Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabrie74

    Gabrie74 Bekend lid

    17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    De meest vroege trein iet van 07 uur. Dan ben ik daar om 09:30. Ja veels te vroeg...we shall see..
     
  2. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hoe laat moet je er zijn ?
    Meestal zijn de tp 's toch pas 's middags?
    Dus dan ben je er echt veel te vroeg!?
     
  3. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Gabrie, begrijp wat je bedoelt... Maar, zoals de Wijzen op deze Wereld zeggen :) : er is er slechts een nodig die blijft zitten om zwanger te worden... En daar gaan we voor :) Duim keihard voor je!!!

    Maartje: kusje op je buikje! Vrijdagavond gaat 'm niet worden... :( Maar denk wel aan je... Wat in het vat zit....

    Marjah, witte klodders, kijk, dat klinkt eeeh... "een kloddertje roze hier.... een kloddertje wit dáár.... een roze streepje Op Een Dag..." We maken er wat creatiefs van gewoon :)

    Nathaly, succes met alles daar!!!

    @ego: heb een slecht gevoel, last van onderrug is begonnen (nu al) en ook een beetje een narig gevoel in mijn buik. En géén gevoelige borsten. Wel moeiig, maar da's de verkoudheid denk ik...
    Nou ja, we hebben een backup-plan klaarliggen, dan gaan we de Pipelle doen komende maand...

    Truste allemaal!

    xxx
     
  4. Ieoor

    Ieoor Fanatiek lid

    16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Juulzon ik duim voor je!!

    Gabrie heel veel succes!


    Sorry meiden dat ik jullie verwaarloos, maar ik kan het niet opbrengen hier steeds rond te hangen. Voor mijn gevoel ben ik echt de enige overgeblevenen (is vast geen woord...).
    Ik weet natuurlijk dat dat niet zo is, maar zo voelt het wel.
    Ik ben er klaar mee, en toch ook weer niet. Wil weer beginnen, en ook weer niet.

    Weet dat ik wel heel vaak aan jullie allemaal denk.

    Veel succes allemaal!!

    Tot snel.

    x
     
  5. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Ieoor, een hele dikke knuffel voor jullie tweetjes!
    Als ik toch kon toveren...

    Juulz, voor jou duim ik flink door!

    Gabrie, heel veel succes vandaag!

    Marjah, hmmm klodders! Nou ja, in jouw geval ben ik blij voor je :D
     
  6. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.711
    4.216
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @ Klodders: mjammiee!! ;) Fijn dat je er blij mee bent. Jij blij = ik blij (wat betreft klodders ;))

    @ Sikki: Je bent alweer 26 weken!! *gaatsnel* :D Super!!

    @ Juulzon: jammer!! Maar we lopen niet weg ;)
    Ik ben trouwens next week donderdag in jouw woonplaats. Koppie thee doen??

    @ Ieoor: dikke knuffel voor alle gemene verdrietige dingen.. :( Wou dat ik iets voor je kon doen... Dikke knuffel!!

    @ Nataly: fijn dat het allemaal zou goed gaat!! :)

    @ Gabrie, dat is vroeg op pad. Houd ons op de hoogte!!*duimmmFIKduimmm*



    @ over klodders gesproken: mijn menstruatie is gelukkig weer een stuk minder. De krampen zijn weer lichter, ik kan weer zonder pijnstilling!!
    Echt bizar hoeveel pijn ik had. En had weer een Breezersletjeachtigecyclus: 27 dagen!!!!
    Misschien toch maar eens aan de ovulatietestjes en proberen ergens Prednison vandaan te toveren????????????
    Hmmmm


    Of toch niet??
    Nou ja, over anderhalf week spreek ik mn lieve internistje weer.... Ik ga heul misschien het er eens over hebben met hem. 3 maanden slettenbakken proberen????

