Dat moet uiteraard 0,10 ml zijn Zat er net nog over na te denken, weet niet hoe leuk ik het vind om weer aan de decapeptyl te gaan. Cetrotide is een bitch qua allergische bulten, maar deca... Pff, laatste keer was nie zo gezellie Marjah, knuffel!!
Pas om 15.00 uur de afspraak, dus daarna pas weer update. Nu uit pure ellende aan het werk . Je moet toch wat. Thuis komen de muren op me af.
Heel veel succes Ieoor en Marjah... MArjah ik hoop dat je een keuze hebt kunnen maken Ik ben vandaag thuis alleen, maar morgen ga ik zeker aan het werk, anders word ik idd gek
Lieve Marjah, heel veel sterkte... Zou willen dat ik wat voor je kon doen... We leven in een oneerlijke wereld... Hier update vanaf parkeerplaats dd. Zojuist al mn werk gebeld, zaterdag kan ik niet werken... Net namelijk de eerste menopur er in gezet dus zaterdag fm1... Mocht injecteren in de uitslaapkamer. Heftig om daar weer te zijn, om de dames daar te zien strompelen. Nu snel weer maar huis. Ben benieuwd of ik straks al allemaal collega automobilisten ga uitfoeteren, oftewel: hoe snel wordt ik weer een volledig en compleet monster? Tjuus!!
Ieoor en Marjah, heel erg veel succes vandaag!!! Ik denk aan jullie. Maartje, je bent ook weer begonnen, succes meid!
1 van 13 en 1 van 5 Ben er weer helemaal klaar mee. Super teleurgesteld, boos, verdrietig en chagrijnig...... Poging breken we af. MiSschien dat we nog voor een escape IUI gaan...
Wat een ontzettende kutzooi Wat ontzettend oneerlijk, zoveel moeite, zo'n grote wens... Lieverd, snap teleurstelling, boosheid, verdriet en sjaggieheid... Hoop dat je het samen met Ieoorman kunt delen. Dikke knuffel... Weet verder niets te zeggen...
Ieoor...wat een een godsgruwelijke teleurstelling weer. Ik ben ook boos en verdrieteig, voor je! Het is echt zo oneerlijk en onterecht. Bah bah bah. Dikke knuffel, meid, ik houd je vast. Ik hoop dat jullie nog een escape IUI gaan doen, maar zelfs dan, ik hoop dat jij en je man samen dit kunnen delen en weer aankunnen. Weet verder ook niet wat te zeggen...
@hier: geen wonder, geen knipper knipper. misschien later uitgebreid verslag, maar voor nu verslagen (haha wat een woordgrap). Net de pillen ingebracht, maar dat ging gepaard met compleet hyperventileren en paniek. Ik wil mijn zwangere gevoel niet kwijt. Wie weet krijg ik dat nooit meer!
ik krijg allemaal vragen over sms en whatsapp: het werkt binnen paar uur krmp en bloedverlies bij extreem bloedverlies noodcurretage (lees bij elk kwartier maandverband verschonen voor langere tijd) morgen tweede ronde anders hopelijk vrijdag curettage.
PS zien jullie mijn banner? ik heb toch maar ff wel de 9 gehaald. (moet ff ergens het positieve van inzien)
Marjah, volgens mij heb je dezelfde pillen gekregen als ik. Wat een verschikkelijk gevoel! Ik herken het zo goed, ik wilde dat niet, ik wilde mijn kindje niet kwijt, maar het kon niet anders. Ik heb zitten rillen en huilen en hyperventileren, het was zo'n begin van het einde, zo'n verschikkelijk intens panisch gevoel. Ik leef met je mee, meid. Heel veel sterkte! Ik kan niet zoveel meer zeggen...