Lieve Marjah, Ik was amper op ZP en heb daarom nog niet gereageerd. Ik wil even zeggen hoe erg en hoe teleurstellend ik dit vind voor jou, en voor je man....Wat een verdriet, ik kan niet weten hoe het is omdat ik jouw traject niet doorlopen heb maar weet dat ik het het ontzettend verdrietig en rot en klote en k.t voor je vind wat je is overkomen. En wat je schrijft is zo te begrijpen en logisch. Ik kan lang doorschrijven over hoe erg ik het vind maar dat verandert niets voor jou en dat weet ik. Daarom een korter bericht maar weet dat ik aan je denk en je het beste gun en ook eens dat babygeluk...... Dikke knuffel, Astarte
Marjah, zo verdrietig om jou stukjes te lezen Ik kan het nog steeds niet geloven... Marija, zo fijn om weer wat van je te horen, maar wat een vreselijk tijd hebben jullie achter de rug! Jeetje, gewoon nog weer 2 miskramen na die vreselijk eerste miskraam. Meid, ik heb zoveel aan je gedacht tijdens mijn zwangerschap. Je laatste berichtje in het Mia topic was zo vreselijk. En daar mocht het dan niet eens bij blijven Lieve Marija, ik hoop dat je je ook weer door deze tijd kunt slaan. En hopelijk kun je toch kracht halen uit het contact met de meiden hier. Dikke knuffel!!! En ook voor jou Marjah een hele dikke knuffel!!! Als ik toch kon toveren...
meiden, de postbode snapt het niet... ik krijg allemaal kaartjes met daarom de tekst dat mensen met ons meeleven of dat ze aan ons denken. Waar zijn toch die kaartjes met HOERA zwanger Men.... bij elk kaartje ben ik weer van slag. Dit is niet voor ons bedoeld, dit is gewoon een nachtmerrie. Toch?
Ja lieve lieve Marjah...een ongelofelijke nachtmerrie... ik houd je vast, geef je een superdikke knuffel... xx
Marija ook hier wordt er aan jullie gedacht. Net als dat we aan Marjah man en vrouw denken. Sterkte. Het zou moeten stortregenen: past meer bij je ellendig voelen dan dit stralende weer. Toch?
Mobiel kwijt... Beltoon staat op stil, dus bellen heeft geen zin om hem op te sporen, bleh. Denk aan jullie!!
Kwam deze advertentie tegen. Gezien mijn werk zou ik nooit mee kunnen doen, maar wellicht iemand anders wel....??? Een redacteur van NCRV's Babyboom: Wij zijn momenteel bezig met de voorbereidingen voor het derde seizoen van NCRV Babyboom. In dit programma volgen wij een jaar lang stellen met een kinderwens. Gaat alles voorspoedig? En hoe bereiden zij zich voor op het komende ouderschap? Nu zouden wij in dit programma graag eiceldonatie onder de aandacht willen brengen. Wij zijn hiervoor op zoek naar stellen die bijvoorbeeld uitwijken naar Spanje. Op het forum van uw website vond ik verschillende onderwerpen waarin hier over gesproken werd. Weet u misschien stellen die we zouden kunnen benaderen? Een jaar lang volgt Caroline Tensen 100 stellen met een kinderwens. Een kindje krijgen is misschien wel de allermooiste periode van je leven. Zijn jullie bezig met zwanger worden en wil je deze unieke en bijzondere periode met Caroline delen? Of ken je iemand die dat zou willen? Geef je dan op! Ga naar http://babyboom.ncrv.nl
volgens mij niet... of zijn ze ook geïnteresseerd in adoptie Sortregen? Fijn! Heerlijk zo voel ik me weg. aan de andere kant is het best fijn om gewoon in de tuin te lantefanteren. Vanmiddag even bij vrienden een potje zitten keezen. Ach... gelukkig heb ik dus meer geluk met spelletjes. Sorry... bui is nog steeds niet beter... Maartje: ligt ie niet onder je eettafel of bbq van gisteravond?
