hier gaat het niet goed zit op het werk, maar ontzettende pijn in mijn baarmoeder en mijn rug is echt heel erg dus maar een naproxen naar binnengewerkt en weer een vrolijk gezicht opzetten maar auw wat doet het zeer
weet ik ook niet ik ben van de week geweest alles zag er normaal uit Mijn enige angst is een ontsteking en daar hebben ze natuurlijk niet naar gekeken... ik kijk wel hoe het gaat totdat ik thuis kom dan kan ik alsnog naar de spoedarts... maar aande andere kant een ontsteking kan niet zo snel klachten geven...
Shittt telefoon ligt thuis!! En ik heb trouwens mijn telnummer opgezegd. Weet niet eens of jouw sms wel aankomt............ Volgende week krijg ik een nieuw nummer. Ben helaas gewoon op het werk. Langs komen zal helaas niet gaan. Had het wel even gezellie gevonden. Ff samen huilen...en lekker emo doen! In DD DHEA geprikt in Nederland gaf Dr. S aan dat ze dat niet begrepen. Ben er niet eens achter aan gegaan. Niet eens de fut voor. Was inderdaad helemaal alleen met de trein nach die bahnhof.... Mijn huisarts heeft ook nooit iets gezegd. Mijn ziekenhuis ook niet. Gaan ze lekker LEO toepassen en mijn eicellen wegbranden....terwijl IK ze NU hard nodig heb. Wil er niet eens over nadenken. Was ik nog maar 20................. Marija heb je koorts? Zo ja dan kan dat duiden op een ontsteking!!
DHEA heb ik me oon ingelezen dezer dagen... Laat ik ook naar kijken dinsdag. Maar heb ook gelezen dat grote hoeveelheden Q10 goed zijn voor de eicellen. http://www.fertilityauthority.com/articles/coenzyme-q10-fertility-energy-older-eggs-and-sperm Ik weet niet of ik koort heb... zit op mijn werk... maar denk het niet... als ik thuis ben effe kijken
Gabrie: wil jij een date prikken? donderdags, weekends (behalve aankomende zondag), s'avonds, maar niet op 15/6.
haha marija, waar kom je vandaan? dit kan ik echt niet lezen Gaat iemand binnenkort nog naar de VS? wie wail dan ff wat DHEA meenemen? Q10... ik ga ook op zoek.
Dank je Marjah, dat is lief van je. Alles is vaak zo dubbel, blij zijn met wat je hebt, maar toch verlangen naar meer, iets afsluiten en toch met weemoed terugdenken, weer toekomstplannen proberen te maken maar nog steeds dromen hebben die buiten je wil of inzet om onrealiseerbaar zijn. Het is moeilijk, en het leven anvaarden zoals het is is een kunst op zich, maar volgens mij toch het beste wat je kunt doen. Ik hoop dat het me lukt, en anderen. Ik ben zeker blij met wat ik heb, want, anders dan kinderloze paren zoals jullie, ik heb wel een kind. Een kind dat van ons ouders maakt, een tastbaar kind dat je kan knuffelen, eentje dat naar school gaat, lacht en huilt en speelafspraakjes maakt. Eentje die in haar kinderlijke vrijheid openhartig en zonder schroom over haar gestorven broertje kan praten, niet zoals volwassenen, met terughoudendheid. Dat is zoveel meer dan anderen hebben. Ik sta daarom ook anders in om nu het icsi gebeuren te stoppen, om geen donorsperma te gebruiken, om een toekomst in te gaan met zn 3tjes. En weet je, natuurlijk komen miskramen voor, en natuurlijk komen ook zwangerschappen voor van kindjes die niet levensvatbar zijn of zo ziek dat ze geen leven hebben. Gevallen moet je niet vergelijken. Maar in ons geval komt zo'n verlies extra hard aan, juist omdat het niet vanzelfsprekend is om weer zwanger te raken. Ik weet zeker dat jouw verdriet van afgelopen dagen, net zo heftig is als dat van mij, ook al was ik 2 x langer zwanger dan jij, met een dikke buik, en echte bevalling. Het gaat om je gevoel, je verlangen, je droom dat in duigen valt, na al dat hopen en hard werken, na al die jaren. Ik weet zeker dat je hier nog een heel tijd om zal treuren en zal moeten verwerken. Bovendien, sta je nog steeds met lege handen... daarom, een extra dikke knuffel voor je! Ik weet ook niet veel anders te zeggen.
hahaha wat raar ik zit gewoon een neglese link te kijken... vreemd... ga een skijken of ik het anders kan doen Coenzyme Q10: Fertility Energy for Older Eggs and Sperm hopelijk doet ie het...
