****breek even in en uit ****** @Zara: wat lees ik nu, wat onwijs spannend dat jullie een donor hebben. Super! @Marja: voor je ook spannend! Heel veel succes.
Beste meiden, Even het goede nieuws doorgeven: Marjah is zwanger!!!!!! Met andere woorden: echo van vandaag was goed en volledig volgens schema. Meer info heb ik nog niet, misschien Ieoor?, maar dat volgt vast snel.
en dan krijg ik opeens een rilling over mn rug...... en kippenvel.... helemaal happy.......!!!!!!! gefeliciteerd marjah....en marjahman......
JOEHOEOEOE!!! Gelukkig zeg, wat zul je opgelucht zijn Marjah!!!!!! Nu bijkomen en sigtig aan proberen te genieten... Koosje
We willen de blije banner terug!!! Met daarin de tekst: Ik ben ZWANGER, ik ben een ZWANGERE TROL!!! Lief, lief dinnetje van me... Na je sms ben ik direct de RR gaan bellen. Hij is er nooit zo van gecharmeerd om tijdens het werk gebeld te worden, maar hier reageerde hij zoooo enthousiast op!! Hij nam ook directbop, zondervhem eerst echt te hebben laten overgaan. Ik verdenk hem er dus van om vast klaar te hebben gezeten, wachtens op nieuws uut lalalaH Ik ben heeel benieuwd naar de echo foto. Is het hematoom al op de terugweg? Ohhh, lieverd... Je bent zwanger. Zelfs jij kunt dit nu vast niet meer ontkennen. Dus... Hup... De banner moet er weer komen te staan... Dat verdienen jij en de Marjah-beeb!!! Dikke enthousiaste knuffel, en nu niet zachtjes zoals in de Jumbo, maar keihard in je oor tetterend: Jij bent zwanger!! Ohh zo blij!! Van harte gefeliciteerd!! Wel overeenkomst: ik pink weer een gelukkig&blij traantje weg!!
* breek ff in * Marjah gewoon zwanger!!!!!! Wauwwww! Super!!! Je wordt mama!!! Echo echo echo?????? * breekt weer ff uit *
Marjah wat een opluchting moet dat zijn echt super goed nieuws!!!!!! Het hartje gezien dus?! Bloed minder nu?!?!? Genieten!!!
Marjah ik zit hier met een brede grijns op mijn gezicht Ben zo ontzettend blij voor je! Ook voor mezelf, vanochtend een dikke vette test en allerlei symptomen Vandaag start ik met bloedafname voor hcg. Wil ik eigenlijk niet, zenuwachtig gedoe. Maar het geeft wel duidelijkheid. Hopelijk deze keer wel goede verdubbelingen en (hoog) boven de 1000 uitkomen. En ik wil ook een goede echo! Maar dat duurt nog even
*Breekt even in voor Marjah* Meis, wat een ontzettend goed nieuws!!!!! Wat een opluchting zal het voor jullie zijn. *ben weer weg*