    :D

    En anders?? Hmm mn eigen gyn eens vragen mee te kijken naar wat mn buikje doet en van hem prednison krijgen?? Hij gaf me ook de prednisonreceptjes toen ik eenmaal bezwangerd bleek!! :)
     
  7. Yvonne73

    Yvonne73 Lid

    7 mei 2010
    73
    0
    6
    langs het IJsselmeer
    Hier even een echo berichtje nav de follikelmeting. Wat een bedroevend resultaat, 1 grote follikel van 18 mm en twee kleintjes van 11 mm en dat met 225 puregon en 225 menopur per dag. Had zo'n zere buik dat ik zeker wist dat hij vol met eitjes zat, maar de pijn komt vast ergens anders van. Dr. S. wil toch doorgaan en proberen twee mini's erbij te krijgen, dus spuiten we hier (een stuk minder positief dan gister) door. Vindt het bizar dat met de vorige poging er 12 follikels zaten en dat ik nu ineens door mijn eicelvoorraad heen lijk te zijn. Maandag voor een nieuwe echo... Was al heel enthousiast iedere morgen aan de beschuit met muisjes, als een soort eigen positieve bijdrage maar het lijkt niet zoveel zin te hebben helaas.

    @Maartje, wat leuk dat je nog even op mijn blog hebt gekeken! Ben inderdaad zomaar door blijven schrijven en hoop natuurlijk dat ik toch nog een deel twee mag doen...
     
  8. Gabrie74

    Gabrie74 Bekend lid

    17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Lieve schatjes (Ja dat zijn jullie stuk voor stuk!!),

    Eerst ff het woord richten tot Ieoor: Je bent echt niet de enige. En ten 2e hoop ik dat je binnenkort weer gaat starten en dat er dan meer eitjes klaar liggen en ook doorgroeien naar een aantal mooie follikels. En tja het valt ook allemaal niet mee. En helemaal als de een naar de ander zwanger wordt van de lucht.
    Ik hoop dat onze tijd (Juultje, Marjah, Ieoor, 2e voor Maartje) ooit gaat komen en dat we dan inderdaad een keer poffertjes gaan eten.

    Juultje pfff wat een spanning is het weer. Maar al die kwaaltjes kunnen ook op iets anders duiden....You never know! Wat gaan de dagen toch langzaam.

    Maartje 27 dagen toe maar....... Ja nu begint het echt breezerig te klinken. Gaaf hoor, stel dat je middels de ovulatie testen ....stel toch eens voor!

    Marjah hoe is het met jouw homeopaat klodders?

    Oh ja ik heb vandaag inderdaad een TP achter de rug met een 4 cellige aanboord. Ik verwacht er niets van omdat ik vind dat ze wel heel erg vroeg terug plaatsen.

    Het was me weer het dagje wel!

    LIefs
     
  9. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Moe!
     
  10. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.711
    4.216
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Yvonne, ik hoop het met jou mee!!! En niet alles of gewoon omdat je leuk schrijft, maar omdat jouw prachtige ventje 'gewoon' het verdiend om een broertje of zusje te krijgen!! :)
    Over dat je nu zo weinig follikels hebt... Wat ontzettend kut zeg!! :(
    We lijken stiekem een beetje boel op elkaar... Ik heb eenmaal ook een prachtige stimulatie gehad. Té prachtig zelfs... Te veel follikels terwijl ik nogal weinig spoot. Toen ik van Uber S. heul veul moest spuiten was ik ook bang dat ik de boel zou laten exploderen in mn stokkies, maar hij was zeker van mn AMH waarde en gaf aan dat een verklaring voor mijn toen overstimulatie was dat het wel vaker gebeurt bij vrouwen met POF, dat de rem er af kan zijn. Hij dacht dat dat toen die ene keer bij mij het geval was geweest.
    Vind het echt heel kut voor je, maar hoop voor je dat er toch een paar prachtige eicellen bij zullen zitten. Er zijn genoeg succeswonderlijke verhalen van vrouwen die met weinig follikels toch hartstikke zwanger zijn geworden!! Houd moed en hoop zolang je bezig bent!! *DUIMMM*