Boven op de kast!! En ongesteld! Ben nu dus zelf ook nogal makkelijk op de kast te vinden, morgen afspraak laten inplannen... Vind het nu extra moeilijk om weer te starten. Er kan zoveel misgaan.... Verdomme, ik moest komende maand zwanger raken en dan samen met Marjah zwanger zijn... Kutzooi! Kutzooi oneerlijke wereld.... Knuffel voor iedereen die hem nu gebruiken kan...
Lieve dames, Even een snelle update... Vanochtend om half 7 pillen genomen. Het kwam rond 11 uur op gang... Ik zal jullie de details besparen, maar het viel me erg tegen ;( heel erg veel bloed en pijn de hele dag. Ik ben daarom bang dat niet alles naar buiten is gekomen. Controle pas over een week. Deze keer kon ik niet naar het kindje kijken ;( de eerste keer kreeg ik heel lang het beeld niet weg ;( nu iets minder pijn dus hopelijk kan ik wat slapen vanavond ;( morgen wellicht meer ;( Marjah, hoe voel jij je vandaag meisje? Ondanks de pijn sta ik er achter dat het beter is om get eerst met pillen te proberen. Alleen je moet wel voorbereid zijn op erg veel bloed. En ik bedoel echt veel... Alsof iemand de kraan openzet ;( ik was opgevenmoment ook weg ;( 1,5 kilo minder in 1 dag en dat zal grotendeels blied zijn. Maar als je nog ergens de hoop hebt om nog een piging te wagen dan zou ik curretage provberen te vermijden. Je zult net zien dat er bij ons iets mis zou gaan. Hou je taai meisje... Nu proberen te slapen ben gesloopt ;( Liefs
marija dat klinkt vreeslijk. ben je wel veel weefse l verloren? Sorry als zin raar is.l telefoon is irritantl
Marija wat een zware dag heb je achter de rug. Verschrikkelijk om dit weer te moeten doorstaan. Laten we hopen dat 'alles' nu weg is en dat je niet nog meer ellende hoeft te ondergaan. Sterkte voor jullie samen. Voor jou: rust goed uit, doe voorzichtig met je lijf: je kunt de rust nu goed gebruiken. X
Ik ben idd veel weefsel verloren ;( grote stolsels als pingpongballen... En de hele tijd ben ik aan het zoeken op internet waarom??? Wil het niet geloven dat we 3x een ziek kindje hebben gemaakt... Zoveel pech kan een mens toch niet hebbn? Dus probeer ik de oorzaak bij mijnzelf te zoeken ;( maar kan geen enkele onderzoek vinden welk ik al niet gehad heb ;( dus blijft het zaad over... En dan? Ik zit te denken aan tese... Dan komt er beter zaad volgens mij ;( ik weet het ook niet meer ;( maar wat een overlevingsstrategie ontwikkelen wij dames... Ik heb pijn en vloei als gek en tegelijkertijd denk ik na over hoe verder. Te gek voor woorden eigenlijk...
Marija, wat afschuwelijk, wat is jouw dag afschuwelijk verlopen... Ik weet het nog als de dag van gisteren toen je het mrs. Mia topic schreef, en nu alweer zoveel ervaringen 'rijker'... Jij loopt toch ook bij dr. Pfeiffer? Wat zegt hij ervan? Heel veel sterkte... Marjah...lief van je om zoiets liefs te zeggen terwijl je eigen hartje zo vreselijk huilt... Het was vamdaag 11 dpo, maar verlies al een kleine twee week bloed... Dus... Die slettenbakkenactie zou ik gerne willen uitvoeren, maar ik denk dat de kans groter is dat ik of morgen onder de bus kom of morgen de 10 miljoen ga winnen Hier net in de tuin gewerkt. Het wordt nog wel eens wat..