Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Marija: huil

Maartje: jij weer bijna aan een nieuwe poging...... Hoe spannend.

Marjah: hoe is t met jou?

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Heel spannend. Zie er ook best tegen op, als ik denk aan de ritjes, de angst, de hoop, de wanhoop, de bijkomende ellende, de angst of ik niet meer redelijk op de meds ga reageren, de narcose-angst, de bevruchtingangst, de tp angst, de ww angst: hoeveel kans op succes? Doe ik weer infuusjes? En hoe zal het infuusje verlopen? Waar deze keer infuus? Lukt het prikken in 1 keer? Wordt ik niet weer ziek van de prednison? En het aller aller aller angstigste: de uitkomst van zo'n poging weer...

Brr... Maar goed, jij en iedereen hier kent het.
    Hoe voel jij je Ieoor?? Voel je wat in je eierstokken? Hoe voel je je emotioneel? Heb je Ieoorman al als een heus hormoonmonstermormel verrot gescholden om niets? Ai, daar ben ik weer bang voor... Gaan Maartman en ik weer niet redelijk op elkaar reageren...
    Jakkes... Waarom waarom waarom moeten we deze ellende onszelf aandoen.

Waren we maar pannenkoeksletjes...

Mok.

Wat gaan jullie allemaal morgen doen?

3. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Pannenkoeksletjes.............. Droom.............

Was t maar waar.

4. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Infuusje..........

Tja dat is een probleem.............

Pan eten al geprobeerd? :p:cool:

5. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Marija; knuffel
    nog wat veranderd vannacht?
    Ik hoop dat je je wat beter voelt en dat het gevaarte je lijf heeft verlaten. Ik kan me herinneren: beeb weg = pijn weg. Dus daar hoop ik op voor jou.

Bwech.... wat een horror.
    sowieso is het onmenselijk om een mk te krijgen, nog onmenselijker is het zelf ook nog eens te moeten beslissen hoe en wanneer op welke onmenselijke wijze je beebje ter wereld gaat komen.

En wat een debiliteit eigenlijk: ik wens iemand net het verlies van een beebje toe.

*emo*

Ieoor: succes morgen!

Maartje: komt goed skatjuh
    Maartman moet zich weer even verbijten, je zult weer moeten koken of moeten bellen dat je auto stuk is en dat de RR zich naar huis spoed voor jou om op tijd op je werk te komen.
    En dan de uitkomst. Tja... daar kunnen we je niet bij helpen ;)
    We duimen gewoon door.

@hier: zo voel ik niks en zo voel ik volledige paniek.
    paniek over zelf beebjes krijgen, of eigenlijk het niet zelf krijgen van beebjes, over negatieve testen en weer mk's
    Paniek over adoptie. Heb van het weekend wat heen en weer gemaild met allerlei mensen over de VS en kom achter steeds mee onzekerheden.
    * wanneer matchen, vroeg of laat in zwangerschap: vroeg: ma kan zich bedenken, ma kan zich eigenlijk bedenken maar voelt zich te loyaal naar ons toe, laat: hoe doen we het met BBs werk? hij kan niet zomaar en paar weken op "vakantie" gaan.
    *willen we wel een pasgeborene? Want je weet echt niks! de gegevens over pre-natale zorg is slecht of onbekend. Info over psychische aandoeningen in de familie ontbreekt vaak, en dan nog de ma die zegt dat ze niet of weinig gerookt, gedronken, geslikt, gespoten, terwijl ze bakken met drugs of medicinale drugs naar binnen heeft gewerkt.

Tja...

*PANIEK*

6. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Marija hoe voel je je vandaag?

Marjah ik denk dat ik de adoptie / baby krijg paniek wel begrijp. Er zijn zoveel onzekerheden. Zoveel mogelijke problemen. Maar ook de kans op een mooie wereld baby van jullie samen...... Sterkte en succes.

Maartje hihi....

Hoe is het met de rest?
    Koosje?
    Zara?

7. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Juulzon vergat ik jou toch bijna.
    Hoe is het?

En onze Sik......... Hoe is het met THE daughter??????

8. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ben nu zo verdrietig en boos.

