Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Even gauw een dikke knuffel voor et verhaal van Kniffel... Heb hier helaas een ervaring mee, met eiceldonatie en embryodonatie... Wel met Vele Andere Teleurstellingen, maar daar heb je niet zo veel aan :) !

    Ook knuff voor de rest, zo weer even mijn dagblogje updaten!

    xxx
     
  2. Ieoor

    Ieoor Fanatiek lid

    16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Kniffel, helaas welkom hier.

    Neem eens contact op met het Geertgen; die doen aan wederkerigheid.
    Als jij een eicel nodig hebt dan kun je die krijgen. Wel zouden ze dan heel graag zaadjes van jullie terug willen hebben om weer een ander stel gelukkig mee te maken.
    Wij zijn hier al 2 jaar over aan het nadenken.......
     
  3. bittersweet

    bittersweet Bekend lid

    23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Kniffel,

    Wij zijn inmiddels alles aan het regelen voor eiceldonatie. Ik heb een hele lieve zus die mij gaat helpen. Dit heeft ze zelf aan mij voorgesteld om te doen. Als ik dat niet had gehad dan had ik ook niet geweten wie mij zou kunnen helpen. Ik heb idd hetzelfde probleem wat jij ook hebt. Mijn eitjes zijn ook al van hele slechte kwaliteit en dat op een leeftijd van 32 echt klootte heeft mij ook wel even tijd gekost om dit voor mijzelf te verwerken, dat het van mijzelf niet meer zou lukken. Mijn verhaal verder kan je vinden op de weblog de weg naar eiceldonatie zou het leuk vinden om hierin contact met je te houden hoe het je verder vergaat en of er iemand is die eiceldonatie voor je zou willen doen.

    Veel liefs
    Bittersweet
     
  4. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.177
    1.358
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij kregen gisteren een brief van DD wat wij met onze laatste ingevroren emmy willen doen? Ingevroren laten of de emmy wordt vernietigd. Vind het erg moeilijk want we ons gezinnetje is hierna compleet dus die emmy gaan we niet meer gebruiken maar vernietigen!!!!!!!!! Het is wel een emmy die met bloed, zweet, heel veel tranen en geduld is ontstaan. Het is toch al een heel klein beetje een kindje van ons in wording. Het bewaren van de emmy kost wel geld, weet alleen even niet meer hoeveel.

    Kun je je emmy ook doneren? Daar heb ik wel eens over nagedacht maar dan krijgt iemand wel een emmy in haar buik en als het goed gaat dan loopt er ergens een 100% biologisch kindje van ons rond.

    Vind dit wel lastig. Wat zouden jullie doen?
     
  5. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hoi Kniffel,

    wij zijn dus ook bezig met eiceldonatie van een bekende donor.
    Wat mijn advies zou zijn (mits je het aan kunt) om het aan iedereen te vertellen dat je misschien ooit een donor nodig hebt. Als dat dan is ingezakt, dan kun je beginnen met stap 2. Niet iedereen zal immers gelijk bij je op de stoep staan... Aanvallen, dus! En hoe beter kun je dat doen door...? Te aanvallen. Iedereen te pas en te onpas over ecd vertellen en dat je worstelt met hoe dit aan te pakken. En vooral de vraag stellen "en hoe zou jij dat doen?".

    Dit heeft bij ons i.e.g . geresulteerd in een donor uit verrassende hoek.

    @ embryo donatie: wij hebben het aan het begin van het medische traject in nl al aangegeven dat we het ooit zouden willen doen (geven dus). Maar we zijn er ook nog niet uit of we niet zelf willen gaan ontvangen. Dat is immers ook nog een optie voor ons.
    Ik zelf zou er niet zo heel veel problemen mee hebben om ergens in den lande een broertje/zusje te laten rondlopen. Maar ja... dat ben ik!

    @ juulz: al uitslag van je enorme hcg waarde?
    @pipelle: goed plan :D
    @joe: kussie

    @hier: vanochtend chiropractor en die heeft me flink te pakken genomen. Moest ook wel, aangezien ik zondag dus echt brak mijn bed uit kwam. Dacht dat het een kater was, zoveel hoofdpijn ik had, maar het was dus ongeveer mijn hele nek tot aan mijn T4. Oftewel het hele bovenste deel van mijn wervelkolom.
    Dippigheid startte ook zondag, dus misschien met verdwijnen van hoofdpijn ook de dippigheid weg?

    Kus
     
  6. kniffel

    kniffel Actief lid

    27 jan 2011
    380
    0
    16
    Met die vraag hebben wij in toen we met het IVF traject begonnen ook rondgelopen. We hadden dezelfde gedachten als die jij nu hebt. Dan loopt er egens een 100% genetisch kindje rond, maar na alle teleurstellingen en het feit dat we nu voor eiceldonatie of zelfs embryodonatie moeten gaan, is mijn gevoel daar volledig in veranderd.
    Als we via eiceldonatie embryo's zouden overhouden dan is mijn gevoel nu dat ik deze zeker ter adoptie zou willen afstaan en iemand daar gelukkig mee willen maken.
     
