Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ah! ja thanka cerberus voor de plastische uitdrukking! :D
    Zo erg, dat ik dacht dat ik in mijn broek pieste, was het nog niet. Maar ik kan me voorstellen dat als het ietsjes erger is dat je dat denkt :D

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    het ging mij ook vooral om echt expliciet vragen om het feit of er maar een was terug geplaatst.

En dat in combi met water deed me even denken ;)

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hier ook zulke dunne afscheiding Marjah!

Ze zal er expliciet naar gevraagd hebben omdat dat idd wellicht het bloed had kunnen verklaren.

Knuffel!

4. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    ooooh Sik..bijna!!
    ...denk aan je en dank voor je lieve compliment eerder :)

Koos

5. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi marjah,

Wat vervelend dat je nu nog een paar dagen in onzekerheid moet zitten. Maar we blijven positief en heel heel hard voor je door duimen. En het komt allemaal goed. Dat moet gewoon en verdien je so. Knuf

Liefs
    Bittersweet

6. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.298
    1.463
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Duim, Duim, Duim, Duim voor het beebje van Marjah!

7. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ik had ook dat watergevoel toen ik zwanger was van mijn eerste: ik dacht elke keer: ohoh bloed en dan kwam er inderdaad gewoon vocht! Dus Marjah (maar dat weet je nu al dankzij de andere forumdames :D) dat is niets geks, sterker nog, dat is juist goed. Ik blijf ook positief, zeker na de verhalen van de anderen die ook bloed hadden en toch een kindje nu hebben rondlopen! Maar na jouw weg is het wel zuur dat dit nu gebeurt, je wil gewoon dat het goed is zonder al die extra twijfels, want twijfelen doe je in het begin toch al...zo van..gaat het wel goed....blijft het wel goed gaan....het is zo fragiel nog allemaal....
    Maar ik voel me toch ook niet negatief gestemd vooral door je verhaal van de kort waargenomen hartactie! Is er nog verteld waar dat bloed dan vandaan komt in je bm? Want ik ken het niet, bloedverlies in mijn zwangerschap (nu ook niet) dus ik ben daar niet zo in thuis. Ik vind het sneu dat je nu zo het weekend in moet gaan maar luister gewoon naar je innerlijke stem of je lijf en die zegt wel wat je het beste kunt doen. Doe gewoon alles wat jou goed dunkt!

Dus, we duimen allemaal voor je 4,4 mm aan beeb!!!!!!

8. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Zo lekker liggen snurken :)

Ik heb steeds meegekeken, maar heb het geen een keer zien knipperen. Dus waar ze dat gezien moet hebben?

Ach ze was niet negatief, dus ik wacht rustig af.
    Ben nog steeds rustig, geen paniek in de tent.

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Herkenbaar hoor Marjah, dat vocht!
    Ik kan me echter bijna niet voorstellen dat dit met een eventueel tweede embryo te maken kan hebben. Op dit termijn is het 'zakje' nog zo klein, ik denk niet dat je dat vocht zou opmerken, in ieder geval niet zo nadrukkelijk.

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Werd ff afgeleid door kokende man in de keuken ;)

In ieder geval dank voor alle posi berichtjes via pb, sms, whatsapp en hier :)
    Doet je stiekem toch wel heel erg goed;)

11. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Merah, ik heb het vruchtzakje de vorige keer gezien en in handen gehad. Het zakje is echt enorm vergeleken met beeb, zo ook vandaag op de echo. Beeb 4,4 en de vruchtzak vele malen groter. Zakje bij 6.5. ( met achterstand in groei) was een saucijs van 1,5 bij 4,5. De inhoud was toen 4,3

Daar kan behoorlijk wat voor uitkomen hoor!
    Maar denk ook dat vocht niet van beeb2, maar van zwa-zijn van beeb1.

12. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Mmm, misschien dan bij iedereen anders? Ik kon er bij mijn miskraam echt geen vruchtzakje in zien. Vond het meer een stukje gourmet-vlees (met bloed dan).

Maar goed. Ik denk niet dat het van je beebje hoeft te komen..Als je zwanger bent ben je gewoon een lekkende muts...

13. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Daar ben ik ook!!!
    Wat hebben jullie veel gekletst: ik kan niet eens rustig een dagje gaan werken.... Kan hier eigenlijk niet gemist worden :p:D:D

14. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Nu serieus:

Marjah: snap je ongerustheid. Snap ook dat je gaat liggen, zou ik ook doen.
    Dan heb je er alles aan gedaan, en ook al zit dat misschien enkel in je hoofd volgens sommige (artsen): dan is het ook goed!
    Neem rust.

Ik kan je echt geen zinnig woord zeggen over of dit goed of slecht is. Ik weet niet eens wat een hematoom is...
    Maar: het is best positief, er zit iets, het is op schema, het is nog te vroeg voor superhartactie van beeb (toch) en ze dacht heel voorzichtig toch wat te zien.

Sterkte meis; mijn duimen draaien.

15. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Sikkie had ik bedankt voor een super lief kaartje dat ik van haar kreeg... Ik had dat niet op het topic geschreven nog ( druk, druk), dus Marjah dat had je niet kunnen vinden ondanks je gezoek in de topics :p

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Natuurlijk! En precies vandaag belt mvm pas...
    Nu maar vooruit geschoven naar dinsdag.

Kus

17. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Vandaag naar het lokale ZH geweest welke de echo's doen.

Kom ik binnen : zit daar de gyn met daarnaast een bloedmooie jongen, wel een beetje te glad, van hooguit 22.
    Ja hoor, dat heb ik weer.

Meteen was ik blij dat ik al jaren niet meer in 'gewone' ziekenhuizen kwam.... Altijd die stomme co's.... Bah, elke keer zat er toen een nieuwe co die wilde oefenen en meekijken.....

Vandaag mocht hij, godzijdank, allen maar kijken.....

Gyn was rustig, aardig en kort van stof: hij kon het niet duidelijk zien.
    En kon geen aantallen noemen. Al aankledend, broek op mijn enkels gaf hij toch alsnog antwoord op mijn vraag hoeveel hij dan dacht dat het er waren.
    " met mijn ervaring zeg ik 5 ".

Niet veel, maar vooruit, ik doe het ervoor.

18. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36

:x:x:x:x
    Stom, precies vandaag, en je hebt ze anderhalve week geleden al gebeld....

19. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Ohja, morgen laatste pil en 1e spuitje deca.
    23 mei terug voor 1e follikelmeting.

20. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Wauwwwww! Success ieoor!

Vroeg me even af waarom je blij was dat je al jaaaaren niet meer in gewone ziekenhuizen was geweest, als je dan knappe mannen tussen je benen had... :p
    Nee, Co 's zijn vreselijk :(

Deel Deze Pagina