De BB zou dit weekend veel thuis zijn, maar gisteren liepen dingen niet zoals gepland. Dus hij was pas (?!?) om 13.00 thuis.
    Vandaag was hij voor 8 uur al vertrokken en hij hoefde maar 1 dingetje te doen. Een apparaat starten en vervolgens een paar uur later het apparaat weer uitzetten en misschien even verplaatsen (en misschien aanzetten en na een paar uur weer uitzetten). Maar goed. duzzzzz

Gisteren was er een festival in ut durp en ik ben bang dat iemand de boel gesaboteerd heeft. Manlief is altijd voorzichtig met de sleutels van het apparaat, maar nu schijnt er toch iemand met het apparaat geknoeid te hebben. Komt er op neer dat het apparaat niet gestart kan worden zonder "hot-wiring". Nu dus op zoek naar een monteur die dat kan doen. En ja hoor... het is tweede pinksterdag, dus ze liggen allemaal nog te ronken en de telefoon staat uit.

Daarnaast is de BB niet in staat om jan en alleman in te schakelen, aangezien de BB dit eens wilde doen, zonder dat iedereen er van af wist dat ie "iets" aan het doen was. Niets illegaals, maar je moet de competitie niet wijzer maken dan dat ze al zijn. Een mening hebben ze al vaak genoeg.

Dus... waarom ben ik nou werkelijk zo verdrietig. Ik zit al sinds dinsdag bijna de hele dag alleen. Mannetje werkt normaal al 6 dagen per week en hij zou wat extra weken, zodat hij bij de mk kan zijn. *emo* (emo omdat hij bij de bevalling zou moeten zijn, niet bij de mk). Maar nu zit ik dus weer helemaal alleen... Wee met al mijn ellende alleen. En mannetje die het al zo zwaar heeft heft weer geen vrij. Mannetje die zo graag bij MIJ wil zijn in deze ellende heeft weer geen vrij.

Zelfs rustig een mk hebben/krijgen mag dus niet eens.

Zo alleen....

9. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Marjah je verhaal gaat door merg en been.
    Kun je niet naar je ouders of schoonouders? Neef, nicht, buurvrouw? Iemand om bij op de koffie te gaan oid?

Kan er ook nog wel bij je nu zo alleen te moeten voelen.
    Bah wat een rotsituatie.

Knuffel.

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Uit pure ellende naar buuf geweest.

Manlief is thuis. Met een vriend had hij draden verbonden om de motor te starten. Oftewel, zoals je dat in films ziet, maar dan door niet zulke handige harries op het criminele vlak. Eindelijk het ding aan de praat, ligt de sleutel 3 meter verderop in het gras.
    Tuurlijk.

Hehe, fijn...

zag de bui al hangen.... (NOT ;))

Je kunt ook zeggen, dan doe je dit soort dingen morgen. Helaas kon dat dus niet. INdien je dit morgen zou gaan doen, dan had je beter gelijk een paar duizend euro aan kosten in de sloot kunnen zwiepen plus duizenden euro's aan inkomsten.

11. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Fijne dag allemaal.

Marija: denk nog steeds aan je.

12. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    en toen brak de parasolvoet af :(

en de BB is weer weg voor zijn werk ivm k** sleutels weg en daardoor te laat en daardoor zijn er dingen (omstandigheden) veranderd. Nu maar hopen dat het goed komt.

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    :(

Marjah, dikke knuffel!!!

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Mobiel is weeeeer foetsie, maar lieve marjah, zal ik nu in de auto stappen? Doe dat met liefde, joe know!

15. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    hij is eventjes thuis geweest. Kippie gesneden (aangezien dat stinkt nu ik nog swang ben). Nu weer weg om alles in de gaten te houden en dan om 14.00 weer terug.
    Om 13.55 gaat kippie in de pan, groente erbij, surinaamse bamiprut erbij, opgezocht wat er in 5 spices zit en dat nabootsen en dat er in, tomatenshit erin. Bami in de pan en happen maar.

Van wie had ik nou dat recept?
    ;)

Duzzz.... mannetje is zo weer thuis, dus dan..... ik ie echt thuis.

Denk ik ;(.

Enniewee, nu in de zon met en kopje winterglow thee :D
    hemels ;)

Moet zeggen dat het hier net ECHT koud was. Brrrrr
    Parasol dus omver, maar die was ook echt niet meer nodig. Maar nu istie er weer. Lekker in de zon, en nu maar zorgen dat ik geen zwangerschapsmasker krijg :)

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    maartje, uiteraard mag je komen eten, maar om me gezelschap te houden is dus niet nodig.

Thanks...

(Moet je trouwens wel heul hard rijden.... red je het in 18 minuten ;))

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland

te belachelijk he!
    wij ook...
    Beeb zit gewoon in buik en ik denk alleen maar aan alle enge dingen rondom adoptie.
    en die stomme WAAROM! vraag :(

Kus!