    Marjaah'tje lief... Drukke dag gehad??
    Ik schuif je digitaal een kopje warme thee toe (muntthee) en wat lekkere chocolaatjes, leg een dekentje op je schoot en schuif een tafeltje toe waar je je beentjes op mag leggen. SO! Want dat heb je wel verdiend!! :)
    Nog ranzigheden gevonden?
    Tell me everything!! :D
    (Alleen in kleuren, liefst zonder geuren!! ;) :p)

    Gabrie!! Je hebt eentje in bauch!!
    Hoeveel dagen was deze??
    Ik hoop dat dit DE embryo zal zijn waarvoor je over 18 jaar een rijbewijs mag gaan dokken.... Waarvoor je nachtenlang wakker mag liggen... Lieverd... IK GUN HET JE ZO!!!
    Was het maar een kwestie van 'iemand toegunnen en dan komt het goed...' Wás het maar zó...
    *ALLEDUIMENGAANAAN*

    Juultje!!! Hoe voel je je vandaag??????
    Gisteren was je zo niet positief... Ik hoop dat dat net zo'n uitwerking/resultaat mag gaan hebben als mijn laatste TP...
    Ik durfde toen niet te testen want ik WIST dat ik NIET zwanger was, dus ALS ik NIET TESTTE, dan mocht ik MEZELF ff voor de GEK HOUDEN... Terwijl het Toen Ik Het Juist Niet Meer Durfde Te Hopen En/Of Te Geloven... Ja precies...

    :)

    *OOKVOORJUUUUUUUUUULALLLLLLEDUIMMMMMMMENAAAAAAN*
     
  11. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Even snel...

    Iejoor, snap je gevoel heel goed... in jouw ogen hebben wij een kansje, omdat we een cryo in de buik hebben en in afwachting zijn... 'en omdat het bij een ander altijd een keer lukt alleen bij je zelf niet', zal het bij ons wel raak zijn... zoiets toch? Maar geloof me, ik voel me ondanks dat cryootje in mijn buik net zo, omdat overal in forumland en in de Echte Wereld Meisjes Om Je Heen zwanger worden... Geef je een mega-dikke-plet-knuffel en ik blijf voor jou en voor ons allemaal hier keihard duimen....En logisch dat je wat minder meeschrijft, heb die periodes ook.... Vaak tussen behandelingen in... Nog plannen dit weekend by the way?

    Gabrie!!! Yes, een 4cellig wondertje aan boord! Je had woensdag de punctie toch?Dus dan is 4 cellig toch perfect? Zeiden ze nog iets over fragmentatie ofzo? Ik vind het goed klinken, broeden maar!!!

    Marjah, drukke week gehad? Of is het de werking van de homeopatische middelen? Ook knuff voor jou!

    Yvonne, zie ik aan de banner dat jullie kleine nu 1 is vandaag? Van harte! Bijzondere dag! En zou je mij je blogpagina willen PB-en? En was dat kleintje van jullie idd de 8-cellige cry die is uitgegroeid tot levensecht wondertje? En balen van die weinig follikels... Het verschilt per maand wat er klaarligt... Hoop dat die paar mooi doorgroeien!

    Sik, lief dat je nog steeds meeleeft. Wat schiet jij al op hé.... En een prach-ti-ge buik!!! Zeg je album! Wow!

    @ego: Nog steeds geen bijzonderheden te melden. Geen andere borsten, nog geen roze of bruin (zou de de utro wel tegenhouden). Niet moeier ofzo. Vandaag 10 dagen ná ei en 6 dagen na TP. Las al ergens dat de meeste meiden 8 dagen na TP ongesteld worden, dus 12 dagen dag na ei. Dus zal zondag wel zijn. Heb gewoon geen hoop, da's ook wel balen.

    @Maartje, op naar die gyn zou ik zeggen. En naar die internist! Je ziet aan Klingel dat wonderen bestaan.... En wie niet waagt.... :) Mocht je morgen zin/tijd hebben, heb dus Open Huis Dag voor alleen mijn woning tussen 12u en 15u, dus mocht je zin hebben (verwacht niet veel kijkers, maar anders stuur ik je gewoon weg, ;)!) bel me even, geef ik door waar je moet zijn (niet ver bij jou vandaan).