  7. Yvonne73

    Yvonne73 Lid

    7 mei 2010
    73
    0
    6
    langs het IJsselmeer
    @ Marjah, hoop dat je een beetje uit je dip begint te komen!

    @Nathaly, persoonlijk zou ik nooit een embryo van ons weg kunnen geven. Geloof dat ik dat psychisch niet zou trekken. Ik kan het niet anders zien dan dat er een kind van mijzelf zou rondlopen bij vreemde mensen. Ik zou het niet los kunnen laten en het zou kunnen dat zoiets het leven gaat beheersen. Maar dat is slechts mijn mening..

    @ terugplaatsing, vandaag een 4 cellige klasse 1 embryo teruggekregen. Het was uiteindelijk maar tot 1 bevruchte eicel gekomen, maar wij zijn ontzettend blij. Heb een supergoed gevoel erbij en hoop dat ik dat gevoel de komende twee weken vast kan houden. De laborante die ons embryootje bracht, vertelde er helemaal bij dat het een zeer zeer mooie embryo was, die zich vlak voor de tp nogmaals deelde. Ik ben nu weer aan de bollen en snuif voor het eerst door met synarella. Jullie horen van mij!

    Yvonne
     
  8. bittersweet

    bittersweet Bekend lid

    23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi yvonne73,

    O wat spannend meid ik ga voor je duimen duimen en nog eens duimen dat het gaat lukken.

    Marjah
    hoe gaat het met jou. Lees dat je momenteel even niet zo lekker in je vel zit. Iets wat ik mij in jouw situatie heel goed kan voorstellen. Wat kan een mens een tegenslagen te verwerken krijgen, maar op een gegeven moment kan het potje even te vol zitten. Ik zou zeggen even aan toegeven dan kom je er straks weer sterker uit dat weet ik zeker. Sterkte meid

    Veel liefs

    Bittersweet
     
  9. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    @Yvonne, wat doet synarella eigenlijk? Klinkt als een KoningsEmbryo :) !

    @Marjah: MEGA KNUFFEL!!!

    @rest: zwaai, zwaai!
     
  10. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Mijn broer komt zo mijn nichtje brengen van bijna 2, ze komt logeren voor 2 daagjes. Dus heb niet zoveel tijd om te reageren, maar komt gauw weer!

    Knuff!
     
  11. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Meiden, ik heb OMG moment! Maar kan mijn man niet van de laptop af krijgen, dus later meer!

    Spannend hè!
     
  12. cerberus

    cerberus Fanatiek lid

    19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als er een ding is waar ik niet tegen kan......... ;)







    maar ben wel heel erg benieuwd..... :cool:
     
  13. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Vent staat onder de douche, dus nu mag ik toppen op mijn lappie!

    en....















    het OMG-moment is...



























    tromgeroffel



















    pom pom pom























    Ik denk dat er eentje gesprongen is :D

    Jahaaaaaa! Wat een info hier op zp!
    Hen nu al jaren anderen dames over dit onderwerp horen spreken, maar nu ben ik ein-de-lijk aan de beurt!

    Ik heb een eisprong!

    Denk ik...

    Ik heb ooit getemperatuurt en vaak had ik alleen 's avonds een echte hogere temp dan anders en was 's morgens niet echt veel hoger, maar dan had ik wel 2 weken later mijn menstruatie. Gebeurde dit niet, dan ook geen menstruatie.

    Dus ik zit dus toch stiekem te tempen, doordat ik vorige week zo soppig was. Dus ik tempen en mijn temp ging maar niet omhoog, baal ... :(. Dus wachten en wachten en gisteren dacht ik ach.... thermometer er in, en gaan met die banaan. 37.2!!!!!
    Dus ik vanochtend tempen en toen was ie weer laag.... Dus ik dacht al dat ik mezelf voor de gek had zitten houden.

    Dus, ik met mijn goeie gedrag vanavond weer tempen. EN WAT DENK JE! 37.2 en de keer erna 37.05!!!!


    WAAAAAAAAHHHHHH

    dus ga morgen nog weer eens tempen en dan horen jullie het vervolg.

    WAAAAAHHHHHHHHHH

    zal het nou toch?
    of toch niet???
    hou ik mezelf voor de gek?
    of toch niet...

