Lieve Marjah, Het heeft even geduurd voor dat ik weer online was.... Maar vanuit een zeer zonnig Marokko feliciteer ik je met je mooie beebje!! Ik had je al een smsje gestuurd maar wist niet zeker of deze was aangekomen!! Ieoor heel veel succes met de fm. Ik hoop op een paar mooie blaasjes! Juultje begrijp ik nou goed dat jij ook in Marokko zit??? Zo ja waar zit je dan kan ik misschien nog naar je zwaaien!! Voor iedereen die het nodig heeft een knuffel! Liefs.
zwaai, zit gezellig met Gabrie in Marokko, gezellig hoor Marjah, niet schuldig voelen. Zo gaat het nu eenmaal en geniet er van! En ja, we hopen daar ooit met zijn allen te staan. Maar goed, statistisch gezien moeten er altijd vrouwen zijn die de Uitzonder in Negatieve Zin zijn en ik vrees dat ik er een van ga zijn... Maartje, lief. Lekker gerockt laatst? Ieoor, hoest met jou? Koosje, denk aan je.... Zwaai en liefs voor allemaal!
Hey lieve Ieoor, Wauww...al weer bijna de eerste FM, wat spannend!! je zou toch bijna denken dat t nu een keer raak MOET gaan zijn he?? In ieder geval gaat als wat maar fikt in de fik voor jullie!! x Koosje
Ik word al 3 nachten elke keer wakker van dat ik het zo warm heb om dan vervolgens niet meer in slaap te kunnen komen. Het lijken wel opvliegers. Ik moet dan ook nog een jongetje van 8 weken een nachtvoeding geven. Vannacht maar in totaal 4,5 uurtjes geslapen. Mijn vriend is er nu niet maar als hij straks terug is dan duik ik even mijn nest in. Zou de overgang begonnen zijn...........................pffffffffffffffffffffff!!!!!!!!!!!
*ik breek even in* @Nataly: ik had precies hetzelfde na de 2de bevalling! Enorme opvliegers en werd ook regelmatig nat van het zweet wakker! Mijn jongste is nu bijna 9 maanden en ik heb het soms nog wel eens . Hoeft dus niks met de overgang te maken te hebben, maar des te meer met je zwangerschapshormonen! *breek weer uit*
Het kunnen dus ook de zwangerschapshormonen zijn die mijn lichaam gaan verlaten . Hopelijk gebeurt dat snel want dat niet slapen is niet fijn! De laatste weken hoefde mijn hoofd het kussen maar te raken en ik sliep maar nu dus niet meer .
Nataly wat vervelend. Ik hoop met je mee dat het snel over is. Hoe is het met iedereen? Het is hier maar stil. Sik waar ben je???? Hihi. X
T is ook zulk lekkerw eer, iedereen loopt aan strand, ligt in zonnetje op de bank of is 'gewoon' op familiebezoek..zo iets Ik heb heerlijk uitgeslapen, groooot voordeel van geen kids hebben , en nu ben ik adminstratie aan het doen..tja... Je hebt gelijk Ieoor...waar is Sik....t zal toch niet?? Heb ook besloten de komende cyclus het laatste embryootje te laten ontdooien..heb wel weer wat moed en dan kan ik tenminste door... Nataly, lijkt me niet fijn nee die nachtelijke opvliegers, dat het iets met hormonen te maken heeft (maar da's natuurlijk sowieso..) is wel duidelijk denk ik, in mijn eerste IVF behandeling met eigen eitjes had ik het ook heeeeel erg, moest zelfs handdoek onder mij leggen toen want anders was steeds het bed nat..en koud. Hopen dat het snel voorbij is! Koosje
Toen ik IUI's deed met Clomid had ik ook van die erge opvliegers! Ik dreef werkelijk mijn bed uit. Waar is Sikki inderdaad...............en Marjah???????? Gaat alles nog goed met jullie? Ga vanavond maar vroeg naar bed en hopen dat ik nu wel kan slapen, misschien een alcoholisch slaapmutsje nemen