    Zit nu dus bij mijn ouders, weer zo'n verwenavondje waarbij er gewoon Als Vroeger voor je gezorgd wordt :) Lief en gezellig!

    @rest: zwaai, knuff!

    xxxx
     
  12. Zonnestraal77

    Zonnestraal77 Fanatiek lid

    20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Is het goed dat ik nog wel hoop heb voor deze cryo in je buik??? :):)
    Hele dikke knuf!!! Ik denk aan je!
     
  13. Ieoor

    Ieoor Fanatiek lid

    16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Het plan voor vanavond; Carnaval!

    Vanmorgen voor de zekerheid een testje gedaan, ik zit al op dag 33 namelijk.
    Afgelopen week moest ik een foto en scan van mijn heupen laten maken, en terwijl ik daar onder dat apparaat lag, dacht ik; dat zal me toch niet gaan gebeuren he! Spontaan zwanger en dan verpest ik het met röntgenstralen!!! Maar 'gelukkig' niets aan de hand, ik ben uiteraard gewoon niet zwanger!!
    Dus vanavond ga ik gewoon lekker gezellig een heleboel drankjes drinken. Nou ja, na 2 glazen alcohol is deze oude muts tegenwoordig al aangeschoten!! haha.

    Succes met je huizenverkoop Juul, en natuurlijk met je emmy im bauch!!!
    Ja ik weet ook wel, dat jullie je ook zo voelen zoals ik me voel. Het valt verdorie ook niet mee voor ons stakkers....

    SO!
     
  14. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Oieoot: veel plezier vanavond :D. Hoe ga je vanavond? Als EI? of POFfertje, of als eendenbek?

    en we snappen je hoor :)

    @Gabrie: uno aan boord :D
    Goed meid! een 4 cellige op dag 2 is prima! Er zijn genoeg tps op dag 2 die goed gaan, dus alle hoop.
    Kussie op je buikje

    @Juulzon: OWWWWWW spannend :(. Niet leuk spannend :(.
    Ik moet gewoon dinsdag roze zien hier! SO!
    Ongi krampjes kunnen prima horen bij zwangerschappen hoor. Kijk maar rond 10 januari 2010.

    Veel succes met je open huizen route. Hoop dat je toch eindelijk eens verlost wordt van het blok aan het been.

    @Maartje: hoe is lief! Hoest met buik? en plannen? en met baan? en met de RR? En met het wonderlijke madammeke?

    @ Yvonne: baalmomentje :(
    Wat een tegenvaller, zeg... Maar de ene keer 11 en de andere keer bar weinig kan hoor (ben levende bewijs). T is niet leuk, maar helaas. Misschien de volgende keer beter. Misschien overleggen met zh om eerst een uitgangsecho te doen, en daarna bepalen of je gaat starten.

    @ vriendin van KateK: sluit me aan bij Maartje: dag 3 FSH en AMH meting en nog een uitgangsecho op dag 3.
    Succes :(

    @hier: gisteren feestje van mijn werk. Moest speechen voor een mannetje of 80 :(. Brrrr
    @kleuren (zonder geuren): had vandaag een bruine klodder... WTF? :$. Wat is dit nou weer voor een ongein?
    Is dit nu mijn "ik heb bijna een eisprong-bloedinkje" of loop ik mezelf nu steeds voor de gek te houden? Waarom hafd ik van de week nou ook witte klodders.... BAH! Stomme hoop :(.

    Wanneer trouwens weer eens daten?
    eens een keer met alle poffers of gewoon meerdere dates met verschillende samenstellingen?
     
  15. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Kannie slapen... Last van onderrug....
    En durf gewoon niet naar de wc te gaan, schijterd die ik ben...

    Denk dat we anders maar moeten afspreken in een Pannenkoekenrestaurant :) :) :)

    (hoewel, hebben we wel last van allerlei drukke kiddo's om ons heen :), maar het ging om de naam van ons topic.... Wat ben ik toch grappig 's nachts....)