    Maar dit was wel een van de redenen van mijn dipje...
    Ik was boos op mezelf dat ik uberhaubt durfde te hopen.
    (dit was ook dus een van de dingen waarover ik geen peptalk/commentaar op kon gebruiken. ik wilde niet horen dat ik me niet gek moest laten maken en dat het allemaal wel goed komt. IK WIST NL DAT IK ME NIET GEK MOEST LATEN MAKEN en dat het onzin was wat ik dacht. In 2,5 week homeopathische middelen slikken kun je uberhaubt niet zo'n belachelijk effect verwachten. TOCH? )

    Enniewee, heb nog veel meer van dit soort stuntjes gehad van de week, dus ik ben nog niet diploos, maar ik ben wel een stuk minder dippig.

    tot hier mijn ego!

    @Yvonne: goeso voor mooie emmie! Ik ga ontzettend duimen voor een roze poffer topic.
    SMS 0800-DUIMENMAKENOVERUREN

    @Juulz: gezellig, je nichtje :)
    Komt je neefje ook wel eens logeren? Joe-no-hoe!

    Hoest met dippigheid?
    Zie dat je best in de (mee)schrijf modus zit.

    @iedereen: jullie zijn lief! iedereen die zich bekommert om mijn dippigheid! LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF
    LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF
    LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF
    LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF

    @cerberus: voldeed dit aan je verwachtingen?!
     
  14. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    @dippigheid: gisteren weer een geboorte van dinnetje. Lees op fb het woord "ouder". Oe.... dat vind ik zo'n walgelijk woord als het mezelf niet betreft!

    en verder is een van mijn directe collega's 9 weken zwanger. Op een een of andere manier was ik niet verrast en over de andere kant enorm verrast.

    This is story of (almost) all our lives hier :(.
    Wanneer wij?!
     
  15. cerberus

    cerberus Fanatiek lid

    19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    helemaal.... ik hoopte er al op omdat je schreef dat je slijm... en wat bloed was verloren...
    (na mijn borstvoedingsperiode was ik natuurlijk ook in de "overgang"...) en kreeg ik ook slijmerig bloedverlies... wat achteraf het "opstarten" van mijn cyclus was......

    maarja ik wilde je niet blij maken met een dooie vogel.... maar nu ik dit lees... ben ik er van overtuigd dat het bij jou ook dit was.......



    ik ben helemaal happy voor je....... :):):):):):):):)
     
  16. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    GRIJNS :D

    kussie!
     
  17. Ploon

    Ploon Fanatiek lid

    6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Hier even een ego berichtje:

    Zojuist weer terug van de 3e FM. Wat een verschil met eergister. Hoe het kan weet de gyn. ook niet.
    Eergister was mijn baarmoederslijmvlies 8 mm en nu maar 5,3 mm. Ze denkt een foute meting. Vier dagen geleden was het baarmoederslijmvlies 6,5 mm.
    De follikels waren niet echt gegroeid (of zelfs kleiner). Misschien ook een foute meting.
    Eergister:
    Rechts één van 15
    Links één van 13 en 1 van 14

    Vandaag:
    Rechts één van 16,7 x 12,3
    Links één van 12,4 x 13 en één van 11 x 13

    Dus nog geen Pregnyl (pas bij 19 mm). Ze heeft de dosis Puregon nu verhoogd van 75 naar 100 eenheden.
    Waren wel ietwat teleurgesteld hierin. Hadden op iets mooiers gehoopt.
    Heeft iemand hier ervaringen mee?
     
  18. Ieoor

    Ieoor Fanatiek lid

    16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Het zal toch niet waar zijn.... uwes een eisprong!!!

    Wow, wat goed!!!!! :D:D:D:D

    Jullie hebben nieuw huiswerk!!! ;)
     
  19. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ploon! wat is dit nou?
    Wat een gekkigheid dat het zo moeilijk is om even een juiste bms- en follikelmeting te doen.

    Wat is je gevoel zo bij deze poging?
    Je hebt een afspraak in DD staan, ga je liever daarvoor of zet je deze poging toch door?

    voor iemand met een laag AMH heb je toch wel minimaal 300IU FSH nodig om een beetje "knappe" opbrengst te hebben. Grote vriend uber S gaat waarschijnlijk voor 225 puregon + 225 menopur.

    Kus

    @huiswerk.... ja volgende maand weer :D
    Nu ff afwachten of ik ook daadwerkelijk over twee weken ongi wordt.
    Dan weet ik pas zeker of het een eisprong was.
    Ik kan progesteron laten prikken, maar dat zie ik niet zitten ivm het goede contact wat ik met mijn ha heb (NOT). Dus dat ga ik ook niet proberen.
     
  20. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    37,6! In de middag, maar is wel extreem hoog. Vanochtend niet, dus ik ga er niet vanuit dat dit een virusje is, maar the real deal. Althans, dat hoop ik. twee weekjes...
     

Deel Deze Pagina