weken op vakantie afgekomen. Maar hij darteld hier nu vrolijk rond. En in Brussel doen ze niet eens zo'n vroege echo omdat ze rond 7 weken zeker zijn dat het hartje dan wel zal kloppen Het komt goed echt waar! Dikke knuffel!
Hier ook bloed te zien op de eerste echo. Volgens mijn gyn niet eens heel zeldzaam. Fijn dat ze toch gematigd positief waren! Al zal dat voor jezelf vast niet zo voelen. Heel veel sterkte! En als jij je 'goed' voeltdoor zoveel mogelijk te blijven liggen, dan moet je dat gewoon doen! Knuf!
misschien iets minder kramp als ik zit... dan maar zitten? enniewee, vanochtend had ik nog steeds een piepklein beetje bruin en best nog wel wat kramp. Toen ik mijn broek net aan had getrokken, vlak voordat we vertrokken naar de kliniek, toen voelde ik ineens wat lopen. het droop er echt uit. stress! broek uit, ik loeren. Het was een waterige substantie. Ik stap in de kliniek de lift uit en wat denk je... het druipt mijn lijf uit. Weer waterig. Nu net naar de wc, ik sta op, trek mijn broek omhoog en ja hoor het druipt weer. Ik voelen, want ondertussen toch best nieuwsgierig... Echt waterig. Er was vanochtend geen teken van tweede vruchtje, maar stel... stel dat er wel twee zaten... de dokter vroeg namelijk of er echt maar een was terug geplaatst. Stel, dat het er dus twee waren... misschien is dit het open knappen van het zakje? Want wat is anders dat water? en waarom vroeg de arts zo expliciet of het er geen twee waren... je zag ook geen een hele grote vlek in het beeld, maar echt wat rommel. Soort van veel follikels bij elkaar, want ik dacht dus eerst serieus dat ze naar mijn eierstokken aan het kijken was... Stel.... hmmmm? Wat kan het water anders zijn? het is doorzichtig, niet slijmerig of glibberig, maar gewoon vocht... Of is dit normaal bij een zwangerschap? Dat je dit soort afscheiding krijgt. waarom zie ik totaal geen rood? alleen een pietsie bruin vanochtend (okee gisteravond veel meer) Niet dat ik er een mallemoer aan heb... in tegen deel. maar ik vroeg me toch wel af of jullie ervaring hebben. *puzzeled*
POSIPOWERRRRR.....het voelt nog steeds goed bij mij voor jou...heel veel sterkte met afwachten en hup, die bank op en niet meer af!!! (NL loopt echt wel achter op vruchtbaarheidsgebied tov buitenland dusss...) Liefs, Koosje
oh ja, en man probeerde het te vragen, maar de muts begreep zijn vraag niet... en ik had geen zin om me in de discussie te mengen. ze bleef maar over dat een follikel heel ergens anders zit... terwijl ik toch echt een eisprong heb gehad, dus theoretisch had het mogelijk kunnen zijn...
Marjah ik duimmmmmm! Hier ook bruim gehad en zelfs rood.... Ik heb de hele zwangerschap al waterdunne afscheiding. Echt water.. Sterkte in deze onzekerheid
Marjah... Dat: pies-ik-nu-in-mn-broek-vocht-? Is normaal bij een zwangerschap.... Later ook en denk je... Is dit vruchtwater? Hier konden ze ook geen reden geven voor de rommel.... Meestal is die er ook niet..ze weten gewoon niet alles