He ieoor en de rest van de meiden, Effies weer een berichtje van mij. Heerlijk aan het genieten van het mooie weer! Vanavond voor het eerst van dit jaar lekker barbequen met mijn broertje en schoonzus gezellie. Verder nog maar iets meer als een week en dan hebben we eindelijk het intake gesprek. Na bijna een half jaar wachten mag dit ook eigenlijk wel. Hopelijk loopt alles een beetje soepeltjes en kunnen we gaan beginnen ondanks dat toestemming nog niet helemaal rond is dit wordt begin/half juni verwacht. Gyn had gezegd dat we al wel langzaamaan konden gaan beginnen alleen krijg je nu weer te maken met andere artsen en het wil nog wel eens zijn uit ervaring dat die opeens iets anders gaan zeggen. Afwachten hoe het gaat lopen superspannend in ieder geval. Verder heb ik nog een vraagje. Ik heb hele onregelmatige menstruaties maar nu de laatste menstruatie is opeens heel anders dan normaal. Weet eigenlijk niet of het wel een menstruatie was. Heb in totaal 18 dagen ligt helder/bruin bloedverlies gehad echt maar vrij weinig, maar stopte maar niet. Nu sinds gister is het eindelijk gestopt alleen hou nog wat buikkrampjes over. Zou dit te maken kunnen hebben met evt al overgang of met mijn lage amh heb het nooit eerder gehad? Zwangerschapstest heb ik maar niet gedaan, want hier geloof ik toch niet meer in ben al zo vaak teleurgesteld en denk moet toch 29 mei voor intake en dan zullen ze nog wel een echo maken of alles er goed uitziet. Maar hebben jullie dit ook weleens gehad of een idee waar het van zou kunnen zijn? En koosje wat spannend volgende cyclus terugplaatsing zoals ik bij marjah ook had gezegd moet het voor jou ook zijn lest best en daar gaan we voor ook voor jou gaan mijn duimen draaien. Liefs Bittersweet
Bittersweet, merkwaardig ja die lange niet-echt menstruatie...gebruik je al medicatie? Zal wel niet want dan had je dat vast zelf ook wel daaraan gelinkt. Ja, ik moest wel meteen denken aan mogelijk toch spontaan zwanger...als daar een kans op is toch maar even testen? Stel je voor Ook pijnlijk als het een omo-witte test wordt maar dan kun je dat iig uitsluiten, je hebt er zelf kennelijk ook al wel aan gedacht..en anders zou ik niet een verklaring weten, blijf je er mee zitten dan mss even bellen naar gynaecoloog of huisarts? Anyway..wel superspannend zeg voor jullie..jullie moetenw el erg lang wachten vind ik hoor..bij mij ging ECD in Tilburg en nu bij Geertgen wel sneller moet ikz eggen..maar goed, IT GEHT OAN!!! Liefs, Koosje
He koosje, Thanks voor je berichtje. Vindt het zelf idd ook heel merkwaardig hoe dit nu weer kan heb het nog nooit zo gehad (gek lijf ook). Heb er ook aan gedacht even met de gyn te bellen,want mijn vaste gyn heeft altijd gezegd mocht er iets zijn ik altijd weer bij hem terecht kon. Maar ja wacht wel af tot volgende week dinsdag en dan zien we het wel, dan zal ik het er wel over hebben. Mijn zus zei idd ook nog van de week zal je zien gaan we starten ben je mss toch nog spontaan zwanger zou natuurlijk erg leuk zijn, maar weet eigenlijk wel zeker dat dit niet zo is. Dacht dat ik nog een zwangerschapstest in huis had, maar kan hem nergens vinden anders had ik hem toch maar voor de zekerheid gedaan nu maar afwachten tot volgende week want 1 halen vd week ga ik niet meer doen. Het duurt zeker erg lang allemaal met de ecd eer het rond is. Hoe lang heb jij erop moet wachten toen? Andere kant de tijd vliegt ook wel weer. Fijne zondag Liefs Bittersweet
Dag meisjes! Vooruit dan maar even een snelle meldplicht vanaf m'n phone Meisje zit nog lekker warmpjes in m'n buik en heeft volgens mij geen haast. Ik denk dat ik het maximale uit m'n zwangerschapstijd mag halen Nu heerlijk van het eindelijk lekkere weer en de rust aan het genieten! En voor de liefhebbers staan er wat nieuwe buikfoto's in m'n album. Siklief heeft vanochtend nog een paar nieuwe gemaakt. Fijne zondag meisjes! En Koosje, stoer dat je er weer voor gaat!! Ieoor, gaat het spuiten een beetje? En zenuwachtig voor de eerste FM? Ik duim voor jullie meiden!!!
Marjah, t zit daar lekker bij je en laat niet zo maar los hoor..wel balen..misselijk en errug moe wel goeoeoeoedetekenen! Lieve Sik, je bent er nog met meisje in buik..ze zit daar veuls te lekker dat grietje van jullie!!! Kusje op je buik Koosje