    Iejoor, mijn mannetje gaat morgenvroeg naar OEteldonk om carnaval te vieren. En ik doe lekker niet mee :) Kom er niet vandaan en heb er weinig mee... Maar ga jij lekker genieten meis!
    Gabrie, broedse!!!!

    Marjah, knuffel, er was vandaag 1 kijker en 2 bezoeksters (een senior en een junior, Maartje en Mini-maartje!)...

    En op mijn topic te lezen welk een domme actie ik moet opbiechten (dom blondje dat ik ben :( )

    Ga nu weer een slaappoging ondernemen..

    xxxx
     
  16. Zonnestraal77

    Zonnestraal77 Fanatiek lid

    20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Oeps, sorry dat ik hier op juulzon gereageerd heb :). Dacht dat dit juulz topic was :).

    (lees dit topic trouwens vaak wel mee...vandaar denk ik)

    Voor alle dames hier.....ik leef met jullie mee en zonder dat jullie het weten duim ik me suf hier voor jullie, voor een plakbeeb.
     
  17. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    @zonnestraal: joe = lief :D
    maakt niet ui dat je hier reageert, we vinden het al erg gezellig als je af en toe komt spieken.

    @spieken: en toch geeft het een fijn gevoel als we zo bespied worden :D. Ook al zijn het geen reageerders, je ziet dat er meiden met ons meeleven!

    DANK AAN ALLE STIEKEMERDS!

    @juulz: zo.... dat was een hele opkomst ;) (of eigenlijk :()
    maartje kwam je ff ondersteunen :) lief en leuk.

    @hier: asiel komt voorbij... geen carnaval, maar wel een saturday night nog wat. Best gezellig, al waren mijn gesprekken alleen maar over zwanger worden of zijn.
    2 nichtjes (lees zwangere trollen) hebben de stoute schoenen aan getrokken en mijn verhaal aangehoord. Daarna een gesprek met een dame die geen kinderen mocht krijgen, anders komt ze in een rolstoel en misschien wel dood. Maar zit nu aaan de clomid voor haar probleem, waaraan ze ooit dood gaat. Dus niks met kindjes te maken, maar wel aan de clomid moeten... arme zij! Ik reageer niet op die troep en zij slikt nu 12,5mg en ze zit nog met 8 follikels en cysten. Binnenkort begint ze met spuiten van "iets". Waarschijnlijk dus FSH (Puregon) (???). En... ze gaan het toch proberen! Ziekte is toch onomkeerbaar en vordert gestaag. Dus de arts vroeg om na te gaan wat er nu belangrijk is in het leven... Duzzzzz.... hoop voor haar dat ze snel zwanger is, want dat gun je haar toch echt we heel erg. Het is btw geen ziekte waaraan ze binnen nu een een paar jaar aan dood gaat hoor! Maar hoe lang het precies duurt????

    duzzz... ik ga ff verder het asiel managen ;)
    (en juulz stunt lezen :))
     
  18. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.958
    6.076
    113
    Happyland
    Ik ben ff heel lui geweest en heb mn eigen stukje geqoute vanuit het labyrinth topic.:)