Okee Gabrielle we zitten dan in een andere situatie, maar elke droom die we moeten opgeven is er eigenlijk 1 te veel. Tenzij je niet eens geprobeerd hebt je droom te verwezenlijken en denkt dat alles je zo komt aan waaien. Maar ja, wij hebben gevochten en verloren. Ik hoop dat je zo met zijn drietjes gelukkig kan zijn en alles een plekje kan geven. Ik ben er ook een die geen broertje of zusje kreeg omdat vaders en moeders dat gewoonweg niet konden. En ik ben er tevreden mee (al weet ik dat mijn verlangen naar een gezin vooral voortkomt uit die eenzaamheid. Ik ben echt iemand die mensen om zich heen nodig heeft). Een kind zonder broertje of zusje zoekt zijn/haar eigen weg, de manier waarop hij zij zijn leven wil delen. Vriendjes en vriendinnetjes, nichtjes en neefjes. Ik had heel veel nepzusjes Jouw kindje heeft vast een fantastische moeder en alle liefde van de wereld. Jouw kindje geeft jou alle liefde en kracht die je nodig hebt om in te zien dat het zo ook een geweldig leven is. Gelukkig samen Hier zei een vriendin ooit tegen mij: ik heb wat jij zo graag wilt (kind), en jij hebt wat ik zo graag wil (echt lieve man). Tja, en zo heeft iedereen zijn eigen droom en zo heeft iedereen zijn eigen verdriet. Dromen zijn er om waar te maken. Teleurstelling zijn er om je sterker te maken Maar de grootste kracht haal je uit jezelf om weer een nieuwe droom te vinden.
Nou Marjah, we hebben nog meer gemeen, want ik ben ook enigkind . En mijn beide ouders waren enigkinderen (zeer uitzonderlijk voor hun tijd). Mijn drang en verlangen naar een gezin met meerdere kinderen komt zeker daaruit voort, ik had geen broertjes of zusje, geen neven of nichten, geen ooms of tantes. Ik heb ook mensen om me heen nodig en ik heb daarom ook veel vriendinnen, en sommige zijn dan ook echt 'mijn familie'. Tis waar, iedereen heeft zijn eigen dromen, en teleurstellingen en verdriet. Maar iedereen zou ook vast zijn 'geluk' weer opnieuw moeten vinden, d'r is altijd iets om over te dromen, en voor te vechten. Btw, bij mij is het voorlopig ...afvallen . Ik ben nu al een paar weken bezig, en mijn nieuwe doel/droom is om mooie foto's op Bali te maken
Marjah ik kom zsm terug op een date afspraak. DHEA heb ik gewoon via internet besteld. Advies van drs. S. is te beginnen met 50mg. Q10 ook via internet besteld net zoals beepollen Check bij Vitanatural of Vitamarket.
Gabrie, als ik zie wat jij al allemaal hebt meegemaakt, en ook net een miskraam gehad...meid oh meid...waarom gaat het bij sommigen zo moeilijk. Sterkte! Ik ga mijn man fanatiek op de fiets zetten. Elke dag 100 km, misschien helpt dat 'Fanatieke fietsers hebben meer geslachtshormonen' | nu.nl/wetenschap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
@Marija: ja, wij hebben ook een sperma-probleem. Maar volgens de deskundigen zou Tese niets opleveren. Bij mijn man zijn zijn zaadballen niet ingedaald. En de doktoren hebben toendertijd het lumineuze idee gehad om eerst een paar jaar te experimenteren met hormonen. Die natuurlijk niks opgeleverd hebben behalve dan mijn man als jongentje best dik werd. En pas met 11 jaar hebben ze zijn zaadballetjes naar beneden gehaald. Dat was dus al zeker zo'n 9 jaar te laat, waardoor zijn productie voorgoed beschadigd is. Dus...helaas. Adoptie, daar komen we ook niet in aanmerking voor. Mijn man in nl 12 jaar ouder dan ik, en het verschil tussen de oudste ouder (ik snap die redenering niet, waarom de oudste en niet de jongste) en het geadopteerde kind mag max 44 jaar oud zijn. Een gemiddeld adoptieproces duurt 4-5 jaar, dus dat zou betekenen dat we een kind van 8-9 jaar oud zouden kunnen adopteren. En dat vind ik te oud (voor een onbekend kind). Ik heb in het verleden met straatkinderen gewerkt, en ik weet wat en beschadigd kind voor een bagaje meedraagt. We zitten nu aan pleegzorg te denken... maar met ons werk is dat lastig.
Gabrielle, je kunt volgens mij wel adopteren als je alleen aanvrager wordt. Dus dan geldt alleen jouw leeftijd. Het ligt dan aan de eisen van het land (of VS aan de birth mother) of je voor adoptie in aanmerking komt. Succes met afvallen hoeveel mag eraf? en hoe ver ben je?
realiseer me net dat mijn baarmoeder vanaf nu echt leeg voelt. gisteren had ik dat nog helemaal niet. Best gek eigenlijk...
Merk nog iets... er ligt niets "te rotten" in de koelkast Zucht, hormoontjes verdwijnen Dag hormoontjes Nu nog tieten die krimpen en betere eetlust en ik ben echt weer terug bij af. Oh ja en ipv ongi achtige bloedingen, heb ik nu bruine DRAB
Mijn eetlust is terug helaas, dat had nog wel effe weg mogen blijven Maar ik besefte gisterenavond dat er geen kindje meer zat en dat voelde ook heel erg leeg mijn tieten zijn al begonnen met krimpen... tenminste ze zijn nu wat slapper geworden... na mijn eerste miskraam zijn ze al misvormd omdat ze best gegroeid waren en nu dus weer... nu krijg ik en lelijke borsten en geen kind pffff, disndag gesprek DD, ben zo benieuwd welk plan S nu heeft... ik ga echt niet alles weer hetzelfde doen :x Wat is het toch klote om niet meer zwanger te zijn... een week geleden was ik dat nog wel ;( wat kan er in een week tijd veel veranderen... klote leven...