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik wil best een pan eten klaar maken... Zorg ik er deze keer dan wel voor dat de bami minder gaaaaar is.

Deal?? :D
    Neem ik uut mn stadje waar van alles qua buuutenlaaands eten te koop is de pot saus en de 5kruidjes mee :D

btw, recept:

- Bami (of spaghetie slierten)
    - Een pot Bami Trafasie (inmiddels al gevonden??)
    - Roerbakgroenten of wat losse groenten, denk aan: ui, wortel, prei champigions of gewoon een roerbakzakje)
    -tomatenpurree
    - Chinese 5spices (of niet, kan ook zonder maar met is lekkerder, info over 5 spices: Five-spice powder - Wikipedia, the free encyclopedia)
    -Kip

Bak de kip met ui en groentes enzo.
    Gooi er wat lepels trafassie overheen, tesamen met de tomatenpurree, eventueel 5spices en wat water, gooi er bami doorheen en eet smakelijk!!

Hihi en jullie maar denken dat ik me uitgesloofd had in de keuken ;)

Wil ook best een keer roti meenemen, daar heb ik meer werk aan :p

Gisteravond dus echt ongesteld geworden.
    Ik had vrijdag gebeld om te vragen hoe en wat qua bellen voor een afspraak ivm de feestdagen, maar ik kon vanmorgen tussen 9 en 12 bellen. Tjonge tjonge, dat hadden ze vast half Nederland gezegd want ze waren continue in gesprek.
    Goed, uiteindelijk een lieve nieuwe (?) assistente gesproken. Aangezien het vandaag alweer CD2 was vond ze dat ik vandaag echt moest langskomen... Dag drie was echt te laat...
    Whoeps, lag nog in bed. Hoe lang ik er over doe om er te komen? Ehh, 2.5 uur, zonder oponthoud.
    Het was 20 over 9... en zou dan tegen 12 uur zijn... Eigenlijk zou de kliniek om 12 uur sluiten, maar ik kon dan nog net...
    Goed, snel onder de douche gesprongen, wilde net mn auto in springen, belde Uber S. himself.
    Of ik morgen wilde komen, kon net zo goed, zei hij.
    Pff dus toen weer in de relaxstand.

Hij heeft vast een recept gemaild, hopelijk besteld mn apotheek het 's ochtends direct en heb ik het 's middags... Als mn uitgangsecho goed is ga ik morgen alweer starten!!

Ik ga gebruiken:
    - Deca 10 ml
    - Menopur (nog niet nader bepaald hoeveel)
    - Ovitrelle (is toch een wannabe pregnyl??)

Toen S. had opgehangen moest ik de assistente nogmaals bellen voor een nieuwe aspraak ik te plannen. Weer steeds in gesprek... Populaire kliniek ;)
    Uiteindelijk haar te pakken, was de enige optie 20 over 4... Ja doei!!
    Dat vond ik wel te laat.
    Ik wil 's ochtends vroeg spuiten, dus liefst zo vroeg mogelijk mn date.
    Heb haar verteld dat I.rma me vaak ergens tussenpropte en dat ik dan wel eens een uurtje moest wachten maar dat ik dat geen probleem vond. Ze heeft keurig mijn verzoek ingewilligd ;)

Lieve Marjah, 18 minuten... Was dat maar waar dat je zo dichtbij woonde! 1 uur en 18 minuten lijkt er meer op hé. Tenzij als jij in de avond van mn verjaardag terug naar huis rijdt. Dan kan jij het ineens in 16 minuten, jij wegpiraatje!
    Haha, voor de meelezers: Marjah en ik wonen op 1.16 uur (volgens
    google maps) bij elkaar vandaan. Desondanks doe ik er standaard 2.16 minuten over, althans, de terugweg want dan rij ik standaard verkeerd hahahahaha)

Lieve Marjah, zou willen dat ik iets voor je kon doen, roep al dagen dat ik je wel wil komen knuffelen, maar steeds lijk je al iemand om je heen te hebben en dan gaat dat toch weer niet door en voor dat ik dat dan weet (stomme wegloop mobiel...) is het alweer laat...

Ik denk wel continue aan je!

Plannen?
    Net door 'die blonde' meegevraagd, we gaan ff een terrasje doen.

19. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Tuurlijk.

meneer ligt letterlijk te snurken op de bank
    (oh nee verplaatst nu 1 been)

Zucht. Zit ik nog alleen.

20. Ieoor