    Gisteren zijn we weer naar het geertgen geweest voor het evaluatiegesprek.
    We hadden net zo goed thuis kunnen blijven.
    In mn dossier stond dat ik ´donkere eicellen´ had. Meer stond er niet.De arts heeft nog het lab gebeld om meer info te krijgen, maar die waren helaas al weg. ( grrr, we hadden om 15.10 de afspraak , pas om half 5 werden we naar binnen geroepen, als ze wel op tijd waren geweest had dat lab nog open geweest)
    Het enige wat hij me kon vertellen dat eicellen een heldere, stralende kleur behoren te hebben.En dat donkerbruine eicellen erg compact zijn.Dus moeilijk te bevruchten en dat dit duidt op ouderdom. De woorden beroerde eicellen zijn ook nog voorbij gekomen.
    Hij acht de kans op zwangerschap met mijn eicellen minder dan 3%.
    Hij zei: Als ik in jullie schoenen zou staan zou ik voor eiceldonatie gaan.
    Heb nog gevraagd of het zin had om die AMH en FSH waardes te testen, maar daar zag hij geen heil in. Ik wil nl weten of dit betekent dat ik tegen de overgang aan zit. hij zei dat ze dat niet konden zien aan die testen.Dat het nog wel jaren kon duren voordat ik in de overgang zou komen.Dat ik eerder dan normaal in de overgang ga komen was wel duidelijk zei hij.
    Ik weet eigenlijk nu niet zo goed wat ik hiermee moet.
    Mijn gevoel zegt eiceldonatie.We hebben 6 jaar de tijd gehad om zwanger te raken met mn eigen eicellen en dit is niet gelukt. Mijn hoop hierop is weg . Ik durf het gewoon niet aan om wéér een poging te moeten doen met het grote risico dat het weer op geen bevruchting uit zal draaien. Ik ben moegestreden en wil wat anders proberen.
    Er zijn 2 hele lieve vrouwen in mijn omgeving die zich hebben aangeboden als donor. Maar ik heb een heel sterk gevoel dat ik naar Spanje wil.Dit omdat ik zelf Spaanse genen heb en ik dan het gevoel heb dat er nog íets van mij wordt doorgegeven. Plus het feit dat hier in Nl anderen gaan beslissen of wij hier stabiel genoeg voor zijn en de lange wachttijden die hiermee gepaard gaan zijn voor ons een groot struikelblok.
    Na 6 jaar strijden weten we heel goed wat we willen en dat hoeft een ander niet voor ons te beslissen.



    Wat vinden jullie ervan dat die arts het niet nodig vindt om te testen op AMH en FSH? Heeft hij een punt of raakt het kant noch wal?

    Gabrie:
    Hoe gaat het met jou?Ik hoop dat het vol te houden is in deze wach
    tweken. dikke knuffel!

    Yvonne: wanneer heb je weer de 2e fm?Kan dr S er geen escape iui van maken?3 is daar een mooi aantal voor.

    Marjah: wat een heftig verhaal zeg!
     
  19. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.711
    4.216
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Alleen ff snel op Zara (moet nog vanalles doen en zit nu ff op ipad):
    Van een ontzettend kut evaluatiegesprek :(

    Ik snap je overweging Spanje/NL, en als je het financieel kunt behappen zou ik in jouw geval denk ik ook Spanje doen, mits de anonimiteit je geen enkel bezwaaropleverd.

    Wat is hettoch ontzettend kut!! :(

    Wat vreselijk!!! :(

    Maar over je AHM en FSH: ik snap dat de arts het niet nodig vind omdat voor hem vast staat dat het hem niet meer gaat worden met eigen eicellen... ( :( :( :( ) maar ik zou dit voor het eigen gemoedstoestand wel hebben willen doen... Voor het stukje acceptatie??? (voor zover mogelijk...) ik ben iemand die verklaring nodig heeft.... Daarom zou ik het zelf wel willen weten.

    Lieve Zara, heel veel succes met alle besluiten en overdenksels. En heel veel sterkte!!!
     
  20. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.958
    6.076
    113
    Happyland
    Die FSH testen kun je ook thuis testen, middels een urinetest.Weten jullie of dit betrouwbaar is of onzin en zonde van mn geld? zie link
    Mat Care Menopauzetest Cassette 2 stuks • L10, lekker makkelijk... • GRATIS verzending
    Anders beter via de huisarts vragen om een bloedtest in het ZH.
    Ik snap die arts ook wel, ik bedoel, die eicellen zeggen genoeg immers nietwaar? Maar wil toch weten of die overgang op de loer ligt..
    Ik menstrueer nog wel iedere maand, weet precies wanneer dat ei geweest is. En met die icsi reageerde ik heel normaal op die hormonen, heb het korte protocol gehad.Wel minder eicellen natuurlijk, maar ze kwamen wel..
    Dus dat werkt ook nog , min of meer dan..
     

Deel Deze Pagina